Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.


Информация
titleПРО РОЗДІЛ:

Сторінка містить перелік поширених питань, що виникають у користувача МІС MedEir під час роботи. Питання розбито на розділи: Організаційні питання, Початок роботи, eHealth, Керівник, Лікар та інші.


Подсказка
titleДО ВІДОМА:

Для швидкого пошуку інформації оберіть потрібний розділ із Переліку розділів поширених питань (праворуч)


панель
titleТОП- питань до технічної підтримки
  • Помилка ідентифікатора пацієнта 404 при формуванні епізоду  (питання вирішується через офіційне звернення до НСЗУ від МІС)
  • Не можливо обрати "Тип взаємодії" в консультації (необхідне підключення спеціаліста технічної підтримки, для виокремлення причини фіксованого випадку)
  • У направленні відсутня категорія в послугах (необхідне підключення спеціаліста технічної підтримки, для виокремлення причини фіксованого випадку)
  • Помилка при реєстрації  пацієнта в системі eHealth пов'язана з РНОКПП (необхідне підключення спеціаліста технічної підтримки, для виокремлення причини фіксованого випадку, частину випадків спеціалісти технічної підтримки не вирішують - очікуємо оновлення від eHealth)

Інші питання планується опрацювати в наступному оновленні системи.
Всі користувачі які подавали запит стосовно даних питань до технічної підтримки через систему "eHelp", слідкуйте за коментарями та станом запитів.



ПЕРЕЛІК РОЗДІЛІВ ПОШИРЕНИХ ПИТАНЬ:

Оглавление
absoluteUrltrue
stylenone
typeflat
separatorpipe

Живой поиск
spaceKeyINFO
additionalpage excerpt
placeholderПошук на порталі


Організаційні питання 
Якорь
Організаційні питання
Організаційні питання

Містить перелік поширених питань як видалити папку 2.0, як встановити, як знайти інформацію, що таке фільтрація, що таке реєстр та інші питання.


Раскрыть
titleЯк підлючитись до сервісу підтримки користувачів?

Як пройти першу реєстрацію після отримання запрошення, опис функціоналу та як користуватися даною системою, детально тут...

Для того, щоб подати заявку на приєднання до системи технічної підтримки, перейдіть за посиланням тут... на анкету реєстрації. Заповніть анкету та починайте працювати.

Інструкція про Систему eHelp детально тут...



Раскрыть
title Система не запускається або не відповідає?
  1.  Перевірити підключення до інтернету.
  2. Якщо система працює на сервері Вашої організації, перевірити чи працює сервер (потрібно звертатись до адміністратора сервера).
  3. В інших випадках, потрібно звернутись до співробітника технічної підтримки МедЕйр для підключення по Team Viewer для з'ясування причин.



Раскрыть
title  Чому я не можу зайти в систему? Що робити?

Якщо вікно програми відкривається та можна ввести логін та пароль в першу чергу необхідно перевірити
1) наявність підключенні до інтернету
2) правильність введення логіну та паролю

Якщо після цього ви отримали повідомлення "Невірний логін та пароль" - потрібно написати запит адміністратору про отримання нового паролю саме в систему МедЕйр.

УВАГА!!! Після отримання паролю, обов'язково потрібно його змінити на свій, більш зручний для запам'ятовування. Як змінити пароль - можна знайти тут



Раскрыть
titleНемає необхідного коду МКХ-10, як знайти або додати?

В полях вибору кодів МКХ, за замовчуванням, в поле підтягується лише 20 значень з довідника. Для вибору діагнозу, в порожнє поле потрібно почати вносити або код діагнозу, або його частину назви і вже потім обирати з знайденого програмою переліку. Якщо в переліку Ви знайшли якісь помилки в назві чи в коді, на жаль, ми лише можемо зафіксувати запит в ДП "Електронне здоров'я" для виправлення та чекати виправлення. Рекомендуємо орієнтуватись на коди, які є на сайті НСЗУ за посиланням


Якорь
Друк інструкцій
Друк інструкцій

Раскрыть
titleЯк завантажити інструкції користувача з порталу підтримки?

Завантажити інструкції користувач може за допомогою Експорт до Word (в меню сторінки порталу мал.1), PDF (в меню інтернет браузера мал.1), а також Роздрукувати (в меню інтернет браузера мал.1). Піктограма меню Інтернет браузера може знаходитися в різних місцях вікна та мати інший вигляд, залежить від дизайну програми (детально, що таке інтернет браузер та які бувають тут...).  

