Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 190 Следующий »

Пример

Спецдія "Пошук медичних записів"  дає можливість завантажити розшифровку НСЗУ з відповідними колонками:

  • "ID мед. запису"
  • "Коментар щодо невідповідності"
  • "Наявність помилок/зауважень при групуванні" 

Для можливості перевірки обробки ЕМЗ та виправлення помилок та зауважень, що надходять у РОЗШИФРОВКАХ ВІД НСЗУ

Передумови пошуку медичних записів

Пошук медичних записів та передумови


Спецдія "Пошук медичних записів"  дає можливість завантажити розшифровку НСЗУ з відповідними колонками:

  • "ID мед. запису"
  • "Коментар щодо невідповідності"
  • "Наявність помилок/зауважень при групуванні" 

Для можливості перевірки обробки ЕМЗ та виправлення помилок та зауважень, що надходять у РОЗШИФРОВКАХ ВІД НСЗУ

Передумови пошуку медичних записів



  • наявність розшифровки від НСЗУ (мал. 1).

Мал. 1 - Приклад розшифровки від НСЗУ


Підготовка до пошуку медичних даних (ЕМЗ)

Підготовка до пошуку медичних даних (ЕМЗ)

Для пошуку медичних записів, необхідно попередньо підготувати документ в форматі Excel.

  1. З розшифровки від НСЗУ необхідно обрати три колонки:
  • "ID мед. запису
  • "Коментар щодо невідповідності"
  • "Наявність помилок/зауважень при групуванні" 

2. Сформувати документ Excel  (мал. 2).

Мал. 2 - Приклад підготовленого документу

Пошук медичних даних (ЕМЗ)

  1. Перейти в реєстр ЕМК (мал. 3) та обрати кнопку спецдії "Пошук медичних записів" 
  2. В таблиці, що з'явиться необхідно виконати завантаження підготовленого файлу (мал. 3)

Мал. 3 - Пошук медичних записів. Підвантаження сформованого файлу (реєстр "ЕМК")

УВАГА!

Для завантаження сформованого файлу в МІС через спецдію "Пошук медичних записів" підготовлений файл має бути ЗБЕРЕЖЕНИЙ та ЗАКРИТИЙ.

Якщо файл відкритий, система видасть повідомлення "Не можливо вложити файл, оскільки він зайнятий іншимпроцесом" (мал. 4).

Мал. 4 - Помилка підвантаження файлу

3. Очікуємо на завантаження файлу (близько 30-60 секунд) швидкість завантаження залежить від розміру файлу та швидкості інтернету.

4. Після успішного завантаження файлу з'явиться  заповненна таблиця "Пошук медичних записів" з заповненими даними (мал. 5).

Мал. 5 - Вивантажені дані пошуку

5. У завантажених даних пошуку в МІС є можливість відкрити ЕМК конкретного пацієнта, або його конкретний електронний медичний запис (ЕМЗ) для аналізу над помилками і,

при потребі,  виправлення та відправки в eHealth. 

Система виконує пошук по заданим параметрам в таких типах ЕМЗ:

  • Діагностичний звіт
  • Епізод
  • Амбулаторна і стаціонарна взаємодія
  • Процедура
ПІДКАЗКА!

ПІДКАЗКА!

Для роботи з таблицею "Пошук медичних записів" обираємо кнопку, яка відповідає за потрібну дію:

  • Відкрити картку ЕМК  - дозволяє відкрити картку ЕМК виділеного пацієнта (мал. 6)

Мал. 6 - Відкриття картки ЕМК конкретного пацієнта

  • Відкрити картку ЕМЗ  - дозволяє відкрити картку ЕМЗ виділеного пацієнта (мал. 7)

Мал. 7 - Відкриття картки ЕМЗ конкретного пацієнта

  • Налагодження колонок  - додаємо або знімаємо необхідні колонки таблиці "Пошук медичних записів"
  • Скинути налагодження колонок - скидаємо налагодження колонок до автоматичних
  • Експорт в Excel  - експортуємо дані в таблиці в документ Excel
Передумови перевірки обробки даних в системі eHealth


Перевірка обробки ЕМЗ в системі eHealth

Для перевірки обробки ЕМЗ, необхідно перейти в реєстр ЕМК  (мал. 1) або натиснути на вкладку "eHealth" (мал. 2).

Натиснути кнопку спецдії "Обробка ЕМЗ в системі "eHealth"(мал. 1; мал. 2)

Мал. 1 - Кнопка спецдії Обробка ЕМЗ  в системі "eHealth" (реєстр "ЕМК")

Мал. 2  Кнопка спецдії Обробка ЕМЗ в системі "eHealth" (вкладка "eHealth")

В таблиці, що з'явиться, заповнюємо поле "Пацієнт", вказуємо прізвище та ім'я пацієнта, після чого потрібно обрати значення, при потребі, подати по батькові та дату народження.

