| Зміст | Призначення | Опис | Відео |
---|
| | Пошук картки пацієнта при самозверненні (eHealth та МedEir). Пошук картки пацієнта за направленням. | Наведено загальну інформацію та кроки при проведенні пошук ЕК пацієнта за різних варіантів звернення до стаціонару. | |
Якщо під час роботи з даним розділом на будь-якому етапі виникли помилки в системі, перейдіть, будь ласка, до розділу Помилки при роботі з системою (Стаціонар), та виконайте зазначені рекомендації. Пошук та ідентифікація пацієнта в системі eHealth та МedEir є обов'язковим етапом алгоритму роботи приймального відділення. Ідентифікацію пацієнта потрібно проводити лише за документами. |
Варіанти пошуку та передумови госпіталізації
Госпіталізація пацієнта до стаціонару може проходити в залежності від типу звернення (самозвернення, за направленням), за різними сценаріями (Алгоритм роботи (Приймального), табл.2). Тому і пошук при різних варіантах звернення пацієнта має певні відмінності.
При оформленні до стаціонару або відмови пацієнта від госпіталізації, ОБОВ'ЯЗКОВИМ Є: - Пошук пацієнта по системі eHealth.
- Ідентифікація пацієнта за документами.
- Перевірка дублюючих ЕК пацієнта в системі МedEir за допомогою функціоналу системи.
|
Далі розглянемо поетапно пошук пацієнта з різними варіантами пошуку в системі (eHealth та МedEir) та при різних типах звернення пацієнта до стаціонару (самозвернення або за направленням) .
Самозвернення
При самозверненні (не залежно від обставин та ситуації звернення) ОБОВ'ЯЗКОВО проводиться пошук пацієнта в eHealth!
Пошук здійснюється в реєстрі Надходження/Приймальний покій (залежить від налаштування системи) за допомогою кнопки спеціальної дії [Пошук персони в системі "eHealth"]. Детально пошук пацієнта в eHealth заначено в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth").
Пошук може здійснювати як середній медичний персонал приймального відділення (зареєстровано на ЦК eHealth) так і черговий лікар. Обов'язковою передумовою для доступу до функції пошук в eHealth є реєстрація та авторизація користувача в eHealth (детально Початок роботи (СМД)). |
Алгоритм дій пошуку наведено нижче, (мал.1):
- Переходимо до реєстру, позначка [1] на мал.1.
- Натискаємо спеціальну дію [Пошук персони в системі "eHealth"], позначка [2] на мал.1.
- Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку, позначка [3] на мал.1.
- Натискаємо кнопку [Пошук], позначка [4] на мал.1.
- Проводимо ідентифікацію пацієнта за документами!
- За відсутності пацієнта в eHealth потрібно:
- Спочатку перевірити пошукові дані на наявність помилок (обов'язково) або можливих помилок (допущені при реєстрації пацієнта, іншими спеціалістами лікувальних закладів, не обов'язково але рекомендовано).
- Далі провести повторно пошук після перевірки даних пацієнта та із додатковими пошуковими даними про пацієнта.
- Якщо пацієнта не знайдено після повторного пошуку потрібно провести реєстрацію але за умови, що в системі МedEir електронна картка пацієнта ідентифікована правильно.
- Тому за необхідності (залежить від правильності ідентифікації пацієнта в системі) проводимо додатково пошук в системі МedEir (реєстр Пацієнти, детально Пошук пацієнта в системі) на наявність дублюючих записів та виключення ймовірності оформлення госпіталізації та реєстрації в eHealth на неправильну картки пацієнта.
- Лише після проведення повторного пошуку та впевненості в тому, що даний пацієнт відсутній в eHealth та в системі МedEir визначено правильну ЕК провести реєстрацію пацієнта. Детально про роботу з пацієнтом в МІС інструкція Робота з пацієнтом в МІС та про способи реєстрації в інструкціях Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth"), Неідентифікований пацієнт ("eHealth").
- За наявності пацієнта в eHealth та правильної ідентифікації, потрібно:
- Провести перевірку на наявність дублюючих записів та виключення ймовірності оформлення госпіталізації на неправильну картки пацієнта, додатково пошук в системі МedEir (реєстр Пацієнти, детально Пошук пацієнта в системі).
- У випадку визначення не співпадіння даних пацієнта в МedEir з eHealth, провести додатково перевірку персональних та медичних даних пацієнта, після впевненості в тому, що це правильний пацієнт та запис в системі провести оформлення госпіталізації (Госпіталізація (Приймальне)) або консультації (Алгоритм роботи (Лікар поліклініки), Консультація спеціаліста (Лікар поліклініки) та Підреєстри. Завершення консультації (Лікар поліклініки)).
- Якщо дані пацієнта відрізняються або не впевненості в правильності даних звернутися до технічної підтримки (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).
- Робота з даними пацієнта в системі за різних ситуації детально описано в інструкції Робота з пацієнтом в МІС.

Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth
Після проведення пошуку, система може видати один з 5 результатів або помилку (детальніше про варіанти пошуку тут...):
- Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth, (мал.2).
- Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth, (табл. 2).
- Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth, (табл. 2).
- Пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи), (табл. 2).
- Пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth, (табл. 2).
- Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (Помилка! Два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth), (табл. 2).
Перший варіант, коли Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth, (мал.2). Даний результат свідчить про те, що пацієнт має картку в МedEir (позначка [1]) та зареєстрований в eHealth або має декларацію (позначка [2]).

Мал. 2 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth
В такому випадку проводимо ідентифікацію пацієнта за документами та переходимо до наступного етапу, зазначеного у таблиці розділу Алгоритм роботи (Приймального): робота з ЕК, ЕМК, епізодом, консультацією або оформлення госпіталізації (в залежності від типу звернення пацієнта та ситуації).
Інші варіанти пошуку зазначені нижче в Таблиці 2 (детальніше в інструкції Пошук пацієнта ("eHealth")) та потребують додаткових дій, лише після виконання яких, можливо переходити до наступного етапу основного алгоритму роботи.
Таблиця 2 - Варіанти пошуку пацієнта, які потребують додаткових дій
№ | Варіант | Значення та дії (скорочено) |
---|
1. | Пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth |
Значення: даний пацієнт має картку в МedEir (позначка [1] - присутня), в eHealth - не зареєстрований або відсутня декларація (позначка [2] - відсутня). 
Мал.3 Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth
Дії: зареєструвати пацієнта в eHealth, детальніше див (тут...) |
|
2. | Пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth |
Значення: даний пацієнт не має картки в МedEir (позначка [1] - відсутня), в eHealth - зареєстрований або є декларація (позначка [2] - присутня). 
Мал.4 Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth Дії: створити картку пацієнта в МedEir та об'єднати дані, детальніше див (тут...) |
|
3. | Пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи) |
Значення: даний пацієнт має картку в МedEir (позначка [1] - присутрня), в eHealth - зареєстрований або є декларація (позначка [2] - присутрня). Ідентифікатор eHealth зазначено лише в запису eHealth (позначка [2]).  Мал.5 Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи)
Дії: імпортувати дані пацієнта з eHealth, детальніше див (тут...) |
|
4. | Пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth |
Значення: даний пацієнт не має даних в МedEir та eHealth, дані пошуку внесено не правильно або помилка в персональних даних. 
Дії: перевірити данні вводу або з'ясувати як пацієнта зареєстровано eHealth, детальніше див (тут...) |
|
5. | Помилка! Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (Два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth) |
Значення: даний пацієнт має картку в МedEir (перший рядок) та eHealth (другий рядок) на першому малюнку але в системі eHealth його ідентифіковано як дві різні особи (різних ідентифікатори ). Або має три записи на другому малюнку, що також має два різних ідентифікатори в системі eHealth. Дані пацієнта внесено до системи МedEir та eHealth не правильно або помилка в персональних даних. 
або 
Дії: проаналізувати кожний запис пацієнта в системі eHealth та МedEir. Визначення правильного запису пацієнта (відповідає всім персональним даним відповідно документів). Дана ситуація є не ординарною та вимагає в деяких випадках перевірки додаткової інформації про пацієнта. У випадку не розуміння даної ситуації не потрібно виконувати ніяких дій! Одразу зв'яжіться з технічною підтримкою для з'ясування ситуації, що виникла. Як зв'язатися з технічною підтримкою описано у розділі Технічна підтримка. |
|
|
За направленням
Пацієнт може звернутися за електронним направленням від спеціаліста як ПМД так і СМД. Дане направлення фіксується та відправляється на ЦК eHealth (детально про направлення тут...).
Для того, щоб оформити госпіталізацію пацієнта за електронним направленням, необхідно:
- Провести пошук направлення в реєстрі Направлення пацієнта за допомогою спеціальної дії [Пошук направлення] та додатково:
- Перейти в картку пацієнта по електронному направленню.
- Опрацювати направлення: [Взяти направлення в чергу на обробку] та [Взяти направлення в роботу].
- Перейти до наступного етапу алгоритму (Алгоритм роботи (Приймального)).
Детально процес пошуку та обробки Електронного направлення зазначено в інструкції Пошук направлення ("eHealth").

Мал. 3 - Алгоритм дій, при роботі з реєстром Направлення пацієнта
Якщо даний етап "Пошук пацієнта" завершено успішно - знайшли потрібного пацієнта та ідентифікували за документами. Далі переходимо до наступного розділу ЕК та ЕМК пацієнта (Приймальне) або іншого потрібного етапу, визначається за потреби користувачем. |