ВАЖЛИВО!
Направлення – процес залучення лікуючим лікарем іншого надавача медичної допомоги на підставі оцінки стану здоров’я пацієнта та медичних показань для надання відповідного медичного обслуговування;
- В системі "eHealth" одне направлення відповідає одній послузі;
- В системі "eHealth" направлення неможливо змінити чи виправити, але можна відмінити (якщо послуга ще не була надана), і створити нове;
- Направлення може бути створеним та закритим у рамках програми. Під програмою розуміється будь-який набір послуг та пов'язаний набір правил, що разом визначають умови програми державних гарантій, згідно з якою відбувається відшкодування
Передумовою створення електронного направлення в системі "МедЕйр" (в межах стаціонарної взаємодії) є відкриття стаціонарної картки пацієнта та створення взаємодії з типом
ПІДКАЗКА!
Детальна інформація по веденню електронних медичних записів розміщена на сайті НСЗУ (мал. 1)
Мал. 1 - Інформація з сайту НСЗУ (приклад)
Створення електронного направлення в системі eHealth
УВАГА!
Направлення в межах стаціонарного лікування може бути лише на переведення пацієнта до іншого закладу охорони здоров'я (ЗОЗ).
Таке направлення створюється після відправки взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"
У даній взаємодії необхідно попередньо заповнити секцію "Госпіталізація" (мал. 2).
Секція "Госпіталізація" доступна лише у взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару".
В даній сеції необхідно зазаначити дані в полі "Результат лікування*" - зазначено "Переведений в інший ЗОЗ",
поле "Заклад, у який переведено пацієнта" (автоматично стає обов'язковим полем ).
В цьому полі здійснюємо пошук закладу, в який буде переведено пацієнта за офіційною назвою або по коду ЄДРПОУ.
Заклад, не зареєстрований в системі eHealth, не відображається в даному списку ЗОЗ!
Після перевірки та підписання взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (з відповідним чином внесеними даними в секції "Госпіталізація") переходимо до формування направлення, таблиця створення направлення підкріплена під взаємодією пацієнта (мал. 3). Для створення направлення, нажимаємо кнопку "Створити"
Мал. 3 – Таблиця створення направлення до іншого ЗОЗ
В таблиці, що з'явиться, будуть автоматично внесені дані закладу (який був зазаначений у взаємодії). Для створення направлення необхідно заповнити всі обов'язкові поля (зазаначені )
та натиснути "Зареєструвати в системі eHealth" (мал. 4).
Мал. 4 – Створення направлення на переведення до іншого ЗОЗ (приклад)
ПІДКАЗКА!
- Якщо направлення пов'язане з конкретним ПЛАНОМ ЛІКУВАННЯ, необхідно внести дані в полі "План лікування" та "Призначення", система автоматично заповнить обов'язкові поля направленя, за потреби, внести дані в секцію "Додаткова інформація" (для направлення на госпіталізацію необхідно внести дані в полі "Спеціальність*") (мал. 5).
Мал. 5 - Реєстрація направлення в системі "eHealth", що пов'язане з планом лікування
Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 6).
Мал. 6 – Обробка направлення
Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 7).
Мал. 7 - Успішне створення направлення на переведення до іншого ЗОЗ
Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 8).
Мал. 8 – Приклад друкованої форми направлення
Опис полів картки "Направлення до іншого ЗОЗ"
- Блок "Загальна інформація" (мал. 9).
Поля даного блоку заповнені по замовчуванню.
Мал. 9 - Блок "Загальна інформація"
- Блок "Основа інформація" (мал. 10).
Поля даного блоку заповнені по замовчуванню. Необхідно перевірити внесені дані.
УВАГА!
Поле "Медична програма" заповнене по замовчуванню (або ж є можливість вибору зі списку).
Дане поле обов'язкове для обробки та погашення направлення за "Програмою державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення".
Мал. 10 - Блок "Основа інформація"
ПІДКАЗКА!
Біля поля "Код послуги/групи послуг*", яке заповнене автоматично, надана можливість переглянути каталог медичних послуг (мал 11; мал. 12) .
Мал. 11 - Перехід в каталог послуг
Мал. 12 - Каталог послуг
- Блок "Додаткова інформація" (мал. 13).
Мал. 13 - Блок "Додаткова інформація"
Поле "Послуга повинна бути отримана з" - "по" | Необхідно вказати початкову та кінцеву дату отримання послуги. Поля не є обов'язковими до заповнення |
Поле "Лікувальний заклад" | Поле заповнене по замовчуванню (вказано ЛЗ спеціаліста, який створює направлення) |
Поле "Місце надання послуг" | Обов'язкове поле для заповнення Містить вибір із запропонованого довідника |
- Секція "Перелік станів та спостереження" та "Перелік клінічної інформації"
В таблиці "Перелік станів та спостереження" на боковій панелі натискаємо кнопку "Створити"
Мал. 14 - Створення запису у вкладці "Перелік клінічної інформації"
Заповнюємо таблицю "Перелік станів та спостереження", в залежності від обраного поля "ЕМЗ*", змінюється наповнення таблиці (мал. 15; мал. 16):
Мал. 15 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – стан/діагноз)
Мал. 16 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – спостереження, замір)
- Секція "Примітки" (мал. 17).
Містить текстові поля. Не є обов’язковою до заповнення.
Мал. 17 - Блок "Примітки"