Випадаючий список відображає лише перших 20 значень, тому важливо чітко прописувати дані пацієнта.

  • Після додавання необхідних параметрів пошуку (ПІБ), натискаємо на "Пошук" (мал. 3).

Мал. 3 - Пошук данх ЕМЗ пацієнта в eHealth

  • Після пошуку даних ЕМЗ пацієнта в системі eHealth, система дає можливість переглянути тип ЕМЗ, стан обробки, очікуваний час обробки в системі eHealth
  • Для перегляду необхідного ЕМЗ, слід обрати потрібний запис, натиснувши лівою клавішею миші, у блоці "Додаткова інформація", з'явиться інформація про ЕМЗ (мал. 4).

Мал. 4  - Дані обробки ЕМЗ (приклад)

ВАЖЛИВО!

Стан обробки ЕМЗ в ситемі 

eHealth

 - помилка обробки ЕМЗ

 - очікує обробки ЕМЗ

 - успішна обробка ЕМЗ 

Відміна ЕМЗ неавтором (іншим лікарем). Медичний адміністратор eHealth

При потребі відміни ЕМЗ лікаря, якого звільнено в eHealth, є два механізми дій:

відміна ЕМЗ НЕАВТОРОМ (іншим спеціалістом), зареєстрованим у цій організації (лікувальному закладі, де було створено електронний медичний запис).

відміна спеціально зареєстрованим МЕДИЧНИМ АДМІНІСТРАТОРОМ, який зареєстрований у цій організації

Відміна ЕМЗ неавтором (іншим лікарем цього ЛЗ)

ЕМЗ, що підлягають відміні

  • Амбулаторні взаємодії (в тому числі, з пов'язаною імунізацією)
  • Стаціонарні взаємодії 
  • Діагностичні звіти
  • Процедури


Передумови відміни ЕМЗ:

  1. Здійснити пошук пацієнта в системі EHealth image2020-12-8_13-51-48.png (рекомендовано щоразу виконувати перевірку персональних даних пацієнта з документів).

 

Мал. 1 - Пошук пацієнта в системі EHealth

2. Здійснити пошук конкретного ЕМЗ для відміни у ЕМК пацієнта image2020-12-8_13-51-48.png

Мал. 2 - Пошук відповідної взаємодії EHealth

3. Для відміни конкретного ЕМЗ, необхідно отримати доступ на редагування даного ЕМЗ

Детальна інформація по роботі з дозволами eHealth за посиланням...

Мал. 3 Кнопка спецдії "Отримати дозвіл на читання (редагування) даних з системи eHealth"

4. Після отримання доступу на редагування даних, потрібно відкрити необхідний ЕМЗ та натиснути "Позначити як помилково внесена" (мал. 4).

Мал. 4  - Кнопка "Позначити як помилково внесена"

5. Внести причину зміни стану та обґрунтування, натиснути "Ок" (мал. 5).

Мал. 5  - Підтвердження щодо визначення помилково внесеної медичної документації про пацієнта

6. Підписати помилково внесений ЕМЗ (мал. 6).

Мал. 6  - Підписання ЕМЗ

7. Після виконання запропонованих дій, ЕМЗ матиме стан "Внесене помилково".

Реєстрація Медичного адміністратора

Алгоритм дій:

  1. Перейти в модуль "Налагодження лікарні"(детально про модуль тут...).
  2. Відкрити реєстр "Спеціалісти організації користувача"

або "Спеціалісти ЛЗ"(детально про реєстр тут...).

3.Відкрити картку потрібного спеціаліста дворазовим натисканням або клавішею  "Відкрити" (мал. 7).

Мал. 7 Відкрити картку спеціаліста

4. Натиснути кнопку  спецдії "Реєстрація в системі "eHealth"

5. Заповнити поля картки реєстрації (мал. 8, позначки [1-6]).

Поля, відмічені символом  є обов'язковими для заповнення (детальніше тут...).

Мал. - Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (приклад)

6. Обрати роль в системі eHealth "Медичний адміністратор" та вказати посаду спеціаліста. 

7. Після заповнення всіх полів, натиснути кнопки "Зберегти" та "Зареєструвати"  (мал. 8, позначки [7, 8]).

8. Накласти КЕП та натиснути "Підписати"  (вказати тип підпису та паролю до електронного підпису) (мал. 9).

