Організаційні питання Якорь |
Містить перелік поширених питань як видалити папку 2.0, як встановити, як знайти інформацію, що таке фільтрація, що таке реєстр та інші питання. | |||||||||||
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Як видалити папку 2.0? | |||||||||||
Якщо система не запускається або не відповідає, необхідно видалити папку 2.0, виконавши наступні кроки:
Для збільшення натисніть на малюнок 2. Після цього знаходимо та видаляємо папку 2.0. Папка знаходиться за наступним шляхом C:\Users\ЛОКАЛЬНИЙ КОРИСТУВАЧ (admin)\AppData\Local\Apps, малюнок Для збільшення натисніть на малюнок 3. Далі знову запускаємо програму на робочому столі комп'ютера. З'являється вікно завантаження програми, таке, як при встановленні. Натискаємо на кнопку "Встановити". Після чого почнеться встановлення системи, чекаємо завантаження Після встановлення системи, відкриється вікно входу в систему, вводимо логін та пароль. |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Якщо вікно програми відкривається та можна ввести логін та пароль в першу чергу необхідно перевірити Якщо після цього ви отримали повідомлення "Невірний логін та пароль" - потрібно написати запит адміністратору про отримання нового паролю саме в систему МедЕйр. УВАГА!!! Після отримання паролю, обов'язково потрібно його змінити на свій, більш зручний для запам'ятовування. Як змінити пароль - можна знайти тут |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
В полях вибору кодів МКХ, за замовчуванням, в поле підтягується лише 20 значень з довідника. Для вибору діагнозу, в порожнє поле потрібно почати вносити або код діагнозу, або його частину назви і вже потім обирати з знайденого програмою переліку. Якщо в переліку Ви знайшли якісь помилки в назві чи в коді, на жаль, ми лише можемо зафіксувати запит в ДП "Електронне здоров'я" для виправлення та чекати виправлення. Рекомендуємо орієнтуватись на коди, які є на сайті НСЗУ за посиланням |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
В такому випадку потрібно перезайти в систему і при відкритті вікна "Входу в систему" малюнок, відкрити Параметри (1) й відмітити галочкою "Очистити профіль користувача" (2). |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Завантажити інструкції користувач може за допомогою Експорт до Word (в меню сторінки порталу мал.1), PDF (в меню інтернет браузера мал.1), а також Роздрукувати (в меню інтернет браузера мал.1). Піктограма меню Інтернет браузера може знаходитися в різних місцях вікна та мати інший вигляд, залежить від дизайну програми (детально, що таке інтернет браузер та які бувають тут...). Мал. 1 - Варіанти завантаження інструкцій користувача Алгоритм дій користувача при різних варіантах завантаження:
Мал. 2 - Меню сторінки порталу (Експорт до Word) Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 3 - Меню інтернет браузера (Друк сторінки порталу) Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 4 - Меню інтерент браузера (Збереження у форматі PDF) |
| |
Якщо вікно програми відкривається та можна ввести логін та пароль в першу чергу необхідно перевірити Якщо після цього ви отримали повідомлення "Невірний логін та пароль" - потрібно написати запит адміністратору про отримання нового паролю саме в систему МедЕйр. УВАГА!!! Після отримання паролю, обов'язково потрібно його змінити на свій, більш зручний для запам'ятовування. Як змінити пароль - можна знайти тут |
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
В полях вибору кодів МКХ, за замовчуванням, в поле підтягується лише 20 значень з довідника. Для вибору діагнозу, в порожнє поле потрібно почати вносити або код діагнозу, або його частину назви і вже потім обирати з знайденого програмою переліку. Якщо в переліку Ви знайшли якісь помилки в назві чи в коді, на жаль, ми лише можемо зафіксувати запит в ДП "Електронне здоров'я" для виправлення та чекати виправлення. Рекомендуємо орієнтуватись на коди, які є на сайті НСЗУ за посиланням |
Якорь Друк інструкцій Друк інструкцій
