Запис виклику додому здійснюється в окремому реєстрі "Виклик додому".
УВАГА!
Передумовою для створення запису "Виклик додому" є наявний розклад з формою обслуговування "Обслуговування на дому" у спеціаліста.
А також зареєстрована відповідна послуга з типом "Консультація на дому".
Алгоритм створення виклику додому
- Перейти в реєстр "Виклик додому (Мої виклики)"
- Натиснути кнопку "Створити" у верхньому правому кутку системи (мал. 1)
Мал. 1 - Створення картки "Виклик додому"
- В картці запису виклику додому (мал. 2) заповнити поля, шляхом вибору з випадаючих списків:
- "Лікувальний заклад"
- "Спеціаліст"
- "Послуга"
- "Причина виклику"
- Записати, за потреби, з клавіатури дані в поле "Симптоми"
Обрати Пацієнта (здійснити пошук пацієнта за першими літерати його ПІБ ). Якщо Пацієнта не знайдено, його необхідно створити, натиснувши кнопку "Створити"
ПІДКАЗКА!
- Пошук пацієнта можливо здійснювати за першими літерати ПІБ (тес_пробіл_ан_пробіл_іва - система знайде пацієнта з такими параметрами пошуку).
- Створення картки пацієнта за посиланням...
Мал. 2 - Редагування картки "Виклик додому"
- Після внесення даних, натиснути кнопку "Зберегти і закрити" , або "Зберегти" в лівому верхньому кутку системи;
Дії над записом виклику додому
Відміна виклику
- Відмінити потрібний запис в реєстрі, натиснути кнопку відмінити "Відмінити" (мал. 3), після відміни стан виклику "Скасовано";
Мал. 3 - Відміна виклику з реєстру "Виклик додому"
- Відмінити запис в картці, натиснути кнопку відмінити "Скасовано" (мал. 4), після відміни стан виклику "Скасовано";
Мал. 4 - Відміна виклику з картки "Виклик додому"
- Повернути у "Дійсний" стан помилково відмінений запис: обрати запис у реєстрі і натиснути кнопку "Повернути скасований" (мал. 5)
Мал. 5 - Повернути скасований виклик
- Відмітити прийом як такий, що відбувся: відкрити картку потрібного виклику, натиснути кнопку "Виклик відбувся" (мал. 6)
Мал. 6 - Виклик відбувся