Мал. 9 - Підпис реєстрації спеціаліста в eHealth

9. Стан спеціаліста в картці реєстрації – "Очікує верифікації " (мал. 10).

Мал. 10 - Картка спеціаліста реєстрації в eHealth (Стан "Очікує верифікації" приклад)

8. Прийняття запрошення спеціалістом (детально в розділі ЕК реєстрації спеціалістів або Авторизація).

Для роботи з ЕМЗ користувач, що зареєстрований в систнемі eHealth, ОБОВ'ЯЗКОВО  проходить Авторизацію (один раз на 14 днів).

Після реєстрації та авторизації спеціаліста в eHealth, рекомендовано повторно відкрити карту реєстрації в eHealth.

9. Стан спеціаліста в картці реєстрації змінюється на – "Активний" (мал. 11).

Мал. 11 - Реєстрація спеціаліста в системі eHealth - стан "Активний"

Після того, як стан змінився на Активний, реєстрація спеціаліста вважається завершеною. 

ЕМЗ, що підлягають відміні

  • Амбулаторні взаємодії (в тому числі, з пов'язаною імунізацією)
  • Стаціонарні взаємодії 
  • Діагностичні звіти
  • Процедури


Передумови відміни ЕМЗ:

  1. Здійснити пошук пацієнта в системі EHealth image2020-12-8_13-51-48.png (рекомендовано щоразу виконувати перевірку персональних даних пацієнта з документів). 

Мал. 12 - Пошук пацієнта в системі EHealth

2. Здійснити пошук конкретного ЕМЗ для відміни у ЕМК пацієнта

Мал. 13 - Пошук відповідної взаємодії EHealth

3.Відкрити необхідний ЕМЗ та натиснути "Помилково внесено" (мал. 14).

Мал. 14  - Кнопка "Помилково внесено"

5. Внести причину зміни стану та обґрунтування і натиснути "Ок" (мал. 15).

Мал. 15  - Підтвердження щодо визначення помилково внесеного ЕМЗ

6. Підписати помилково внесений ЕМЗ (мал. 16).

Мал. 16  - Підписання ЕМЗ

7. Після виконання запропонованих дій, ЕМЗ матиме стан "Внесене помилково".

Отримання, перегляд та відміна дозволу на читання даних з ситеми eHealth


УВАГА!

Доступ до персональних даних пацієнта можливий лише після згоди пацієнта на обробку його персональних даних!

ПАМ'ЯТКА ПАЦІЄНТУ

Надаючи код з СМС повідомлення або документи (у разі відсутності мобільного телефону), особа чи її представник:
- надає медичному працівнику згоду на отримання та обробку персональних даних.

ОБРОБКА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

Обробка персональних даних пацієнтів в Електронній системі охорони здоров’я (далі - ЕСОЗ) здійснюється з метою забезпечення прав та гарантій пацієнта на вибір лікаря, отримання медичних послуг та лікарських засобів за програмою медичних гарантій.

Володільцем ЕСОЗ є держава в особі Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ). Доступ до даних про пацієнта, що містяться в ЕСОЗ, має лікар, якого обрав пацієнт, а також інші лікарі за його направленням у межах, необхідних для надання медичних послуг такими лікарями.

Відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", обробку персональних даних також можуть здійснювати працівники НСЗУ, на яких покладено обов’язки щодо забезпечення захисту персональних даних, виключно для здійснення повноважень НСЗУ.

Персональні дані обробляються у формі, що допускає ідентифікацію пацієнта, не довше, ніж це необхідно для законних цілей, у яких вони збиралися або надалі оброблялися.

У разі виникнення питань щодо обробки персональних даних в ЕСОЗ або з метою реалізації прав суб’єкта персональних даних, відповідно до чинного законодавства, звертайтеся до НСЗУ: 04073, м. Київ, пр-т Степана Бандери, 19; info@nszu.gov.ua або зателефонуйте до інформаційно-довідкової служби НСЗУ за телефоном 16-77.

БАЖАЄМО ЗДОРОВ'Я!!!

Інформація з пам'ятки має бути повідомлена пацієнту

Передумови читання даних з системи eHealth

Для отримання дозволу на читання даних з системи eHealth, необхідно перейти в ЕМК пацієнта та виконати наступні дії:

  • Натиснути кнопку спецдії "Отримати дозвіл на читання даних з системи eHealth" (мал. 1).

Мал. 1 - Кнопка спецдії "Отримати дозвіл на читання даних з системи eHealth"

  • Додати необхідний тип ресурсу (мал. 2 позначка [1]) та підтягнути активний метод автентифікації (мал. 2 позначка [2])

Мал. 2 - Створення запиту на отримання дозволу на читання даних eHealth

  • Для типу ресурсу  "Клінічна інформація", здійснити пошук ЕМЗ (мал. 3).

