Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.
Подсказка
titleІнформаційний портал запущено для оперативного інформування користувачів системи "МедЕйр".

Кожен день ми підтримуємо та оновлюємо портал актуальними даними.

ВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ:

Предупреждение
titleОНОВЛЕНО ІНСТРУКЦІЇ!

Детально про оновленні та додані інструкції дивіться під заголовком даної сторінки 

ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?

Предупреждение
titleПЛАНУЄТЬСЯ ОНОВЛЕННЯ МІС MedEir!

Детально про майбутнє оновлення тут Оновлення МІС "МедЕйр"

Живой поиск
spaceKeyINFO
sizelarge
additionalpage excerpt
placeholderПошук на порталі
typepage

Портал постійно оновлюється та наповнюється актуальними даними, інструкціями та новинами для вашої підтримки.

панель
bgColorWhiteSmoke
borderWidth4
titleBGColorGainsboro
borderStylesolid
titleГРАФІК РОБОТИ






Image Added



Робочі дні та годиниПн. - Пт. з 8:00 до 18:00
Вихідні дніcубота, неділя
Інформація про  зміни  в графіку роботи  розділі Новини... 

Специфіка роботи  спеціалістів технічної підтримки

* Час опрацювання запитів спеціалістами - будні дні з 8:00 до 18:00, реєстрація запитів - цілодобово 24/7.

Наші канали комунікації:

Система  технічної підтримки "eHelp"
https://help.e-life.com.ua/ 
конт. тел.: (067) 622-30-62
                  (050) 410-92-75
Наші новини:
Viber          https://t1p.de/z82df
Telegram    https://t1p.de/e5wj5




панель
bgColorWhiteSmoke
borderWidth4
titleBGColorGainsboro
borderStylesolid
titleВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ:


Image Added


Предупреждение
titleУВАГА!

Обов’язкове підключення до Системи

техпідтримки

технічної підтримки "eHelp"

ЯкорьВідео на ЕхелпВідео на Ехелп


Раскрыть
title
Детально
Як це зробити, детально тут...

З вересня почала роботу нова система технічної підтримки

користувачів МІС

користувачів МІС "МедЕйр".

Після 10

Після 10- го вересня підключення до "eHelp" є ОБОВ’ЯЗКОВИМ! (детально в розділі Новини).

Інформація про систему:

 Скорочено

 Скорочений опис тут... ;

Детально

Детальна інструкція тут...;

 Відеоогляд 

 Відеоогляд тут...



Предупреждение
titleУВАГА!
Забули або втратили пароль

Слідкуйте за актуальною інформацією на Порталі

Опитування за посиланням тут... Детально сторінка Новини, тут...

?

 



Раскрыть
titleВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ


панель
borderColorsilver
borderWidth1
titleBGColorpaleturquise
borderStylesolid
titleСлідкуйте за повідомленнями та розділом Новини...


Предупреждение
titleОпитування

Щодо використання Бухгалтерської системи обліку ТМЦ в ЛЗ. Детально сторінка Новини, тут... Посилання на опитування тут...

У випадку втрати доступу до облікового запису Система технічної підтримки (eHelp):

  • забули пароль;
  • прострочене посилання в листі для переходу до eHelp. 

Вам необхідно перейти до форми Заявки на реєстрацію/відновлення до системи eHelp за посиланням  тут... , та заповнити її для відновлення доступу

Що обрати?

  1. Перейти на форму за посиланням мал. 1, за посиланням тут...

Image Removed

Мал. 1 - Форма заявки на реєстрацію/відновлення

2. Обрати пункт "Виникли проблеми з підключенням (немає повідомлення, забув Логін або пароль входу)" в блоці "Причина отримання доступу" мал. 2.

Image Removed

Мал. 2 - Форма заявки на реєстрацію/відновлення


Предупреждение
titleУВАГА! Систему оновлено до версії...

Для перегляду перейдіть на сторінку Оновлення МІС "МедЕйр"


Предупреждение
titleУВАГА! Забули або втратили пароль до "eHelp"...?

Детально тут...




Раскрыть
titleОСТАННІ ЗМІНИ НА ПОРТАЛІ


панель
titleТут Ви можете переглянути останні оновлені сторінки порталу

Недавно обновлено
typespage, comment, blogpost
max5
spacesINFO
hideHeadingtrue
themesidebar







панель
bgColorWhiteSmoke
borderWidth4
titleBGColorGainsboro
borderStylesolid
titleЄ питання, проблеми по роботі з системою? Оберіть зручний для Вас спосіб вирішення:

 



Предупреждение
titleУВАГА! Графік роботи

Офіційні державні свята та офіційне перенесення робочих днів - є вихідними. Про зміни в графіку роботи технічної підтримки, буде повідомлено в новинах.

ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?

Поиск по дереву страниц

Блок/розділОписЗміниМІС "МедЕйр"


панель
bgColorWhiteSmoke
borderWidth4
titleBGColorLightYellow
borderStylesolid
titleМІС "МедЕйр"


Image Added

НовиниНовини про МІС "МедЕйр"FAQ (Поширені запитання)Запитання, що часто виникають при використання МІС "МедЕйр", та відповіді на них. Інструкція користувачаОсновні Інструкції користувача, посилання на відео-матеріали та інша корисна інформація щодо використання МІС "МедЕйр" Предупреждение
titleУВАГА!