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Завантажити інструкції користувач може за допомогою Експорт до Word (в меню сторінки порталу мал.1), PDF (в меню інтернет браузера мал.1), а також Роздрукувати (в меню інтернет браузера мал.1). Піктограма меню Інтернет браузера може знаходитися в різних місцях вікна та мати інший вигляд, залежить від дизайну програми (детально, що таке інтернет браузер та які бувають тут...). Мал. 1 - Варіанти завантаження інструкцій користувача Алгоритм дій користувача при різних варіантах завантаження:
Мал. 2 - Меню сторінки порталу (Експорт до Word) Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 3 - Меню інтернет браузера (Друк сторінки порталу) Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 4 - Меню інтерент браузера (Збереження у форматі PDF) |
Керівник ЛЗМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи керівника ПМД/СМД з системою MedEir та eHealth. Звільнення, переведення та реєстрація спеціалістів, ЛЗ, послуг, Договору з НСЗУ та інші питання. | |
РеєстратураМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи спеціалістів реєстратури ПМД/СМД з системою MedEir та eHealth. Розклад спеціаліста та запис на прийом пацієнта в заклад. | ||||||
| ||||||
| ||||||
Статистика | ||||||||||||
Керівник ЛЗМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи керівника ПМД/СМД з системою MedEir та eHealth. Звільнення, переведення та реєстрація спеціалістів, ЛЗ, послуг, Договору з НСЗУ та інші питання. | ||||||||||||
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
На поточний момент всі функції по звільненню прив'язані до ролі Головного лікаря. Лише користувач, який є Директором/Головним лікарем може звільнити спеціалістів. Детально, як це зробити описано тут... |
Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи
зі звітами ПМД/
СМД в системі MedEir та eHealth.
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
|
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Для того, щоб відредагувати персональні дані пацієнта в системі, необхідно натиснути мишкою на меню "Змінити персональні дані". Відкриється вікно для редагування персональних даних, в якому можна відредагувати некоректно заповнені дані і натиснути кнопку "Ок". |
Статистика
Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи зі звітами ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth.
| ||
Національна служба здоров’я України надсилає листи щодо перевірки відповідності та достовірності внесення персональних даних для пацієнтів, які досягли 14 років. До цих листів додається документ з переліком ID запису пацієнта в системі eHealth та його віку. Для перевірки пацієнтів, які досягли 14 –річного віку та виправлення даних, в МІС MedEir створено звіт "Пошук ID пацієнтів з eHealth". Для пошуку потрібних ID записів пацієнтів, необхідно в системі сформувати відповідний звіт та провести пошук ID пацієнта або за допомогою функціоналу звіту, або вивантажити сформований звіт до Microsoft Office Excel та за допомогою параметрів пошуку та порівняння Excel проводимо пошук ID пацієнта. Для того щоб сформувати звіт, необхідно виконати наступні кроки:
Мал. 1 - Етапи пошуку та відкриття звіту 2. Знаходимо по назві звіт в Дереві навігації, в залежності від налаштувань системи, звіт може знаходитися в групі звітів Амбулаторія (мал.1, позначка [2] або [3], залежно від налаштувань системи). 3. Обираємо звіт "Пошук ID пацієнтів з EHealth" або "Пошук пацієнтів по ID в системі EHealth" (мал.1, позначка [3] або [4] в залежності від налаштувань системи). 4. Відкривається звіт (мал.2). Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 2 - Звіт "Пошук ID пацієнтів з EHealth" | ||
Раскрыть | ||
---|---|---|
| ||
Національна служба здоров’я України надсилає листи щодо перевірки відповідності та достовірності внесення персональних даних для пацієнтів, які досягли 14 років. До цих листів додається документ з переліком ID запису пацієнта в системі eHealth та його віку. Для перевірки пацієнтів, які досягли 14 –річного віку та виправлення даних, в МІС MedEir створено звіт "Пошук ID пацієнтів з eHealth". Для пошуку потрібних ID записів пацієнтів, необхідно в системі сформувати відповідний звіт та провести пошук ID пацієнта або за допомогою функціоналу звіту, або вивантажити сформований звіт до Microsoft Office Excel та за допомогою параметрів пошуку та порівняння Excel проводимо пошук ID пацієнта. Для того щоб сформувати звіт, необхідно виконати наступні кроки:
