Передумови роботи з пацієнтом

Передумовою роботи та створення Діагностичного звіту пацієнта, є пошук пацієнта в системі "eHealth", кнопка спецдії  "Пошук пацієнта в системі "eHealth"" 

знаходиться в реєтрі "Пацієнти"/  "Всі пацієнти" та інші. 

 Для пошуку персональних даних пацієнта в eHealth рекомендовані наступні кроки:

  1. Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth  
  2. У випадку невпевненості або невідповідності усіх даних пацієнта персональним та уникнення створення дублікатів проведено: 
    • пошук пацієнта в системі MedEir  (детально тут...)


УВАГА!

Обов'язково здійсніть пошук пацієнта з документів, для уникнення створення дублів карток.

Обов'язково необхідно пересвідчитись чи немає ЕК  пацієнта створеного з помилкою у персональних даних.


Алгоритм дій наведено  (мал.1):

  1. Переходимо до реєстру "Пацієнти" (або інший реєстр, що містить дану спецдію) (мал.1,позначка [1]).
  2. Натискаємо спеціальну дію "Пошук персони в системі "eHealth"" (мал.1,позначка [2]).
  3. Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку,(мал.1,позначка [3]).
  4. Натискаємо кнопку "Пошук", (мал.1,позначка [4]).
  5. Для пацієнтів, що отримали РНОККП - обов'язковий пошук з перевіркою цього документу (мал.1,позначка [5]).
  6. Для додаткового  пошуку пацієнтів, що зареєстровані з цим же  номером телефону для зв'язку, котрий вказаний при реєстрації  в eHealth паієнта, необхідно вказати номер мобільного (мал.1,позначка [6]).

Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth


7. Система покаже результати пошуку. 

ПІДКАЗКА!

Детальна інчтрукція по роботі з карткою пацієнта Створення, реєстрація та редагування пацієнта ("eHealth")

Створення діагностичного звіту


ВАЖЛИВО!

Діагностичний звіт  в системі "МедЕйр" створюється як окремий електронний медичний запис, або як вкладка  стаціонарної чи амбулаторної взаємодії eHealth.


Обробка діагностичного звіту за направленням

Алгоритм дій обробки направлення:

Для пошуку окремого електронного направлення, в реєстрі "Направлення пацієнта" необхідно здійснити пошук направлення за допомогою кнопки спецдії  "Пошук направлення в системі  в системі eHealth

  • Після вдалого пошуку направлення (мал. 2), спеціаліст бере направлення в чергу на обробку та в роботу.

Мал. 2 - Пошук направлення

УВАГА!

Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги (мал. 3, позначка [1]).

Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!

Детальна інформація про пошук та обробку електронного направлення за посиланням за посиланням…

Для обробки направлення, необхідно знайти необхідний код послуги (мал. 3, позначка [2]) та клікнути "Ок" (мал. 3, позначка [3]).

Мал. 3 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)


  •  Перевірити категорію і код послуги, та взяти направлення в чергу (мал. 5), а потім в обробку,

або виконати цю процедуру однією спецдією "Взяти направлення в чергу та в роботу" (мал. 4). 



УВАГА!

При обробці направлення через спецдію "Взяти направлення в чергу та в роботу" - це незворотня дія, спеціаліст, що призначений на обробку, має виконати це направлення! 

Перед виконнанням дії, обов'язково необхідно перевірити категорію та код послуги (групи послуг)!!!

Мал. 4 -  Спецдія "Взяти направлення в чергу та в роботу"

  • "Взяти направлення в чергу на обробку" (дана дія є зворотньою) (мал. 5). 

Мал. 5 - Формування черги на обробку

  • Після зміни смену виконання за програмою "В черзі", необхідно взяти направлення в обробку (мал. 6). 


При обробці направлення через спецдію "Взяття направлення в обробку" (мал. 6) - це незворотня дія, спеціаліст, що призначений на обробку, має виконати це направлення!

Перед виконнанням дії, обов'язково необхідно перевірити категорію та код послуги (групи послуг)!!!

Мал. 6 - Спецдія "Взяття направлення в роботу"


  • Після успішного взяття направлення в обробку, система видасть повідомлення, необхідно натиснути "Ок" (мал. 7).

Мал. 7 - Повідомлення про успішне взяття направлення в обробку

УВАГА!

Опрацювати необхідний діагностичний звіт можливо без переходу в ЕМК  за допомогою спецдії "Створити діагностичний звіт",

дана спецдія активна після переходу стану направлення "В обробці" (мал. 8). 

Або через перехід в  ЕМК  пацієнта, перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле "Стан виконання за програмою"(стан має бути "В обробці") (мал. 8).

Мал. 8 - Стан виконання направлення "В обробці"

Створення діагностичного звіту через спецдію "Створити діагностичний звіт"

Для обробки діагностичного звіту через спецдію "Створити діагностичний звіт"  необхідно виконати наступні дії:

У картці "Направлення пацієнта ПІБ" перевірити стан виконання за програмою (має бути "В обробці"), та натиснути спецдію"Створити діагностичний звіт" (мал. 8).

