Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

Оглавление

Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Однією з передумов заповнення картки "Консультація спеціаліста", є створення однієї з форм медичної облікової документації, до якої прикріплена дана карта: 

Передумовою створення  консультації ( взаємодії в денному стаціонарі) будь-якої консультації, є створення картки "Денний стаціонар" (мал. 1).

Детальніше про створення  амбулаторної картки ви можете переглянути за посиланням

Передумови створення  консультації (взаємодії)

...

Предупреждение
titleУВАГА!

Перед реєстрацією взаємодії, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієнапацієнта.

  Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі «eHealth»"eHealth (мал. 1 позначки [1; 2; 3]). 

Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН), може викликати помилки передачі даних в eHealth!!!

Некоректно внесений або не внесений РНОКПП законного представника в системі eHealth викличе масові помилки при реєстрації медичного висновку новонародженого!

...

Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Передумовою створення будь-якої консультації, є створення амбулаторна картка створення  картки денного стаціонару (мал. 2).

Детальніше про створення  амбулаторної картки ви можете переглянути за посиланням

Мал. 2 - Створення картки денного стаціонару

...

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Для  роботи роботи з карткою "Консультація спеціаліста eHealth" (взаємодія в межах денного стаціонару), необхідно попередньо створити (обрати) епізод, який має бути в стані "Діючий".

Епізоди, що мають стан: "Внесено помилково"; "Невдала обробка"; "Завершений" не можуть бути підкріплені до взаємодії. 

Алгоритм ведення взаємодії (консультації) 


Варіант І

Відкриваємо діючий епізод та додаємо консультацію (Малмал. 53)

Image Added

Image RemovedМал. 53 - Додавання консультації з епізоду

В таблиці, що з’явиться, обрати необхідний тип консультації (Малмал. 64).

Image Added

Image RemovedМал. 64 - Обираємо необхідний тип консультації

...

Створюємо (або обираємо) епізод у вкладці "Епізод" та натискаємо на кнопку "Додати консультацію" (Малмал. 75).

Image ModifiedМал. 75 - Додавання консультації з бокової панелі вкладки "Епізоди"

та обрати відповідний тип консультації (Малмал. 86).

Image Added

Image RemovedМал. 86 - Запропоновані типи консультацій

...

Створення консультації з таблиці "Консультації ….МП"/ "Консультації eHealth" (Малмал. 47).

Image Added

Image RemovedМал. 97 - Створення консультації з таблиці 

В такому разі, необхідно підтягнути потрібний епізод в картку консультації (Малмал. 108).

Мал. 108 - Внесення епізоду в картку консультацію пацієнта

Предупреждение
titleВАЖЛИВО!

ВАЖЛИВО!

Поля з червоними хрестиками  обов’язкові обов’язкові для внесення. 

Додаткова інформація по веденню амбулаторної взаємодії в ehealth eHealth за посиланням...

Додаткові картки консультації (взаємодії)

Предупреждение
titleУВАГА!

В залежності від індивідуальних налаштувань користувача та бази, наповнення амбулаторної картки може відрізнятися.

...


ПризначенняРозділОпис

Diagnostic - Free medical icons

Направлення через  в через систему eHealth або внутрішні направлення МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста

Направлення пацієнта

Містить перелік створених направлень на госпіталізації, консультації, процедури та інші медичні послуги:

  • в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста;
  • переданих в систему eHealth

Направлення на аналізи пацієнта в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста

Направлення на аналізи

Робота з лабораторними направленнями в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста

...