0978178195

Передумови роботи з пацієнтом

Передумовою роботи та створення Діагностичного звіту пацієнта, є пошук пацієнта в системі "eHealth", кнопка спецдії  "Пошук пацієнта в системі "eHealth"" 

знаходиться в реєтрі "Пацієнти"/  "Всі пацієнти" та інші. 

 Для пошуку персональних даних пацієнта в eHealth рекомендовані наступні кроки:

  1. Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth  
  2. У випадку невпевненості або невідповідності усіх даних пацієнта персональним та уникнення створення дублікатів проведено: 
    • пошук пацієнта в системі MedEir  (детально тут...)


УВАГА!

Обов'язково здійсніть пошук пацієнта з документів, для уникнення створення дублів карток.

Обов'язково необхідно пересвідчитись чи немає ЕК  пацієнта створеного з помилкою у персональних даних.


Алгоритм дій наведено  (мал.1):

  1. Переходимо до реєстру "Пацієнти" (або інший реєстр, що містить дану спецдію) (мал.1,позначка [1]).
  2. Натискаємо спеціальну дію "Пошук персони в системі "eHealth"" (мал.1,позначка [2]).
  3. Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку,(мал.1,позначка [3]).
  4. Натискаємо кнопку "Пошук", (мал.1,позначка [4]).
  5. Для пацієнтів, що отримали РНОККП - обов'язковий пошук з перевіркою цього документу (мал.1,позначка [5]).
  6. Для додаткового  пошуку пацієнтів, що зареєстровані з цим же  номером телефону для зв'язку, котрий вказаний при реєстрації  в eHealth паієнта, необхідно вказати номер мобільного (мал.1,позначка [6]).

Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth


7. Система покаже результати пошуку. 

ПІДКАЗКА!

Детальна інчтрукція по роботі з карткою пацієнта Створення, реєстрація та редагування пацієнта ("eHealth")

Створення діагностичного звіту з категорією "Візуалізація"

ВАЖЛИВО!

Діагностичний звіт  в системі "МедЕйр" створюється як окремий електронний медичний запис, або як вкладка  стаціонарної чи амбулаторної взаємодії eHealth.

Обробка діагностичного звіту за направленням

Алгоритм дій обробки направлення:

Для пошуку окремого електронного направлення, в реєстрі "Направлення пацієнта" необхідно здійснити пошук направлення за допомогою кнопки спецдії  "Пошук направлення в системі  в системі eHealth

  • Після вдалого пошуку направлення (мал. 2), спеціаліст бере направлення в чергу на обробку та в роботу.

Мал. 2- Пошук направлення

УВАГА!

Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги (мал. 3, позначка [1]).

Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!

Детальна інформація про пошук та обробку електронного направлення за посиланням за посиланням…

Для обробки направлення, необхідно знайти необхідний код послуги (мал. 3, позначка [2]) та клікнути "Ок" (мал. 3, позначка [3]).

Мал. 3 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)


  •  Перевірити категорію і код послуги, та взяти направлення в чергу (мал. 5), а потім в обробку,

або виконати цю процедуру однією спецдією "Взяти направлення в чергу та в роботу" (мал. 4). 



УВАГА!

При обробці направлення через спецдію "Взяти направлення в чергу та в роботу" - це незворотня дія, спеціаліст, що призначений на обробку, має виконати це направлення! 

Перед виконнанням дії, обов'язково необхідно перевірити категорію та код послуги (групи послуг)!!!

Мал. 4 -  Спецдія "Взяти направлення в чергу та в роботу"


  • "Взяти направлення в чергу на обробку" (дана дія є зворотньою) (мал. 5). 

Мал. 5 - Формування черги на обробку

  • Після зміни смену виконання за програмою "В черзі", необхідно взяти направлення в обробку (мал. 5). 


При обробці направлення через спецдію "Взяття направлення в обробку" (мал. 6) - це незворотня дія, спеціаліст, що призначений на обробку, має виконати це направлення!

Перед виконнанням дії, обов'язково необхідно перевірити категорію та код послуги (групи послуг)!!!


Мал. 6 - Спецдія "Взяття направлення в роботу"

  • Після успішного взяття направлення в обробку, система видасть повідомлення, необхідно натиснути "Ок" (мал. 7).

Мал. 7 - Повідомлення про успішне взяття направлення в обробку

УВАГА!

Опрацювати необхідний діагностичний звіт можливо без переходу в ЕМК  за допомогою спецдії "Створити діагностичний звіт",

дана спецдія активна після переходу стану направлення "В обробці" (мал. 8). 

Або через перехід в  ЕМК  пацієнта, перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле "Стан виконання за програмою"(стан має бути "В обробці") (мал. 8).

