Зміст | Призначення | Опис | Відео | ||
Робота з карткою ЛЗ |
Загальний розділ для керівників ПМД/СМД |
|
|
Перед тим, як проводити реєстрацію ЛЗ, повинні бути надані анкети працівникам МІС MedEir для налаштування закладу в системі. Лише після налаштування та внесення необхідної інформації в систему, можна переходити до реєстрації ЛЗ в eHealth.
Керівник ЛЗ реєструється разом із закладом, як керівник (секція "Інформація про керівника" картки реєстрації ЛЗ в eHealth). |
Реєструвати керівника медичної установи окремо як користувача із правами "керівник" не потрібно! |
Перед початком реєстрації, необхідно підв'язати в систему ЕЦП керівника закладу (детальніше у розділі Налаштування ЕЦП. |
Далі переходимо до наступного алгоритму дій:
Таблиця 1. Спеціальні дії реєстрації ЛЗ
ЛЗ | Кнопка спеціальних дій | Призначення |
---|---|---|
ПМД | Реєстрація в системі eHealth центру ПМД | |
СМД | Реєстрація в системі eHealth ЛЗ вторинної допомоги |
Мал. 1 - Картка реєстрації ЛЗ в eHealth
Обрати в полі "Тип підпису" значення "Захищений носій" (мал. 2), визначити та накласти ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції |
Мал. 2 - Тип підпису
Мал. 3 - Тип підпису
При необхідності викоритстання хмарного носійя, для початку повторити всі пункти попенедні пункти реєстрації |
Далі переходимо до наступного алгоритму дій:
Мал. 7 - Зовнішній ресурс
Мал. 8 - Зовнішній ресурс
Мал. 9- Зовнішній ресурс для підписання файлу ЕЦП
Мал. 10 - Зчитування ключа (через ЦЗО)
Підпис через ЦЗО
|
Далі повторюємо пункти з 9 по 12 Варіанту 1 (Реєстрація ЛЗ в системі eHealth). На цьому реєстрація ПМД або СМД в eHealth завершена (при умові, що ЕЦП не підв'язано до системи) |
Мал. 3 - Форма реєстрації в eHealth
Мал. 4 - Форма реєстрації в eHealth, підтвердження запрошення
|
Мал. 5 - Форма авторизації в eHealth
Мал. 6 - Форма авторизації в eHealth, погодження з регламентом
|
На цьому реєстрація ПМД або СМД в eHealth завершена. |
Після реєстрації ЛЗ в системі, переходимо до наступного етапу алгоритму роботи з eHealth (в залежності від типу ЛЗ ПМД/СМД):
|
В процесі роботи ЛЗ будуть виникати певні ситуації, що потребують редагування картки реєстрації ЛЗ в eHealth, наприклад, відбуваються зміни в назві закладу або зміна ліцензії та ін. Тому ці дані необхідно внести в картку реєстрації ЛЗ в eHealth та здійснити підписання враховуючи необхідні варіанти алгоритму дій користувача.
При зміні ліцензії необхіднопровести редагування в секції "Ліцензії" та натиснути кноппку "Редагувати". Після успішного редагування картки, здійснити реєстрацію даних в eHealth натиснувши кнопку "Зареєструвати".
Для підписання файлу обираємо Варіанти алгоритму дій користувача при реєстрації ЛЗ (враховуючи тип ЕЦП) Враховуючи всі зазначені пункти реєстрації ЛЗ (обробка запрошення до співпраці від eHealth на зазначену електронну скриньку керівника, а також та авторизація ЛЗ через МІС). |
Після внесення змін в картку реєстрації ЛЗ (інформацію про заклад, ліцензію або акредитацію):
|
У випадку зміни керівника закладу, новий керівник має:
Звернутись в МІС (листом на ел. пошту техпідтримки, детально про створення листа тут...) для створення в системі картки спеціаліста/користувача для нового керівника та отримання логіну та пароля для входу в МІС під обліковим записом керівника закладу. |
Після внесення зміни керівника ЛЗ:
|