Мал. 1 - Варіанти завантаження інструкцій користувача

Алгоритм дій користувача при різних варіантах завантаження:

  1. Експорт до Word:
    • Зайти в меню сторінки порталу, правий верхній кут (мал. 2).
    • Обрати пункт меню Експорт до Word (мал. 2).
    • Натиснути (мал. 2).
  2. Друк інструкції засобами інтернет браузера:
    • Зайти в меню інтернет браузера, правий верхній кут (мал. 3).
    • Обрати пункт меню Друк (мал. 3).
    • Натиснути (мал. 3).
    • Обрати потрібний принтер, налаштування сторінки для друку (мал. 3).
    • Натиснути Друк (мал. 3).
  3. Збереження до PDF за допомогою інтернет браузера:
    • Зайти в меню інтернет браузера, правий верхній кут (мал. 4).
    • Обрати пункт меню Друк (мал. 4).
    • Натиснути (мал. 4).
    • Обрати принтер Зберегти як PDF, налаштування сторінки для друку (мал. 4).
    • Натиснути Друк (мал. 4).

Мал. 2 - Меню сторінки порталу (Експорт до Word)

Для збільшення натисніть на малюнок 

Мал. 3 - Меню інтернет браузера (Друк сторінки порталу)

Для збільшення натисніть на малюнок 

Мал. 4 - Меню інтерент браузера (Збереження у форматі PDF)




Керівник ЛЗ

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи керівника ПМД/СМД з системою MedEir та eHealth. Звільнення, переведення та реєстрація спеціалістів, ЛЗ, послуг, Договору з НСЗУ та інші питання. 


Раскрыть
titleЯк звільнити або перевести спеціалістів в ехелс?

На поточний момент всі функції по звільненню прив'язані до ролі Головного лікаря.

Лише користувач,  який є Директором/Головним лікарем може звільнити спеціалістів. Детально, як це зробити описано тут...




Реєстратура

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи спеціалістів реєстратури ПМД/СМД з системою MedEir та eHealth. Розклад спеціаліста та запис на прийом пацієнта в заклад.


Раскрыть
titleЧому я не можу знайти пацієнта, якого створював(ла)?
  1. У робочій області справа, необхідно відкрити панельФільтрації (Пошук за фільтрацією) і внести дані Прізвище, Ім'я, По батькові пацієнта і натиснути на кнопку "Пошук".
  2. Якщо пошук результату не видав, необхідно спробувати ввести літери Прізвища,Ім'я, По батькові на латині, на російській або внести тільки перші букви, можливо при створенні припустились помилки."
  3. Також є можливість пошуку пацієнта по даті народження або іншій контактній інформації.
  4. Перевірте, будь ласка, параметри фільтрації, чи не застосовували Ви пошук в реєстрі за колонками таблиці, детально тут



Раскрыть
title  Чому я не можу відредагувати поля персональних даних в картці Пацієнта

Для того, щоб відредагувати персональні дані пацієнта в системі, необхідно натиснути мишкою на меню "Змінити персональні дані". Відкриється вікно для редагування персональних даних, в якому можна відредагувати некоректно заповнені дані і натиснути кнопку "Ок".




Статистика

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи зі звітами ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth.


Раскрыть
titleЯк знайти ID пацієнтів з eHealth в МІС MedEir?

Національна служба здоров’я України надсилає листи щодо перевірки відповідності та достовірності внесення персональних даних для пацієнтів, які досягли 14 років. До цих листів додається документ з переліком ID запису пацієнта в системі eHealth та його віку. Для перевірки пацієнтів, які досягли 14 –річного віку та виправлення даних, в МІС MedEir створено звіт "Пошук ID  пацієнтів з eHealth".

Для пошуку потрібних ID записів пацієнтів, необхідно в системі сформувати відповідний звіт та провести пошук ID пацієнта або за допомогою функціоналу звіту, або вивантажити сформований звіт до Microsoft Office Excel та за допомогою параметрів пошуку та порівняння Excel  проводимо пошук ID пацієнта

Для того щоб сформувати звіт, необхідно виконати наступні кроки:

  1. Відкриваємо модуль Звіти (піктограма може відрізнятися, в залежності від налаштувань системи)   (рис.1, позначка [1]).

















Мал. 1 - Етапи пошуку та відкриття звіту


2. Знаходимо по назві звіт в Дереві навігації, в залежності від налаштувань системи, звіт може знаходитися в групі звітів Амбулаторія (мал.1, позначка [2] або [3], залежно від налаштувань системи).  

3. Обираємо звіт "Пошук ID пацієнтів з EHealth" або "Пошук пацієнтів по ID в системі EHealth" (мал.1, позначка [3] або [4] в залежності від налаштувань системи).

4. Відкривається звіт (мал.2).

Для збільшення натисніть на малюнок 

Мал. 2 - Звіт "Пошук ID пацієнтів з EHealth" або "Пошук пацієнтів по ID в системі EHealth"

5. Обираємо вхідні дані (мал.2, позначка [1]), формуємо звіт (мал.2, позначка [5]) та проводимо пошук потрібних ID пацієнтів (мал.2, позначка [6]) або вивантажуємо звіт до Microsoft Office Excel (мал.2, позначка [7])

1) При виборі вхідних даних, обираємо значення в наступних полях звіту:

  • Обрати потрібний "Лікувальний заклад" або Все (з випадаючого списку), поле є обов'язковим (мал.2, позначка [2]).
  • Обрати потрібного "Лікаря" або Все (з випадаючого списку), поле є обов'язковим (мал.2, позначка [3]).
  • Увести з клавіатури "Вік пацієнта", поле не є обов'язковим. За замовчуванням стоїть відмітка "Нічого" - поле заблоковано, для того щоб внести значення потрібно прибрати відмітку (мал.4, позначка [4]).