  • В картці "Діагностичний звіт (Створення)" заповнити всі необхідні дані, якщо направлення було створено на окрему послугу, а не на групу послуг, то електронне направлення буде автоматично

підвантажене в картку "Діагностичний звіт (Створення)" разом з  окремим кодом послуг (мал. 9).

Мал. 9 - Автоматично підвантажене електронне направлення в картку "Діагностичний звіт (Створення)"

  • Якщо направлення було створене на групу послуг, код послуг необхідно обрати із запропонованого переліку (мал. 10; мал. 11).

Мал. 10 - Пошук необхідної коду послуги для електронного направлення (на групу послуг)

Мал. 11 - Код послуги для електронного направлення (на групу послуг)

  • Після перевірки/внесення всіх необхідних даних направлення, необхідно внести дані проведеного дослідження в блок "Заключення" (мал. 12).

Мал. 12 - Заповнення діагностичного звіту (приклад)

  • Після заповнення даних діагностичного звіту необхідно обов'язково відправити її в ЕСОЗ наклавши КЕП/ЕЦП (мал. 13).

Мал. 13 - Підписання діагностичного звіту (приклад)

  • Після відправлення діагностичного звіту, за потреби, погасити електронне направлення (мал. 14).

УВАГА!

Якщо підписаний та зареєстрований Діагностичний звіт містить прикріплене електронне направлення на послугу, то перевірку Діагностичного звіту здійснити ДО погашення направлення!!!

Дія "Помилково внесено" також відмінить і погашене направлення. Якщо ж направлення не було погашене, а ЕМЗ внесено невірно, то після виконання дії "Помилково внесено" можливо створити нове ЕМЗ та підвантажити  електронне направлення.

Мал. 14 - Погасити направлення (УЗД)

Створення діагностичного звіту через спецдію "ЕМК"

Для обробки діагностичного звіту з ЕМК пацієнта  необхідно виконати наступні дії:

  • У вкрадці "Медичні документи" - необхідно обрати гілку "Діагностичні звіти" та створити діагностичний звіт (мал. 15).


ВАЖЛИВО!

В залежності від налаштувань бази, гілка "Діагностичні звіти" може бути прикріплена під амбулаторну картку пацієнта.

Відповідно, якщо попередньо амбулаторна карта не створена, гілка «Діагностичні звіти» буде недоступна. Необхідно попередньо створити амбулаторну картку.


Мал. 15 – Створення діагностичного звіту (з ЕМК пацієнта)

  • Для збереження  "Діагностичного звіту" в стані "Чернетка" (мал. 17) необхідно заповнити поле "Категорія", "Код послуги"  натиснути "Зберегти" 

Після збереження діагностичного звіту, при потребі, можливо закрити картку (мал. 16).

Мал. 16 - Збереження  (та закриття) чернетки УЗД

Мал. 17 –  Збереження діагностичного звіту в стані "Чернетка"

  • Якщо виникає потреба збереження діагностичного звіту в стані "Чернетка" рекомендовано внести значення поля з червоним хрестиком

  • Для збереження діагностичного звіту без заповнення обов'язкових полів, натиснути "Ок"  і "Скасувати" 
  • Для оновлення таблиць діагностичного звіту необхідно натиснути  кнопку "Скинути налагодження колонок" 
  • Оновлення таблиць діагностичного звіту відбувається також при повторному відкритті картки.

  • Для діагностичного звіту в стані "Відправлено", за потреби, є можливість повторного відправлення ЕМЗ атиснути  кнопку "Перевірити" (мал. 18), якщо звіт відправлено, він терейде у таблиці зареєстрованих звітів.

    Мал. 18 –  Діагностичний звіту в стані "Відправлено"


Для передачі ЕМЗ в сисстему eHealth, картці "Діагностичний  звіт (Створення)" необхідно здійснити пошук направлення в межах конкретного діагностичного звіту.

Натиснувши на  кнопку "Пошук",   в таблиці, що з’явиться, необхідно ввести публічний номер направлення (мал. 19).

Мал. 19 - Пошук направлення в діагностичному звіті

В таблиці "Пошук направлення" необхідно перевірити колонки "Код послуги/групи послуг" (для направлень створених під однією взаємодією); "Медична програма", обрати необхідне направлення, що попередньо вже призначено спеціалісту на обробку та натиснути кнопку "Ок"   (мал. 20).

Мал. 20 - Робота з таблицею "Пошук направлення"

Після завантаження електронного направлення в діагностичний звіт (мал. 21), перевіряємо, заповнюємо потрібні дані.

Мал. 21 – Створення діагностичного звіту з направленням (приклад)

Після створення діагностичного звіту, накласти КЕП та натиснути "Підписати" (мал. 22).

image2021-10-20_11-20-56.png

Мал. 22 - Накладання КЕП

Обробка діагностичного звіту  (без направлення)

УВАГА!

Для реєстрації діагностичного звіту з паперовим направленням в системі eHealth, обов’язковою умовою є перевірка реєстрації пацієнта в системі eHealth через кнопку спецдії  "Пошук пацієнта в системі "eHealth  з реєстру "Пацієнти".