Мал. 3 - Клінічна інформація eHealth (Пошук ЕМЗ)

  • В таблиці, що з'явиться, обрати відповідний тип ресурсу (мал. 4).

Мал. 4 - Тип ресурсу (Епізод)

  • Для розширеного рошуку конкретного епізоду  є можливість внести додаткові дані в поля: "Період від", "Період до", а також, за потреби зазначити "Статус" та (або) значення в поле  "Організація". 
  • Після взаданих параметрів пошуку, необхідно натиснути "Пошук" та відмітити ствердно (☑ - "так") необхідні епізоди (мал. 5) та натиснути "Ок"

Мал. 5 - Вибір необхідних епізодів

З'явиться перелік обраних епізодів, далі необхідно знову натиснути "Ок" для підтвердження отримання дозволу саме до цих епізодів (мал. 6). 

Мал. 6 - Підтвердження вибору даних епізодів

УВАГА!

Якщо обрали невірний епізод,є можливість його видалення зі списку обраних, перед процедурою підтвердження доступу (мал. 7).

Мал. 7 - Видалення обраного епізоду

  • Після проведення пошуку та вибору необхідних епізодів (епізоду), з'являється пам'ятка на отримання та обробку персональних даних пацієнта. Повідомляємо та друкуємо пам'ятку пацієнту (законному преставнику) і натискаємо кнопку "Продовжити" (мал. 8).

Мал. 8 - Пам'ятка пацієнту

  • З'явиться таблиця верифікації пацієнта для доступу до читання даних з eHealth (через СМС). Пацієнт надає код верифікаціїі, далі натискаємо кнопку "Підтвердити" (мал. 9).

Мал. 9 - Підтвердження доступу

  • З'явиться табличка на успішне отримання дозволу (мал. 10).

Мал. 10 - Отримання дозволу

  • Переходимо у вкладку "Епізоди" та перевіряємо доступ на запитувану інформацію (мал. 11).

Мал. 11 - Перегляд запитуваного епізоду

УВАГА!

Отримання дозволу можливе лише на один окремий конкретний  тип ЕМЗ (епізоди, плани лікування або діагностичні звіти) (мал. 12).

Мал. 12 - Отримання дозволу до плану лікування (приклад)

  • Для типу ресурсу  "Клінічна інформація", здійснити пошук ЕМЗ (мал. 13).

Мал. 13 - Клінічна інформація eHealth (Пошук ЕМЗ)

  • В таблиці, що з'явиться, обрати відповідний тип ресурсу (мал. 14).

Мал. 14 - Тип ресурсу (Діагностичні звіти)

  • Для розширеного рошуку конкретного діагностичного звіту є можливість внести додаткові дані в поля: "Видано від", "Видано до". 
  • Після взаданих параметрів пошуку, необхідно натиснути "Пошук" та відмітити ствердно (☑ - "так"необхідні діагностичні звіти (мал. 15) та натиснути "Ок"

Мал. 15 - Вибір необхідних діагностичниних звітів

  • З'явиться перелік обраних діагностичних звітів, далі необхідно знову натиснути "Ок"

для підтвердження отримання дозволу саме до обраних звітів (мал. 16). 

Мал. 16 - Підтвердження вибору даних діагностичних звітів

УВАГА!

Якщо обрали невірний діагностичний звіт, є можливість його видалення зі списку обраних, перед процедурою підтвердження доступу (мал. 17).

Мал. 17 - Видалення обраного діагностичного звіту

  • Після проведення пошуку та вибору необхідних діагностичних звітів (звіту),  з'являється пам'ятка на отримання та обробку персональних даних пацієнта. Повідомляємо та друкуємо пам'ятку пацієнту (законному преставнику) і натискаємо кнопку "Продовжити" (мал. 18).

Мал. 18 - Пам'ятка пацієнту

  • З'явиться таблиця верифікації пацієнта для доступу до читання даних з eHealth (через СМС). Пацієнт надає код верифікаціїі, далі натискаємо кнопку "Підтвердити" (мал. 19).

  • З'явиться табличка на успішне отримання дозволу (мал. 20).

Мал. 20 - Отримання дозволу

  • Переходимо у вкладку "Ключова інформація пацієнта"  та перевіряємо доступ на запитувану інформацію у вкладці "Діагностичні звіти" (мал. 21).

Мал. 21 - Перегляд запитуваного діагностичного звіту (приклад)

  • Після вибору типу ресурсу "Клінічна інформація",  та обираємо тип ресурсу "План лікування" (мал. 22).

