Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...

Особливості роботи з планом лікування


Раскрыть
titleПро план лікування

План лікування - тактика лікування пацієнта, створена лікуючим лікарем пацієнта, яка необхідна для супроводу та лікування в амбулаторних умовах.

Лікуючий лікар лікар (автор, який створив ПЛ)  створює створює первинні призначення для вирішення медичних проблем пацієнта. На основі цих первинних призначень, пацієнту будуть сформовані вторинні призначення - рецепти, якщо для рецептів є відповідна програма та направлення.

Автор плану лікування відповідальний за його ведення, а саме:

  • Створення первинних призначень
  • Виписування е-рецептів та е-направлень (на основі первинних призначень)
  • Зміну статусів первинних призначень та самого плану лікування

На основі створеного плану лікування та активності (первинного призначення) (або декількох активностей), пацієнту буде сформовано електронні направлення (та рецепти, якщо для рецептів є відповідна програма), що будуть створені автором плану лікування, пов'язаним лікарем (якого обрав пацієнт) або його лікарем ПМД.

Цільове призначення плану лікування:

  • планування призначень, що будуть реалізовані через електронні направлення та електронні рецепти
  • перенесення з паперових документів  медичних записів, що необхідні для опису конкретного плану лікування
  • записи про виконання призначень (або направлень) плану лікування
  • інформація про видачу лікарського засобу вказаного у плані лікування

ПЕРЕДУМОВИ СТВОРЕННЯ ПЛАНУ ЛІКУВАННЯ

Проведена Авторизація спеціаліста

Перевірка даних пацієнта в системі eHealth

 Зареєстрований Епізод та амбулаторна взаємодія на пацієнта (опрацьоване електронне направлення (за наявності), котре додано у взаємодію з пацієнтом).

ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З ПЛАНОМ ЛІКУВАННЯ

Примечание

На амбулаторному рівні лікування у пацієнта з одним конкретним діагнозом (або станом) може бути лише один активний план лікування. При створенні нового плану лікування з (однаковим діагнозом), попередній активний план автоматично деактивується!

Після деактивації плану лікування пацієнт вже не може за цим планом отримувати вторинні призначення (електронні рецепти та направлення).

Допускається одночасна наявність одного активного плану лікування (по даному захворюванню чи стану) на амбулаторному рівні.


Предупреждение

Якщо в призупиненому плані лишились активне призначення препарату, термін якого ще не збіг (і досі триває), то на основі призначення (на цей же препарат) в новому активному плану лікуванні, на основі якого створюється електронний рецепт, виписати цей електронний рецепт буде неможливо аж до кінцевого терміну призначення (в призупиненому плані)!

  • Потрібно спробувати зробити синхронізацію рецептів та, якщо електронний рецепт в стані “Зареєстровано”"Зареєстровано", необхідно відхилити рецепт (на основі призупиненого ПЛ), відхилити призначення у призупиненому плані лікування та виписати повторно електронний рецепт на основі нового (активного) ПЛ.




Опрацювання електронноно направлення 


Раскрыть
titleОбробка направлення для взаємодії з пацієнтом

За наявності електронного направлення, спеціаліст здійснює його пошук та бере його в обробку.

  • В реєстрі “Направлення пацієнта” "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 1).

Мал. 1 - Пошук направлення

  • Перевірити направлення (мал. 2).
Предупреждение
УВАГА! Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги (мал. 2, позначка [1]). Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!

Для обробки направлення, необхідно знайти необхідний код послуги (мал. 2, позначка [2]) та клацнути ”Ок”  "Ок" (мал. 2, позначка [3]).

Мал. 2 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)

  • У картці, що відкриється, перевірити категорію, код послуги та взяти направлення в чергу, а потім в обробку, або виконати цю процедуру однією спецдією “Взяти "Взяти направлення в чергу та в роботу”роботу", вказати спеціаліста, призначеного на обробку направлення, місце надання послуг та медичну програму (мал. 3).
Предупреждение
УВАГА!При обробці направлення через спецдію “Взяти "Взяти направлення в чергу та в роботу” роботу" - це незворотна дія.

Мал. 3 -  Спецдія “Взяти "Взяти направлення в чергу та в роботу”роботу"

Предупреждение
УВАГА! Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле “Стан "Стан виконання за програмою”програмою" стан має бути ”В обробці”бути "В обробці" (мал. 4).

