...
Зміст | Опис | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
| Загальна інформація про ЕК пацієнта. Опис блоків, вкладок та полів картки, загальний принцип роботи із з ними. Опис поширених кнопок спеціальних дій для реєстру "Пацієнти" та ЕК пацієнта. |
...
Примечание | ||
---|---|---|
| ||
Не всі з описаних нижче можливостей, можуть бути використані при роботі з реєстрами даних. В залежності від системних прав конкретного користувача, виду та призначення конкретного реєстру даних , ті чи інші з перелічених далі в інструкції основних елементів управління реєстрами можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими). Наведений перелік полів та вкладок ЕК пацієнта не є вичерпним він та залежить від налаштувань ЛЗ. Наведений опис Зазначена інформація щодо опису ЕК для користувача будь-якого ЛЗ (ПМД/СМД, приватна клініка) , зазначена інформація є загальною для всіх користувачів. Більш детально про опис та робота із роботу з певними блоками та вкладками ЕК розглянуто у відповідних розділах Робота з пацієнтом в МІС, Робота з "eHealth" та блоках "Інструкції користувача" Реєстратура, ПМД, СМД. Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ , є обов'язковими для заповнення. |
...
Предупреждение | ||
---|---|---|
| ||
Передумовою для роботи та ознайомлення з інформацією даного розділу та роботою в системі, є виконання умов розділу Елементи управління інтерфейсу, Опис та робота з реєстрами, Загальні функції карток реєстрів. |
...
Картка пацієнта, окрім персональних даних, містить усю всю необхідну інформацію про пацієнта (таку як, , а саме: контингент, група крові, група інвалідності, місце роботи, адресиадреса, контактні дані, дані контактних осіб, наявність страхування, закріплений лікувальний заклад та спеціаліст та іншу)ін.
В системі MedEir для того щоб Щоб відкрити картку пацієнта необхідно в системі MedEir, необхідно : ( більш детально роботу з ЕК описано в розділі Створення та робота з ЕК):
перейти до реєстру "Пацієнти" на панелі Навігації (Інтерфейс системи), натиснувши натиснути лівою клавішею мишки. Після , після чого , відкривається табличка таблиця (мал.1):
Мал. 1 - Список пацієнтів з реєстру ''Пацієнти''
у в лівому кутку на головній панелі лівою клавішею мишки натискаємо кнопку [Редагувати] або [Створити], після чого з'являється форма ЕК пацієнта (мал.2):
Мал. 2 - Форма для введення даних про пацієнта
Дана картка пацієнта містить три інформаційних блоки даних про пацієнта, : (мал.3 табл.1).
Мал. 3 - Форма для введення даних про пацієнта
...
Блок | № позначки мал. | Зміст |
---|---|---|
"Персональні дані" | 1 | містить особисті дані пацієнта |
Інформаційна область картки | 2 | містить додаткові поля з особистими даними пацієнта |
Область вкладок | 3 | містить вкладки із з формами для введення додаткових особистих даних пацієнта |
...
Блок "Персональні дані" призначений для внесення особистих даних пацієнта. У відкритій формі, на робочій області реєстру, верхня частина – "Персональні дані"пацієнта, де заповнюємо поля заповнюємо поле шляхом введення інформації з клавіатури українською мовою.
...
Ця частина ЕК має функцію згортання (лівий верхній кут картки, мал.4). Призначення елементів блоку "Персональні дані" описано нижче далі в Таблиці 2:
Таблиця 2. Призначення полів блоку "Персональні дані" ЕК пацієнта
Елемент (поле) | Опис елемента |
"Прізвище*" | Вказується прізвище пацієнта. *Поле обов’язкове для заповнення. |
"Ім’я*" | Вказується ім’я пацієнта. *Поле обов’язкове для заповнення. |
"По-батькові" | Вказується по-батькові пацієнта. |
"Країна народження" | Вказується країна народження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. |
"Місце народження" | Вказується місце народження пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. |
"Дата народження*" | Вказується дата народження пацієнта. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацьовує спрацює відповідна перевірка при збереженні картки. *Поле обов’язкове для заповнення. |
"Стать*" | Вказується стать пацієнта, заповнюється шляхом вибору зі списку. *Поле обов’язкове для заповнення. |
"Тип документу" | Вказується тип документу, пацієнтомдокумента, заповнюється шляхом вибору зі списку. |
"Дата видачі" | Вказується дата видачі документудокумента, наданого пацієнтом. Дата має бути меншою за поточну, інакше спрацьовує спрацює відповідна перевірка при збереженні картки. |
"Серія" | Вказується серія документудокумента, наданого пацієнтом. |
"Номер" | Вказується номер документудокумента, наданого пацієнтом. |
"Ким виданий" | Вказується назва організації, що видала документ, наданий пацієнтом. |
"Контактний номер*" | Вказується номер телефону, наданого пацієнтом. *Поле обов’язкове для заповнення. Присутнє (дане поле присутнє не на всіх проектах МІС MedEir.) |
Рядки, що містять списки позначені стрілочкою (списки вибору, детально Елементи управління інтерфейсу) дають можливість обрати потрібне зі списку (мал.5). Наприклад, у ряду ''Країна народження'' вводимо букву ''У'' і з'являється список, де ми можемо обрати ''Україна'', наведенням курсору на потрібне значення та натиснувши лівою кнопкою миші:
...