2) Для формування звіту натискаємо кнопку [Перегляд] (мал.2, позначка [5]), чекаємо формування звіту.

3) Після фомування звіту можна одразу провести пошук потрібного ID пацієнта, використовуючи функціонал пошуку системи (мал.2, позначка [6]). Навпроти прізвища лікаря необхідно натиснути позначку для розкриття списку пацієнтів (мал.3).

Для збільшення натисніть на малюнок 

Мал. 3 - Робота зі звітом

4) Якщо зручніше проводити пошук через таблицю Microsoft Office Excel, тоді проводимо збереження звіту та вивантаження до Excel (мал.2, позначка [7]). Натискаємо на піктограму дискети . Обираємо пункт меню "Excel" (мал.4). Далі, за допомогою параметрів пошуку та порівняння Microsoft Office Excel,  проводимо пошук ID пацієнта.

Мал. 4 - Збереження звіту до Excel




Лікарі

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи з Консультацією, ЕМК, Пацієнт, Аналізи, Діагностика, Стаціонар, Поліклініка та інше для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth.


Раскрыть
titleЧому я не можу знайти пацієнта, якого створював(ла)?
  1. У робочій області справа, необхідно відкрити панель Фільтрації (Пошук за фільтрацією) і внести дані Прізвище, Ім'я, По батькові пацієнта і натиснути на кнопку "Пошук".
  2. Якщо пошук результату не видав, необхідно спробувати ввести літери Прізвища,Ім'я, По батькові на латині, на російській або внести тільки перші букви, можливо при створенні припустились помилки."
  3. Також є можливість пошуку пацієнта по даті народження або іншій контактній інформації.
  4. Перевірте, будь ласка, параметри фільтрації, чи не застосовували Ви пошук в реєстрі за колонками таблиці, детально тут



Раскрыть
title  Чому я не можу відредагувати поля персональних даних в картці Пацієнта

Для того, щоб відредагувати персональні дані пацієнта в системі, необхідно натиснути мишкою на меню "Змінити персональні дані". Відкриється вікно для редагування персональних даних, в якому можна відредагувати некоректно заповнені дані і натиснути кнопку "Ок".


Як відбувається ведення пацієнтів з короновірусною інфекцією в системі Охорони здоров'я, детально в розділі eHealth, тут...


Фінансовий модуль

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи з фінансовим модулем для медичних закладів в системі MedEir та eHealth.



Середній медичний персонал

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи Приймального Посту у відділенні, ЕМК, Пацієнт та інше для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth.


Раскрыть
titleЧому я не можу знайти пацієнта, якого створював(ла)?
  1. У робочій області справа, необхідно відкрити панель Фільтрації (Пошук за фільтрацією) і внести дані Прізвище, Ім'я, По батькові пацієнта і натиснути на кнопку "Пошук".
  2. Якщо пошук результату не видав, необхідно спробувати ввести літери Прізвища, Ім'я, По батькові на латині, на російській або внести тільки перші букви, можливо при створенні припустились помилки."
  3. Також є можливість пошуку пацієнта по даті народження або іншій контактній інформації.
  4. Перевірте, будь ласка, параметри фільтрації, чи не застосовували Ви пошук в реєстрі за колонками таблиці, детально тут





Якорь
Початок роботи
Початок роботи
Початок роботи

Містить перелік поширених питання які виникають при авторизації, очистки профілю, ЕЦП та інших пов'язаних з початком роботи користувача або налаштуванням системи MedEir та eHealt.


Раскрыть
titleЯк змінити тему інтерфейсу МІС?

1. Перейдіть в "Налаштування системи" (лівий верхній кут екрану МІС – ярлик "Додому").
2. Оберіть розділ "Профіль користувача".
3. У полі "Тема" – зробіть вибір:
 - Win11Light – білий фон
 - Win11Dark – темний фон
 - VS2019Blue – комбінований фон
 - Office2007Blue – стандартна *

Image Added


Раскрыть
titleЩо робити коли система некоректно відображає інтерфейс, введені дані (неактивні кнопки інтерфейсу, звіти, журнали)?

В такому випадку потрібно перезайти в систему і при відкритті вікна "Входу в систему" малюнок, відкрити Параметри (1) й відмітити галочкою "Очистити профіль користувача" (2).


