Зміст | Опис | |
---|---|---|
Загальна інформація про реєстр Опис поширених кнопок спеціальних дій для реєстру |
РЕЄСТР "Запис на прийом"
Реєстр "Запис на прийом" / "Записані до мене" / "Записи моєї організації" (мал.1) розташований в модулі ЦПМСД / Поліклініка
Для перегляду реєстру, необхідно:
- Перейти в модуль ЦПМСД / Поліклініка р (мал. 1, детально про модуль тут...)
- Відкрити реєстр "Запис на прийом" / "Записані до мене" / "Записи моєї організації" (мал. 1).
- В робочій області головного вікна системи відкриється таблиця реєстру (мал.1) в якому відображаються всі ЕК записів на прийнм.
Реєстор "Запис на прийом" – реєстр, що містить налаштування для запису на прийом до лікаря, та (або) в окремий кабінет, для отримання медичних послуг. В реєстрі є можливість створювати, скасовувати записи на прийом, а також є можливість налаштування запису на прийом на довготривалі послуги.
Звернення пацієнта на прийом до лікаря може проходити за трьома сценаріями: Самозвернення; Попередній запис (реєстратура, лікар або медичний портал); За направленням.
Детально в інструкціях: Запис на прийом пацієнта / Запис через реєстратуру та лікаря /
Мал. 1 - Реєстр "Зпапис на прийом" (логічні реєстри: "Записані до мене"; "Записи моєї організації")
Реєстр представлений таблицею (мал.1, мал. 2), із набором стандартних та спеціальних дій (кнопок) та містить наступний перелік колонок (мал. 2).
Перелік колонок користувач може налаштувати під свої потреби, натиснувши правою клавішею миші на назву колонок та обрати у формі "Налагодження колонок" (мал. 2) (детально Елементи управління інтерфейсу), а також змінити розташування колонок (детально тут...).
Мал. 2 - Налагодження колонок реєстру "Зпапис на прийом" (логічні реєстри: "Записані до мене"; "Записи моєї організації")
Для налагодження колонок, необхідно проставити відмітки навпроти потрібної колонки(відмітити ствердно ( ☑ - "так") ) або зняти відмітки з тих колонок, які непотрібні (мал. 3).
Мал. 3 - реєстру "Зпапис на прийом" (логічні реєстри: "Записані до мене"; "Записи моєї організації")
Детальний опис колонок таблиці реєстру наведено в таблиці 4 (носить інформативний характер та відображена у згорнутому форматі).
Табл. 4 - Атрибути (колонки) реєстру
Спеціальні функції Планувальника
# | Функція | Опис |
---|---|---|
Включити множинний вибір | Режим вибору декількох спеціалістів для відображення їх розкладу Система змінює тип параметру Спеціаліст на «Множинний вибір зі списку з підгрузкою». Сортування записів згідно алфавітного порядку Якщо значення параметру Спеціаліст заповнено, то його значення залишається вибраним | |
Виключити множинний вибір | Стандартний режим, за замовчанням Система змінює тип параметру Спеціаліст на стандартний за замовчанням. Якщо значення параметру Спеціаліст заповнено, то Система залишає значення першого заповненого Спеціаліста | |
Переключити ресурс | Переключення фільтру картки планувальника на інший ресурс Система перемикає картку «Планувальник» на інший ресурс розкладу, зі збереженням поточного стану календарю робочого розкладу ресурсів для поточного ресурсу. Недоступна, якщо не задано жодного значення атрибуту Ресурс | |
Закрити | ||
Шкала розкладу | ||
Каталог цін | ||
Скасувати з ініціативи пацієнта | ||
Скасувати в зв'язку зі зміною розкладу | ||
Пацієнт в клініці | Підтвердження, того що пацієнт прибув для отримання медичних послуг Система перевіряє стан запису на прийом та якщо стан <> Actual не відображає дію. Система змінює стан запису на прийом з Actual на Arrived. | |
Іде прийом | Підтвердження, того що спеціаліст почав прийом Система перевіряє стан запису на прийом та якщо стан <> Invite не відображає дію Система змінює стан запису на прийом з Invite на Accepted. ЯКЩО для спеціаліста існує запис на прийом у стані Іде прийом на Дату прийому, ТО Система повинна надавати спливаюче вікно: Для поточного спеціаліста вже існує запис на прийом у стані Іде прийом. Для продовження його необхідно завершити | |
Прийом відбувся | Підтвердження, того що прийом пацієнта відбувся Система змінює статус запису на «Прийом відбувся» |
Шкала розкладу
Макет планувальника
Фільтри. Макет
Параметризація
IsAppointmentsForMyLegalEntity
Даний параметр реалізує фільтрування параметрів в картці Планувальника та відображення записів на прийом.
