Оглавление |
---|
Передумови ведення медичної карти стаціонарного хворого
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Для коректного ведення пацієнта та передачі його даних в ЕСОЗ, рекомендовано дотримуватися всіх зазначених передумов (здійснення пошуку пацієнта, а також проведення госпіталізації пацієнта в МІС "Медейр"). |
Пошук пацієнта
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Уникнення рекомендацій перевірки пацієнта через РНОКПП (ІПН) може викликати помилки передачі даних в eHealth!!! Некоректно внесений або не внесений РНОКПП законного представника в системі eHealth викличе масові помилки при реєстрації медичного висновку новонародженого! Перед реєстрацією взаємодії, ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку потрібно проводити з документів, що посвідчують особу пацієна. Для перевірки реєстрації пацієнта, необхідно здійснити пошук пацієнта в eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі «eHealth»" (мал. 1). Алгоритм дій наведено (мал.1):
Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth
|
Реєстрація неідентифікованого пацієнта (окрім новонароджених)
Передумови реєстрації даних неідентифікованого пацієнта в eHealth:
- Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth
- За наявності персональних даних проведено перевірку через Пошук пацієнта в системі eHealth
Якщо пацієнта не знайдено в eHealth та відсутня картка МІС необхідно перейти до наступних дій:
- Створити електронну картку (ЕК) МІС із фіксацією обов'язкових полів (окрім реєстрації новонародженого, картка новонародженого створюється після пологів).
З реєстру "Пацієнти"/ "Всі пацієнти" або при оформленні госпіталізації з картки "Приймальне відділення"/ "Надходження".
І Створення ЕК МІС з картки "Приймальне відділення"/ "Надходження"
- В картці "Візити" або "Надходження" в полі пацієнт необхідно натиснути кнопку "Додати" (мал 2).
Мал. 2 - Додати ЕК пацієнту з картки "Візити" (приклад)
- У формі, що з'явиться необхідно заповнити всі обов'язкові поля, що позначені червоним хрестиком та натиснути "Ок" (мал. 3).
Мал. 3 - Створення ЕК пацієнту з картки "Візити" (приклад)
- Після збереження створеної ЕК пацієнта МІС, необхідно зберегти дані картки "Візити" або "Надходження" (мал. 4).
Мал. 4 - Збереження картки "Візити" (приклад)
- Лікар приймального покою або лікуючий лікар має можливість зареєструвати неідентифікованого пацієнта в eHealth відкривши карту пацієнта з картки "Візити" або "Надходження"
або знайшовши необхідного пацієнта в реєстрі "Пацієнти"/ "Всі пацієнти" (мал. 5).
Мал. 5 - Відкрити картку пацієнта з картки "Візити" (приклад)
ІІ Створення ЕК МІС з реєстру "Пацієнти"/ "Всі пацієнти"
- В реєстрі "Пацієнти"/ "Всі пацієнти" га головній панелі натиснути кнопку "Створити" (мал. 6)
Мал. 6 - Створення карти пацієнта з реєстру "Пацієнти" (приклад)
- У формі, що з'явиться необхідно заповнити всі обов'язкові поля, що позначені червоним хрестиком
та натиснути "Зберегти" (мал. 7).
Мал. 7 - Електронна карта пацієнта (МІС)
За потреби зміни даних, після збереження ЕК пацієнта, у блоці "Персональні дані" необхідно натиснути "Змінити персональні дані" (мал. 8).
Мал. 8 - Дія "Змінити персональні дани"
Після виконаних передумов з реєстрацією пацієнта, необхідно перейти в ЕК пацієнта та натиснути кнопку спецдії ""Неідентифікований пацієнт в системі "Health"" (мал. 9).
Мал. 9 - Кнопка спецдії "Неідентифікований пацієнт Health"
- Після відкривання картки""Неідентифікований пацієнт в системі "Health"", з'явиться повідомлення з переліком категорій пацієнтів для реєстрації,
після ознайомлення з переліком пацієнтів необхідно натиснути "Ок" (мал. 10).