Раскрыть
titleНе можливо підписати токеном в МІС
  1. Не встановлено сертифікат токена:
  2. Не імпортується сертифікат:
    • Запустити файл сертифікату керуючись інструкцією за посиланням тут...
    • Обрати в пункті 6 (детально за посиланням тут...розташування сховища "Локальний комп'ютер" (мал.18, позначка [1]), детально за посиланням тут...
    • Обрати варіант збереження сертифікату: "Розмістити всі сертифікати в наступному сховищі", детально за посиланням тут...
    • Результат вибору збереження сертифікату повинен відповідати мал. 1, наведеному нижче

Мал.1 - Вибір розташування збереження сертифікату

Для збільшення натисніть на малюнок 

3. Не встановлено Програмний комплекс роботи з ключами користувача ЦСК - "ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1"

  • Завантажити та встановити лише для захищеного носія типу е.ключ ІІТ Кристал-1, детально за посиланням тут...

4. Якщо після виконання всіх рекомендацій проблема залишилась - неможливо підписати за допомогою Токена інформацію, необхідно звернутися до технічної підтримки MedEir.



Раскрыть
titleПомилка при підписанні КЕП/ЕЦП

Якщо при підписанні данних для передачі в eHealth виникає помилка "Відкоригуйте данні та спробуйте ще раз. Помилка перевірки мітки часу підпису", необхідно перевірити термін дії сертифікату ключа та звернутися до вашого надавача довірчих послуг.

 



Раскрыть
titleСистема не запускається або не відповідає?
  1. Перевірити підключення до інтернету.
  2. Якщо система працює на сервері Вашої організації, перевірити чи працює сервер (потрібно звертатись до адміністратора сервера).
  3. Якщо зв'язок із сервером не втрачено, але система не запускається або не відповідає - видалити папку 2.0.
  4. В інших випадках, потрібно звернутись до співробітника технічної підтримки МедЕйр для підключення по Team Viewer для з'ясування причин.



Раскрыть
titleЧому я не можу зайти в систему? Що робити?

Якщо вікно програми відкривається та можна ввести логін та пароль в першу чергу необхідно перевірити
1) наявність підключенні до інтернету
2) правильність введення логіну та паролю

Якщо після цього ви отримали повідомлення "Невірний логін та пароль" - потрібно написати запит адміністратору про отримання нового паролю саме в систему МедЕйр.

УВАГА!!! Після отримання паролю, обов'язково потрібно його змінити на свій, більш зручний для запам'ятовування. Як змінити пароль - можна знайти тут



Раскрыть
titleЩо робити коли система некоректно відображає інтерфейс, введені дані (неактивні кнопки інтерфейсу, звіти, журнали)?

В такому випадку потрібно перезайти в систему і при відкритті вікна "Входу в систему" малюнок, відкрити Параметри (1) й відмітити галочкою "Очистити профіль користувача" (2).



Раскрыть
titleПри авторизації Спеціаліста в eHealth, після введення паролю з’являється повідомлення: «Ваш пароль застарів»?

Користувачу необхідно натиснути на кнопку "Змінити пароль", заповнити відповідну форму де необхідно ввести 1)Пошту; 2) старий пароль та потім створити новий пароль, продублювавши його, після чого користувач може проводити авторизацію з новим паролем та укладати декларації.




eHealth 
Якорь
eHealth
eHealth

Якорь
Короно
Короно
Містить перелік загальних поширених питань для ПМД та СМД, що стосується роботи спеціалістів з eHealth: Пошук пацієнта, імпорт пацієнта, запит інформації, зміна автентифікації номера телефону, редагування пацієнта,епізод, консультація, процедури, декларації, доступні ліки, діагностичні звіти, виписку, висновки та інші питання. 

Якорь
Помилки МВН
Помилки МВН

Раскрыть
titleЯк відбувається ведення пацієнтів з короновірусною інфекцією в системі Охорони здоров'я, детально тут...

За матеріалами ePlatform Академії НСЗУ, завантажити або перейти (оберіть та натисніть потрібну назву матеріалу):



Раскрыть
titleПомилки на боці ДРАЦСГ/Дія при отриманні інформації від ЕСОЗ (передача медичного висновку новонародженого)


Подсказка
titleПІДКАЗКА!

Для отримання інформації про помилку  запитувач має звернутися до НСЗУ та надати інформацію:

  •  № МВН
  • Одна з відомостей про жінку що народила (РНОКПП або серію та номер паспорту або Унікальний номер запису у реєстрі ЄДР)

Таблиця 1. Перелік помилок з боку ДРАЦСГ/Дія 

№ помилкиОпис

404

Медичний висновок не знайдено — перевірте правильність введеного номеру або МВН не підписано КЕП лікаря - зверніться до автора МВН.

403

 

Дані для перевірки медичного висновку не співпадають

1. Перевірте правильність введеного номеру МВН

2. Якщо все вірно, зверніться до лікаря (в пологовому або сімейного лікаря) для перевірки правильності податкового номеру (РНОКПП(за наявності)), паспортних даних та УНЗР (за наявності) матері та коригування за потреби.

400

Технічна несправність або медичний висновок містить помилки в даних дитини. Зверніться до лікаря для повторної подачі медичного висновку.