Мал. 4 - Стан виконання направлення “В обробці”"В обробці"

  • У вкладці «Епізод» "Епізод" створюємо (або шукаємо вже створений раніше) епізод (мал. 5, мал. 6).

Мал. 5 – Кнопка «Створити епізод»"Створити епізод"

Мал. 6 - Приклад створення епізоду

  • Створюємо амбулаторну взаємодію (мал. 7).

Мал. 7 – Створення взаємодії

  • Вказуємо у взаємодії необхідний епізод та електронне направлення (мал. 8).

Мал. 8 - Підтягнуте електронне направлення у амбулаторну взаємодію (приклад)

  • Заповнюємо взаємодію (мал. 9) з відповідним типом та відповідною датою, часом.
Подсказка
При створенні взаємодії варто звернути увагу на ОСНОВНИЙ ДІАГНОЗ, СУПУТНІЙ ДІАГНОЗ, місце надання послуг.


Предупреждение

УВАГА! Заповнюємо взаємодію відповідно вимог НСЗУ https://nszu.gov.ua/rozyasnennya-dlya-zoz

Та Постанови КМУ 27.12.2022 р. № 1464 ”Деякі "Деякі питання реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2023 році”році".

Мал. 9 - Створення взаємодії (приклад)



Робота з планом лікування


Раскрыть
titleСтворення ПЛ та пизначень у ньому

Пошук плану лікування

  • Після створення взаємодії переходимо у вкладку «План лікування» "План лікування" та, за потреби, перевіряємо наявність раніше створеного (створених) плану (планів) лікування, для цього зазначаємо дату (рекомендовано вказати на день – тиждень від поточної) та видаляємо значення у полі «Стан» "Стан", натискаємо «ОК» "ОК" (мал. 10).

Мал. 10 – Пошук (приклад)

  • При спробі відкриття зареєстрованого в системі eHealth плану лікування система запросить доступ до плану лікування (мал. 11).

Мал. 11 - Повідомлення про відсутність доступу до ПЛ

Запросити доступ можна натиснувши ”Ок” "Ок" (мал. 12) в у повідомленні про відсутності доступу та виконанні наступних дій, або натиснувши кнопку ”Запросити "Запросити доступ в eHealth” eHealth" з добровільною згодою пацієнта через СМС (або через документи пацієнта)  (мал. 12, 25, 26).

Мал. 12 - Запросити доступ в eHealth (доступ до обраного ПЛ)

  • Для створення плану лікування, необхідно натиснути кнопку «Створити» "Створити" (мал. 13).

Мал. 13 – Кнопка «Створити» "Створити" (для створення ПЛ)

  • У картці «План "План лікування (Створення)»" заповнити вкладку «План лікування»"План лікування".

Вказати взаємодію, на основі якої буде реєстрація плану лікування , та заповнити всі необхідні поля (мал. 14).

Мал. 14 – Приклад заповнення плану лікування

Предупреждение
УВАГА! У полі «Медичний стан» "Медичний стан" може буди вказано лише основний діагноз, якщо у взаємодії пацієнта були вказані супутні діагнози (або ускладнення), необхідно прибрати відмітки навпроти цих діагнозів (мал. 15).

Мал. 15 – Заповнення вкладки «Медичний стан» "Медичний стан" (приклад)

  • За потреби, також можливо вказати дані у вкладці «Персонал»"Персонал", натиснувши кнопку «Створити» "Створити" (мал. 16).

Мал. 16 – Заповнення вкладки «Персонал»"Персонал"

  • Здійснити пошук спеціаліста (мал. 17).

Мал. 17 – Приклад пошуку спеціаліста (вкладка «Персонал»"Персонал")

  • Обрати спеціаліста зі списку, що з’явиться та натиснути «ОК» "ОК" (мал. 18).

Мал. 18 – Приклад реєстрації спеціаліста (вкладка «Персонал»"Персонал")

  • Спеціаліст з’явиться у вкладці «Персонал»"Персонал" (мал. 19).

Мал. 19 – Доданий спеціаліст у вкладку «Персонал» "Персонал" (приклад)

  • За потреби, також можливо вказати дані у вкладці «Перелік "Перелік станів та спостережень»спостережень", натиснувши кнопку «Створити» "Створити" (мал. 20).