Мал. 22 - Тип ресурсу (План лікування)

  • Для розширеного рошуку конкретного плану лікування є можливість внести додаткові дані в поля "Статус" та (або)  "Період"

або зазначити дані в полях: "Взаємодія""На основі", "Частина" 

такоє є можливість задати значення публічного ідентифікатору (16-значний номер ПЛ). 

  • Після взаданих параметрів пошуку, необхідно натиснути "Пошук" та відмітити ствердно (☑ - "так") необхідні епізоди (мал. 23) та натиснути "Ок"

Мал. 23- Тип ресурсу (План лікування)

  • З'явиться перелік обраних планів лікування, далі необхідно знову натиснути "Ок" для підтвердження отримання дозволу саме до обраних звітів (мал. 24). 

Мал. 24 - Підтвердження вибору даних планів лікування

УВАГА!

Якщо обрали невірний план лікування, є можливість його видалення зі списку обраних, перед процедурою підтвердження доступу (мал. 25).

Мал. 25 - Видалення обраного плану лікування

  • Після проведення пошуку та вибору необхідних планів лікування (або окремого плану лікування),  з'являється пам'ятка на отримання та обробку персональних даних пацієнта. Повідомляємо та друкуємо пам'ятку пацієнту (законному преставнику) і натискаємо кнопку "Продовжити" (мал. 26).

Мал. 26 - Пам'ятка пацієнту

  • З'явиться таблиця верифікації пацієнта для доступу до читання даних з eHealth (через СМС). Пацієнт надає код верифікаціїі, далі натискаємо кнопку "Підтвердити" (мал. 27).

Мал. 27 - Підтвердження доступу

  • З'явиться табличка на успішне отримання дозволу (мал. 28).

Мал. 28 - Отримання дозволу

  • Переходимо у вкладку "Плани лікування "  та перевіряємо доступ на запитувану інформацію (мал. 29).

Мал. 29 - Пошук запитуваного плану (планів) лікування (приклад)

  • Для типу ресурсу "Чутливі дані", обрати відповідний перелік чутливих груп і натиснути "Ок" (мал. 30).

Мал. 30 - Доступ до чутливих даних  пацієнта (приклад)

  • З'являється пам'ятка на отримання та обробку персональних даних пацієнта. Повідомляємо та друкуємо пам'ятку пацієнту (законному пресставнику) і натискаємо кнопку "Продовжити" (мал. 31).

Мал. 31 - Пам'ятка пацієнту

  • З'явиться таблиця верифікації пацієнта для доступу до читання даних з eHealth (через СМС). Пацієнт надає код верифікаціїі, далі натискаємо кнопку "Підтвердити" (мал. 32).

Мал. 32 - Підтвердження доступу

  • З'явиться табличка на отримання дозволу (мал. 33).

Мал. 33 - Отримання дозволу до чутливих даних

  • Після отримання дозволу з'явиться інформація про ЕМЗ з конкретної групи чутливих даних (мал. 34).

Мал. 34 - Отримання дозволу до чутливих даних

  • Якщо лікар працює з чутливими даними пацієнта і не отримав дозвіл на редагування електронного направлення, що містить чутливі дані (мал. 35), то при пошуку такого направлення система повідомить, що воно НЕ знайдено, або надасть доступ до інших направлень, пов'язаних з цим публічним номером (що не містять чутливих даних).

Мал. 35 - Направлення, що містить чутливі дані (приклад)

Мал. 36 - Не знайдено запитуваного направлення

Для роботи з таким направленням, спеціаліст має отримати дозвіл на конкретну чутливу групу даних:

"Чутливі стани, розлади психіки та поведінки" або  "Чутливі стани, ВІЛ" залежно від коннкретного медичного випадку та спеціалізації спеціаліста (мал. 37).

Мал. 37 - Дозвіл на чутливу групу

Детально в розділі Доступ до чутливих даних пацієнта (до чутливої групи даних).
  • Після отримання дозволу до необхідної чутливої групи (мал. 39) необхідно виконати пошук напавлення пацієнта  (мал. 40).

Мал. 39 - Запит на групу чутливих даних отримано

Мал. 40  - Пошук електронного направлення (приклад)

Для перегляду та відхилення дозволу на читання (або редагування) даних з системи eHealth, необхідно перейти в ЕМК пацієнта та виконати наступні дії:

  • Натиснути кнопку спецдії "Перегляд дозволів на читання даних з системи "eHealth"" (мал. 41).