Мал. 10 - Категорії для реєстрації ( "Неідентифікованого пацієнта в системі Health")
- У формі, що з'явиться необхідно заповнити всі обов'язкові поля, що позначені червоним хрестиком,
за потреби (та наявності даних) внести дані у всі інші поля та натиснути "Зареєструвати" (мал. 11).
Мал. 11 - Картка "Неідентифікований пацієнт в системі Health"
Подсказка |
---|
В залежності від зазанченої причини створення змінюється форма картки і перелік обов'язкових полів (мал. 12) Мал. 12 - Форма картки "Неідентифікованого пацієнта в системі Health" |
- Після реєстрації неідентифікованого пацієнта стан пацієнта буде "Активний" (мал. 13) дана реєстрація потребує підтвердження неідентифікованого пацієта.
Мал. 13 - Форма картки "Неідентифікованого пацієнта в системі Health"
Предупреждение |
---|
Після створення для неідентифікованої персони повинен бути переданий мінімальний набір медичних даних, а саме спостережень стосовно стану, особливих прикмет неідентифікованої персони для забезпечення альтернативної ідентифікації персони. Такі дані неідентифікованої персони повинні бути поданими протягом часу, відведеного з моменту створення такої персони. У разі їх відсутності неідентифікована персона автоматично деактивується. Для підтвердження реєстрації неідентефікованого пацієнта, після реєтстації необхідно протягом часу зареєструвати "Альтернативну ідентифікацію" для дітей та дорослих, або "Взаємодію в закладі охороги здоров'я" (для новонароджених дітей без свідоцтва про народження), в якій внести дані спостереження, обов'язково вказуючи дані статі та зросту. |
Госпіталізація пацієнта (приймальний покій)
На приймальному відділенні пацієнту створюється картка Госпіталізації (Надходження або візиту),
Для стаціонарного хворого створюється один з типів стаціонарної катри (тип візиту):
- Медична карта стаціонарного хворого - 003/o;
- Медична карта переривання вагітності - 003-1/o;
- Історія пологів - 096/o (створюється для пацієнток, які госпіталізовані в стаціонар із строком вагітності 22 тижні та більше);
- Карта розвитку новонародженого 097/o – створюється в стаціонарі після пологів.
Після вибору необхідної документації вказується час та дата госпіталізації, відділення госпіталізації, планова чи ургентна консультація, опис діагнозу (діагноз пацієнта) (мал.14; мал.15).
Мал. 14 - Створення госпіталізації/Надходження (приклад)
Мал. 15- Створення госпіталізації/Візит (приклад)
Далі лікар
...
Потрібно ввести ПІП та дату народження (1) по поспортних даних, і натиснути кнопку пошуку(2). Після цього потрібно вибрати пацієнта з даною позначкою (3), вона позначає, що дана особа зареєстрована в системі «eHealth».
- Після цього пацієнту створюється картка Госпіталізації, де вказується час та дата госпіталізації, відділення госпіталізації.
...
Приймального відділення, лікуючий лікар або постова медсестра приймає пацієнта у відділення та обирає палату та ліжко
...
(мал. 16).
Мал. 16 - Прийом пацієнта у відділення (фіксація пацієнта)
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Видалення стаціонарної карти можливне до фіксації пацієнта на ліжку та створенні епізоду. Детальна інструкція по роботі з епізодом: Епізод ("eHealth") |
Лікар Приймального відділення, лікуючий лікар створює в ЕМК ЕПІЗОД
...
з необхідним типом (залежно від окремого медичного випадку:
- Діагностика
- Лікування
- Паліативна допомога
- Профілактика
- Реабілітація
В ЕМК пацієнта обрати вкладку пацієнта "Епізоди" та натиснути кнопку "Створити епізод" (мал. 17).
Мал. 17 - Створення епізоду (приклад)
- З'явиться таблиця створення епізоду (мал. 13) де необхідно вказати тип епізоду, дату та час відкриття, назву (діагноз), назву упізоду (за потреби).
