Організаційні питання
Містить перелік поширених питань як видалити папку 2.0, як встановити, як знайти інформацію, що таке фільтрація, що таке реєстр та інші питання.
Організаційні питання Якорь |
Містить перелік поширених питань як видалити папку 2.0, як встановити, як знайти інформацію, що таке фільтрація, що таке реєстр та інші питання. | |||||||||||
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Керівник ЛЗМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи керівника ПМД/СМД з системою MedEir та eHealth. Звільнення, переведення та реєстрація спеціалістів, ЛЗ, послуг, Договору з НСЗУ та інші питання. | |
РеєстратураМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи спеціалістів реєстратури ПМД/СМД з системою MedEir та eHealth. Розклад спеціаліста та запис на прийом пацієнта в заклад. | ||||||
| ||||||
| ||||||
СтатистикаМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи зі звітами ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth. | ||||||
| ||||||
ЛікаріМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи з Консультацією, ЕМК, Пацієнт, Аналізи, Діагностика, Стаціонар, Поліклініка та інше для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth. | ||||||
| ||||||
| ||||||
Як відбувається ведення пацієнтів з короновірусною інфекцією в системі Охорони здоров'я, детально в розділі eHealth, тут... | ||||||
Фінансовий модульМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи з фінансовим модулем для медичних закладів в системі MedEir та eHealth. | |
Середній медичний персоналМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи Приймального Посту у відділенні, ЕМК, Пацієнт та інше для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth. | ||||||
| ||||||
Якорь |
| ||||||
| |||||||
| |||||||
| |||||||
| |||||||
| |||||||
| |||||||
| |||||||
| |||||||
eHealth Якорь |
| ||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
|
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Як пройти першу реєстрацію після отримання запрошення, опис функціоналу та як користуватися даною системою, детально тут... Для того, щоб подати заявку на приєднання до системи технічної підтримки, перейдіть за посиланням тут... на анкету реєстрації. Заповніть анкету та починайте працювати. Інструкція про Систему eHelp детально тут... |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Якщо система не запускається або не відповідає, необхідно видалити папку 2.0, виконавши наступні кроки:
2. Після цього знаходимо та видаляємо папку 2.0. Папка знаходиться за наступним шляхом C:\Users\ЛОКАЛЬНИЙ КОРИСТУВАЧ (admin)\AppData\Local\Apps, малюнок 3. Далі знову запускаємо програму на робочому столі комп'ютера. З'являється вікно завантаження програми, таке, як при встановленні. Натискаємо на кнопку "Встановити". Після чого почнеться встановлення системи, чекаємо завантаження Після встановлення системи, відкриється вікно входу в систему, вводимо логін та пароль. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Якщо вікно програми відкривається та можна ввести логін та пароль в першу чергу необхідно перевірити Якщо після цього ви отримали повідомлення "Невірний логін та пароль" - потрібно написати запит адміністратору про отримання нового паролю саме в систему МедЕйр. УВАГА!!! Після отримання паролю, обов'язково потрібно його змінити на свій, більш зручний для запам'ятовування. Як змінити пароль - можна знайти тут |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
В полях вибору кодів МКХ, за замовчуванням, в поле підтягується лише 20 значень з довідника. Для вибору діагнозу, в порожнє поле потрібно почати вносити або код діагнозу, або його частину назви і вже потім обирати з знайденого програмою переліку. Якщо в переліку Ви знайшли якісь помилки в назві чи в коді, на жаль, ми лише можемо зафіксувати запит в ДП "Електронне здоров'я" для виправлення та чекати виправлення. Рекомендуємо орієнтуватись на коди, які є на сайті НСЗУ за посиланням |
Початок роботи
Містить перелік поширені питання які виникають при авторизації, очистки профілю, ЕЦП та інших пов'язаних з початком роботи користувача з МедЕйр та Елез, налаштуванням системи.