500

Сервіс перевірки медичного висновку недоступний. Спробуйте пізніше.




Раскрыть
titleЧому не можу пройти Авторизацію в eHealth? Виникає помилка...

Для того щоб пройти Авторизацію в eHealth у випадку помилки, потрібно:

  1. Відкрити реєстр ЕМК (мал. 1 позначка [1]) або зайти в ЕМК будь-якого пацієнта.

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал. 1- Авторизація спеціаліста


2. Натиснути на клавіатурі одночасно кнопки [Alt]+[Ctrl], знаходяться на вашій клавіатурі знизу з права або зліва (мал. 2, наведено приклад розташування клавіш, залежить від різновиду клавіатури).

3. Також одночасно з клавішами [Alt]+[Ctrl] одночасно натиснути мишею на кнопку спеціальної дії [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] авторизувати спеціаліста в системі eHealth (мал. 1 позначка [2]).

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

ПРИКЛАД!

Мал. 2 - Клавіши [Alt]+[Ctrl] на клавіатурі


4. З'явиться додаткове вікно для авторизації (мал. 3НЕ ЗАКРИВАТИ! та додатково відкриється в інтернет браузері сторінка авторизації спеціаліста (мал. 5).

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал. 3- Додаткове вікно Авторизація спеціаліста


5. За потреби можливо перенести сторінку авторизації в інший інтернет браузер, як зображено на мал. 4.

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал. 4 -  Перенесеня Авторизація спеціаліста в інший інтернет браузер


6. Пройти авторизацію, як звичайно на формі (внести пароль та підтвердити ваші дії, мал. 5)

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал. 5 -  Авторизація спеціаліста


7.  Після підтвердження авторизації з'явиться пуста сторінка або інша (мал. 6НЕ ЗАКРИВАТИ! Звернути увагу на строку адреси сайта на мал. 6 виділено червоним. Та скопіювати відповідний код з алреси сайту (мал. 6).

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал. 6 -  Копіювання коду Авторизація спеціаліста


8. Повернутися до вікна МІС MedEir (мал. 7) та вставити скопійований код  з попереднього пункту (мал. 6). Натиснути кнопку [Ok].

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал. 7 -  Авторизація спеціаліста


9. Після з'явиться вікно про успішну авторизацію спеціаліста або ЛЗ в системі eHealth (мал. 8

Мал. 8 -  Авторизація спеціаліста




Раскрыть
titleЧому при реєстрації повнолітнього пацієнта, після заповнення ЕК в МІС, з'являється помилка "Відсутній зв'язок з сервером"?

Дана помилка пов'язана з тим, що в секції "Законний представник пацієнта" потрапляє запис про контактну особу. 

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал. 1- Законний представник пацієнта

Для виправлення даної ситуації та проведення успішної реєстрації, потрібно видалити запис з таблиці законного представника запис про контактну особу. Провести повторну реєстрацію.




Раскрыть
titleЯк зареєструвати Декларацію з пацієнтом, що є дитиною з віком менше 14 років або новонародженим?

При заключенні Декларації з пацієнтом що є дитиною з віком меншим 14 років або новонародженим потрібно:

  1. Провести пошук по системі eHealth. 
  2. Пацієнт має бути зареєстрований в eHealth:
    • Пацієнт новонароджений реєструється працівниками пологового поданням відповідних даних.
    • Пацієнт дитина < 14 років раніше звертався у ЛЗ вторинного рівня за медичною допомогою, працівники якого повинні були його зареєструвати.
    • Пацієнт дитина < 14 років  раніше  мав декларацію з іншим лікарем, а отже був зареєстрований.
  3. У випадку відсутності реєстрації пацієнта в eHealth або неможливості знайти за документами пацієнта, необхідно провести його реєстрацію згідно документів.

Реєстрацію пацієнта, що є дитиною < 14 років потрібно обов'язково із законним представником або опікуном. Для цього потрібно вказати при реєстрації дані законного представника або опікуна:

  • Метод автентифікації (телефон або за документами).
  • Документи законного представника або опікуна у відповідному блоці картки реєстрації.
  • Прикріпити сканкопії документів, що засвідчують право законного представника або опікуна предсталяти пацієнта, що є дитиною < 14 років.

Законний представник або опікун повинен бути зареєстрований в системі eHealth.

Детально про те як провести оновлення або реєстрацію пацієнта в системі eHealth на YouTube каналі Support Medeir за посиланням тут... або на Порталі в розділі Інструкції користувача Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth").



Раскрыть
titleПри внесенні змін про пацієнта при зміні персональних даних (Прізвище, документи та інше) виникають помилки, що робити?

Для того щоб оновити дані по персоні (пацієнт), потрібно спочатку оновити дані по ПІБ, тоді оновити дані по документам, або навпаки. Але кожна зміна вноситься окремо та оновлюється в системі eHealth.

Якщо пацієнт раніше заключав Декларацію з лікарем в такому випадку необхідно переглянути друковану або паперову форму декларації для отримання попередніх даних пацієнта.