Мал. 20 – Створення даних у вкладці «Перелік "Перелік станів та спостережень» спостережень" (приклад)

  • Обрати відповідний тип ресурсу та натиснути «Пошук» "Пошук" (мал. 21).

Мал. 21 – Додавання ЕМЗ у вкладку «Перелік "Перелік станів та спостережень» спостережень" (приклад)

  • ЕМЗ з’явиться у вкладці «Перелік "Перелік станів та спостережень»спостережень" (мал. 22).

Мал. 22 – Додані ЕМЗ у вкладку «Перелік "Перелік станів та спостережень» спостережень" (приклад)

Предупреждение
УВАГА! Заповнення вкладки «Призначення» "Призначення" рекомендоване після підписання плану лікування та отримання доступу до нього.

Підписання ПЛ

  • Після заповнення вкладки «План лікування» "План лікування" та, за потреби, вкладок «Персонал», «Перелік "Персонал", "Перелік станів та спостережень»спостережень", необхідно перейти до реєстрації плану лікування. Для цього, після заповнення інформації по плану, необхідно натиснути «ОК» "ОК" та перейти у таблицю плану лікування, даний план буде збережено зі статусом «Чернетка» "Чернетка", план лікування не завантажився автоматично, необхідно натиснути «Пошук» "Пошук" (мал. 23).

Мал. 23 – Пошук чернетки плану лікування (приклад)

  • Після пошуку необхідного плану лікування, необхідно обрати зареєстровану чернетку (натиснувши на неї лівою клавішею миші) та натиснути на кнопку «Зареєструвати "Зареєструвати в eHealth» " (мал. 24).

Мал. 24 – Кнопка «Зареєструвати "Зареєструвати в eHealth» eHealth" (приклад)

  • Виконати підписання плану лікування (мал. 25).

Мал. 25 – Реєстрація плану лікування в eHealth (приклад)

Після реєстрації плану лікування в ЕСОЗ його стан змінюється на «Новий» "Новий" (для швидкої зміни стану плану лікування, необхідно натиснути «Пошук» "Пошук" (мал. 23)).

  • Після зміни стану плану лікування на «Новий» "Новий", з’являється можливість отримати доступ на план лікування з добровільною згодою пацієнта через СМС (або через документи пацієнта) (мал. 26, 27, 28).

Мал. 26 – Доступ до плану лікування eHealth

Мал. 27 – Доступ до плану лікування eHealth через СМС (приклад)

Процедура отримання доступу проходить через добровільну інформаційну згоду та отримання СМС (для пацієнтів з методом автентифікації через СМС) (мал. 28).

Мал. 28 – Підтвердження доступу до плану лікування eHealth через СМС (приклад)

Підписання призначень у плані лікуванні

  • Після отримання доступу необхідно відкрити план лікування обрати вкладку «Призначення» "Призначення" та створити необхідне призначення, натиснувши кнопку «Створити» "Створити" (мал. 29).

Мал. 29 – Створення даних у вкладці «Призначення» "Призначення" (приклад)

Внести дані про призначення:

  • Призначення на препарат можливо створити за умови доступності відповідної програми (мал. 30).

Мал. 30 – Створення проекту для підписання призначення на препарат (приклад)

  • Також призначення можливо створити на групу послуг (мал. 31) чи окрему послугу (мал. 32), з обов’язковим внесенням даних у поле «Програма»"Програма".

Мал. 31 – Створення проекту для підписання призначення групу послуг (приклад)

Мал. 32 – Створення проекту для підписання призначення окремої послуги (приклад)

  • Після створення проекту (проектів) відповідних призначень, необхідно кожне призначення зареєструвати в ЕСОЗ, підписавши кожне електронним ключем (мал. 33, 34).

Мал. 33 – Реєстрація призначення в ЕСОЗ

Мал. 34 – Підписання призначення в ЕСОЗ

  • Після підписання призначення в ЕСОЗ, воно змінює статус на «Заплановано» "Заплановано" (мал. 35), таке призначення можна використовувати у електронному направленні або у електронному рецепті (для призначень з типом «Препарат»"Препарат").