Предупреждение |
---|
Увага! Дата та час епізоду проставлена поточна, за потреби, її необхідно змінити! |
Мал. 13 - Заповнення даних епізоду (приклад)
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Поле "Назва епізоду" - це текстове поле для довільного введення назви епізоду або приміток даного епізоду. |
Після внесення та перевірки всіх полів, необхідно зареєструвати епізод в системі eHealth, натиснувши клавішу "Ок"
...
Мал. 14 - Епізод створено в системі eHealth
Далі необхідно перейти до заповнення медичних даних у стаціонарну карту пацієнта.
Підтвердження неідентифікованого пацієнта у взаємодії "Альтернативна ідентифікація" (окрім новонароджених)
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
|
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Для неідентифікованих пацієнтів, яким попередньо не проведена "Альтернативна ідентифікація", при створенні стаціонарної взаємодії, у полі "Тип взаємодії" одразу буде вибір лише цього типу взаємодії (мал. 15). Після реєстрації взаємодії з цим типом, стануть доступні інші типи взаємодії. |
Мал. 15 - Взаємодія "Альтернативна ідентифікація"
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
За навчальними матеріалами НСЗУ, для взаємодії "Альтернативна ідентифікація", рекомендовано вносити дані в секції "Спостереження" з додаванням коду спостереження – стать та зріст. В разі некоректного заповнення даного типу взаємодії, буде виведене повідомлення (мал. 16). Мал. 16 - Обов'язкові значення спостережень А також обов'язково внести дані в блок "Діагноз" та "Дії". |
Приклад заповнення секції спостереження(мал. 17).
Мал. 17 - Заповнення секції "Спостереження" з кодом "Зріст" (приклад)
Після заповнення даних взаємодії (мал. 18) необхідно обов'язково відправити її в ЕСОЗ наклавши КЕП/ЕЦП (мал. 19).
Мал. 18 - Заповнена взаємодія з типом"Альтернативна ідентифікація" (приклад)
Мал.19 - Підписання ЕМЗ взаємодія з типом"Альтернативна ідентифікація" (приклад)
Приєднання запису неідентифікованого пацієнта в "eHealth"
Предупреждение |
---|
Пошук пацієнта здійснюємо з документів! |
Алгоритм приєднання неідентифікованого пацієнта в "eHealth"
- Редагувати неідентифікованого пацієнта в системі "eHealth" та внести дані з документів (обов'язково перед редагування здійснити "Пошук пацієнта в системі «eHealth»") (мал 20).
Мал. 20 - Редагування пацієнта в системі "eHealth"
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Після успішної реєстрації пацієнта можливе приєднання запису неідентифікованого пацієнта в "eHealth" (мал 21). Мал. 21 - Редагування пацієнта в системі "eHealth" (стан "Підписано") |
2. Редагувати ЕК пацієнта (мал 22).
Мал. 22 - Редагування ЕК пацієнта
3. Після редагування необхідно натиснути кнопку спецдії "Приєднати запис неідентифікованого пацієнта в "eHealth"" (мал 23).
Мал. 23 - Кнопка спецдії "Приєднати запис неідентифікованого пацієнта в "eHealth""
4. У формі, що з'явиться необхідно обрати метод автентифікації та натиснути "Зареєструвати" (мал 24).
Мал. 24 - Реєстрація приєднання запису неідентифікованого пацієнта в "eHealth""
5. Ознайомитися самостійно та ознайомити пацієнта з інформаційним повідомленням про ідентифікацію пацієнта (за потреби, роздрукувати )
та натиснути "Продовжити" (мал 25).
Мал. 25 - Інформаційне повідомленням про ідентифікацію пацієнта
6. Залежно від методу автентифікації через СМС (пацієнту надходить код СМС) або через документи необхідно обрати скан-копію документа, що підтверджує пацієнта: обрати паспорт та натиснути "Відкрити", обрати РНОКПП та натиснути "Відкрити" (мал 26).
Мал. 26 - Ідентифікація пацієнта через документи
7. Система видасть повідомлення про заявку на об'єднання запису неідентифікованого пацієнта до записів ідентифікованого в "eHealth"",
яку необхідно підтвердити та підписати протягом 1- ї години! (мал 27).