Мал.41  - Кнопка спецдії "Перегляд дозволів на читання даних з системи "eHealth"

  • Зазначити один або декілька параметрів пошуку: статус (мал. 42  позначка [1]), рівень доступу (мал. 42  позначка [2]), тип ресурсу (мал. 42 позначка [3]) та, за потреби, обрати необхідний ресурс) (мал. 42 позначка [4]) та натиснути "Пошук".

Мал. 42- Пошук отриманих дозволів на читання (або редагування) даних eHealth

  • Для перегляду окремого ресурсу, необхідно натиснути кнопку "Редагувати" (відкрити) (мал. 43).

Мал. 43 - Перегляд дозволів на читання (або редагування) даних eHealth

ВАЖЛИВО!

  • Лікар СМД може відхилити свій доступ до читання (або редагування) даних з системи "eHealth".
  • Лікар ПМД (з яким пацієнт має декларацію)  може відхилити доступ будь-якого іншого лікаря на читання (або редагування) даних з системи "eHealth".


Для відхилення дозволу на читання (або редагування) даних з системи eHealth, необхідно перейти в ЕМК пацієнта та виконати наступні дії:

  • Здійснити пошук конкретного типу ресурсу зазначивши один або декілька параметрів пошуку (мал. 44).

Мал. 44 - Пошук ресурсу для відхилення доступу до даних eHealth (приклад)

  • Після завантаження конкретного ресурсу необхідно натиснути кнопку "Відізвати доступ в eHealth"  (мал. 45).

Мал. 45- Вибір ресурсу для відхилення доступу до даних eHealth (приклад)

  • Система опрацює запит (мал. 46).

Мал. 46- Обробка відміни доступу до даних eHealth (приклад)

  • Після відміни права доступу система видасть повідомлення про успішне виконання відміни (мал. 47).

Мал. 47  - Успішна відміна доступу до даних eHealth (приклад)

Верифікація пацієнта в системі eHealth

Верифікацію пацієнта в системі eHealth проводить уповноважений працівник НСЗУ з метою забезпеченняточності та достовірності інформації у ЦБД ЕСОЗ шляхом проведення верифікації відомостей з дотримання вимог Закону України “Про захист персональних даних”. Верифікації підлягають усі відомості всіх реєстрів ЦБД ЕСОЗ з метою забезпечення управління актуальністю даних, зокрема виявлення дублювання записів, іншої недостовірної інформації чи неповної інформації.


Уповноважений працівник НСЗУ із відповідними повноваженнями здійснює наступні кроки перевірки та  верифікації пацієнта:

    • Отримує інформацію стосовно переліку Пацієнтів, що підлягають верифікації

    • Виконувати процес верифікації

Спеціаліст ЗОЗ відповідними повноваженнями має мождивість:

    • Отримувати інформацію по статусу верифікації та коментар

    • Отримувати зміну статусу верифікації

    • Для пацієнта, який отримав статус "Не верифіковано" (є зауваження до введених персональних даних) залишається сможливість отримати послуги чи е-рецепт відповідно до наявних активних медичних записів, але обмежена можливість створення нових записів (у тому числі декларацій) допоки не будуть виконані корегування персональних даних.

Перевірка статусу верифікації

Передумови перевірки статусу верифікації пацієнта в eHealth:

Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth

  • Для перевірки статусу верифікації пацієнта, попередньо необхідно здійснити  Пошук пацієнта в системі eHealth (пошук необхідно проводити з документів пацієнта)
  • Після пошуку пацієнта в eHealth, необхідно відкрити електронну картку пацієнта (ЕК)  пацієнта (мал. 1).

Мал. 1(Пошук пацієнта в системі"eHealth")

  • В ЕК натиснути на спецдію"Верифікація пацієнта в системі "eHealth""(мал. 2).

Мал. 2 - Спецдія "Верифікація пацієнта в системі "eHealth""

  • В  таблиці, що з'явиться надана можливість перевірки статусу верифікації пацієнта уповноваженою особою НСЗУ (мал. 3).

Мал. 3 - Верифікація пацієнта в системі "eHealth" (перевірка стану)

Можливі статуси верифікації:

  • Статус верифікації  "Верифіковано", в тому числі "Потребує верифікації" та "На опрацюванні":
    • всі пов'язані дані з пацієнтом (в тому чисті ЕМЗ) не блокуються;
    • відсутні заборони на створення нових ЕМЗ, медичних документів, тощо.
  • Статус "Не  верифіковано":
    • всі пов'язані дані з пацієнтом (в тому чисті ЕМЗ) не блокуються;
    • є заборони на створення деяких нових об’єктів:

      • не можна створювати нові декларації, рецепти, направлення, медичні записи, допоки персональні дані не будуть оновлені

      • можна створювати електронне призначення та електронні рецепти лише за умови, що ці об'єкти створюються в межах раніше створеного активного плану лікування.