 Оновлено та створено інструкції

Раскрыть
titleДля перегляду змін натисніть тут...

У зв'язку з розробкою нового функціоналу "Штатний розклад" (ШР) в МІС.

Оновлено та створено наступні інструкції:

1. Оновлено Опис ЕК закладу . Таблиця 2. Секція вкладок "Налаштування  ЛЗ", строка 12

2. Створено ЕК Штаного розкладу (наведено опис картки)

3.  Штатний розклад (СМД) (наведено опис процедури реєстрації ШР)

Захист інформаціїІнформація щодо захисту інформації в МІС "МедЕйр". Опис Програмного засобу криптографічного захисту інформації «Криптос Гейт Плас». Експертні висновки ТЗІ та атестати відповідності КСЗІ.Оновлення МІС "МедЕйр"Опис оновлень МІС "МедЕйр", в тому числі перелік нових можливостей та внесених до програмного продукту змін.

НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ ТА ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА:

Контакт-центр* ЯкорьКонтакт-центрКонтакт-центр

Графік роботи:

Робочі дні та години

Пн. - Пт. з 8:00 до 18:00       Сб.  з 9:00 до 15:00

Вихідні дні

Офіційні державні свята та перенесення робочих днів.

ЯкорьехелпехелпСистеми технічної підтримки eHelp МІС МедЕйр

Графік роботи:

Цілодобово на прийом та перегляд. Відповіді та опрацювання заявок в робочі години Контакт-центру

Image Removed

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

Є питання, проблеми з роботою в системі?

Зайдіть на портал технічної підтримки.

Спочатку спробуйте знайти необхідну інформацію в "Інструкціях користувача"

Не знайшли? Створюйте запит в системі eHelp.

Раскрыть
titleДетально як скористатися даним он-лайн ресурсом (як зайти на ресурс, інструкції, як приєднатися до eHelp) тут...

Для того щоб скористатися даним он-лайн ресурсом необхідно натиснути на піктограму Image Removed або на посилання eHelp.

Як пройти першу реєстрацію після отримання запрошення, опис функціоналу та як користуватися данною системою, детально тут...

Для того, щоб подати заявку на приєднання до системи технічної підтримки перейдіть за посиланням тут... на анкету реєстрації. Заповніть анкету та починайте працювати.

Також можливо переглянути відеоогляд про систему тут...

Підтримка через Youtube канал (відеоінструкції)

Графік роботи:

цілодобово 

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

Раскрыть
titleДетально як скористатися даним он-лайн ресурсом тут...

Для того щоб скористатися даним он-лайн ресурсом необхідно натиснути на піктограму Канал Технічної підтримки МІС МедЕйр на YouTubeImage Removed

Підтримка через он-лайн мережі

Графік роботи:

цілодобово на прийом, відповіді в робочі години контакт центру

Технічна підтримка МІС МедЕйр у ViberImage Removed

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

Обов'язково переглянути "Детально..." у колонці поряд

Раскрыть
titleДетально як скористатися даним он-лайн ресурсом тут...

Для того щоб скористатися даним он-лайн ресурсом необхідно:

  1. Встановити на Ваш персональний комп’ютер - комп’ютерну версію Viber, завантажити...
  2. Натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у Viber (Вам потрібно встановити комп'ютерну версію Viber)Image Removed.

Технічна підтримка МІС МедЕйр у Telegram

Image Removed

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

Обов'язково переглянути "Детально..." у колонці поряд

Раскрыть
titleДетально як скористатися даним он-лайн ресурсом тут...

Для того щоб скористатися даним он-лайн ресурсом необхідно:

  1. Встановити на Ваш персональний комп’ютер - комп’ютерну версію Telegram, завантажити...
  2. Натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у TelegramImage Removed

Технічна підтримка МІС МедЕйр. Офіційна електронна пошта: medeir@e-life.com.ua

Image Removed

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

Обов'язково переглянути "Детально..." у колонці поряд

Раскрыть
titleДетально як скористатися даним он-лайн ресурсом тут...

Для того щоб автоматично сформувати листа необхідно:

  1. Встановити та налаштувати на Вашому персональному комп’ютері - Поштовий клієнт. Детально про Поштовий клієнт за посиланням тут...
  2. Натиснути на піктограму Електронна пошта технічної підтримки (Вам потрібно встановити поштовий клієнт)Image Removed

Технічна підтримка МІС МедЕйр у Facebook

Image Removed

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

Обов'язково переглянути "Детально..." у колонці поряд

Раскрыть
titleДетально як скористатися даним он-лайн ресурсом тут...

Для того щоб скористатися даним он-лайн ресурсом необхідно натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у FacebookImage Removed

Онлайн чат із операторами Технічної підтримки МІС МедЕйр

Image Removed

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму збоку на цій сторінці або переглянути "Детально..." у наступній колонці

Раскрыть
titleДетально як скористатися даним он-лайн ресурсом тут...

Для того щоб скористатися даним он-лайн ресурсом необхідно відкрити форму онлайн чату з правої сторони порталу (крок1), з'явиться вікно (крок 2). В якому Ви можете написати нам Ваше питання.

Image Removed        Image Removed