Мал. 27 - Повідомлення про заявку на об'єднання запису неідентифікованого пацієнта
8. Ознайомитися самостійно та ознайомити пацієнта з інформаційним повідомленням та інформованою згодою на приєднання медичних даних запису неідентифікованого пацієнта до записів ідентифікованого в "eHealth"" та на обробку персональних даних пацієнта, для якого створюється запис в реєстрі пацієнтів Електронної системи охорони здоров’я.
Необхідно роздрукувати та натиснути "Продовжити" (мал 28).
Мал. 28 - Повідомлення про заявку на об'єднання запису неідентифікованого пацієнта
9. Підписати приєднання медичних даних запису неідентифікованого пацієнта до записів ідентифікованого в "eHealth"" (мал 29).
Мал. 29- Згода на приєднання медичних даних запису
10. Сиситема видасть повідомлення про успішне приєднання запису неідентифікованого пацієнта до записів ідентифікованого в "eHealth"".
Для перевірки стану запису необхідно натиснути "Ок" (мал 30).
Мал. 30 - Повідомлення про успішне приєднання запису неідентифікованого пацієнта до записів ідентифікованого
11. Стан приєднання запису неідентифікованого пацієнта до записів ідентифікованого в "eHealth" змінено на "Підписано"(мал 31).
Мал. 31 - Стан приєднання запису неідентифікованого пацієнта ("Підписано")
Відкриття МВТН
Для відкриття Медичного випадку по тимчасовій непрацездатності, при поступленні пацієнта, відкривається взаємодія з типом "Взаємодія в закладі охорони здоров'я", дана взаємодія необхідна для відправки МВТН.
Мал. 32 - Кнопка для реєстрації медичного висновку
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Детальна інформація по роботі із Медичним висновком по тимчасовій непрацездатності: |
Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару
Подсказка | ||
---|---|---|
| ||
Детальна інформація по роботі зі стаціонарними взаємодіями: Взаємодії в стаціонарі eHealth та Виписка пацієнта через МІС |
При виписці пацієнта, необхідно зареєструвати взаємодію з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 33).
Мал.33- Створення взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"(приклад)
Відкривається Виписка зі стаціонару Ehealth для заповнення, яка поділяється на декілька блоків:
1.Короткий анамнез, де є можливість описати скарги, огляд, анамнез хвороби та анамнез життя
...
(данні фіксуються в МІС та не передаються в ЕСОЗ).
2. Ehealth що включає: Епізод, пріоритет випадку, дані по госпіталізації, причину звернення, спостереження, діагнози, дії та діагностичні звіти
...
.
3. Заключення, що включає інформацію по рекомендаціях та заключенні (данні фіксуються в МІС та не передаються в ЕСОЗ).
Предупреждение |
---|
Звертаємо вашу увагу, до ЦК Ehealth після накладання ЕЦП передається лише блок |
...
"eHealth"! |
Блок "Короткий анамнез"
В блоці "Короткий анамнез" є можливість описати скарги, огляд, анамнез хвороби та анамнез життя (данні фіксуються в МІС та не передаються в ЕСОЗ) (мал. 34).
Мал. 34 - Заповнення блоку "Короткий анамнез"(приклад)
Блок "eHealth"
Мал. 35 - Блок "eHealth"
Блок «Короткий анамнез»
...
Клас взаємодії (
...
стаціонарна медична допомога, фіксується автоматично);
Тип взаємодії (
...
"Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару");
Направлення (поле призначене для вибору № направлення пацієнта, яке попередньо взято в обробку);
Місце надання послуг (вибір зі списку місць надання послуг зареєстрованих в ЛЗ)
...
;
Пріоритет (вибір зі списку: Ургентна або планова, залежить від конкретного медичного випадку);
Дата та час - фактична дата та час виписки пацієнта з ЛЗ.