Після пошуку пацієнта, заходимо в його електронні медичні картки  (мал. 23).

Мал. 23 - Перехід в ЕМК з картки пацієнта

У вкрадці "Медичні документи" - необхідно обрати гілку "Діагностичні звіти" та  створити  діагностичний звіт (мал. 24).


Мал. 25 – Створення діагностичного звіту по самозверненню (приклад)

УВАГА!

Поля з червоними хрестиками обов’язкові для внесення.

Після заповнення звіту натиснути кнопку "Створити"   та підписати звіт КЕП/ЕЦП (мал. 26).

Мал. 26 - Реєстрація діагностичного звіту

Після успішної  реєстрації звіту система видасть повідомлення: "Діагностичний звіт успішно зареєстровано в системі "eHealth"" (мал. 27).

Мал. 27 - Діагностичний звіт успішно зареєстровано в системі "eHealth"

Помилка в зареєстрованому діагностичному звіті

УВАГА!

Якщо підписаний та зареєстрований Діагностичний звіт містить прикріплене електронне направлення на послугу, то перевірку Діагностичного звіту здійснити ДО погашення направлення!!!

Дія "Помилково внесено" також відмінить і погашене направлення. Якщо ж направлення не було погашене, а ЕМЗ внесено невірно, то після виконання дії "Помилково внесено" можливо створити нове ЕМЗ та підвантажити  електронне направлення.


При помилках в зареєстрованому діагностичному звіті, необхідно знайти та відкрити зареєстрований з помилкою діагностичний звіт, та натиснути кнопку "Помилково внесено" (мал.29).

Мал. 29 - Помилково внесено

  • Вказати причину зміни стану діагностичного звіту і внести обґрунтування (мал. 30).

Мал. 30 -  Обґрунтування помилки

  • Для завершення дії, здійснити накладання КП/ЕЦП (мал. 31).

image2021-10-20_11-20-56.png

Мал. 31 - Накладання КЕП

Ультразвукове дослідження в межах МІС

ПІДКАЗКА!

Передумовою заповнення картки "Ультразвукове дослідження", є створення однієї з форм медичної облікової документації, до якої прикріплена дана карта: 

УВАГА!

Дані картки "Ультразвукове дослідження" не передаються в систему eHealth! 


Для створення картки "Ультразвукове дослідження" (УЗД), необхідно обрати в картці денного стаціонару (або амбулаторній, стаціонарній) таблицю "Ультразвукові дослідження"  та натиснути кнопку  "Створити" відкривається картка, в якій ви можете додати інформацію про проведене УЗД (мал. 32).

Мал. 32 - Створення картки "Ультразвукові дослідження"

ПІДКАЗКА!

Для роботи з таблицею "Ультразвукові дослідження", обираємо кнопку, яка відповідає за потрібну дію:

  •  Створити - додаємо нову картку УЗД
  • Редагувати  - редагуємо раніше створену картку УЗД 
  • Видалити  - видаляємо попередньо створену зазначену картку 
  • Налагодження колонок  - додаємо або знімаємо необхідні колонки таблиці "Ультразвукові дослідження"
  • Скинути налагодження колонок - скидаємо налагодження колонок до автоматичних
  • Експорт в Excel  - експортуємо дані в таблиці в документ Excel

Редагування картки "Ультразвукове дослідження"


Після додавання картки "Ультразвукове дослідження" (УЗД), необхідно заповнити поле "Тип*" і обрати потрібний протокол УЗД (мал. 33).

Мал. 33 - Тип УЗД

Після додавання необхідного протоколу, при потребі, додаємо дані в поле "Діагноз" за МКХ-10 або по частині назви захворювання система відсортує необхідний діагноз (мал. 34).

Мал. 34 - Внесення даних в поле "Діагноз"


В полі "Рекомендації", при необхідності, прописуємо рекомендації лікаря.

Після чого у полі "Файл" натиснути кнопку  "Створити" (мал. 35).

Мал. 35 - Додавання  документу Word з шаблоном для УЗД 

Система відкриє документ Word з шаблоном для УЗД, куди спеціаліст прописує результат обстеження зберігає та закриває файл (мал. 36).

Мал. 36 - Приклад друкованої форми УЗД

Після цього, у полі "Файл" буде прописано назву файлу з описом обстеження (мал. 37).

Мал. 37 - Прикріплений протокол УЗД

Після натискання на кнопку "Зберегти", картка УЗД зміниться та з’явиться можливість зробити відео захват з УЗД-апарату, якщо він підключений до комп’ютера лікаря УЗД за допомогою кнопки "Отримати зображення" (мал. 38).

Мал. 38 - Фіксація зображень УЗД

Після закінчення автоматичного захвату зображення, в картці буде відображено зроблені знімки (мал. 39).

Мал. 39 - Прикріплене зображення УЗД

  • Щоб зберегти зміни, внесені в картку, слід натиснути кнопку "Зберегти" 
  • Щоб скасувати внесення змін, слід натиснути кнопку "Скасувати" 
  • Для переходу до наступних карток, слід натиснути кнопку "Далі" 
  • Нет меток