Мал. 1 - Етапи пошуку та відкриття звіту 2. Знаходимо по назві звіт в Дереві навігації, в залежності від налаштувань системи, звіт може знаходитися в групі звітів Амбулаторія (мал.1, позначка [2] або [3], залежно від налаштувань системи). 3. Обираємо звіт "Пошук ID пацієнтів з EHealth"або "Пошук пацієнтів по ID в системі EHealth" 5. Обираємо вхідні дані (мал.12, позначка [3] або [4] в залежності від налаштувань системи). 4. Відкривається звіт (мал.2). Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 2 - Звіт "Пошук ID пацієнтів з EHealth" або "Пошук пацієнтів по ID в системі EHealth" 5. Обираємо вхідні дані (мал.2, позначка [1]), формуємо звіт (мал.2, позначка [5]) 1]), формуємо звіт (мал.2, позначка [5]) та проводимо пошук потрібних ID пацієнтів (мал.2, позначка [6]) або вивантажуємо звіт до Microsoft Office Excel (мал.2, позначка [7]). 1) При виборі вхідних даних, обираємо значення в наступних полях звіту:
2) Для формування звіту натискаємо кнопку [Перегляд] (мал.2, позначка [5]), чекаємо формування звіту. 3) Після фомування звіту можна одразу провести пошук потрібного ID пацієнта, використовуючи функціонал пошуку системи (мал.2, позначка [6]). Навпроти прізвища лікаря необхідно натиснути позначку для розкриття списку пацієнтів (мал.3). Для збільшення натисніть на малюнок Мал. 3 - Робота зі звітом 4) Якщо зручніше проводити пошук через таблицю Microsoft Office Excel, тоді проводимо збереження звіту та вивантаження до Excel (мал.2, позначка [7]). Натискаємо на піктограму дискети . Обираємо пункт меню "Excel" (мал.4). Далі, за допомогою параметрів пошуку та порівняння Microsoft Office Excel, проводимо пошук ID пацієнта. Мал. 4 - Збереження звіту до Excel |
ЛікаріМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи з Консультацією, ЕМК, Пацієнт, Аналізи, Діагностика, Стаціонар, Поліклініка та інше для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth. | ||||||
| ||||||
| ||||||
Як відбувається ведення пацієнтів з короновірусною інфекцією в системі Охорони здоров'я, детально в розділі eHealth, тут... | ||||||
Фінансовий модульМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи з фінансовим модулем для медичних закладів в системі MedEir та eHealth. | |
Середній медичний персоналМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи Приймального Посту у відділенні, ЕМК, Пацієнт та інше для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth. | ||||||
| ||||||
Якорь |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| eHealth |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Якорь | eHealth | eHealth | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Якорь | Короно | Короно |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
eHealth Якорь |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Містить перелік загальних поширених питань для ПМД та СМД, що стосується роботи спеціалістів з eHealth: Пошук пацієнта, імпорт пацієнта, запит інформації, зміна автентифікації номера телефону, редагування пацієнта,епізод, консультація, процедури, декларації, доступні ліки, діагностичні звіти, виписку, висновки та інші питання. Якорь | Помилки МВН | Помилки МВН |
Таблиця 1. Перелік помилок з боку ДРАЦСГ/Дія № помилки | Опис | 404 Медичний висновок не знайдено — перевірте правильність введеного номеру або МВН не підписано КЕП лікаря - зверніться до автора МВН. 403
Дані для перевірки медичного висновку не співпадають 1. Перевірте правильність введеного номеру МВН 2. Якщо все вірно, зверніться до лікаря (в пологовому або сімейного лікаря) для перевірки правильності податкового номеру (РНОКПП(за наявності)), паспортних даних та УНЗР (за наявності) матері та коригування за потреби. 400 Технічна несправність або медичний висновок містить помилки в даних дитини. Зверніться до лікаря для повторної подачі медичного висновку. 500 Сервіс перевірки медичного висновку недоступний. Спробуйте пізніше. Раскрыть |
Для того щоб пройти Авторизацію в eHealth у випадку помилки, потрібно:
Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 1- Авторизація спеціаліста 2. Натиснути на клавіатурі одночасно кнопки [Alt]+[Ctrl], знаходяться на вашій клавіатурі знизу з права або зліва (мал. 2, наведено приклад розташування клавіш, залежить від різновиду клавіатури). 3. Також одночасно з клавішами [Alt]+[Ctrl] одночасно натиснути мишею на кнопку спеціальної дії [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] авторизувати спеціаліста в системі eHealth (мал. 1 позначка [2]). Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. ПРИКЛАД! Мал. 2 - Клавіши [Alt]+[Ctrl] на клавіатурі 4. З'явиться додаткове вікно для авторизації (мал. 3) НЕ ЗАКРИВАТИ! та додатково відкриється в інтернет браузері сторінка авторизації спеціаліста (мал. 5). Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 3- Додаткове вікно Авторизація спеціаліста 5. За потреби можливо перенести сторінку авторизації в інший інтернет браузер, як зображено на мал. 4. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 4 1- Перенесеня Авторизація спеціаліста в інший інтернет браузер 6. Пройти авторизацію, як звичайно на формі (внести пароль та підтвердити ваші дії, мал. 5) Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 5 - Авторизація спеціаліста 7. Після підтвердження авторизації з'явиться пуста сторінка або інша (мал. 6) НЕ ЗАКРИВАТИ! Звернути увагу на строку адреси сайта на мал. 6 виділено червоним. Та скопіювати відповідний код з алреси сайту (мал. 6). 2. Натиснути на клавіатурі одночасно кнопки [Alt]+[Ctrl], знаходяться на вашій клавіатурі знизу з права або зліва (мал. 2, наведено приклад розташування клавіш, залежить від різновиду клавіатури). 3. Також одночасно з клавішами [Alt]+[Ctrl] одночасно натиснути мишею на кнопку спеціальної дії [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] авторизувати спеціаліста в системі eHealth (мал. 1 позначка [2]). Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. ПРИКЛАД! Мал. 6 - Копіювання коду Авторизація спеціаліста 8. Повернутися до вікна МІС MedEir (мал. 7) та вставити скопійований код з попереднього пункту (мал. 6). Натиснути кнопку [Ok]. 2 - Клавіши [Alt]+[Ctrl] на клавіатурі 4. З'явиться додаткове вікно для авторизації (мал. 3) НЕ ЗАКРИВАТИ! та додатково відкриється в інтернет браузері сторінка авторизації спеціаліста (мал. 5). Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 7 3- Додаткове вікно Авторизація спеціаліста 9. Після з'явиться вікно про успішну авторизацію спеціаліста або ЛЗ в системі eHealth (мал. 8)Мал. 8 - Авторизація спеціаліста Раскрыть |
5. За потреби можливо перенести сторінку авторизації в інший інтернет браузер, як зображено на мал. 4. Дана помилка пов'язана з тим, що в секції "Законний представник пацієнта" потрапляє запис про контактну особу. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 1- Законний представник пацієнта Для виправлення даної ситуації та проведення успішної реєстрації, потрібно видалити запис з таблиці законного представника запис про контактну особу. Провести повторну реєстрацію. 4 - Перенесеня Авторизація спеціаліста в інший інтернет браузер 6. Пройти авторизацію, як звичайно на формі (внести пароль та підтвердити ваші дії, мал. 5) Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 5 - Авторизація спеціаліста 7. Після підтвердження авторизації з'явиться пуста сторінка або інша (мал. 6) НЕ ЗАКРИВАТИ! Звернути увагу на строку адреси сайта на мал. 6 виділено червоним. Та скопіювати відповідний код з алреси сайту (мал. 6). Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 6 - Копіювання коду Авторизація спеціаліста 8. Повернутися до вікна МІС MedEir (мал. 7) та вставити скопійований код з попереднього пункту (мал. 6). Натиснути кнопку [Ok]. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 7 - Авторизація спеціаліста 9. Після з'явиться вікно про успішну авторизацію спеціаліста або ЛЗ в системі eHealth (мал. 8) Мал. 8 - Авторизація спеціаліста | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ЛабораторіяМістить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи лабораторії для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth. | |
Як відбувається ведення пацієнтів з короновірусною інфекцією в системі Охорони здоров'я, детально в розділі eHealth, тут... | |