Секція "Госпіталізація"
Мал. 36 - Блок "eHealth"
Для запису медичних даних про стаціонарне лікування, у взаємодії додатково вказуються такі дані (мал. 35):
В полі "Підстава звернення" ( ▪ За електронним направленням ▪ За паперовим направленням, яке було роздруковано з ЕСОЗ ▪ Самозвернення ▪ Бригадою екстреної (видкої) медичної допомоги ▪ Переведений з іншого ЗОЗ ▪ Переведений з іншого відділення ▪ Доставлений третіми особами ▪ Народжений в закладі);
В полі "Повторна госпіталізація з тим же діагнозом" (▪ Ні ▪ Так, протягом 30 днів ▪ Так, протягом року);
В полі "Заклад у який переведено пацієнта" ID закладу до якого було переведено (з зареєстрованих в ЕСОЗ здійснюється пошук по повній назві ЛЗ, чи
...
ЄРДПОУ );
В полі "Результат лікування" (▪Без змін, Виписаний з погіршенням, Виписаний з поліпшенням Здоровий(а), Переведений до іншого ЗОЗ ▪ Пацієнт залишив заклад охорони здоров'я всупереч медичним рекомендаціям ▪ Помер(ла) ▪Статистична виписка);
В полі "Відділення виписки" -відділення з якого виписано пацієнта (довідник eHealth);
В полі Номер виклику швидкої допомоги Номер швидкої допомоги, яка доставила пацієнта (якщо підстава звернення "Бригадою екстреної (видкої) медичної допомоги").
Предупреждение |
---|
Зверніть увагу! При виборі значення "Переведено в інший ЗОЗ" у полі "Результат лікування", з’являється додаткове поле - "Заклад, у який переведено пацієнта |
...
Таблиця «Причини звернення»
...
", що єобов’язковим для заповнення. |
Секція "Причини звернення"
Предупреждение |
---|
Згідно вимог Національної служби здоров’я України (НСЗУ) у секцію "Причини звернення" додайте причини зведнення згідно довідника ІСРС-2 |
Для внесення Причин звернення натиснути кнопку "Створити"(мал. 37).
Відкриється картка "Причини звернення":
Мал. 37 - Секція "Причини звернення"
Мал. 38 - Заповнення секції "Причини звернення" (приклад)
В полі "Причина звернення" - є можливість обирати причини звернення за довідником ICPC-2 (мал. 37),
В полі "Опис" - є можливість описати деталізацію до обраної за довідником ICPC-2 причини звернення,
Після вибору причини звернення з'являється
...
блок "Додаткова інформація" (мал. 38), в якому лікар може бачити відповідність між обраною причиною звернення за
...
довідником ICPC-2 та кодами довідника МКХ-10.
...
Якщо причина звернення одна – натискаємо
...
кнопку "Ок", якщо причин звернення декілька
...
,
натискаємо "Додати іншу" (відкриється картка для вибору
...
наступної причини звернення по даному епізоду
...
).
Секція "Спостереження"
Мал. 39 - Секція "Спостереження"
Для внесення Спостереження натиснути кнопку "Створити".
Відкриється картка "Спостереження":
Мал. 40 - Заповнення секції "Спостереження" (приклад)
Предупреждение |
---|
Таблиця «Спостереження»
...
Перелік спостережень, що підлягають створенню: Стать - для всіх пацієнтів |
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Дані в секції "Спостереження" як чернетка не зберігаються! Рекомендовано всі спостереження вносити, безпосередньо, перед відправкою самої взаємодії. |
Секція "Діагнози"
Для внесення Діагнозе натиснути кнопку "Створити".
...
Відкриється картка "Діагноз (створення)":
Мал. 41 - Секція "Діагнози"
Мал. 42 - Заповнення секції "Діагнози" (приклад)
Таблиця «Діагнози»
...
В полі "Код МКХ-10" кодуємо діагноз за
...
довідником MKX-10 Австралійської модифікації.
В полі "Клінічний статус" обираємо з випадаючого списку (Активний, Вилікуваний/Завершений, Лікування загострення завершено, Лікування призупинено, Ремісія, Рецидив)
В полі "Статус достовірності" Введений помилково, диференціальний, заключний попередній, спростований)
...
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Діагноз, який внесено першим в картку, має |
...
роль "Основний". Інші діагнози, додані в картки будуть або з |
...
роллю "Супутній" або з роллю "Ускладнення". |
Секція " Дії"
Мал. 43 - Секція "Дії"
Поле "Послуга"
Таблиця «Дії»
...