Являється параметром Організації (значення за замовченням встановлене в [Admin].Settings)
Система повинна надавати значення всіх параметрів тільки згідно лікувальних закладів, що належать до батьківського лікувального закладу(включно), що має роль ЦПМСД, згідно лікувального закладу поточного Користувача.
Corporation RoleForAppointments
(Роль батьківської організації для фільтрування планувальника)
Даний параметр реалізує фільтрування параметрів в картці Планувальника та відображення записів на прийом.
Система повинна надавати значення всіх параметрів тільки згідно лікувальних закладів, що належать до батьківського лікувального закладу(не включаючи батьківський), що має роль: MainInHierarchy (Головний в ієрархії), згідно лікувального закладу поточного Користувача.
За замовчуванням параметр вимкнутий (значення 'null'). Якщо на організації використовується і IsAppointmentsForMyLegalEntity і CorporationRoleForAppointments, то параметр IsAppointmentsForMyLegalEntity є більш приоритетним, і CorporationRoleForAppointments не застосовується.
Конфігураційний параметр лікувального закладу PortalSlotDuration
Система повинна забезпечувати налаштування конфігураційного параметру збірки PortalSlotDuration. Формат значення параметру: <Тривалість проміжку часу(Int)>
Система повинна забезпечувати наступну логіку роботи:
- Якщо існує запис параметру для заданого лікувального закладу в налаштуваннях конфігураційних параметрів лікувальних закладів (MedicalOrganizationSettings), ТО для процедури розрахунку тривалості вільних проміжків часу, для можливості запису на прийом, як вхідний параметр, використовується значення параметру.
- Якщо НЕ існує запис параметру для заданого лікувального закладу в налаштуваннях конфігураційних параметрів лікувальних закладів (MedicalOrganizationSettings), ТО для процедури розрахунку тривалості вільних проміжків часу, для можливості запису на прийом, як вхідний параметр, використовується значення параметру з таблиці конфігураційних параметрів збірки(Settings).
З переліку стандартних дій в реєстрі користувачу недоступна дія "Створити". Дана дія доступна лише з-під ЕМК пацієнта (детально Робота з ЕМК пацієнта та Створення направлення пацієнта (амбулаторна взаємодія)/ Направлення "eHealth" (стаціонарна взаємодія)/ Пошук та обробка направлення (eHealth)
Реєстр призначений для перегляду та пошуку електронних направлень.
Структура та робота з реєстром, набір стандартних кнопок зазначені в розділі Опис та робота з реєстрами.
Окрім стандартного набору дій над даними реєстру, користувачу можуть бути (за наявності відповідних прав) доступні додаткові дії (мал. 4.)
ВАЖЛИВО!
Кнопки спеціальних дій визначаються та налаштовуються під кожний реєстр окремо, адміністраторами МІС MedEir за попередніми домовленостями (детально в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).
СПЕЦІАЛЬНІ ДІЇ РЕЄСТРУ
Реєстр "Направлення" містить кнопки спеціальних дій, які дають змогу виконувати певні дії над ЕМК пацієнта. Найпоширеніший перелік кнопок спеціальних дій наведений нижче на (мал. 4 та в табл. 5)
Мал. 4 - Спеціальні дії в реєстрі "Направлення пацієнта"
Табл. 5 - Призначення кнопок "Спеціальних дій" в реєстрі Пацієнти
№ п/п | Зображення кнопки | Назва кнопки | Доступність на використання | Опис |
1. | Пошук направлення в системі "eHealth" | Доступно всім, у кого зазначено в правах | Кнопка призначена для пошуку електронного направлення пацієнта в системі ЕСОЗ за публічним номером | |
2. | Створити візит/Створити надходження | Доступно всім у кого зазначено в правах | Кнопка доступна лише для функціоналу МІС. Дозволяє створити госпіталізацію пацієнта (створення стаціонарної карти пацієнта та хапис в журналі про госпіталізацію пацієнта) | |
3. | Відкрити | Доступно всім, у кого зазначено в правах | Кнопка доступна лише для функціоналу МІС. Дозволяє відкрити обрану карку реєстру | |
4. | Закрити | Доступно всім, у кого зазначено в правах | Кнопка доступна лише для функціоналу МІС. Дозволяє закрити реєстр | |
5. | Оновити | Доступно всім, у кого зазначено в правах | Кнопка доступна лише для функціоналу МІС. Дозволяє оновити дані реєстру | |
