Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...


ЗмістОпис

Оглавление
styleЗаголовок 2

Загальна інформація про ЕК пацієнта. Опис блоків, вкладок та полів картки, загальний принцип роботи із з ними.

Опис поширених кнопок спеціальних дій для реєстру "Пацієнти" та ЕК пацієнта.

...

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Не всі з описаних нижче можливостей, можуть бути використані при роботі з реєстрами даних. В залежності від системних прав конкретного користувача, виду та призначення конкретного реєстру даних , ті чи інші з перелічених далі в інструкції основних елементів управління реєстрами можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Наведений перелік полів та вкладок ЕК пацієнта не є вичерпним він та залежить від налаштувань ЛЗ. Наведений опис Зазначена інформація щодо опису ЕК для користувача будь-якого ЛЗ (ПМД/СМД, приватна клініка) , зазначена інформація є загальною для всіх користувачів. 

Більш детально про опис та робота із роботу з певними блоками та вкладками ЕК розглянуто у відповідних розділах Робота з пацієнтом в МІСРобота з "eHealth" та блоках "Інструкції користувача" РеєстратураПМДСМД.

Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ  , є обов'язковими для заповнення.

...

Предупреждение
titleУВАГА!

Передумовою для роботи та ознайомлення з інформацією даного розділу та роботою в системі, є виконання умов розділу Елементи управління інтерфейсуОпис та робота з реєстрамиЗагальні функції карток реєстрів.

...

Картка пацієнта, окрім персональних даних, містить усю всю необхідну інформацію про пацієнта (таку як, , а саме: контингент, група крові, група інвалідності, місце роботи, адресиадреса, контактні дані, дані контактних осіб, наявність страхування, закріплений лікувальний заклад та спеціаліст та іншу)ін.

В системі MedEir для того щоб Щоб відкрити картку пацієнта необхідно в системі MedEir, необхідно : ( більш детально роботу з ЕК описано в розділі Створення та робота з ЕК): 

  • перейти до реєстру "Пацієнтина панелі Навігації (Інтерфейс системи), натиснувши натиснути лівою клавішею мишки. Після , після чого , відкривається табличка таблиця (мал.1):

Мал. 1 - Список пацієнтів з реєстру ''Пацієнти''


  • у в лівому кутку на головній панелі лівою клавішею мишки натискаємо кнопку [Редагувати]  або [Створити] після чого з'являється форма ЕК пацієнта (мал.2):


Мал. 2 - Форма для введення даних про пацієнта


Дана картка пацієнта містить три інформаційних блоки даних про пацієнта, : (мал.3 табл.1).

Мал. 3 - Форма для введення даних про пацієнта

...

Блок№ позначки мал.Зміст

"Персональні дані"

1містить особисті дані пацієнта

Інформаційна область картки

2містить додаткові поля з особистими даними пацієнта

Область вкладок

3містить вкладки із з формами для введення додаткових особистих даних пацієнта 

...

Блок "Персональні дані" призначений для внесення особистих даних пацієнта. У відкритій формі, на робочій області реєстру, верхня частина – "Персональні дані"пацієнта, де заповнюємо поля  заповнюємо поле шляхом введення інформації з клавіатури українською мовою.

...

Ця частина ЕК має функцію згортання  (лівий верхній кут картки, мал.4). Призначення елементів блоку "Персональні дані" описано нижче далі в  Таблиці 2:

 

Таблиця 2. Призначення полів блоку "Персональні дані" ЕК пацієнта

Елемент (поле)

Опис елемента

"Прізвище*"

Вказується прізвище пацієнта. *Поле обов’язкове для заповнення.

"Ім’я*"

Вказується ім’я пацієнта. *Поле обов’язкове для заповнення.

"По-батькові"

Вказується по-батькові пацієнта.

"Країна народження"

Вказується країна народження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.

"Місце народження"

Вказується місце народження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.

"Дата народження*"

Вказується дата народження пацієнта. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацьовує спрацює відповідна перевірка при збереженні картки.  *Поле обов’язкове для заповнення.

"Стать*"

Вказується стать пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку.  *Поле обов’язкове для заповнення.

"Тип документу"

Вказується тип документу, пацієнтомдокумента, заповнюється шляхом вибору зі списку.

"Дата видачі"

Вказується дата видачі документудокумента, наданого пацієнтом. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацьовує спрацює відповідна перевірка при збереженні картки.

"Серія"

Вказується серія документудокумента, наданого пацієнтом.

"Номер"

Вказується номер документудокумента, наданого пацієнтом.

"Ким виданий"

Вказується назва організації, що видала  документ, наданий пацієнтом.

"Контактний номер*"Вказується номер телефону, наданого пацієнтом. *Поле обов’язкове для заповнення. Присутнє (дане поле присутнє не на всіх проектах МІС MedEir.) 

Рядки, що містять списки позначені стрілочкою  (списки вибору, детально Елементи управління інтерфейсу) дають можливість обрати потрібне зі списку (мал.5). Наприклад, у ряду ''Країна народження'' вводимо букву ''У'' і з'являється список, де ми можемо обрати ''Україна'', наведенням курсору на потрібне значення та натиснувши лівою кнопкою миші:

...