Передумовою роботи та створення Діагностичного звіту пацієнта, є пошук пацієнта в системі "eHealth", кнопка спецдії "Пошук пацієнта в системі "eHealth""
знаходиться в реєтрі "Пацієнти"/ "Всі пацієнти" та інші.
Для пошуку персональних даних пацієнта в eHealth рекомендовані наступні кроки:
Обов'язково здійсніть пошук пацієнта з документів, для уникнення створення дублів карток. Обов'язково необхідно пересвідчитись чи немає ЕК пацієнта створеного з помилкою у персональних даних. |
Алгоритм дій наведено (мал.1):
Мал. 1 - Алгоритм дій, пошук пацієнта в eHealth
7. Система покаже результати пошуку.
Детальна інчтрукція по роботі з карткою пацієнта Створення, реєстрація та редагування пацієнта ("eHealth") |
Діагностичний звіт в системі "МедЕйр" створюється як окремий електронний медичний запис, або як вкладка стаціонарної чи амбулаторної взаємодії eHealth. |
Алгоритм дій обробки направлення:
Для пошуку окремого електронного направлення, в реєстрі "Направлення пацієнта" необхідно здійснити пошук направлення за допомогою кнопки спецдії "Пошук направлення в системі в системі eHealth"
Після вдалого пошуку направлення (мал. 2), спеціаліст бере направлення в чергу на обробку та в роботу.
Мал. 2- Пошук направлення
Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги (мал. 3, позначка [1]). Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення! |
Детальна інформація про пошук та обробку електронного направлення за посиланням за посиланням…
Для обробки направлення, необхідно знайти необхідний код послуги (мал. 3, позначка [2]) та клікнути "Ок" (мал. 3, позначка [3]).
- Пошук направлення (перевірка коду послуги)
Мал. 3або виконати цю процедуру однією спецдією "Взяти направлення в чергу та в роботу" (мал. 4).
Увага!
При обробці направлення через спецдію "Взяти направлення в чергу та в роботу" - це незворотня дія, спеціаліст, що призначений на обробку, має виконати це направлення!
Мал. 4 - Спецдія "Взяти направлення в чергу та в роботу"
Мал. 5 - Формування черги на обробку
При обробці направлення через спецдію "Взяття направлення в обробку" (мал. 6) - це незворотня дія, спеціаліст, що призначений на обробку, має виконати це направлення! |
Мал. 6 - Спецдія "Взяття направлення в обробку"
УВАГА! Опрацювати необхідний діагностичний звіт можливо без переходу в ЕМК за допомогою спецдії "Створити діагностичний звіт", дана спецдія активна після переходу стану направлення "В обробці" (мал. 8). Або через перехід в ЕМК пацієнта, перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле "Стан виконання за програмою"(стан має бути "В обробці") (мал. 8).Мал. 8 - Стан виконання направлення "В обробці" |
Для обробки діагностичного звіту через спецдію "Створити діагностичний звіт" необхідно виконати наступні дії:
У картці "Направлення пацієнта ПІБ" перевірити стан виконання за програмою (має бути "В обробці"), та натиснути спецдію"Створити діагностичний звіт" (мал. 8).
підвантажене в картку "Діагностичний звіт (Створення)" разом з окремим кодом послуг (мал. 9).
Мал. 9 - Автоматично підвантажене електронне направлення в картку "Діагностичний звіт (Створення)"
Мал. 10 - Пошук необхідної коду послуги для електронного направлення (на групу послуг)
Мал. 11 - Код послуги для електронного направлення (на групу послуг)
Мал. 12 - Заповнення діагностичного звіту (прикладу)
Мал. 13 - Підписання діагностичного звіту (приклад)
Мал. 14 - Погасити направлення (УЗД)
Для обробки діагностичного звіту з ЕМК пацієнта необхідно виконати наступні дії:
В залежності від налаштувань бази, гілка "Діагностичні звіти" може бути прикріплена під амбулаторну картку пацієнта. Відповідно, якщо попередньо амбулаторна карта не створена, гілка «Діагностичні звіти» буде недоступна. Необхідно попередньо створити амбулаторну картку. |
Мал. 15 – Створення діагностичного звіту (з ЕМК пацієнта)
Після збереження діагностичного звіту, при потребі, можливо закрити картку (мал. 16).
Мал. 16 - Збереження (та закриття) чернетки УЗД
Мал. 17 – Збереження діагностичного звіту в стані "Чернетка"
Якщо виникає потреба збереження діагностичного звіту в стані "Чернетка" рекомендовано внести значення поля з червоним хрестиком Для збереження діагностичного звіту без заповнення обов'язкових полів, натиснути "Ок" і "Скасувати" |
Оновлення таблиць діагностичного звіту відбувається також при повторному відкритті картки.