6. | Експорт | Доступно всім, у кого зазначено в правах | Кнопка доступна лише для функціоналу МІС. Дозволяє експортувати дані реєстру в таблицю програми "Microsoft Excel". Кнопка доступна, за умови налаштувань прав користувачу |
1. | Створити | Створення нового запису на прийом спеціаліста | Система надає користувачу картку планування запису на прийом спеціаліста |
2 | Створити (маніпуляційний) | Створення нового запису в маніпуляційний кабінет | Система надає користувачу картку планування запису в маніпуляційний кабінет |
3. | Відкрити | Відкриття вибраного запису на прийом | Система відкриває користувачу Спливаюче вікно перегляду «Запис на прийом» |
4. | Подзвонити | Виконує вихідний дзвінок на номер пацієнта з типом «Телефон Пацієнта». Окреме право (в картці дзвінку) | |
5. | ЕМК | Відкриття карти ЕМК пацієнта, записаного на прийом | Система надає користувачу картку редагування ЕМК |
6. | Пацієнт | Відкриття картки пацієнта, записаного на прийом | Система надає користувачу картку редагування пацієнта |
7. | Перенести запис на прийом | Перенесення прийому | Якщо вибрана картка "Запис на прийом спеціаліста" (Type = Specialist): Система надає користувачу картку планування запису на прийом спеціаліста та реєструє причину перенесення Якщо вибрана картка "Запис в маніпуляційний кабінет" (Type = Manopulation): Система надає користувачу картку планування запису на прийом в маніпуляційний кабінет та реєструє причину перенесення |
8. | Скасувати з ініціативи пацієнта | ||
5. | Скасувати у зв’язку зі зміною розкладу | ||
Скасування записи на проймо | |||
6. | Повернути скасований | Повернення скасованого запису | |
7. | Прийом відбувся | Підтвердження, того що прийом пацієнта відбувся | Система змінює статус запису на «Прийом відбувся» |
8. | Пацієнт в клініці | Підтвердження, того що пацієнт прибув для отримання медичних послуг | Система перевіряє стан запису на прийом та якщо стан <> Actual не відображає дію. Система змінює стан запису на прийом з Actual на Arrived. |
9. | Іде прийом | Підтвердження, того що спеціаліст почав прийом | Система перевіряє стан запису на прийом та якщо стан <> Invite не відображає дію Система змінює стан запису на прийом з Invite на Accepted. Для запису на прийом спеціаліста (Type = "Specialist"): ЯКЩО для спеціаліста існує запис на прийом у стані Іде прийом на Дату прийому, ТО Система повинна надавати спливаюче вікно: Для поточного спеціаліста вже існує запис на прийом у стані Іде прийом. Для продовження його необхідно завершити. |
10. | Запрошуємо | Запрошення пацієнта до спеціаліста | Система перевіряє стан запису на прийом та якщо стан <> Actual АБО Arrived не відображає дію Система змінює стан запису на прийом з Actual на Invite. Для запису на прийом спеціаліста (Type = "Specialist"): ЯКЩО для спеціаліста існує запис на прийом у стані Запрошуємо на Дату прийому, ТО Система повинна надавати спливаюче вікно: Для поточного спеціаліста вже існує запис на прийом у стані Запрошуємо. Для продовження необхідно змінити його стан. |
11. | Подзвонити | Ініціація дзвінка до пацієнта вказаного в записі на прийом | Система ініціює дзвінок на Контактний телефон пацієнта, який вказаний в записі на прийом |
12. | Створення замовлення | Система створює запис Замовлення с заповненими, згідно запису на прийом, атрибутами. Дія доступна та відображається тільки для записів в стані Дійсний, Пацієнт в клініці, Прийом відбувся, Прийом іде, Спеціаліст очікує. При ініціалізації дії відбувається перевірка: якщо існують пов’язані з Записом на прийом Замовлення/послуги Замовлень, відображається повідомлення «З обраним записом на прийом вже існує пов’язане Замовлення» (кнопка Ок) на формі. По кнопці «Ок» форма закривається. | |
13. | Інструментальне дослідження | Провести інструментальне дослідження | Відкриває картку інструментального дослідження. |
15. | Копія | Повторення прийому | |
16. | <Знайти за штрихкодом> | При зчитуванні штрихкода автоматично відкривається картка на прийом з відповідним ідентифікатором |