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
|
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Якщо вікно програми відкривається та можна ввести логін та пароль в першу чергу необхідно перевірити Якщо після цього ви отримали повідомлення "Невірний логін та пароль" - потрібно написати запит адміністратору про отримання нового паролю саме в систему МедЕйр. УВАГА!!! Після отримання паролю, обов'язково потрібно його змінити на свій, більш зручний для запам'ятовування. Як змінити пароль - можна знайти тут |
title | Що робити коли система некоректно відображає інтерфейс, введені дані (неактивні кнопки інтерфейсу, звіти, журнали)? |
---|
В такому випадку потрібно перезайти в систему і при відкритті вікна "Входу в систему" малюнок, відкрити Параметри (1) й відмітити галочкою "Очистити профіль користувача" (2).
|
|
|
eHealth
Містить перелік загальних поширених питань для ПМД та СМД, що стосується роботи спеціалістів з eHealth: Пошук пацієнта, імпорт пацієнта, запит інформації, зміна автентифікації номера телефону, редагування пацієнта, епізод, консультація, процедури, декларації, доступні ліки, діагностичні звіти, виписку, висновки та інші питання
|
Для її вирішення, необхідно провести Синхронізацію існуючих рецептів лікаря з eHealth. Потім знайти потрібний Рецепт та повторно відправити СМС.
Якщо при формуванні рецепту (мал. 1, позначка [2]) у Вас виникає помилка 422, наведена на малюнку 2 (нижче), позначка [1].
Мал. 1 - Виписування рецепту
Мал. 2 - Помилка 422
Зміст помилки (мал. 2, позначка [2]) свідчить про те, що рецепт на дану діючу речевину вже створено в даний період часу, виписка повторного рецепту неможлива.
Для виходу із даної ситуації, Вам необхідно виконати наступні кроки:
- Зайти у реєстр "Мої рецепти", малюнок 1 (вище), позначка [3].
- Знайти потрібного пацієнта за фільтром по Прізвищу (приклад на малюнку - мал. 3, позначка [1]).
Мал. 3 - Дії для виправлення помилки 422
3. За фільтром колонки, фільтруємо виписані препарати, за потрібним (приклад Клопідогрель), малюнок 3, позначка [2].
4. Перевіряємо наявність виписаного рецепту, при відправці якого з'являється помилка 422. За наявності рецепту у списку в статусі Зареєстровано, переходимо до пункту 8. Якщо він відсутній, переходимо до пункту 5.
5. Проводимо Синхронізацію електронних рецептів eHealth (мал. 3, позначка [3]).
6. Чекаємо завантаження рецептів (мал. 3, позначка [4]).
7. Після завантаження рецептів з eHealth, знаходимо потрібний рецепт (мал. 4, позначка [1]).
Мал. 4 - Пошук рецепту
8. Відкриваємо рецепт та натискаємо - повторно відправити рецепт (мал. 5, позначка [1]).
Мал. 5 - Повторна відправка смс
9. У випадку ненадходження СМС, необхідно відхилити даний рецепт (мал. 5, позначка [2]) та виписати повторно новий.
| ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
| ||||||||||||||||
|
Лабораторія |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Як можна змініті дату в рецепці "Досутпні ліки", який вже відправлено в еHealth та аптека його виконала? |
Керівник ЛЗ
Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи керівника ПМД/СМД з системою MedEir та eHealth. Звільнення, переведення та реєстрація спеціалістів, ЛЗ, послуг, Договору з НСЗУ та інші питання.
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
На поточний момент всі функції по звільненню прив'язані до ролі Головного лікаря. Лише користувач, який є Директором/Головним лікарем може звільнити спеціалістів. Детально, як це зробити описано тут... |
Реєстратура
Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи спеціалістів реєстратури ПМД/СМД з системою MedEir та eHealth. Розклад спеціаліста та запис на прийом пацієнта в заклад.
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
|
Статистика
Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи зі звітами ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth.
Лікарі
Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи з Консультацією, ЕМК, Пацієнт, Аналізи, Діагностика, Стаціонар, Поліклініка та інше для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth.
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
|
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Для відновлення доступу до eHealth, необхідно:
|
Середній медичний персонал
Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи Приймального Посту у відділенні, ЕМК, Пацієнт та інше для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth.
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
|
Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи лабораторії для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth. | |
Як відбувається ведення пацієнтів з короновірусною інфекцією в системі Охорони здоров'я, детально в розділі eHealth, тут... | |