Живой поиск | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Портал постійно оновлюється та наповнюється актуальними даними, інструкціями та новинами для вашої підтримки.
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
|
панель | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||
|
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Кожен день ми підтримуємо та оновлюємо портал актуальними даними. |
ВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ:
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Опитування "Про використання послуг АЦСК медичними працівниками". Анкету з опитування Ви можете знайти за посиланням. Більше інформації на сторінці Зворотній зв'язок. |
title | УВАГА! |
---|
Детально про оновлену та додану інформацію дивіться під заголовком даної сторінки "ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?"
А також можна переглянути всі внесені зміни на Порталі, в панелі навігації порталу (зліва).
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші Мал. 1 - Відкриття розділу перегляд змін на порталі 2. Після відкриття даного розділу можливо переглянути останні змінені дані порталу (мал. 2) Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші Мал. 2 - Перегляд змін на порталі |
title | УВАГА! Обов’язкове підключення до Системи техпідтримки "eHelp" |
---|
|
|
|
У випадку втрати доступу до облікового запису Система технічної підтримки (eHelp):
- забули пароль;
- прострочене посилання в листі для переходу до eHelp.
Вам необхідно перейти до форми Заявки на реєстрацію/відновлення до системи eHelp за посиланням тут... , та заповнити її для відновлення доступу.
Що обрати?
- Перейти на форму за посиланням мал. 1, за посиланням тут...
Мал. 1 - Форма заявки на реєстрацію/відновлення
2. Обрати пункт "Виникли проблеми з підключенням (немає повідомлення, забув Логін або пароль входу)" в блоці "Причина отримання доступу" мал. 2.
Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші
Мал. 2 - Форма заявки на реєстрацію/відновлення
|
панель | ||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||
|
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Офіційні державні свята та офіційне перенесення робочих днів - є вихідними. Про зміни в графіку роботи технічної підтримки, буде повідомлено в новинах. |
ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?
Поиск по дереву страниц |
---|
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Для перегляду актуальних новин, перейдіть на сторінку Новини |
title | УВАГА! Оновлено та створено інструкції |
---|
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
1. Оновлено Опис ЕК закладу. Таблиця 2. Секція вкладок "Налаштування ЛЗ", строка 12 2. Додано ЕК Штатного розкладу (наведено опис картки, внесено зміни стосовно рекомендацій НСЗУ) 3. Штатний розклад (СМД) (наведено опис процедури реєстрації ШР, внесено зміни стосовно рекомендацій НСЗУ)) 4. Оновлено та додано нові інструкції до розділу Приймальне відділення 5. Додано Опис інтерфейсу (СМД) 6. Додано Довідник "План виконання ліжко-днів" 7. До блоку Реєстратура додано та оновлено інструкції 8. Оновлено інструкцію про ЕЦП у зв'язку зі зміною процедури підписання (додано розділ про підписання на зовнішньому ресурсі, дивіться зміст інструкції) |
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
панель | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Для перегляду змісту актуальних оновлень, перейдіть на сторінку Оновлення МІС "МедЕйр" |
title | УВАГА! Оновлено |
---|
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
УВАГА! Опитування 23.10.2020 "Про використання послуг АЦСК медичними працівниками" Анкету з опитування Ви можете знайти за посиланням. Опрацьовано більшість побажань стосовно опитування від 08.09.2020 "Щодо використання МІС МedEir" Більше інформації на сторінці Зворотній зв'язок |
НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ ТА ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА:
Контакт-центр*Графік роботи:
Пн. - Пт. з 8:00 до 18:00 Сб. з 9:00 до 15:00
Офіційні державні свята та перенесення робочих днів.
Графік роботи:
Є питання, проблеми з роботою в системі?
Зайдіть на портал технічної підтримки.
Спочатку спробуйте знайти необхідну інформацію в "Інструкціях користувача"
Не знайшли? Створюйте запит в системі eHelp.
Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно натиснути на піктограму або на посилання eHelp.
Як пройти першу реєстрацію, після отримання запрошення, опис функціоналу та як користуватися даною системою, детально тут...
Для того, щоб подати заявку на приєднання до системи технічної підтримки, перейдіть за посиланням тут... на анкету реєстрації. Заповніть анкету та починайте працювати.
Також можливо переглянути відеоогляд про систему тут...
Графік роботи:
Цілодобово
Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму
Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно натиснути на піктограму
Підтримка через он-лайн мережі
Графік роботи:
Цілодобово на прийом, відповіді в робочі години контакт центру
Технічна підтримка МІС МедЕйр у Viber
Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму
Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно:
- Встановити на Ваш персональний комп’ютер - комп’ютерну версію Viber, завантажити...
- Натиснути на піктограму .
Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно:
- Встановити на Ваш персональний комп’ютер - комп’ютерну версію Telegram, завантажити...
- Натиснути на піктограму
Технічна підтримка МІС МедЕйр. Офіційна електронна пошта: medeir@e-life.com.ua -
Для того, щоб перейти натисніть на піктограму
Для того, щоб автоматично сформувати листа, необхідно:
- Встановити та налаштувати на Вашому персональному комп’ютері - Поштовий клієнт. Детально про Поштовий клієнт за посиланням тут...
- Натиснути на піктограму
Для того щоб скористатися даним он-лайн ресурсом необхідно натиснути на піктограму
Онлайн чат із операторами Технічної підтримки МІС МедЕйр
Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму збоку на цій сторінці
Для того щоб скористатися даним он-лайн ресурсом необхідно відкрити форму онлайн чату з правої сторони порталу (крок1), з'явиться вікно (крок 2). В якому Ви можете написати нам Ваше питання.