ВАЖЛИВО!

Направлення – процес залучення лікуючим лікарем іншого надавача медичної допомоги на підставі оцінки стану здоров’я пацієнта та медичних показань для надання відповідного медичного обслуговування;

  1. В системі "eHealth" одне направлення відповідає одній послузі;
  2. В системі "eHealth" направлення неможливо змінити чи виправити, але можна відмінити (якщо послуга ще не була надана), і створити нове;
  3. Направлення може бути створеним та закритим у рамках програми. Під програмою розуміється будь-який набір послуг та пов'язаний набір правил, що разом визначають умови програми державних гарантій, згідно з якою відбувається відшкодування

Передумовою створення  електронного направлення в системі "МедЕйр" (в межах стаціонарної взаємодії) є відкриття стаціонарної картки пацієнта та створення взаємодії з типом 

Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару

ПІДКАЗКА!

Детальна інформація по веденню електронних медичних записів розміщена на сайті НСЗУ (мал. 1)

Мал. 1 - Інформація з сайту НСЗУ (приклад)

Створення електронного направлення в системі eHealth

УВАГА!

Направлення в межах стаціонарного лікування може бути лише на переведення пацієнта до іншого закладу охорони здоров'я (ЗОЗ).

Таке направлення створюється після відправки взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"

У даній взаємодії необхідно попередньо заповнити секцію "Госпіталізація" (мал. 2).

Секція "Госпіталізація" доступна лише у взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару".

Мал. 2 - "Секція Госпіталізація" (Взаємодія з типом "Виписка пацієнта, що вибув зі стаціонару"

В даній сеції необхідно зазаначити дані в полі "Результат лікування*" - зазначено "Переведений в інший ЗОЗ",

поле "Заклад, у який переведено пацієнта" (автоматично стає обов'язковим полем  ).

В цьому полі здійснюємо пошук закладу, в який буде переведено пацієнта за офіційною назвою або по коду ЄДРПОУ.

Заклад, не зареєстрований в системі eHealth, не відображається в даному списку ЗОЗ!

Після перевірки та підписання взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (з відповідним чином внесеними даними в секції "Госпіталізація") переходимо до формування направлення,  таблиця створення направлення підкріплена під взаємодією пацієнта (мал. 3). Для створення направлення, нажимаємо кнопку  "Створити" 

Мал. 3 – Таблиця створення направлення до іншого ЗОЗ

В таблиці, що з'явиться, будуть автоматично внесені дані закладу (який був зазаначений у взаємодії). Для створення направлення необхідно заповнити всі обов'язкові поля (зазаначені

та натиснути "Зареєструвати в системі eHealth" (мал. 4).

Мал. 4 – Створення направлення на переведення до іншого ЗОЗ (приклад)

ПІДКАЗКА!

  • Якщо направлення пов'язане з конкретним ПЛАНОМ ЛІКУВАННЯ, необхідно внести дані в полі "План лікування" та "Призначення", система автоматично заповнить обов'язкові поля направленя, за потреби, внести дані в секцію "Додаткова інформація" (для направлення на госпіталізацію необхідно внести дані в полі "Спеціальність*") (мал. 5).

Мал. 5 - Реєстрація направлення в системі "eHealth", що пов'язане з планом лікування

Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 6).

Мал. 6  – Обробка направлення

Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 7).


Мал. 7 - Успішне створення направлення на переведення до іншого ЗОЗ

Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 8).

Мал. 8 – Приклад друкованої форми направлення

Опис полів картки "Направлення до іншого ЗОЗ"

  • Блок "Загальна інформація" (мал. 9).

Поля даного блоку заповнені по замовчуванню.

Мал. 9 - Блок "Загальна інформація"

  • Блок "Основа інформація" (мал. 10).

Поля даного блоку заповнені по замовчуванню. Необхідно перевірити внесені дані.

УВАГА!

Поле "Медична програма" заповнене по замовчуванню (або ж є можливість вибору зі списку).

Дане поле обов'язкове для обробки та погашення направлення за  "Програмою державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення".

Мал. 10 - Блок "Основа інформація"


ПІДКАЗКА!

Біля поля "Код послуги/групи послуг*", яке заповнене автоматично, надана можливість переглянути каталог медичних послуг (мал 11; мал. 12) .

Мал. 11 - Перехід в каталог послуг

Мал. 12 - Каталог послуг

  • Блок "Додаткова інформація" (мал. 13).

Мал. 13 -  Блок "Додаткова інформація"

Поле "Послуга повинна бути отримана з"  - "по"

Необхідно вказати початкову  та кінцеву дату отримання послуги.

Поля не є обов'язковими до заповнення

Поле "Лікувальний заклад"

Поле заповнене по замовчуванню

(вказано ЛЗ спеціаліста, який створює направлення)

Поле "Місце надання послуг"

Обов'язкове поле для заповнення 

Містить вибір із запропонованого довідника

  •  Секція  "Перелік станів та спостереження" та "Перелік клінічної інформації"

В таблиці "Перелік станів та спостереження" на боковій панелі натискаємо кнопку "Створити" 

Мал. 14 - Створення запису у вкладці "Перелік клінічної інформації"

Заповнюємо таблицю "Перелік станів та спостереження", в залежності від обраного поля "ЕМЗ*", змінюється наповнення таблиці (мал. 15; мал. 16):

Мал. 15 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – стан/діагноз)


Мал. 16 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – спостереження, замір)

  • Секція "Примітки" (мал. 17).

Містить текстові поля.  Не є обов’язковою до заповнення. 

Мал. 17 - Блок "Примітки"


  • Нет меток