У випадку вперше заключення Декларації пацієнта з даним лікарем потрібно, щоб пацієнт мав або друковану версію попередньої декларації, або ксерокопії документів із данимим, що змінюються.



Раскрыть
titleЧому при реєстрації персони з автентифікацією через третю особу, після пошуку опікуна поле залишається пустим?

При реєстрації персони з автентифікацією через третю особу, після пошуку опікуна поле залишаєтся пустим, тому що в особи опікуна відсутній метод автентифікації.

Для вирішення даної ситуації необхідно відкрити картку пацієнта (особа опікун) та додати метод автентифікації  та після цього повернутися до реєстрації пацієнта якого представляє законний представник (третя особа, опікун).

Рекомендація: 

Для того щоб не вносити двічі дані до картки реєстрації потрібно спочатку провести пошук по системі eHealth даних про законного представника (третю особу, опікуна) та перевірити метод автентифікації 



Раскрыть
titleЧому в друкованій формі декларації у пацієнта підтягує старі дані після того як їх оновили в формі реєстрації?

Декларація не оновлюється автоматично разом з формою реєстрації та зберігає в друкованій формі дані, що були на момент заключення коли дані у формі реєстрації не були оновлені.

Реєстрація або оновлення пацієнта в системі eHealth та подання заявки на реєстрацію Декларації НЕ Є ТОТОЖНОЮ ДІЄЮ. Це дві різні дії в системі eHealth, що потребують окремих дій та накладання підпису користувача. 

Тому для заключення Декларації між пацієнтом та лікарем після внесення оновлених даних в eHealth, потрібно створювати нову заявку на реєстрацію Декларації.

Детально як це зробити на YouTube каналі Support Medeir (Реєстрація Декларації версії 3 (V3) лікарем ПМД в системі “eHealth”; Реєстрація Декларації версії 3 (V3) працівником реєстратури ПМД в системі “eHealth” та інші) або на Порталі в розділі Інструкції користувача Декларації ("eHealth").



Раскрыть
titleЧому не зберігаються дані в формі реєстрації пацієнта після закриття і відкриття форми, потрібно створювати заново?

Дані в формі реєстрації пацієнта не зберігаються, після закриття та відкриття форми, лише у випадку якщо дана форма не була підтверджена методом автентифікації (СМС або сканкопії документів).

Потрібно натиснути кнопку [Зареєструвати] (пацієнт не зареєстрований в системі eHealth) або [Оновити] (пацієнт зареєстрований в системі eHealth) та підтвердити подання заявки визначеним методом автентифікації пацієнта (СМС або сканкопіями документів).

Лише в цьому випадку зберігаються внесенні дані в формі реєстрації та не потрібно створювати її заново. Далі користувач з ролю Лікар підписує заявку власним КЕП (ЕЦП) для остаточної реєстрації або оновлення даних пацієнта в eHealth. 

Детально про те як провести оновлення або реєстрацію пацієнта в системі eHealth на YouTube каналі Support Medeir за посиланням тут... або на Порталі в розділі Інструкції користувача Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth").



Раскрыть
titleПомилка при підписанні рецепту на Доступні ліки. Детальний опис вирішення помилки 422, тут...

 Для її вирішення, необхідно провести Синхронізацію існуючих рецептів лікаря з eHealth. Потім знайти потрібний Рецепт та повторно відправити СМС.

Якщо при формуванні рецепту (мал. 1, позначка [2]) у Вас виникає помилка 422, наведена на малюнку 2 (нижче), позначка [1].

Для збільшення натисніть на малюнок 

Мал. 1 - Виписування рецепту

Для збільшення натисніть на малюнок 

Мал. 2 - Помилка 422

Зміст помилки (мал. 2, позначка [2]) свідчить про те, що рецепт на дану діючу речевину вже створено в даний період часу, виписка повторного рецепту неможлива.

Для виходу із даної ситуації, Вам необхідно виконати наступні кроки:

  1. Зайти у реєстр "Мої рецепти", малюнок 1 (вище), позначка [3].
  2. Знайти потрібного пацієнта за фільтром по Прізвищу (приклад на малюнку - мал. 3, позначка [1]). 

Для збільшення натисніть на малюнок  

Мал. 3 - Дії для виправлення помилки 422

3. За фільтром колонки, фільтруємо виписані препарати, за потрібним (приклад Клопідогрель), малюнок 3, позначка [2].

4. Перевіряємо наявність виписаного рецепту, при відправці якого з'являється помилка 422. За наявності рецепту у списку в статусі Зареєстровано, переходимо до пункту 8. Якщо він відсутній, переходимо до пункту 5.

5. Проводимо Синхронізацію електронних рецептів eHealth (мал. 3, позначка [3]).

6. Чекаємо завантаження рецептів (мал. 3, позначка [4]).

7. Після завантаження рецептів з eHealth, знаходимо потрібний рецепт (мал. 4, позначка [1]).

