Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

Оглавление

Передумовою
Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Однією з передумов заповнення картки "Консультація спеціаліста", є створення однієї з форм медичної облікової документації, до якої прикріплена дана карта: 

Передумови створення  консультації (взаємодії)


Предупреждение
titleУВАГА!

Перед реєстрацією взаємодії, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієнта.

  Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі "eHealth"  (мал. 1 позначки [1; 2; 3]). Image Added

Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН), може викликати помилки передачі даних в eHealth!!!

Некоректно внесений або не внесений РНОКПП законного представника в системі eHealth викличе масові помилки при реєстрації медичного висновку новонародженого!


Image Added

Мал.1  - Пошук пацієнта в системі "eHealth"


Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Передумовою створення

в денному стаціонарі)

будь-якої консультації, є

створення картки "Денний стаціонар"

створення  картки денного стаціонару (мал.

1

2).

Детальніше про створення  амбулаторної картки ви можете переглянути за посиланням

Мал. 12 - Створення амбулаторної картки денного стаціонару


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Для  роботи роботи з карткою "Консультація спеціаліста eHealth" (взаємодія в межах денного стаціонару), необхідно попередньо створити (обрати) епізод, який має бути в стані "Діючий".

Епізоди, що мають стан: "Внесено помилково"; "Невдала обробка"; "Завершений" не можуть бути підкріплені до взаємодії. 

...

Алгоритм ведення взаємодії (консультації) 


Варіант І

Відкриваємо діючий епізод та додаємо консультацію (Малмал. 53)

Image Added

Image RemovedМал. 53 - Додавання консультації з епізоду

В таблиці, що з’явиться, обрати необхідний тип консультації (Малмал. 64).

Image Added

Image RemovedМал. 64 - Обираємо необхідний тип консультації

...

Створюємо (або обираємо) епізод у вкладці "Епізод" та натискаємо на кнопку "Додати консультацію" (Малмал. 75).

Image ModifiedМал. 75 - Додавання консультації з бокової панелі вкладки "Епізоди"

та обрати відповідний тип консультації (Малмал. 86).

Image Added

Image RemovedМал. 86 - Запропоновані типи консультацій

...

Створення консультації з таблиці "Консультації ….МП"/ "Консультації eHealth" (Малмал. 47).

Image Added

Image RemovedМал. 97 - Створення консультації з таблиці 

В такому разі, необхідно підтягнути потрібний епізод в картку консультації (Малмал. 108).

Мал. 108 - Внесення епізоду в картку консультацію пацієнта

Предупреждение
titleВАЖЛИВО!

ВАЖЛИВО!

Поля з червоними хрестиками  обов’язкові обов’язкові для внесення. 

Додаткова інформація по веденню амбулаторної взаємодії в eHealth за посиланням...

Додаткові картки консультації (взаємодії)

Предупреждение
titleУВАГА!

В залежності від індивідуальних налаштувань користувача та бази, наповнення амбулаторної картки може відрізнятися.


Image Removed

Medication, drugs, drug, medical, medicine icon - DownloadImage Removed

Призначення та реєстрація препаратів

Містить перелік створених призначених препаратів:

  • в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста;
  • переданих в eHealth по програмі "Доступні ліки".

ПризначенняРозділОписВизначення антропометрія пацієнта Антропометрія

Сторення, перегляд та редагування внесених описіу по антропометричних даних  в межах системи "Медейр", які не передаються в систему eHealth та ЛЗ спеціаліста.

 Призначені препарати

Diagnostic - Free medical icons

Направлення через  в через систему eHealth або внутрішні направлення МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста

 Направлення пацієнта

Містить перелік створених направлень на госпіталізації, консультації, процедури та інші медичні послуги:

  • в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста;
  • переданих в систему eHealth

Prescription, medical, bill, leave, sick, document, history icon - DownloadImage Removed

Робота з лікарняним листком в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціалістаЛікарняний листокРобота з лікарняним листком в межах консультації, продовження лікарняного листка.

Направлення на аналізи пацієнта в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста

Направлення на аналізи

Робота з лабораторними направленнями в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста

...