Портал постійно оновлюється та наповнюється актуальними даними, інструкціями та новинами для вашої підтримки.

ГРАФІК РОБОТИ






Робочі дні та годиниПн. - Пт. з 8:00 до 18:00
Вихідні дніcубота, неділя
Інформація про  зміни  в графіку роботи  розділі Новини... 

Специфіка роботи  спеціалістів технічної підтримки

* Час опрацювання запитів спеціалістами - будні дні з 8:00 до 18:00, реєстрація запитів - цілодобово 24/7.

Наші канали комунікації:

Система  технічної підтримки "eHelp"
https://help.e-life.com.ua/ 
конт. тел.: (067) 622-30-62
                  (050) 410-92-75
Наші новини:
Viber          https://t1p.de/z82df
Telegram    https://t1p.de/e5wj5

ВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ:

УВАГА!

Обов’язкове підключення до Системи технічної підтримки "eHelp"

З вересня почала роботу нова система технічної підтримки користувачів МІС "МедЕйр". Після 10- го вересня підключення до "eHelp" є ОБОВ’ЯЗКОВИМ! (детально в розділі Новини).

Інформація про систему: Скорочений опис тут... ; Детальна інструкція тут...; Відеоогляд тут...

УВАГА!

Слідкуйте за актуальною інформацією на Порталі

Опитування за посиланням тут... Детально сторінка Новини, тут... 


Слідкуйте за повідомленнями та розділом Новини...

Опитування

Щодо використання Бухгалтерської системи обліку ТМЦ в ЛЗ. Детально сторінка Новини, тут... Посилання на опитування тут...

УВАГА! Систему оновлено до версії...

Для перегляду перейдіть на сторінку Оновлення МІС "МедЕйр"

УВАГА! Забули або втратили пароль до "eHelp"...?

Детально тут...

Тут Ви можете переглянути останні оновлені сторінки порталу
Є питання, проблеми по роботі з системою? Оберіть зручний для Вас спосіб вирішення:
  • Нет меток