Оглавление |
---|
Подсказка | ||
---|---|---|
| Передумовою ||
Однією з передумов заповнення картки "Консультація спеціаліста", є створення однієї з форм медичної облікової документації, до якої прикріплена дана карта:
|
Передумови створення консультації (взаємодії)
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Перед реєстрацією взаємодії, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієнта. Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі "eHealth" (мал. 1 позначки [1; 2; 3]). Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН), може викликати помилки передачі даних в eHealth!!! Некоректно внесений або не внесений РНОКПП законного представника в системі eHealth викличе масові помилки при реєстрації медичного висновку новонародженого! |
Мал.1 - Пошук пацієнта в системі "eHealth"
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Передумовою створення в денному стаціонарі)будь-якої консультації, є створення картки "Денний стаціонар"створення картки денного стаціонару (мал. 12). Детальніше про створення амбулаторної картки ви можете переглянути за посиланням… |
Мал. 12 - Створення амбулаторної картки денного стаціонару
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Для роботи роботи з карткою "Консультація спеціаліста eHealth" (взаємодія в межах денного стаціонару), необхідно попередньо створити (обрати) епізод, який має бути в стані "Діючий". Епізоди, що мають стан: "Внесено помилково"; "Невдала обробка"; "Завершений" не можуть бути підкріплені до взаємодії. |
...
Алгоритм ведення взаємодії (консультації)
Варіант І
Відкриваємо діючий епізод та додаємо консультацію (Малмал. 53)
53 - Додавання консультації з епізоду
Мал.В таблиці, що з’явиться, обрати необхідний тип консультації (Малмал. 64).
64 - Обираємо необхідний тип консультації
Мал....
Створюємо (або обираємо) епізод у вкладці "Епізод" та натискаємо на кнопку "Додати консультацію" (Малмал. 75).
75 - Додавання консультації з бокової панелі вкладки "Епізоди"
Мал.та обрати відповідний тип консультації (Малмал. 86).
86 - Запропоновані типи консультацій
Мал....
Створення консультації з таблиці "Консультації ….МП"/ "Консультації eHealth" (Малмал. 47).
97 - Створення консультації з таблиці
Мал.В такому разі, необхідно підтягнути потрібний епізод в картку консультації (Малмал. 108).
108 - Внесення епізоду в картку консультацію пацієнта
Мал.Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
ВАЖЛИВО! Поля з червоними хрестиками обов’язкові обов’язкові для внесення. Додаткова інформація по веденню амбулаторної взаємодії в eHealth за посиланням... |
Додаткові картки консультації (взаємодії)
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
В залежності від індивідуальних налаштувань користувача та бази, наповнення амбулаторної картки може відрізнятися. |
Призначення | Розділ | Опис | Визначення антропометрія пацієнта | Антропометрія | Сторення, перегляд та редагування внесених описіу по антропометричних даних в межах системи "Медейр", які не передаються в систему eHealth та ЛЗ спеціаліста. | ||
Направлення через в через систему eHealth або внутрішні направлення МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста | Містить перелік створених направлень на госпіталізації, консультації, процедури та інші медичні послуги:
| Робота з лікарняним листком в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста | Лікарняний листок | Робота з лікарняним листком в межах консультації, продовження лікарняного листка. | |||
Направлення на аналізи пацієнта в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста | Робота з лабораторними направленнями в межах МІС "Медейр" та ЛЗ спеціаліста |
...