Пошук плану лікування - Після створення взаємодії переходимо у вкладку «План лікування» та, за потреби, перевіряємо наявність раніше створеного (створених) плану (планів) лікування, для цього зазначаємо дату (рекомендовано вказати на день – тиждень від поточної) та видаляємо значення у полі «Стан», натискаємо «ОК» (мал. 10).

Мал. 10 – Пошук (приклад) - При спробі відкриття зареєстрованого в системі eHealth плану лікування система запросить доступ до плану лікування (мал. 11).

Мал. 11 - Повідомлення про відсутність доступу до ПЛ Запросити доступ можна натиснувши ”Ок” (мал. 12) в повідомленні про відсутністі доступу та виконанні наступних дій, або натиснувши кнопку ”Запросити доступ в eHealth” з добровільною згодою пацієнта через СМС (або через документи пацієнта) (мал. 12, 25, 26). 
Мал. 12 - Запросити доступ в eHealth (доступ до обраного ПЛ) - Для створення плану лікування, необхідно натиснути кнопку «Створити» (мал. 13).

Мал. 13 – Кнопка «Створити» (для створення ПЛ) - У картці «План лікування (Створення)» заповнити вкладку «План лікування».
Вказати взаємодію, на основі якої буде реєстрація плану лікування, та заповнити всі необхідні поля (мал. 14). 
Мал. 14 – Приклад заповнення плану лікування УВАГА! У полі «Медичний стан» може буди вказано лише основний діагноз, якщо у взаємодії пацієнта були вказані супутні діагнози (або ускладнення), необхідно прибрати відмітки навпроти цих діагнозів (мал. 15). |

Мал. 15 – Заповнення вкладки «Медичний стан» - За потреби, також можливо вказати дані у вкладці «Персонал», натиснувши кнопку «Створити» (мал. 16).

Мал. 16 – Заповнення вкладки «Персонал» - Здійснити пошук спеціаліста (мал. 17).

Мал. 17 – Приклад пошуку спеціаліста (вкладка «Персонал») - Обрати спеціаліста зі списку, що з’явиться та натиснути «ОК» (мал. 18).

Мал. 18 – Приклад реєстрації спеціаліста (вкладка «Персонал») Спеціаліст з’явиться у вкладці «Персонал» (мал. 19). 
Мал. 19 – Доданий спеціаліст у вкладку «Персонал» (приклад) - За потреби, також можливо вказати дані у вкладці «Перелік станів та спостережень», натиснувши кнопку «Створити» (мал. 20).

Мал. 20 – Створення даних у вкладці «Перелік станів та спостережень» (приклад) Обрати відповідний тип ресурсу та натиснути «Пошук» (мал. 21). 
Мал. 21 – Додавання ЕМЗ у вкладку «Перелік станів та спостережень» (приклад) - ЕМЗ з’явиться у вкладці «Перелік станів та спостережень» (мал. 22).

Мал. 22 – Додані ЕМЗ у вкладку «Перелік станів та спостережень» (приклад)
УВАГА! Заповнення вкладки «Призначення» рекомендоване після підписання плану лікування та отримання доступу до нього. |
Підписання ПЛ - Після заповнення вкладки «План лікування» та, за потреби, вкладок «Персонал», «Перелік станів та спостережень», необхідно перейти до реєстрації плану лікування. Для цього, після заповнення інформації по плану, необхідно натиснути «ОК» та перейти у таблицю плану лікування, даний план буде збережено зі статусом «Чернетка», план лікування не завантажився автоматично, необхідно натиснути «Пошук» (мал. 23).

Мал. 23 – Пошук чернетки плану лікування (приклад) - Після пошуку необхідного плану лікування, необхідно обрати зареєстровану чернетку (натиснувши нав неї лівою клавішею миші) та натиснути на кнопку «Зареєструвати в eHealth» (мал. 24).
Мал. 24 – Кнопка «Зареєструвати в eHealth» (приклад) Та виконати підписання плану лікування (мал. 25). Мал. 25 – Реєстрація плану лікування в eHealth (приклад) Після реєстрації плану лікування в ЕСОЗ його стан змінюється на «Новий» (для швидкої зміни стану плану лікування, необхідно натиснути «Пошук» (мал. 23)). Після зміни стану плану лікування на «Новий», з’являється можливість отримати доступ на план лікування з добровільною згодою пацієнта через СМС (або через документи пацієнта) (мал. 24, 25, 26). Мал. 24 – Доступ до плану лікування eHealth Мал. 25 – Доступ до плану лікування eHealth через СМС (приклад) Процедура отримання доступу проходить через добровільну інформаційну згоду та отримання СМС (для пацієнтів з методом автентифікації через СМС) (мал. 26). Мал. 26 – Підтвердження доступу до плану лікування eHealth через СМС (приклад) Підписання призначень у плані лікуванні Після отримання доступу необхідно відкрити план лікування обрати вкладку «Призначення» та створити необхідне призначення, натиснувши кнопку «Створити» (мал. 27). Мал. 27 – Створення даних у вкладці «Призначення» (приклад) Внести дані про призначення: - Призначення на препарат можливо створити за умови доступності відповідної програми (мал. 28).
Мал. 28 – Створення проекту для підписання призначення на препарат (приклад)
- Також призначення можливо створити на послуги (мал. 29) чи групу послуг (мал. 30), з обов’язковим внесенням даних у поле «Програма».
Мал. 28 – Створення проекту для підписання призначення групу послуг (приклад) Мал. 29 – Створення проекту для підписання призначення окремої послуги (приклад)
Після створення проекту (проектів) відповідних призначень, необхідно кожне призначення зареєструвати в ЕСОЗ, підписавши кожне електронним ключем (мал. 30, 31). Мал. 30 – Реєстрація призначення в ЕСОЗ Мал. 31 – Підписання призначення в ЕСОЗ Після підписання призначення в ЕСОЗ, воно змінює статус на «Заплановано» (мал. 32), таке призначення можна використовувати у електронному направленні або у електронному рецепті (для призначень з типом «Препарат»). Мал. 32 – Призначення зі статусом «Заплановано» |