Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.


Особливості роботи з планом лікування

Image Modified


Раскрыть
titleПро план лікування

План лікування - тактика лікування пацієнта, створена лікуючим лікарем пацієнта, яка необхідна для супроводу та лікування в амбулаторних умовах.

Лікуючий

лікар 

лікар (автор, який створив ПЛ)

 створює

створює первинні призначення для вирішення медичних проблем пацієнта. На основі цих первинних призначень, пацієнту будуть сформовані вторинні призначення - рецепти, якщо для рецептів є відповідна програма та направлення.

Автор плану лікування відповідальний за його ведення, а саме:

  • Створення первинних призначень
  • Виписування е-рецептів та е-направлень (на основі первинних призначень)
  • Зміну статусів первинних призначень та самого плану лікування

На основі створеного плану лікування та активності (первинного призначення) (або декількох активностей), пацієнту буде сформовано електронні направлення (та рецепти, якщо для рецептів є відповідна програма), що будуть створені автором плану лікування, пов'язаним лікарем (якого обрав пацієнт) або його лікарем ПМД.

Цільове призначення плану лікування:

  • планування призначень, що будуть реалізовані через електронні направлення та електронні рецепти
  • перенесення з паперових документів  медичних записів, що необхідні для опису конкретного плану лікування
  • записи про виконання призначень (або направлень) плану лікування
  • інформація про видачу лікарського засобу вказаного у плані лікування

ПЕРЕДУМОВИ СТВОРЕННЯ ПЛАНУ ЛІКУВАННЯ

Проведена Авторизація спеціаліста

Перевірка даних пацієнта в системі eHealth

 Зареєстрований Епізод та амбулаторна взаємодія на пацієнта (опрацьоване електронне направлення (за наявності), котре додано у взаємодію з пацієнтом).

ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З ПЛАНОМ ЛІКУВАННЯ

note
Информация

На амбулаторному рівні лікування у пацієнта з одним конкретним

діагнозом

діагнозом (або

станом

станом) може бути лише один активний план лікування. При створенні нового плану лікування з (однаковим діагнозом)

,

попередній активний план автоматично деактивується!

Після деактивації плану лікування пацієнт вже не може

за цим планом

, на його основі, отримувати вторинні

призначення

призначанення (електронні рецепти та направлення).

Допускається одночасна наявність

Допускаєтья одночасна наявність:

  • одного активного плану лікування (по даному захворюванню чи стану) на амбулаторному рівні
.


Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо в призупиненому плані лишились активне призначення препарату або інших призначень, термін

якого

яких ще не збіг (і досі триває), то на основі нового призначення (на цей же препарат

) в новому активному плану лікуванні

, послугу) з активного плану лікування, на основі якого створюється електронний рецепт

, виписати цей електронний рецепт буде неможливо аж до кінцевого терміну призначення (в призупиненому плані)!

або направлення, виникатимуть помилки.

В таких випадках необхідгно відхилити

Потрібно спробувати зробити синхронізацію рецептів та, якщо електронний рецепт в стані “Зареєстровано”, необхідно відхилити рецепт (на основі призупиненого ПЛ), відхилити

призначення у призупиненому плані лікування та виписати повторно

електронний рецепт

нові призначення на основі нового (активного)

ПЛ

Плану Лікування.





Опрацювання електронноно направлення 

Image Modified


Раскрыть
titleОбробка направлення для взаємодії з пацієнтом

За наявності електронного направлення, спеціаліст здійснює його пошук та бере його в обробку.

  • В реєстрі
“Направлення пацієнта”
  • "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 1).

Image Modified

Мал. 1 - Пошук направлення

  • Перевірити направлення (мал. 2).
Предупреждение
УВАГА! Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги (мал. 2, позначка [1]). Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!

Для обробки направлення, необхідно знайти необхідний код послуги (мал. 2, позначка [2]) та клацнути

”Ок” 

"Ок" (мал. 2, позначка [3]).