Для збільшення натисніть на малюнок 

Мал. 4 - Пошук рецепту

8. Відкриваємо рецепт та натискаємо - повторно відправити рецепт (мал. 5, позначка [1]).

Для збільшення натисніть на малюнок 

Мал. 5 - Повторна відправка смс

9. У випадку ненадходження СМС, необхідно відхилити даний рецепт (мал. 5, позначка [2]) та виписати повторно новий.



Раскрыть
title Як можна змініті дату в рецепці "Досутпні ліки", який вже відправлено в еHealth та аптека його виконала?

Як можна змініті дату в рецепці "Досутпні ліки", який вже відправлено в еHealth та аптека його виконала?



Раскрыть
title  Що робити лікарю, якщо він забув пароль для eHealth?

Для відновлення доступу до eHealth, необхідно:

  1. В вікні авторизації в eHealth, натиснути на кнопку "Забули пароль"
  2. Заповнити відповідну форму, де зазначити Емейл-адресу користувача eHealth та натиснути на кнопку відправити
  3. Зайти на вищезазначену поштову скриньку та в листі eHealth перейти за посиланням для створення нового паролю
  4. Повенутись в систему, провести авторизацію та укладати декларації



Раскрыть
title Чи можна видалити Декларацію? Чи можна видалити дубль

Декларація на ЦК eHealth не видаляється, декларацію можно призупинити (розірвати). Для того, щоб призупинити (розірвати) декларацію, необхідно написати заяву за формою, яка знаходиться на сайті НСЗУ.

У МІС (медична інформаційна система) немає прав на видалення дублів на ЦК eHealth, дані права є доступні НСЗУ.



Раскрыть
title При авторизації Спеціаліста в eHealth, після введення паролю з’являється повідомлення: «Ваш пароль застарів»?

Користувачу необхідно натиснути на кнопку "Змінити пароль", заповнити відповідну форму де необхідно ввести 1)Пошту; 2) старий пароль та потім створити новий пароль, продублювавши його, після чого користувач може проводити авторизацію з новим паролем та укладати декларації.

Детальніше за посиланням...



Раскрыть
title При реєстрації Декларації, Медичних подій в ЕХЕЛС випадає повідомлення «Термін авторизації спеціаліста закінчився (зверніться до адміністратора)»?

В такому випадку, необхідно натиснути на кнопку Авторизація в eHealth, це можно зробити в Реєстр ЕМК, в будь-якій картці ЕМК пацієнта, або в картці реєстрації Декларації. У відкритому вікні авторизації ввести пароль лікаря для eHealth, прийняти умови і продовжити, детально тут.



Раскрыть
titleЩо робити лікарю, якщо він забув пароль для eHealth?

Для відновлення доступу до eHealth, необхідно:

  1. В вікні авторизації в eHealth, натиснути на кнопку "Забули пароль"
  2. Заповнити відповідну форму, де зазначити Емейл-адресу користувача eHealth та натиснути на кнопку відправити
  3. Зайти на вищезазначену поштову скриньку та в листі eHealth перейти за посиланням для створення нового паролю
  4. Повенутись в систему, провести авторизацію та укладати декларації



Раскрыть
title Що робити коли декларація в стані на верифікації, на реєстрації, деактивована, недіюча?


Стан декларації

Зміст

Недіюча

1) заключення декларації з іншим лікарем;

2) звільнення чи перехід лікуючого лікаря в інший ЛЗ;

3) смерть пацієнта;

4) інше. Щомісяця на ЦК eHealth проводять дедублікацію та  деактивацію даних про померлих пацієнтів та користувачів системи, відповідно до актуальної інформації Державного реєстру актів цивільного стану громадян. З приводу уточнення причини деактивації декларації, потрібно звертатись на гарячу лінію НСЗУ -Інформаційно-довідкова служба НСЗУ:  1677.

На реєстрації

Потрібно накласти ЕЦП і закінчити реєстрацію декларації. Лікар декларацію не підписав ЕЦП. 

На верифікації

Очікувати на верифікацію документів, МІС (медична інформаційна система) не верифікує документи,

Документи з відміткою без ІПН, паспорту, верифікуються в eHealth. З приводу уточнення, скільки часу займе дана процедура, потрібно звертатись на гарячу лінію НСЗУ - Інформаційно-довідкова служба НСЗУ:  1677.

Деактивована

Лікарю потрібно провести процедуру переукладання декларації.

Після досягнення 18-ти років, згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 19.03.2018 № 503 "Про затвердження Порядку вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу, та форми декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу"; пацієнт має право самостійно обрати лікаря. 




Раскрыть
titleЩо потрібно робити, якщо при виписуванні рецептів не приходить СМС з кодом погашення рецепту?