Мал. 18 – Діагностичний звіту в стані "Відправлено"
Для передачі ЕМЗ в сисстему eHealth, картці "Діагностичний звіт (Створення)" необхідно здійснити пошук направлення в межах конкретного діагностичного звіту.
Натиснувши на кнопку "Пошук", в таблиці, що з’явиться, необхідно ввести публічний номер направлення (мал. 19).
Мал. 19 - Пошук направлення в діагностичному звіті
В таблиці "Пошук направлення" необхідно перевірити колонки "Код послуги/групи послуг"; "Медична програма" та натиснути кнопку "Ок" (мал. 20).
Мал. 20 - Робота з таблицею "Пошук направлення"
Після завантаження електронного направлення в діагностичний звіт (мал. 21), перевіряємо, заповнюємо потрібні дані.
Мал. 21 – Створення діагностичного звіту з направленням (приклад)
Після створення діагностичного звіту, накласти КЕП та натиснути "Підписати" (мал. 22).
Мал. 22 - Накладання КЕП
Для реєстрації діагностичного звіту з паперовим направленням в системі eHealth, обов’язковою умовою є перевірка реєстрації пацієнта в системі eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі "eHealth" з реєстру "Пацієнти". |
Після пошуку пацієнта, заходимо в його електронні медичні картки (мал. 23).
Мал. 23 - Перехід в ЕМК з картки пацієнта
У вкрадці "Медичні документи" - необхідно обрати гілку "Діагностичні звіти" та створити діагностичний звіт (мал. 24).
Поля з червоними хрестиками обов’язкові для внесення. |
Після заповнення звіту натиснути кнопку "Створити" та підписати звіт КЕП/ЕЦП (мал. 26).
Мал. 26 - Реєстрація діагностичного звіту
Після успішної реєстрації звіту система видасть повідомлення: "Діагностичний звіт успішно зареєстровано в системі "eHealth"" (мал. 27).
Мал. 27 - Діагностичний звіт успішно зареєстровано в системі "eHealth"
Помилка в зареєстрованому діагностичному звіті
При помилках в зареєстрованому діагностичному звіті, необхідно знайти та відкрити зареєстрований з помилкою діагностичний звіт, та натиснути кнопку "Помилково внесено" (мал.29).
Мал. 29 - Помилково внесено
Мал. 30 - Обґрунтування помилки
Мал. 31 - Накладання КЕП
Передумовою заповнення картки "Ультразвукове дослідження", є створення однієї з форм медичної облікової документації, до якої прикріплена дана карта:
|
Дані картки "Ультразвукове дослідження" не передаються в систему eHealth! |
Для створення картки "Ультразвукове дослідження" (УЗД), необхідно обрати в картці денного стаціонару (або амбулаторній, стаціонарній) таблицю "Ультразвукові дослідження" та натиснути кнопку "Створити" відкривається картка, в якій ви можете додати інформацію про проведене УЗД (мал. 32).
Мал. 32 - Створення картки "Ультразвукові дослідження"
Для роботи з таблицею "Ультразвукові дослідження", обираємо кнопку, яка відповідає за потрібну дію:
|
Редагування картки "Ультразвукове дослідження"
Після додавання картки "Ультразвукове дослідження" (УЗД), необхідно заповнити поле "Тип*" і обрати потрібний протокол УЗД (мал. 33).
Мал. 33 - Тип УЗД
Після додавання необхідного протоколу, при потребі, додаємо дані в поле "Діагноз" за МКХ-10 або по частині назви захворювання система відсортує необхідний діагноз (мал. 34).
Мал. 34 - Внесення даних в поле "Діагноз"
В полі "Рекомендації", при необхідності, прописуємо рекомендації лікаря.
Після чого у полі "Файл" натиснути кнопку "Створити" (мал. 35).
Мал. 35 - Додавання документу Word з шаблоном для УЗД
Система відкриє документ Word з шаблоном для УЗД, куди спеціаліст прописує результат обстеження зберігає та закриває файл (мал. 36).
Мал. 36 - Приклад друкованої форми УЗД
Після цього, у полі "Файл" буде прописано назву файлу з описом обстеження (мал. 37).
Мал. 37 - Прикріплений протокол УЗД
Після натискання на кнопку "Зберегти", картка УЗД зміниться та з’явиться можливість зробити відео захват з УЗД-апарату, якщо він підключений до комп’ютера лікаря УЗД за допомогою кнопки "Отримати зображення" (мал. 38).
Мал. 38 - Фіксація зображень УЗД
Після закінчення автоматичного захвату зображення, в картці буде відображено зроблені знімки (мал. 39).
Мал. 39 - Прикріплене зображення УЗД
|