      • можна створювати взаємодії, діагнлостичні звіти, процедури, лише за умови, що ці об'єкти створюються в межах раніше створеного електронного направлення.

      • можна створювати без обмежень видачу ліків за наявності створеного електронного рецепту.

Правила за якими запис пацієнта має пройти верифікацію:

  1. Пацієнт зареєстрований з методом автентифікації "Offline"

  2. Пацієнт не досяг 14-річного віку та при його реєстрації обрано тип документу, що посвідчує його особу, "Свідоцтво про народження іноземного зразка"

  3. Пацієнт досяг 14-річного віку та при його реєстрації обрано тип документу, що посвідчує його особу, "Посвідка на постійне проживання в Україні"

  4. Пацієнт досяг 14-річного віку та відмовився від присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (далі – РНОКПП) за релігійними переконаннями (активована ознака "no_tax_id")

  5. Пацієнт досяг 14-річного віку, але його номер РНОКПП не проходить валідацію за датою народження та статтю (невірний РНОКПП виданий органами ДФС) або не коректна контрольна сума.

Причини верифікації пацієнта :

  • Встановлено автоматично 
  • Встановлено вручну
  • Не проводилася перевірка на правила верифікації 
  • Потребує ручної верифікації 
  • Не потребує ручної верифікації 

 Перелік помилок

Помилка в системі «eHealth»

Переклад помилки

Such person can’t be updated.New person should be created instead

Неможливо оновити інформацію поточного пацієнта в системі «eHealth». Внесені зміни передбачають створення нового пацієнта в системі «eHealth».   

Person can have only new passport NATIONAL_ID or old PASSPORT

Пацієнт може мати ID картку або Паспорт громадянина України.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

THIRD PERSON can’t have OFFLINE self auth method type

Неможливо встановити метод аутентифікації через третю персону. Вказана персона має метод автентифікації через документи.

Birthday or unzr is not corrent

Неправильно задано значення дати народження або значення номеру ЭДДР. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

One and only one residence address is required

Для пацієнта повинна бути задана тільки одна адреса проживання. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

Person’s tax ID is not valid

РНОКПП пацієнта не дійсний.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

Document expiration_date should be in the future

Дата придатності документів повинна бути у майбутньому.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз

Document issued date should be in the past

Дата видачі документів має бути в минулому.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз

Document issued date should be greater than person.birth_date

Дата видачі документів повинна бути більше дати народження.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз

Incorrect person age for such an action

Дата народження законного представника некоректна для поточної дії. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

Must contain required item

Для пацієнтів молодше 14 років, в якості документу, необхідно вказувати свідоцтво про народження. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

Person’s birth date is not valid

Дата народження пацієнта задано некоректно. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

Person must be authorized OTP or OFFLINE

Пацієнти старше 14 років повинні мати власний основний метод аутентифікації через СМС або через документи. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

tax_id can't be updated

РНОКПП не може бути оновлений

Preperson has no episodes

Приєднання неможливе.У неідентифікованого пацієнта відсутні зареєстровані ЕМЗ в системі "eHealth"

Верифікацію пацієнта в системі eHealth проводить уповноважений працівник НСЗУ з метою забезпеченняточності та достовірності інформації у ЦБД ЕСОЗ шляхом проведення верифікації відомостей з дотримання вимог Закону України “Про захист персональних даних”. Верифікації підлягають усі відомості всіх реєстрів ЦБД ЕСОЗ з метою забезпечення управління актуальністю даних, зокрема виявлення дублювання записів, іншої недостовірної інформації чи неповної інформації.


Уповноважений працівник НСЗУ із відповідними повноваженнями здійснює наступні кроки перевірки та  верифікації пацієнта:

    • Отримує інформацію стосовно переліку Пацієнтів, що підлягають верифікації

    • Виконувати процес верифікації

Спеціаліст ЗОЗ відповідними повноваженнями має мождивість:

    • Отримувати інформацію по статусу верифікації та коментар

    • Отримувати зміну статусу верифікації

    • Для пацієнта, який отримав статус "Не верифіковано" (є зауваження до введених персональних даних) залишається сможливість отримати послуги чи е-рецепт відповідно до наявних активних медичних записів, але обмежена можливість створення нових записів (у тому числі декларацій) допоки не будуть виконані корегування персональних даних.

Перевірка статусу верифікації

Передумови перевірки статусу верифікації пацієнта в eHealth:

Пройдена авторизація лікаря/спеціаліста в системі eHealth

  • Для перевірки статусу верифікації пацієнта, попередньо необхідно здійснити  Пошук пацієнта в системі eHealth (пошук необхідно проводити з документів пацієнта)
  • Після пошуку пацієнта в eHealth, необхідно відкрити електронну картку пацієнта (ЕК)  пацієнта (мал. 1).