Потрібно перевірити метод автентифікації декларації пацієнта,

  1. Якщо авторизація проводилась по ВЕРИФІКАЦІЇ ДОКУМЕНТІВ, або на номер пацієнта зареєстровано більше 10 декларацій, СМС повідомлення не може прийти. В такому випадку в МІС,після підписання рецепту, з’являється повідомлення «№ Рецепту ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ, Код погашення - 0000». Пацієнту видається друкована форма рецепту з кодом погашення, за якою видається виписаний препарат в аптеці.
  2. Якщо авторизація проводилась по номеру телефону - СМС повідомлення з кодом погашення можуть прийти протягом однієї доби. Обов’язково потрібно перевірити чи не заповнена пам’ять телефону. Якщо СМС не прийшла з першого разу, потрібно натиснути на кнопку «Повторна СМС», виділивши відповідний рецепт в реєстрі призначених препаратів. Якщо СМС з номером рецепту і кодом погашення не прийшла після повторної відправки СМС, потрібно відхилити поточний рецепт і створити НОВИЙ.



Раскрыть
title Лікар виписала рецепт, аптека отоварила, а потім перезвонили лікарю і сказали, що в аптеці рецепт не правильний?

В даному рішенні, якщо з МІС рецепт був прийнятий eHealth - то розробнику системи в аптеці - краще звернутись до розробників eHealth і запитати, що саме з цим рецептом не так.

Якщо зі сторони МІС буде чогось не вистачати, то представники eHealth мають зазначити, що саме потрібно виправити, оскільки збереження та відправка зі сторони МІС відбулась без помилок.



Раскрыть
titleВиписано рецепт, аптекою видано ліки, з'ясовується що рецепт неправильний?

В даному рішенні, якщо з МІС рецепт був прийнятий eHealth, то розробнику системи в аптеці - краще звернутись до розробників eHealth і запитати, що саме з цим рецептом не так.

Якщо зі сторони МІС буде чогось не вистачати - то представники eHealth мають зазначити, що саме потрібно виправити, оскільки збереження та відправка зі сторони МІС відбулась без помилок.



Раскрыть
title Заміна номеру телефона авторизації пацієнта

Якщо пацієнт бажає змінити номер телефону авторизації в eHealth, необхідно звернутися до лікаря та провести процедуру редагування методу автентифікації персони в системі «eHealth». Дану процедуру необхідно провести за допомогою спеціальної дії «Методи автентифікації в системі «eHealth»»  у ЕК пацієнта. Переукладати декларацію із пацієнтом, при цьому не потрібно.  Пацієнт має вказати новий номер телефону, отримати смс з кодом на новий номер телефону та одразу отримати смс з кодом на номер телефону, з яким була зареєстрована попередня декларація.

В системі МедЕйр інформація, щодо попередньго номеру телефону, на який була укладена декларація, відображається в інформаційному повідомлені.

Якщо пацієнт не має можливості отримати смс на попередній номер телефону, необхідно звернутися до сайту НСЗУ в розділ, де вказаний алгоритм заміни номеру телефону, за яким необхідно написати заяву відповідної форми.

На даний момент інформація знаходиться за наступним посиланням: http://nszu.gov.ua/ogoloshennya-pro-ukladennya-dogovoriv/dlya-medichnih-zakladiv/listi-rozyasnennya



Раскрыть
titleОбробка е-направлення (Перевищено доступну кількість за електронним направленням)

При відправці ЕМЗ з'являється повідомлення: "Перевищено доступну кількість за електронним направленням".
В такому випадку необхідно виконати наступні дії:
- здійснити пошук електронного направлення;
- перевірити доступну кількість послуг в самому направленні, якщо доступна кількість нуль "0", то таке направлення НЕ можливо підтягнути у саму послугу, 
виконані призначення, де доступна кількість нуль "0", можливо погасити;    
- для продовження роботи по даному призначенню, необхідно сформувати нове призначення та виписати на нього електронне направлення. 
У випадках, в яких дозволено робити направлення без призначення, сформувати нове направлення.

Для направлень необхідно формувати відповідну доступну кількість!

При формуванні електронного направлення, кількість вказано по замовчуванню один ("1").
Якщо пацієнту необхідно декілька послуг, або група послуг, то кількість необхідно зазначити більшу ніж один!
Зауважимо, що лікар СМД, який отримав направлення від лікаря ПМД, або від іншого вузького спеціаліста, де зазначено кількість один ("1"), може  використати це направлення, 
а потім створити самостійно направлення на необхідну послугу до себе і вказати ту кількість, якої не вистачає. 


!!! Важливо, у взаємодії з типом "Взаємодія в закладі охорони здоров'я", яка створюється під стаціонарною картою для МВТН, 
електронне направлення на госпіталізацію НЕ підвантажується, таке направлення підтягують при формуванні остаточної виписки з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"!!! 



Лабораторія

Містить перелік загальних поширених питань, а також окремих питань, що стосуються роботи лабораторії для ПМД/СМД в системі MedEir та eHealth.

Як відбувається ведення пацієнтів з короновірусною інфекцією в системі Охорони здоров'я, детально в розділі eHealth, тут...