Мал. 35 – Призначення зі статусом «Заплановано»"Заплановано"


Раскрыть
titleВідміна призначень (у разі виявлення помилки)
  • У призначенні зі статусом «Проект» "Проект", котре не зареєстроване в ЕСОЗ, статус можливо змінити на «Помилково внесено»"Помилково внесено", натиснувши на кнопку «Видалити» "Видалити" та підтвердити зміну статусу, натиснувши «Так» "Так" (мал. 36, 37).

Мал. 36 – Зміна стану призначення зі статусом «Проект» "Проект" (приклад)

Мал. 37 – Підтвердження зміни стану призначення зі статусом «Проект» "Проект" (приклад)

  • Після виконаних попередніх дій, статус зміниться на «Внесено помилково» "Внесено помилково" (мал. 38).

Мал. 38 – Зміна статусу призначення на «Внесено помилково» "Внесено помилково" (приклад)

  • У призначенні зі статусом «Заплановано» "Заплановано", статус можливо змінити на «Відмінено»"Відмінено", для цього необхідно відкрити призначення, та натиснутим кнопку «Відмінити» "Відмінити" (мал. 39). У повідомленні, що з’явиться, натиснути «Так» "Так".

 

Мал. 39 – Кнопка «Відмінити» "Відмінити" для відміни призначення зі статусом «Заплановано» "Заплановано" (приклад)

  • Для виконання відміни призначення, необхідно вказати причину та внести значення у поле «Текст» "Текст" (обґрунтування), натиснути «Ок» "Ок" (мал. 40).

Мал. 40 – Причина зміни статусу (приклад)

  • Після внесення причин зміни статусу в запланованому призначенні, ці зміни підтверджуються підписанням (мал. 41).

Мал. 41 – Підписання причини зміни статусу призначення (приклад)

  • Після підписання, статус призначення змінено на «Відмінено» "Відмінено" (мал. 42).

Мал. 42 – Зміна статусу призначення на «Відмінено» "Відмінено" (приклад)



Створення  та обробка електронного направлення із пов’язаним ПЛ та призначенням


Раскрыть
titleРеєстрація електронного направлення з пов’язаним ПЛ та призначенням
  • Для реєстрації електронного направлення з пов’язаним планом лікування, необхідно перейти у вкладку «Медичні документи» "Медичні документи", знайти взаємодію та під взаємодією відкрити гілку «Направлення "Направлення пацієнта eHealth» " та кнопку «Створити» "Створити" (мал. 43).

Мал. 43 – Кнопка «Створити» "Створити" для реєстрації електронного направлення (приклад)

  • У направленні вказати необхідний план лікування, призначення, внести всі необхідні ані по направленню, натиснути кнопку спецдії «Зареєструвати "Зареєструвати в системі «eHealth» "eHealth" (мал. 44) та підписати таке направлення електронним ключем, такий варіант зручний для реєстрації одного електронного направлення.
Подсказка
Для реєстрації декількох направлень одночасно (пакет направлень, що підписується з таблиці направлень), необхідно натиснути «Додати направлення»"Додати направлення", внести наступне направлення, а потім необхідні направлення з таблиці направлень за допомогою кнопки «Зареєструвати "Зареєструвати в системі «eHealth»"eHealth".

Мал. 44 – Реєстрація направлення з пов’язаним планом лікування та призначенням (приклад)

  • Після реєстрації електронного направлення його необхідно його стан зміниться на «Нове» "Нове", таке направлення можливо підтягувати у потрібні ЕМЗ.


Раскрыть
titleВиконання призначення
  • Для виконання призначення, що пов’язане з електронним направленням, необхідно це направлення опрацювати (мал. 1-4).


Подсказка

Призначення можливо виконати у межах різних ЕМЗ, залежно від вимог кожного окремого пакету.

Вимоги НСЗУ https://nszu.gov.ua/rozyasnennya-dlya-zoz

Та Постанови КМУ 27.12.2022 р. № 1464 ”Деякі "Деякі питання реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2023 році”році".



Предупреждение
УВАГА! Для виконання направлення ЕМЗ має бути зареєстроване належним чином та підписане електронним ключем.


  • Приклад виконання призначення з направленням у взаємодії із заповненим блоком «Дії» "Дії" (дії  мають бути пов’язані з даним направленням) для СМД (мал. 45).

Мал. 45 - Приклад виконання призначення у взаємодії із заповненим блоком «Дії» "Дії" для СМД

  • Приклад виконання призначення з направленням у взаємодії із заповненим блоком «Процедури» "Процедури" (мал. 46).