Image Modified

Мал. 2 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)

  • У картці, що відкриється, перевірити категорію, код послуги та взяти направлення в чергу, а потім в обробку, або виконати цю процедуру однією спецдією
“Взяти
  • "Взяти направлення в чергу та в
роботу”
  • роботу", вказати спеціаліста, призначеного на обробку направлення, місце надання послуг та медичну програму (мал. 3).
Предупреждение
УВАГА!При обробці направлення через спецдію
“Взяти
"Взяти направлення в чергу та в
роботу”
роботу" - це незворотна дія.

Image Modified

Мал. 3 -  Спецдія

“Взяти

"Взяти направлення в чергу та в

роботу”

роботу"

Предупреждение
УВАГА! Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле
“Стан
"Стан виконання за
програмою”
програмою"стан має
бути ”В обробці”
бути "В обробці" (мал. 4).

Image Modified

Мал. 4 - Стан виконання направлення

“В обробці”

"В обробці"

  • У вкладці
«Епізод»
  • "Епізод" створюємо (або шукаємо вже створений раніше) епізод (мал. 5, мал. 6).

Image Modified

Мал. 5 – Кнопка

«Створити епізод»

"Створити епізод"

Image Modified

Мал. 6 - Приклад створення епізоду

  • Створюємо амбулаторну взаємодію (мал. 7).

Image Modified

Мал. 7 – Створення взаємодії

  • Вказуємо у взаємодії необхідний епізод та електронне направлення (мал. 8).

Image Modified

Мал. 8 - Підтягнуте електронне направлення у амбулаторну взаємодію (приклад)

  • Заповнюємо взаємодію (мал. 9) з відповідним типом та відповідною датою, часом.
Подсказка
При створенні взаємодії варто звернути увагу на ОСНОВНИЙ ДІАГНОЗ, СУПУТНІЙ ДІАГНОЗ, місце надання послуг.


Предупреждение

УВАГА! Заповнюємо взаємодію відповідно вимог НСЗУ https://nszu.gov.ua/rozyasnennya-dlya-zoz

Та Постанови КМУ 27.12.2022 р. № 1464

 ”Деякі

"Деякі питання реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2023

році”

році".

Image ModifiedМал. 9 - Створення взаємодії (приклад)



Робота з планом лікування

Image Modified


Раскрыть
titleСтворення ПЛ та пизначень у ньому

Пошук плану лікування

  • Після створення взаємодії переходимо у
вкладку «План лікування»
  • вкладку "План лікування" та, за потреби, перевіряємо наявність раніше створеного (створених) плану (планів) лікування, для цього зазначаємо дату (рекомендовано вказати на день – тиждень від поточної) та видаляємо значення у полі
«Стан»
  • "Стан", натискаємо
«ОК»
  • "ОК" (мал. 10).

Image Modified

Мал. 10 – Пошук (приклад)

  • При спробі відкриття зареєстрованого в системі eHealth плану лікування система запросить доступ до плану лікування (мал. 11).

Image Modified

Мал. 11 - Повідомлення про відсутність доступу до ПЛ

Запросити доступ можна натиснувши 

”Ок” 

"Ок" (мал. 12)

в

у повідомленні про відсутності доступу та виконанні наступних дій, або натиснувши кнопку

”Запросити

"Запросити доступ в

eHealth”

eHealth" Image Modified з добровільною згодою пацієнта через СМС (або через документи пацієнта)  (мал. 12, 25, 26).

Image Modified

Мал. 12 - Запросити доступ в eHealth (доступ до обраного ПЛ)

  • Для створення плану лікування, необхідно натиснути кнопку
«Створити»
  • "Створити" (мал. 13).

Image Modified

Мал. 13 – Кнопка

«Створити»

"Створити" (для створення ПЛ)

  • У картці
«План
  • "План лікування (Створення)
»
  • " заповнити вкладку
«План лікування»
  • "План лікування".

Вказати взаємодію, на основі якої буде реєстрація плану лікування

,

та заповнити всі необхідні поля (мал. 14).