Мал. 8 - Стан виконання направлення "В обробці"

Створення діагностичного звіту через спецдію "Створити діагностичний звіт"

Для обробки діагностичного звіту через спецдію "Створити діагностичний звіт"  необхідно виконати наступні дії:

У картці "Направлення пацієнта ПІБ" перевірити стан виконання за програмою (має бути "В обробці"), та натиснути спецдію"Створити діагностичний звіт" (мал. 8).

  • В картці "Діагностичний звіт (Створення)" заповнити всі необхідні дані, якщо направлення було створено на окрему послугу, а не на групу послуг, то електронне направлення буде автоматично

підвантажене в картку "Діагностичний звіт (Створення)" разом з  окремим кодом послуг (мал. 9).

Мал. 9 - Автоматично підвантажене електронне направлення в картку "Діагностичний звіт (Створення)"

  • Якщо направлення було створене на групу послуг, код послуг необхідно обрати із запропонованого переліку (мал. 10; мал. 11).

Мал. 10 - Пошук необхідної коду послуги для електронного направлення (на групу послуг)

Мал. 11 - Код послуги для електронного направлення (на групу послуг)

  • Після перевірки/внесення всіх необхідних даних направлення, необхідно внести дані проведеного дослідження в блок "Заключення" (мал. 12).

Мал. 12 - Заповнення діагностичного звіту (приклад)

  • Після заповнення даних діагностичного звіту необхідно обов'язково відправити її в ЕСОЗ наклавши КЕП/ЕЦП (мал. 13).

Мал. 13 - Підписання діагностичного звіту (приклад)

  • Після відправлення діагностичного звіту, за потреби, погасити електронне направлення (мал. 14).

УВАГА!

Якщо підписаний та зареєстрований Діагностичний звіт містить прикріплене електронне направлення на послугу, то перевірку Діагностичного звіту здійснити ДО погашення направлення!!!

Дія "Помилково внесено" також відмінить і погашене направлення. Якщо ж направлення не було погашене, а ЕМЗ внесено невірно, то після виконання дії "Помилково внесено" можливо створити нове ЕМЗ та підвантажити  електронне направлення.

Мал. 14 - Погасити направлення

Створення діагностичного звіту через спецдію "ЕМК"

Для обробки діагностичного звіту з ЕМК пацієнта (мал. 15)  необхідно виконати наступні дії:

  • Відкрити ЕМК пацієнта (мал. 15).

Мал. 15 - Перехід в ЕМК з картки пацієнта


  • У вкрадці "Медичні документи" - необхідно обрати гілку "Діагностичні звіти" та створити діагностичний звіт (мал. 16).


ВАЖЛИВО!

В залежності від налаштувань бази, гілка "Діагностичні звіти" може бути прикріплена під амбулаторну картку пацієнта.

Відповідно, якщо попередньо амбулаторна карта не створена, гілка «Діагностичні звіти» буде недоступна. Необхідно попередньо створити амбулаторну картку.


Мал. 16 – Створення діагностичного звіту (з ЕМК пацієнта)

  • Для збереження  "Діагностичного звіту" в стані "Чернетка" (мал. 18) необхідно заповнити поле "Категорія", "Код послуги"  натиснути "Зберегти" 

Після збереження діагностичного звіту, при потребі, можливо закрити картку (мал. 17).

Мал. 17 - Збереження  (та закриття) чернетки 

Мал. 18 –  Збереження діагностичного звіту в стані "Чернетка"

  • Якщо виникає потреба збереження діагностичного звіту в стані "Чернетка" рекомендовано внести значення поля з червоним хрестиком

  • Для збереження діагностичного звіту без заповнення обов'язкових полів, натиснути "Ок"  і "Скасувати" 
  • Для оновлення таблиць діагностичного звіту необхідно натиснути  кнопку "Скинути налагодження колонок" 
  • Оновлення таблиць діагностичного звіту відбувається також при повторному відкритті картки.

  • Для діагностичного звіту в стані "Відправлено", за потреби, є можливість повторного відправлення ЕМЗ атиснути  кнопку "Перевірити" (мал. 19), якщо звіт відправлено, він терейде у таблиці зареєстрованих звітів.

    Мал. 19 –  Діагностичний звіту в стані "Відправлено"


Для передачі ЕМЗ в сисстему eHealth, картці "Діагностичний  звіт (Створення)" необхідно здійснити пошук направлення в межах конкретного діагностичного звіту.

Натиснувши на  кнопку "Пошук",   в таблиці, що з’явиться, необхідно ввести публічний номер направлення (мал. 20).