заповнюється згідно Австралійського класифікатора медичних інтервенцій (АКМІ) до 30 інтервенцій.
...
Мал. 44 - Заповнення секції "Дія" (приклад)
Секція "Діагностичний звіт"
Мал. 45 - Секція "Діагностичний звіт"
Таблиця «Діагностичний звіт»
...
Для внесення Діагностичного звіту натиснути кнопку
...
"Створити" (мал. 45).
Відкривається картка "Діагностичний звіт (Створення)" для внесення інформації за категоріями:
- Візуалізація
- Діагностична процедура
- Лабораторна діагностика
- Лікувально-діагностична процедура
Мал. 46 - Заповнення картки "Діагностичний звіт (Створення)" (приклад)
Інформацію по діагностичному
...
звіту в межах стаціонарного лікування формується у "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" в системі може вносити як лікар, який проводив діагностичне дослідження, так і лікуючий лікар, який виписує пацієнта.
Предупреждение |
---|
...
| ||
Для діагностичного звіту з категорією "Лабораторна діагностика", обов'язковим є внесення даних в секцію "Спостереження" (мал. 46). |
Блок "Імунізації"
Информация |
---|
Необхідна для реєстації імунізацій провезених в ЛЗ (наприклад для внесення імунізації по новонародженому) або, за потреби, внесення імунізацій проведених в інших ЛЗ (історичних імунізацій - коли є інше джерело проведення) тощо. |
Мал. 47 - Секція "Імунізація"
Для внесення Імунізації натиснути кнопку "Створити" (мал. 47).
Відкривається картка "Імунізація" для внесення інформації (мал. 48).
Мал. 48 - Заповнення картки "Імунізація" (приклад)
Після внесення даних по імунізації необхідно натиснути кнопку "Зберегти і закрити" (мал. 48).
Блок "Заключення"
В блоці "Заключення" є можливість описати заключення по госпіталізації, вказати рекомендації та дату наступного візиту, а також сформувати виписний епікриз (данні фіксуються в МІС та не передаються в ЕСОЗ) (мал. 49).
Мал. 49 - Блок "Заключення"
Передача стаціонарної взаємодії в систему eHealth
Після заповнення стаціонарної взаємодії в блоці "еHealth" натискаємо на кнопку "Відправити в "eHealth"" (мал. 50).
Мал. 50 - Кнопка"Відправити в "eHealth""
З'являється форма для підписання КЕП/ЕЦП де необхідно здійснити підпис створеної взаємодії (мал. 51).
Мал. 51 - Підпис (приклад)
Мал. 52 - Обробка виписки
Система видає повідомлення, що "Випискаочікуєобробки в системі "eHealth"". Необхідно натиснути "Ок".
При обробці виписка має стан "Очікує обробки", після обробки виписка переходить у стан "Завершена". Система видає повідомлення, що "Виписку створено в системі"eHealth"".
Після виписки пацієнта та погашення направлення лікуючий лікар повинен ЗАКРИТИ епізод госпіталізації (мал 53).
Мал. 53 - Закритиепізод госпіталізації
При закритті епізоду вказується натупні дані: "Дата закриття*" - фактичне завершення окремого медичного випадку (виписка з ЛЗ), "Причина закриття*", "Заключний висновок*" (мал. 54).
Мал. 54 - Закриття епізоду госпіталізації
Після
Блок «Заключення»
Передача Виписки в eHealth
...
цього відбувається закриття епізоду в системі eHealth та система
...
сповіщає, що епізод очікує обробки, а після обробки з'являється сповіщення про закриття епізоду (мал. 55).
...
Мал. 55 - Сповіщення про закриття епізоду госпіталізації
Після передачі інформації по стаціонарному лікуванню, Лікуючий лікар закриває стаціонарну картку та для формування статистики генерує форму 066
...
/о,
натиснувши на спеціальну дію
...
"Згенерувати форму 066
...
".
Мал. 56- Згенерувати форму 066
Подсказка |
---|
Детальна інформація по роботі з формою 066/о в інстукції Робота з 066/o формою |
...