Мал. 46 - Приклад виконання призначення у взаємодії із заповненим блоком «Процедури»"Процедури"


  • Приклад виконання призначення з направленням у взаємодії із заповненим блоком «Діагностичні звіти» "Діагностичні звіти" (мал. 47, 48).

Мал. 47 – Створення діагностичного звіту в межах взаємодії

Мал. 48 - Приклад виконання призначення у взаємодії із заповненим блоком «Діагностичні звіти»"Діагностичні звіти"

  • Також в межах взаємодії можливо одночасно передавати дані виконання призначення з направленням по заначити та проведеній діагностиці по різних послугах (мал. 49).

Мал. 49 - Приклад виконання призначення у взаємодії із заповненим блоком «Діагностичні звіти» "Діагностичні звіти" та процедури  одночасно

  • Також виконання призначення з направленням можливе в діагностичних звітах (мал. 50) та процедурах (мал. 51), що не пов’язані із взаємодією.

Мал. 50 - Приклад виконання призначення у діагностичному звіті

Мал. 51 - Приклад виконання призначення у процедурі

  • Після виконання та реєстрації призначень, їх доступна зменшиться у призначенні плану лікування, статус такого призначення буде змінено на «Виконується» "Виконується" (мал. 52).

Мал. 52 – Виконання призначення (приклад)



Завершення медичного випадку


Раскрыть
titleЗавершення ведення пацієнта
  • Після фактичного завершення медичного випадку направлення можуть бути погашені у відповідних ЕМЗ (залежно від вимог кожного окремого пакету).


Подсказка

Вимоги НСЗУ https://nszu.gov.ua/rozyasnennya-dlya-zoz

Та Постанови КМУ 27.12.2022 р. № 1464 ”Деякі "Деякі питання реалізації програми державних гарантій медичного обслуговування населення у 2023 році”році".


  • Далі необхідно змінити статуси цих призначень у плані лікування з «Виконується» на «Виконано» "Виконується" на "Виконано", для цього необхідно відкрити призначення, та натиснутим кнопку «Завершити» "Завершити" (мал. 53). У повідомленні, що з’явиться, натиснути «Так» "Так".

  

Мал. 53 – Кнопка «Завершити» "Завершити" для відміни призначення зі статусом «Виконується» "Виконується" (приклад)

  • Для виконання відміни призначення, необхідно вказати причину, та внести значення у поле «Текст» "Текст" (обґрунтування), заначити результат виконання та натиснути «Ок» натиснути "Ок" (мал. 54).

Мал. 54 – Причина зміни статусу (приклад)

  • Після внесення причин зміни статусу в запланованому призначенні, ці зміни підтверджуються підписанням (мал. 55).


Мал. 55
– Підписання причини зміни статусу призначення (приклад)

  • Після підписання, статус призначення змінено на «Виконано» "Виконано" (мал. 56).

Мал. 56 – Призначення зі статусом «Виконано»"Виконано"

Предупреждение
УВАГА! Виконати призначення можливо у разі погашення електронного направлення(мал. 57).

Мал. 57 – Повідомлення про непогашене направлення

  • Після виконання всіх призначень можливо завершити сам план, для цього необхідно відкрити план лікування та натиснути кнопку «Завершити» "Завершити" (мал. 58), у повідомленні, що з’явиться натиснути «Так» "Так".

Мал. 58 – Кнопка «Завершити» "Завершити" для завершення плану лікування (приклад)

  • Вказати причину та внести значення у поле «Текст» "Текст" (обґрунтування), натиснути «Ок» "Ок" (мал. 59).

Мал. 59 – Внесення причини зміни статусу (приклад)

  • Після виконаних дій статус плану лікування зміниться на «Завершений» "Завершений" (мал. 60).

Мал. 60- Статус плану лікування «Завершений»"Завершений"

  • Останньою дією в завершенні медичного епізоду відбувається закриття епізоду (мал 61).

Мал. 61 - Кнопка «Закрити епізод»"Закрити епізод"

  • Вказати причину закриття епізоду та внести значення у поле «Текст» "Текст" (обґрунтування), натиснути «Ок» "Ок" (мал. 62).

Мал. 62 - Кнопка «Закрити епізод»"Закрити епізод"