Image Modified

Мал. 14 – Приклад заповнення плану лікування

Предупреждение
УВАГА! У полі
«Медичний стан»
"Медичний стан" може буди вказано лише основний діагноз, якщо у взаємодії пацієнта були вказані супутні діагнози (або ускладнення), необхідно прибрати відмітки навпроти цих діагнозів (мал. 15).

Image Modified

Мал. 15 – Заповнення вкладки

«Медичний стан»

"Медичний стан" (приклад)

  • За потреби, також можливо вказати дані у вкладці
«Персонал»
  • "Персонал", натиснувши кнопку
«Створити»
  • "Створити" (мал. 16).

Image Modified

Мал. 16 – Заповнення вкладки

«Персонал»

"Персонал"

  • Здійснити пошук спеціаліста (мал. 17).

Image Modified

Мал. 17 – Приклад пошуку спеціаліста (вкладка

«Персонал»

"Персонал")

  • Обрати спеціаліста зі списку, що з’явиться та натиснути
«ОК»
  • "ОК" (мал. 18).

Image Modified

Мал. 18 – Приклад реєстрації спеціаліста (вкладка

«Персонал»

"Персонал")

  • Спеціаліст з’явиться у вкладці
«Персонал»
  • "Персонал" (мал. 19).

Image Modified

Мал. 19 – Доданий спеціаліст у вкладку

«Персонал»

"Персонал" (приклад)

  • За потреби, також можливо вказати дані у вкладці
«Перелік
  • "Перелік станів та
спостережень»
  • спостережень", натиснувши кнопку
«Створити»
  • "Створити" (мал. 20).

Image Modified

Мал. 20 – Створення даних у вкладці

«Перелік

"Перелік станів та

спостережень»

спостережень" (приклад)

  • Обрати відповідний тип ресурсу та натиснути
«Пошук»
  • "Пошук" (мал. 21).

Image Modified

Мал. 21 – Додавання ЕМЗ у вкладку

«Перелік

"Перелік станів та

спостережень»

спостережень" (приклад)

  • ЕМЗ з’явиться у вкладці
«Перелік
  • "Перелік станів та
спостережень»
  • спостережень" (мал. 22).

Image Modified

Мал. 22 – Додані ЕМЗ у вкладку

«Перелік

"Перелік станів та

спостережень»

спостережень" (приклад)

Предупреждение
УВАГА! Заповнення вкладки
«Призначення»
"Призначення" рекомендоване після підписання плану лікування та отримання доступу до нього.

Підписання ПЛ

  • Після заповнення вкладки
«План лікування» «Перелік
  • "План лікування" та, за потреби, вкладок
«Персонал»,
  • "Персонал", "Перелік станів та
спостережень»
  • спостережень", необхідно перейти до реєстрації плану лікування. Для цього, після заповнення інформації по плану, необхідно натиснути
«ОК»
  • "ОК" та перейти у таблицю плану лікування, даний план буде збережено зі статусом
«Чернетка»
  • "Чернетка", план лікування не завантажився автоматично, необхідно натиснути
«Пошук»
  • "Пошук" (мал. 23).

Image Modified

Мал. 23 – Пошук чернетки плану лікування (приклад)

  • Після пошуку необхідного плану лікування, необхідно обрати зареєстровану чернетку (натиснувши на неї лівою клавішею миші) та натиснути на кнопку
«Зареєструвати
  • "Зареєструвати в eHealth
»
  • " (мал. 24).

Image Modified

Мал. 24 – Кнопка

«Зареєструвати

"Зареєструвати в

eHealth»

eHealth" (приклад)

  • Виконати підписання плану лікування (мал. 25).

Image Modified

Мал. 25 – Реєстрація плану лікування в eHealth (приклад)

Після реєстрації плану лікування в ЕСОЗ його стан змінюється на

«Новий»

"Новий" (для швидкої зміни стану плану лікування, необхідно натиснути

«Пошук»

"Пошук" (мал. 23)).

