Пошук плану лікування - Після створення взаємодії переходимо у вкладку «План лікування» "План лікування" та, за потреби, перевіряємо наявність раніше створеного (створених) плану (планів) лікування, для цього зазначаємо дату (рекомендовано вказати на день – тиждень від поточної) та видаляємо значення у полі «Стан» "Стан", натискаємо «ОК» "ОК" (мал. 10).

Мал. 10 – Пошук (приклад) - При спробі відкриття зареєстрованого в системі eHealth плану лікування система запросить доступ до плану лікування (мал. 11).

Мал. 11 - Повідомлення про відсутність доступу до ПЛ Запросити доступ можна натиснувши ”Ок” "Ок" (мал. 12) в у повідомленні про відсутності доступу та виконанні наступних дій, або натиснувши кнопку ”Запросити "Запросити доступ в eHealth” eHealth" з добровільною згодою пацієнта через СМС (або через документи пацієнта) (мал. 12, 25, 26). 
Мал. 12 - Запросити доступ в eHealth (доступ до обраного ПЛ) - Для створення плану лікування, необхідно натиснути кнопку «Створити» "Створити" (мал. 13).

Мал. 13 – Кнопка «Створити» "Створити" (для створення ПЛ) - У картці «План "План лікування (Створення)»" заповнити вкладку «План лікування»"План лікування".
Вказати взаємодію, на основі якої буде реєстрація плану лікування , та заповнити всі необхідні поля (мал. 14). 
Мал. 14 – Приклад заповнення плану лікування Предупреждение |
---|
УВАГА! У полі «Медичний стан» "Медичний стан" може буди вказано лише основний діагноз, якщо у взаємодії пацієнта були вказані супутні діагнози (або ускладнення), необхідно прибрати відмітки навпроти цих діагнозів (мал. 15). |

Мал. 15 – Заповнення вкладки «Медичний стан» "Медичний стан" (приклад) - За потреби, також можливо вказати дані у вкладці «Персонал»"Персонал", натиснувши кнопку «Створити» "Створити" (мал. 16).

Мал. 16 – Заповнення вкладки «Персонал»"Персонал" - Здійснити пошук спеціаліста (мал. 17).

Мал. 17 – Приклад пошуку спеціаліста (вкладка «Персонал»"Персонал") - Обрати спеціаліста зі списку, що з’явиться та натиснути «ОК» "ОК" (мал. 18).

Мал. 18 – Приклад реєстрації спеціаліста (вкладка «Персонал»"Персонал") - Спеціаліст з’явиться у вкладці «Персонал»"Персонал" (мал. 19).

Мал. 19 – Доданий спеціаліст у вкладку «Персонал» "Персонал" (приклад) - За потреби, також можливо вказати дані у вкладці «Перелік "Перелік станів та спостережень»спостережень", натиснувши кнопку «Створити» "Створити" (мал. 20).

Мал. 20 – Створення даних у вкладці «Перелік "Перелік станів та спостережень» спостережень" (приклад) - Обрати відповідний тип ресурсу та натиснути «Пошук» "Пошук" (мал. 21).

Мал. 21 – Додавання ЕМЗ у вкладку «Перелік "Перелік станів та спостережень» спостережень" (приклад) - ЕМЗ з’явиться у вкладці «Перелік "Перелік станів та спостережень»спостережень" (мал. 22).

Мал. 22 – Додані ЕМЗ у вкладку «Перелік "Перелік станів та спостережень» спостережень" (приклад) Предупреждение |
---|
УВАГА! Заповнення вкладки «Призначення» "Призначення" рекомендоване після підписання плану лікування та отримання доступу до нього. |
Підписання ПЛ - Після заповнення вкладки «План лікування» "План лікування" та, за потреби, вкладок «Персонал», «Перелік "Персонал", "Перелік станів та спостережень»спостережень", необхідно перейти до реєстрації плану лікування. Для цього, після заповнення інформації по плану, необхідно натиснути «ОК» "ОК" та перейти у таблицю плану лікування, даний план буде збережено зі статусом «Чернетка» "Чернетка", план лікування не завантажився автоматично, необхідно натиснути «Пошук» "Пошук" (мал. 23).

Мал. 23 – Пошук чернетки плану лікування (приклад) - Після пошуку необхідного плану лікування, необхідно обрати зареєстровану чернетку (натиснувши на неї лівою клавішею миші) та натиснути на кнопку «Зареєструвати "Зареєструвати в eHealth» " (мал. 24).

Мал. 24 – Кнопка «Зареєструвати "Зареєструвати в eHealth» eHealth" (приклад) - Виконати підписання плану лікування (мал. 25).

Мал. 25 – Реєстрація плану лікування в eHealth (приклад) Після реєстрації плану лікування в ЕСОЗ його стан змінюється на «Новий» "Новий" (для швидкої зміни стану плану лікування, необхідно натиснути «Пошук» "Пошук" (мал. 23)). - Після зміни стану плану лікування на «Новий» "Новий", з’являється можливість отримати доступ на план лікування з добровільною згодою пацієнта через СМС (або через документи пацієнта) (мал. 26, 27, 28).

Мал. 26 – Доступ до плану лікування eHealth 
Мал. 27 – Доступ до плану лікування eHealth через СМС (приклад) Процедура отримання доступу проходить через добровільну інформаційну згоду та отримання СМС (для пацієнтів з методом автентифікації через СМС) (мал. 28). 
Мал. 28 – Підтвердження доступу до плану лікування eHealth через СМС (приклад) Підписання призначень у плані лікуванні - Після отримання доступу необхідно відкрити план лікування обрати вкладку «Призначення» "Призначення" та створити необхідне призначення, натиснувши кнопку «Створити» "Створити" (мал. 29).

Мал. 29 – Створення даних у вкладці «Призначення» "Призначення" (приклад) Внести дані про призначення: - Призначення на препарат можливо створити за умови доступності відповідної програми (мал. 30).

Мал. 30 – Створення проекту для підписання призначення на препарат (приклад) - Також призначення можливо створити на групу послуг (мал. 31) чи окрему послугу (мал. 32), з обов’язковим внесенням даних у поле «Програма»"Програма".

Мал. 31 – Створення проекту для підписання призначення групу послуг (приклад) 
Мал. 32 – Створення проекту для підписання призначення окремої послуги (приклад) - Після створення проекту (проектів) відповідних призначень, необхідно кожне призначення зареєструвати в ЕСОЗ, підписавши кожне електронним ключем (мал. 33, 34).

Мал. 33 – Реєстрація призначення в ЕСОЗ 
Мал. 34 – Підписання призначення в ЕСОЗ - Після підписання призначення в ЕСОЗ, воно змінює статус на «Заплановано» "Заплановано" (мал. 35), таке призначення можна використовувати у електронному направленні або у електронному рецепті (для призначень з типом «Препарат»"Препарат").

Мал. 35 – Призначення зі статусом «Заплановано»"Заплановано" |