Мал. 20 - Пошук направлення в діагностичному звіті

В таблиці "Пошук направлення" необхідно перевірити колонки "Код послуги/групи послуг" (для направлень створених під однією взаємодією); "Медична програма", обрати необхідне направлення, що попередньо вже призначено спеціалісту на обробку та натиснути кнопку "Ок"  (мал. 21).

Мал. 21 - Робота з таблицею "Пошук направлення"

Після завантаження електронного направлення в діагностичний звіт (мал. 22), перевіряємо, заповнюємо потрібні дані.

Мал. 22 – Створення діагностичного звіту з направленням (приклад)

Після створення діагностичного звіту, накласти КЕП та натиснути "Підписати" (мал. 23).

image2021-10-20_11-20-56.png

Мал. 23 - Накладання КЕП

Після успішної  реєстрації звіту система видасть повідомлення: "Діагностичний звіт успішно зареєстровано в системі "eHealth"" (мал. 24).

Мал. 24 - Діагностичний звіт успішно зареєстровано в системі "eHealth"

Обробка діагностичного звіту  (без направлення)

УВАГА!

Для реєстрації діагностичного звіту з паперовим направленням в системі eHealth, обов’язковою умовою є перевірка реєстрації пацієнта в системі eHealth через кнопку спецдії  "Пошук пацієнта в системі "eHealth  з реєстру "Пацієнти".


Після пошуку пацієнта, заходимо в його електронні медичні картки  (мал. 25).

Мал. 25 - Перехід в ЕМК з картки пацієнта

У вкрадці "Медичні документи" (мал. 15) - необхідно обрати гілку "Діагностичні звіти" та  створити  діагностичний звіт (мал. 26).

Мал. 26 – Створення діагностичного звіту по самозверненню (приклад)

УВАГА!

Поля з червоними хрестиками обов’язкові для внесення.

Після заповнення звіту натиснути кнопку "Створити"   та підписати звіт КЕП/ЕЦП (мал. 27.

Мал. 27- Реєстрація діагностичного звіту

Після успішної  реєстрації звіту система видасть повідомлення: "Діагностичний звіт успішно зареєстровано в системі "eHealth"" (мал. 28).

Мал. 28 - Діагностичний звіт успішно зареєстровано в системі "eHealth"

Помилка в зареєстрованому діагностичному звіті


УВАГА!

Якщо підписаний та зареєстрований Діагностичний звіт містить прикріплене електронне направлення на послугу, то перевірку Діагностичного звіту здійснити ДО погашення направлення!!!

Дія "Помилково внесено" також відмінить і погашене направлення. Якщо ж направлення не було погашене, а ЕМЗ внесено невірно, то після виконання дії "Помилково внесено" можливо створити нове ЕМЗ та підвантажити  електронне направлення.

При помилках в таблиці зареєстрованоних  діагностичнних звітів, необхідно знайти та відкрити зареєстрований з помилкою діагностичний звіт, та натиснути кнопку "Помилково внесено" (мал. 29).

Мал. 29 - Помилково внесено

  • Вказати причину зміни стану діагностичного звіту і внести обґрунтування (мал. 30).

Мал. 30 -  Обґрунтування помилки

  • Для завершення дії, здійснити накладання КП/ЕЦП (мал. 31).

image2021-10-20_11-20-56.png

Мал. 31 - Накладання КЕП

Дослідження в межах МІС

УВАГА!

Дані картки "Інструментальна діагностика" та "Флюорографічне обстеження" не передаються в систему eHealth! 

ПІДКАЗКА!

Передумовою заповнення карток: "Інструментальна діагностика" є створення однієї з форм медичної облікової документації, до якої прикріплена дана карта: 

Картка "Інструментальна діагностика"

Для створення картки "Інструментальна діагностика", необхідно обрати в картці денного стаціонару (або амбулаторній, стаціонарній) таблицю "Інструментальна діагностика" та натиснути кнопку "Створити", відкривається картка, в якій ви можете додати інформацію про проведену діагностику (мал. 32).

Мал. 32 - Створення картки "Функціональна діагностика"

ПІДКАЗКА!

Для роботи з таблицею "Інструментальна діагностика", обираємо кнопку, яка відповідає за потрібну дію:

  •  Створити -додаємо нову картку 
  • Редагувати  - редагуємо раніше створену картку 
  • Видалити  - видаляємо попередньо створену зазначену картку 
  • Налагодження колонок  - додаємо або знімаємо необхідні колонки таблиці "Функціональна діагностика"
  • Скинути налагодження колонок - скидаємо налагодження колонок до автоматичних
  • Експорт в Excel  - експортуємо данні в таблиці в документ Excel


Після додавання картки "Інструментальна діагностика", необхідно заповнити поле "Тип дослідження*", залежно від типу дослідження буде змінюватися форма та секції картки

та наповнення полів (мал. 33).  Картка, загалом, є стандартною для всіх видів дослідження: КТ, МРТ, СКТ, Просвічування, Рентгенографія.