  • Після зміни стану плану лікування на
«Новий»
  • "Новий", з’являється можливість отримати доступ на план лікування з добровільною згодою пацієнта через СМС (або через документи пацієнта) (мал. 26, 27, 28).

Image Modified

Мал. 26 – Доступ до плану лікування eHealth

Image Modified

Мал. 27 – Доступ до плану лікування eHealth через СМС (приклад)

Процедура отримання доступу проходить через добровільну інформаційну згоду та отримання СМС (для пацієнтів з методом автентифікації через СМС) (мал. 28).

Image Modified

Мал. 28 – Підтвердження доступу до плану лікування eHealth через СМС (приклад)

Підписання призначень у плані лікуванні

  • Після отримання доступу необхідно відкрити план лікування обрати вкладку
«Призначення»
  • "Призначення" та створити необхідне призначення, натиснувши кнопку
«Створити»
  • "Створити" (мал. 29).

Image Modified

Мал. 29 – Створення даних у вкладці

«Призначення»

"Призначення" (приклад)

Внести дані про призначення:

  • Призначення на препарат можливо створити за умови доступності відповідної програми (мал. 30).

Image Modified

Мал. 30 – Створення проекту для підписання призначення на препарат (приклад)

  • Також призначення можливо створити на групу послуг (мал. 31) чи окрему послугу (мал. 32), з обов’язковим внесенням даних у поле
«Програма»
  • "Програма".

Image Modified

Мал. 31 – Створення проекту для підписання призначення групу послуг (приклад)

Image Modified

Мал. 32 – Створення проекту для підписання призначення окремої послуги (приклад)

  • Після створення проекту (проектів) відповідних призначень, необхідно кожне призначення зареєструвати в ЕСОЗ, підписавши кожне електронним ключем (мал. 33, 34).

Image Modified

Мал. 33 – Реєстрація призначення в ЕСОЗ

Image Modified

Мал. 34 – Підписання призначення в ЕСОЗ

  • Після підписання призначення в ЕСОЗ, воно змінює статус на
«Заплановано»
  • "Заплановано" (мал. 35), таке призначення можна використовувати у електронному направленні або у електронному рецепті (для призначень з типом
«Препарат»
  • "Препарат").

Image Modified

Мал. 35 – Призначення зі статусом

«Заплановано»

"Заплановано"


Раскрыть
titleВідміна призначень (у разі виявлення помилки)
  • У призначенні зі статусом
«Проект»
  • "Проект", котре не зареєстроване в ЕСОЗ, статус можливо змінити на
«Помилково внесено»
  • "Помилково внесено", натиснувши на кнопку
«Видалити»
  • "Видалити" та підтвердити зміну статусу, натиснувши
«Так»
  • "Так" (мал. 36, 37).

Image Modified

Мал. 36 – Зміна стану призначення зі статусом

«Проект»

"Проект" (приклад)

Image Modified

Мал. 37 – Підтвердження зміни стану призначення зі статусом

«Проект»

"Проект" (приклад)

  • Після виконаних попередніх дій, статус зміниться на
«Внесено помилково»
  • "Внесено помилково" (мал. 38).

Image Modified

Мал. 38 – Зміна статусу призначення на

«Внесено помилково»

"Внесено помилково" (приклад)

  • У призначенні зі статусом
«Заплановано»
  • "Заплановано", статус можливо змінити на
«Відмінено»
  • "Відмінено", для цього необхідно відкрити призначення, та натиснутим кнопку
«Відмінити»
  • "Відмінити" (мал. 39). У повідомленні, що з’явиться, натиснути
«Так»
  • "Так".

  Image Modified

Мал. 39 – Кнопка

«Відмінити»

"Відмінити" для відміни призначення зі статусом

«Заплановано»

"Заплановано" (приклад)

  • Для виконання відміни призначення, необхідно вказати причину та внести значення у поле
«Текст»
  • "Текст" (обґрунтування), натиснути
«Ок»
  • "Ок" (мал. 40).

