Сравнение версий

Ключ

  • Эта строка добавлена.
  • Эта строка удалена.
  • Изменено форматирование.

...

При розгляді кожного з варіантів, розділ Пошук пацієнта має певні відмінності. Більш детально різновиди пошуку представлені у розділах: Пошук Варіанти пошуку пацієнта в системі та  Пошук пацієнта ("eHealth").
Далі розглянемо поетапно кожен різновид звернення окремо.

...

Пошук картки пацієнта у випадку самозвернення здійснюємо в реєстрі Пацієнти за допомогою пошуку в eHealth, кнопка спеціальної дії [Пошук персони в системі "eHealth"]. Детально про пошук  пацієнта в eHealth (тут…).

 Алгоритм дій наведено нижче, (мал.1):

...

Детальніше про варіанти пошуку (тут...).

Таблиця 1 - Варіанти пошуку пацієнта, які потребують додаткових дій

ВаріантЗначення та дії (скорочено)
1.

Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - відсутня).

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.3 Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в "eHealth"

Дії: зареєструвати пацієнта в eHealth, перш ніж виконати реєстрацію виконати рекомендації наведені тут...

2.

Пацієнта не знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - відсутня), але знайдено в eHealth (позначка [2] - присутня).

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.4 Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth

Дії: створити картку пацієнта в МedEir та об'єднати дані, перш ніж імпортувати дані виконати рекомендації наведені тут...

3. 

Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня),  в eHealth (позначка [2] - присутня).  Два окремих записи.

Детальніше про варіант пошуку (тут...).


Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.5 Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи)

Дії: імпортувати дані пацієнта з eHealth, перш ніж імпортувати дані виконати рекомендації наведені тут...

4. 

Пацієнта не знайдено в МІС МedEirта в eHealth.

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Дії: перевірити данні пошуку в eHealth, детальніше див (тут...)


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Також можливі помилки в даних пацієнта та в результатах пошуку, тому радимо ознайомитися з таблицею результатів пошуку в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth"), детально тут...

Попередній запис

Наступний варіант звернення пацієнта на прийом до лікаря може відбуватися за попереднім записом (детально Запис на прийом пацієнта). При даному сценарії може бути три варіанти, (Табл. 2):

...

ВаріантДеталі та зауваження
1.

Запис на прийом через реєстратуру

Запис пацієнтів здійснюється через реєстратуру (детально Запис через реєстратуру та лікаря).

Пункт даної інструкції Самозвернення виконується реєстратором Поліклініки.

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Проведення належного пошуку пацієнта в eHealth (перевірка реєстрації) та його ідентифікація залежить від реєстратора Поліклініки.


Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо виникає помилка відсутності реєстрації пацієнта в eHealth при роботі з Консультацією (детально про помилку тут...), а саме: пацієнт може не мати реєстрації в eHealth або зареєстрований через іншу МІС, лікарю необхідно виконати ті самі дії як при Самозверненні:

1) провести пошук пацієнта по "eHealth" (детально тут...);

2) провести імпорт (детально тут...) або реєстрацію пацієнта (детально тут...).


2.Запис особисто пацієнтом через медичний портал

Пацієнт особисто записується на прийом д лікаря при отриманні відповідного коду для реєстрації на Медичному порталі від Лікаря або Реєстратора (детально Запис через медичний портал).

Предупреждение
titleУВАГА!

Якщо виникає помилка відсутності реєстрації пацієнта в eHealth при роботі з Консультацією (детально про помилку тут...), а саме: пацієнт може не мати реєстрації в eHealth або зареєстрований через іншу МІС, лікарю необхідно виконати ті самі дії як при Самозверненні:

1) провести пошук пацієнта по "eHealth" (детально тут...);

2) провести імпорт (детально тут...) або реєстрацію пацієнта (детально тут...).


3.За особистим записом лікаря

Запис на прийом здійснюється безпосередньо лікарем при візиті пацієнта (детально Запис через реєстратуру та лікаря).

У випадку попереднього запису на прийом, пошук картки пацієнта здійснюємо в реєстрі Записані до мене, за допомогою функціоналу МІС МedEir: боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру (детально тут...).


Примечание
titleВАЖЛИВО!

Якщо Ви проводите пошук за боковим фільтром або фільтрацією по колонках реєстру - ОБОВ'ЯЗКОВО очищайте параметри пошуку (детально тут...). При неочищенні параметрів реєстр відображає не увесь перелік даних, тому у користувача може виникнути питання: "Куди зникли пацієнти або мої записи?

...

  1. Переходимо до реєстру Записані до мене  (детально як працювати з реєстрами: Опис та робота з реєстрами та Запис на прийом в МІС).
  2. Проводимо пошук за допомогою функціоналу МedEir (про пошук детально тут...).
  3. Обираємо запис пацієнта на визначену годину прийому.
  4. Натискаємо за потреби спец дію або [ЕМК] (медичні дані, детально: ЕМК, Робота з ЕМК пацієнта), або [Пацієнт] (персональні дані, детально Реєстр "Пацієнти"Робота з ЕК пацієнта) та переходимо у відповідну картку пацієнта.

Детально про реєстр "Записані до мене" у розділі Запис на прийом в МІС та роботу з ним, зазначено тут Створення запису на прийом.

...

Пацієнт може звернутися за електронним направленням від спеціаліста як ПМД так і СМД.  В системі існує два типи направлень: МІС (внутрішнє) та eHealth. Електронне направлення МІС використовується для автоматизації внутрішнього процес ЛЗ та використовується в залежності від необхідності і робочого процесу закладу (детально тут...). Направлення eHealth фіксується та відправляється для передачи даних про пацієнта на ЦК eHealth, що доступно всім ЛЗ які зареєстровані на ЦК (детально тут...).

Примечание
titleВАЖЛИВО!

Процес обробки електронного направлення eHealth може виконувати, як лікар так і середній медичний персонал або працівник реєстратури (зареєстровані та Авторизовані в eHealth), залежить від побудованого та налагодження робочого процесу лікарні адміністрацією.

Для того, щоб розпочати прийом пацієнта за направленням, необхідно: провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта, відкрити направлення та/або ЕМК пацієнта та опрацювати направлення виконавши відповідні дії. В даній інструкції розглянемо алгоритм роботи з електронним направленням eHealth, роботу з направленням МІС розглянуто в інструкції Робота з пацієнтом в МІС. Для опрацювання направлення eHealth, необхідно:

...

Детально процес пошуку та обробки Електронного направлення зазначено тут... 


Мал.5 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Направлення пацієнта

...