УВАГА!

Поля з червоними хрестиками   - обов'язкові параметри, без яких неможливе збереження картки.


Мал. 33 - Поле "Тип дослідження*"

В стандартних формах в нижньому блоці картки будуть відображатися поля "Частина тіла", "Результат дослідження" та можливісь підкріплення файлу (або сканування файлу) (мал. 34).

ПІДКАЗКА!

Для створення власних шаблонів, додано спеціальні поля, що передбачають можливість створення шаблонів (мал. 34):

  • Кнопка  "Додати шаблон" призначена для створення текстових шаблонів
  • Кнопка "З шаблону" призначена для вибору потрібного, попередньо збереженого текстового шаблону

Для завантаження або сканування власного файлу інструментального дослідження:

  • Кнопка "Завантажити 'Файл'"  
  • Кнопка "Сканувати 'Файл'"  

Мал. 34- Редагування полів картки


ПІДКАЗКА!

Після заповнення та перевірки картки, система дає можливість сторення виписки (заключення по обстеженню) (мал. 35).

 Для цього необхідно натиснути кнопку "Сформувати виписку"



Мал. 35 - Друкована форма виписки (заключення по обстеженню)

  • Щоб зберегти зміни, слід натиснути кнопку "Зберегти"                      
  • Щоб скасувати внесення змін, слід натиснути кнопку "Скасувати"    
  • Для переходу до наступних карток, слід натиснути кнопку "Далі"     

Картка "Флюорографічне обстеження"

ВАЖЛИВО!

Картки "Флюорографічне обстеження" може відрізнятись, залежно від окремих налаштувань бази.

Для створення картки "Флюорографічне обстеження", необхідно обрати в ЕМК пацієнта таблицю "Флюорографічні обстеження" та натиснути кнопку "Створити", відкривається картка, в якій ви можете додати інформацію про проведену діагностику (мал. 36).

Мал. 36 - Створення картки "Флюорографічне обстеження"

ПІДКАЗКА!

Для роботи з таблицею "Флюорографічні обстеження", обираємо кнопку, яка відповідає за потрібну дію:

  •  Створити -додаємо нову картку 
  • Редагувати  - редагуємо раніше створену картку 
  • Видалити  - видаляємо попередньо створену зазначену картку 
  • Налагодження колонок  - додаємо або знімаємо необхідні колонки таблиці "Функціональна діагностика"
  • Скинути налагодження колонок - скидаємо налагодження колонок до автоматичних
  • Експорт в Excel  - експортуємо данні в таблиці в документ Excel


Після додавання картки "Флюорографічне обстеження", необхідно заповнити поля картки: "Тип звернення*,"  "Тип обстеження", "Номер обстеження*" , за потреби, змінити дату обстеження, якщо обстеження проводилося в іншому ЗОЗ необхідно проставити відмітку "Інший ЗОЗ" ствердно (☑ - "так") та вказати дані про ЗОЗ в якому було проведено обстеження.

Внести дані в секцію "Результат" та заповнити поля: "Результати обстеження", "Докладний опис", "Періодичність обстежень*", "Шифр*", "Дата наступного обстедення*"(мал. 37).

УВАГА!

Поля з червоними хрестиками   - обов'язкові параметри, без яких неможливе збереження картки.

Мал. 37 - Заповнення картки "Флюорографічне обстеження" (приклад)

ПІДКАЗКА!

Для створення власних шаблонів, додано спеціальні поля, що передбачають можливість створення шаблонів (мал. 38):

  • Кнопка  "Додати шаблон" призначена для створення текстових шаблонів
  • Кнопка "З шаблону" призначена для вибору потрібного, попередньо збереженого текстового шаблону

Мал. 38- Шаблони картки "Флюорографічне обстеження" (приклад)


ПІДКАЗКА!

Після заповнення та перевірки картки, система дає можливість сторення виписки (заключення по обстеженню) (мал. 39).

 Для цього необхідно натиснути кнопку "Сформувати виписку"

Мал. 39 - Друкована форма виписки (заключення по обстеженню)

  • Щоб зберегти зміни, слід натиснути кнопку "Зберегти"                      
  • Щоб скасувати внесення змін, слід натиснути кнопку "Скасувати"    
  • Для переходу до наступних карток, слід натиснути кнопку "Далі"     
  • Нет меток