Image Modified

Мал. 40 – Причина зміни статусу (приклад)

  • Після внесення причин зміни статусу в запланованому призначенні, ці зміни підтверджуються підписанням (мал. 41).

Image Modified

Мал. 41 – Підписання причини зміни статусу призначення (приклад)

  • Після підписання, статус призначення змінено на
«Відмінено»
  • "Відмінено" (мал. 42).

Image Modified

Мал. 42 – Зміна статусу призначення на

«Відмінено»

"Відмінено" (приклад)



Створення  та обробка електронного направлення із пов’язаним ПЛ та призначенням

Image Modified


Раскрыть
titleРеєстрація електронного направлення з пов’язаним ПЛ та призначенням
  • Для реєстрації електронного направлення з пов’язаним планом лікування, необхідно перейти у вкладку
«Медичні документи»
  • "Медичні документи", знайти взаємодію та під взаємодією відкрити гілку
«Направлення
  • "Направлення пацієнта eHealth
»
  • " та кнопку
«Створити»
  • "Створити" (мал. 43).

Image Modified

Мал. 43 – Кнопка

«Створити»

"Створити" для реєстрації електронного направлення (приклад)

  • У направленні вказати необхідний план лікування, призначення, внести всі необхідні ані по направленню, натиснути кнопку спецдії
«Зареєструвати
  • "Зареєструвати в системі
«eHealth»
  • "eHealth"" (мал. 44) та підписати таке направлення електронним ключем, такий варіант зручний для реєстрації одного електронного направлення.
Подсказка
Для реєстрації декількох направлень одночасно (пакет направлень, що підписується з таблиці направлень), необхідно натиснути
«Додати направлення»
"Додати направлення", внести наступне направлення, а потім необхідні направлення з таблиці направлень за допомогою кнопки
«Зареєструвати
"Зареєструвати в системі
«eHealth»
"eHealth".

Image Modified

Мал. 44 – Реєстрація направлення з пов’язаним планом лікування та призначенням (приклад)

  • Після реєстрації електронного направлення його необхідно його стан зміниться на
«Нове»
  • "Нове", таке направлення можливо підтягувати у потрібні ЕМЗ.


Раскрыть
titleВиконання призначення
  • Для виконання призначення, що пов’язане з електронним направленням, необхідно це направлення опрацювати (мал. 1-4).


Подсказка

Призначення можливо виконати у межах різних ЕМЗ, залежно від вимог кожного окремого пакету.

Вимоги НСЗУ https://nszu.gov.ua/rozyasnennya-dlya-zoz

Та Постанови КМУ 27.12.2022 р. № 1464

 ”Деякі

"Деякі питання реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2023

році”

році".



Предупреждение
УВАГА! Для виконання направлення ЕМЗ має бути зареєстроване належним чином та підписане електронним ключем.


  • Приклад виконання призначення з направленням у взаємодії із заповненим блоком
«Дії»
  • "Дії" (дії  мають бути пов’язані з даним направленням) для СМД (мал. 45).

Image Modified

Мал. 45 - Приклад виконання призначення у взаємодії із заповненим блоком

«Дії»

"Дії" для СМД

  • Приклад виконання призначення з направленням у взаємодії із заповненим блоком
«Процедури»
  • "Процедури" (мал. 46).

Image Modified

Мал. 46 - Приклад виконання призначення у взаємодії із заповненим блоком

«Процедури»

"Процедури"


  • Приклад виконання призначення з направленням у взаємодії із заповненим блоком
«Діагностичні звіти»
  • "Діагностичні звіти" (мал. 47, 48).

Image Modified

Мал. 47 – Створення діагностичного звіту в межах взаємодії

Image Modified

Мал. 48 - Приклад виконання призначення у взаємодії із заповненим блоком

«Діагностичні звіти»

"Діагностичні звіти"

  • Також в межах взаємодії можливо одночасно передавати дані виконання призначення з направленням по заначити та проведеній діагностиці по різних послугах (мал. 49).