Мал. 1(Пошук пацієнта в системі"eHealth")

  • В ЕК натиснути на спецдію"Верифікація пацієнта в системі "eHealth""(мал. 2).

Мал. 2 - Спецдія "Верифікація пацієнта в системі "eHealth""

  • В  таблиці, що з'явиться надана можливість перевірки статусу верифікації пацієнта уповноваженою особою НСЗУ (мал. 3).

Мал. 3 - Верифікація пацієнта в системі "eHealth" (перевірка стану)

Можливі статуси верифікації:

  • Статус верифікації  "Верифіковано", в тому числі "Потребує верифікації" та "На опрацюванні":
    • всі пов'язані дані з пацієнтом (в тому чисті ЕМЗ) не блокуються;
    • відсутні заборони на створення нових ЕМЗ, медичних документів, тощо.
  • Статус "Не  верифіковано":
    • всі пов'язані дані з пацієнтом (в тому чисті ЕМЗ) не блокуються;
    • є заборони на створення деяких нових об’єктів:

      • не можна створювати нові декларації, рецепти, направлення, медичні записи, допоки персональні дані не будуть оновлені

      • можна створювати електронне призначення та електронні рецепти лише за умови, що ці об'єкти створюються в межах раніше створеного активного плану лікування.

      • можна створювати взаємодії, діагнлостичні звіти, процедури, лише за умови, що ці об'єкти створюються в межах раніше створеного електронного направлення.

      • можна створювати без обмежень видачу ліків за наявності створеного електронного рецепту.

Правила за якими запис пацієнта має пройти верифікацію:

  1. Пацієнт зареєстрований з методом автентифікації "Offline"

  2. Пацієнт не досяг 14-річного віку та при його реєстрації обрано тип документу, що посвідчує його особу, "Свідоцтво про народження іноземного зразка"

  3. Пацієнт досяг 14-річного віку та при його реєстрації обрано тип документу, що посвідчує його особу, "Посвідка на постійне проживання в Україні"

  4. Пацієнт досяг 14-річного віку та відмовився від присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (далі – РНОКПП) за релігійними переконаннями (активована ознака "no_tax_id")

  5. Пацієнт досяг 14-річного віку, але його номер РНОКПП не проходить валідацію за датою народження та статтю (невірний РНОКПП виданий органами ДФС) або не коректна контрольна сума.

Причини верифікації пацієнта :

  • Встановлено автоматично 
  • Встановлено вручну
  • Не проводилася перевірка на правила верифікації 
  • Потребує ручної верифікації 
  • Не потребує ручної верифікації 

 Перелік помилок

Помилка в системі «eHealth»

Переклад помилки

Such person can’t be updated.New person should be created instead

Неможливо оновити інформацію поточного пацієнта в системі «eHealth». Внесені зміни передбачають створення нового пацієнта в системі «eHealth».   

Person can have only new passport NATIONAL_ID or old PASSPORT

Пацієнт може мати ID картку або Паспорт громадянина України.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

THIRD PERSON can’t have OFFLINE self auth method type

Неможливо встановити метод аутентифікації через третю персону. Вказана персона має метод автентифікації через документи.

Birthday or unzr is not corrent

Неправильно задано значення дати народження або значення номеру ЭДДР. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

One and only one residence address is required

Для пацієнта повинна бути задана тільки одна адреса проживання. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

Person’s tax ID is not valid

РНОКПП пацієнта не дійсний.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

Document expiration_date should be in the future

Дата придатності документів повинна бути у майбутньому.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз

Document issued date should be in the past

Дата видачі документів має бути в минулому.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз

Document issued date should be greater than person.birth_date

Дата видачі документів повинна бути більше дати народження.Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз

Incorrect person age for such an action

Дата народження законного представника некоректна для поточної дії. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

Must contain required item

Для пацієнтів молодше 14 років, в якості документу, необхідно вказувати свідоцтво про народження. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

Person’s birth date is not valid

Дата народження пацієнта задано некоректно. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

Person must be authorized OTP or OFFLINE

Пацієнти старше 14 років повинні мати власний основний метод аутентифікації через СМС або через документи. Відкорегуйте дані та спробуйте ще раз.

tax_id can't be updated

РНОКПП не може бути оновлений

Preperson has no episodes

Приєднання неможливе.У неідентифікованого пацієнта відсутні зареєстровані ЕМЗ в системі "eHealth"

  • Нет меток