- Создана пользователем Кліценко К.. Последнее обновление: окт. 09, 2024 ( Info-MedEir) Время чтения: 7 мин.
Опис направлення | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Направлення – процес залучення лікуючим лікарем іншого надавача медичної допомоги на підставі оцінки стану здоров’я пацієнта та медичних показань для надання відповідного медичного обслуговування;
Перш ніж взяти в обробку е-направлення, медичний працівник спершу має визначити:
Передумови обробки направлення Особливості роботи з електронним направленням згідно з роз'ясненням НСЗУ:
- При необхідності виправлення ЕМЗ з направленнями, які були погашені, або мають доступну кількість - 0 "нуль", лікар може самостійно сформувати необхідні направлення, які необхідні для виконання послуг. - За електронними направленнями, доступна кількість яких передбачає більше одного звернення (більше однієї штуки, або є доступна кількість в хвилинах), погашення відбувається коли доступна кількість рівна нулю. Таб. 1 - Пошук направлення
ВАЖЛИВО! Наразі в системі дозволені такі варіанти, якими можна підтвердити виконання направлення: ● Взаємодія:
● Процедура ● Діагностичний звіт Наразі існує 9 типів електронних направлень, а саме: 1. Консультація 2. Лабораторна діагностика 3. Діагностична процедура 4. Процедура 5. Лікувально-діагностична процедура 6. Хірургічна процедура 7. Візуалізація 8. Госпіталізація 9. Переведення до іншого ЗОЗ УВАГА! Усі направлення має право закривати виключно лікар, який надавав медичну послугу за цим направленням ( виключенням є направлення на “лабораторну діагностику”, яку може закрити як сам лікар, так і середній медичний персонал). Таб. 2 - "Чим підтверджується виконнання направлення"
ВАЖЛИВО! Направлення на "послугу" та "групу послуг" Електронна система охорони здоров'я дозволяє вказати в направленні, як конкретну послугу, так і групу послуг. Група послуг обирається у випадках, коли лікар не може однозначно визначити потрібну послугу, яка потрібна пацієнту або не впевнений, яку конкретно процедуру буде проводити вузький спеціаліст. Така ситуація може виникнути при створенні направлень на візуалізації у стаціонарі (“...-скопії”), паліативну допомогу та реабілітацію. Наприклад, лікар може направити на групу послуг під назвою "Цистоскопія" (код U40002). При цьому, вузький спеціаліст, який провів дослідження, виконав не просто цистоскопію (код 36812-00), але й біопсію. Оскільки до групи послуг під назвою "Цистоскопія" (код U40002) входить послуга ендоскопічна біопсія уретри (код 37215-00), то лікар, який провів дослідження, закриє направлення саме цією конкретною послугою. Важливо: якщо ви не впевнені, яка послуга необхідна пацієнту і чи необхідна вона взагалі, рекомендуємо створити направлення на консультацію до вузького спеціаліста, який може встановити, яка саме медична послуга потрібна пацієнту, і вже самостійно створити направлення на цю конкретну послугу | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алгоритм дій обробки направлення | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алгоритм дій обробки направлення:
Мал. 1 - Пошук направлення
Увага! Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги (мал. 2, позначка [1]). Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення! Для обробки направлення, необхідно знайти необхідний код послуги (мал. 2, позначка [2]) та клікнути "Ок" (мал. 2, позначка [3]).
При обробці електронного направлення, повних даних ПІБ та дати народження не відображено. В будь-яких випадках рекомендовано здійснювати пошук пацієнта!
- Після введення публічного номеру пацієнта, можливо перевірити тільки прізвище та ініціали, а також кількість повних років, після обрання конкретної послуги, та натискання кнопки "Ок", система запропонує пошук (мал. 4) / додавання картки МІС (за умови її відсутності) (мал. 6), можливе тільки після виконання алгоритму роботи з електронним направленням. Мал. 3 - Пошук направлення пацієнта (приклад) Мал. 4 - Пошук картки пацієнта в МІС При пошуку пацієнта, додана спецдія "Загальний пошук", рекомендовано перед додаванням картки пацієнта в МІС, обов'язково виконати "Пошук пацієнта в системі "eHealth" та, за потреби, Імпорт даних пацієнта з eHealth, щоб не створювати дублі карток МІС. Спецдія "Загальний пошук" не дає можливості перевірки даних пацієнта в ЕСОЗ (мал. 5).
При створенні картки пацієнта через пошук електронного направлення (мал. 6), обов'язково здійсніть "Пошук пацієнта в системі "eHealth" та, за потреби, Імпорт даних пацієнта з eHealth, щоб не створювати дублі карток МІС.
Мал. 7 - Направлення, створене через МІС "МедЕйр" (приклад) Після виконання всіх запропонованих дій з перевіркою пацієнта, виконати наступні дії:
![]() Увага! При обробці направлення через спецдію "Взяти направлення в роботу" - це незворотня дія! Час блокування електронного направлення для взяття цього ж направлення в роботу іншим закладом - 12 годин. Мал. 8 - Спецдія "Взяти направлення в чергу та в роботу"
Мал. 9 - Повідомлення про успішне взяття направлення в обробку УВАГА! Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле "Стан виконання за програмою" (стан має бути "В обробці") (мал. 10). Мал. 10 - Стан виконання направлення "В обробці"
Мал. 11 - Підтягнуте електронне направлення у діагностичний звіт (приклад) Мал. 12 - Підтягнуте електронне направлення у амбулаторну взаємодію (приклад)
За електронними направленнями, доступна кількість яких передбачає більше одного звернення (більше однієї штуки, або є доступна кількість в хвилинах), погашення відбувається коли доступна кількість рівна нулю. Якщо направлення на взаємодію чи іншу послугу було 1 штука, після відправки оновіть дані, система покаже доступну кількіть - нулью Мал. 13 - Процес погашення електронного направлення (приклад) |
- Нет меток