Image Modified

Мал. 49 - Приклад виконання призначення у взаємодії із заповненим блоком

«Діагностичні звіти»

"Діагностичні звіти" та процедури  одночасно

  • Також виконання призначення з направленням можливе в діагностичних звітах (мал. 50) та процедурах (мал. 51), що не пов’язані із взаємодією.

Image Modified

Мал. 50 - Приклад виконання призначення у діагностичному звіті

Image Modified

Мал. 51 - Приклад виконання призначення у процедурі

  • Після виконання та реєстрації призначень, їх доступна зменшиться у призначенні плану лікування, статус такого призначення буде змінено на
«Виконується»
  • "Виконується" (мал. 52).

Image Modified

Мал. 52 – Виконання призначення (приклад)



Завершення медичного випадку

Image Modified


Раскрыть
titleЗавершення ведення пацієнта
  • Після фактичного завершення медичного випадку направлення можуть бути погашені у відповідних ЕМЗ (залежно від вимог кожного окремого пакету).


Подсказка

Вимоги НСЗУ https://nszu.gov.ua/rozyasnennya-dlya-zoz

Та Постанови КМУ 27.12.2022 р. № 1464

 ”Деякі

"Деякі питання реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2023

році”

році".


  • Далі необхідно змінити статуси цих призначень у плані лікування з
«Виконується» на «Виконано»
  • "Виконується" на "Виконано", для цього необхідно відкрити призначення, та натиснутим кнопку
«Завершити»
  • "Завершити" (мал. 53). У повідомленні, що з’явиться, натиснути
«Так»
  • "Так".

 Image Modified 

Мал. 53 – Кнопка

«Завершити»

"Завершити" для відміни призначення зі статусом

«Виконується»

"Виконується" (приклад)

  • Для виконання відміни призначення, необхідно вказати причину, та внести значення у поле
«Текст»
  • "Текст" (обґрунтування), заначити результат виконання та
натиснути «Ок»
  • натиснути "Ок" (мал. 54).

Image Modified

Мал. 54 – Причина зміни статусу (приклад)

  • Після внесення причин зміни статусу в запланованому призначенні, ці зміни підтверджуються підписанням (мал. 55).

Image Modified
Мал. 55
– Підписання причини зміни статусу призначення (приклад)

  • Після підписання, статус призначення змінено на
«Виконано»
  • "Виконано" (мал. 56).

Image Modified

Мал. 56 – Призначення зі статусом

«Виконано»

"Виконано"

Предупреждение
УВАГА! Виконати призначення можливо у разі погашення електронного направлення(мал. 57).

Image Modified

Мал. 57 – Повідомлення про непогашене направлення

  • Після виконання всіх призначень можливо завершити сам план, для цього необхідно відкрити план лікування та натиснути кнопку
«Завершити»
  • "Завершити" (мал. 58), у повідомленні, що з’явиться натиснути
«Так»
  • "Так".

Image Modified

Мал. 58 – Кнопка

«Завершити»

"Завершити" для завершення плану лікування (приклад)

  • Вказати причину та внести значення у поле
«Текст»
  • "Текст" (обґрунтування), натиснути
«Ок»
  • "Ок" (мал. 59).

Image Modified

Мал. 59 – Внесення причини зміни статусу (приклад)

  • Після виконаних дій статус плану лікування зміниться на
«Завершений»
  • "Завершений" (мал. 60).

Image Modified

Мал. 60- Статус плану лікування

«Завершений»

"Завершений"

  • Останньою дією в завершенні медичного епізоду відбувається закриття епізоду (мал 61).

Image Modified

Мал. 61 - Кнопка

«Закрити епізод»

"Закрити епізод"

  • Вказати причину закриття епізоду та внести значення у поле
«Текст»
  • "Текст" (обґрунтування), натиснути
«Ок»
  • "Ок" (мал. 62).

Image Modified

Мал. 62 - Кнопка

«Закрити епізод»

"Закрити епізод"