ЗмістПризначенняОписВідео

Робота з карткою ЛЗ

  • Реєстрація закладу в eHealth
  • Внесення змін про заклад та керівника в eHealth

Загальний розділ для керівників ПМД/СМД

Інструкція описує процес реєстрації лікувального закладу та оновлення інформації про лікувальний заклад в системі eHealth.

Дії з реєстрацією чи оновленням лікувального закладу в системі eHealth проводить виключно керівник закладу під своїм логіном та паролем.

Передумовою реєстрації/оновлення лікувального закладу в системі eHealth має бути:

1. Наявна чинна ліцензія МОЗ на Медичну практику

2. Наявний чинний ЕЦП (КЕП) керівника

3. Наявна активна поштова скринька (email)

Алгоритм наступний:

1. Заповнюємо анкету лікувального закладу для реєстрації в системі eHealth

2. Накладаємо ЕЦП (КЕП) на анкету реєстрації

3. Приймаємо запрошення від системи eHealth на поштову скриньку, вказану при реєстрації

4. Створюємо пароль до системи eHealth, при оновленні закладу вводимо існуючий пароль

5. Проходимо Авторизацію в системі eHealth через МІС

УВАГА!

Реєстрацію/редагування даних лікувального закладу в системі eHealth  проводить керівник закладу.

Реєстрація ЛЗ в системі eHealth

Перед тим, як проводити реєстрацію ЛЗ, повинні бути надані анкети працівникам МІС MedEir для налаштування закладу в системі. Лише після налаштування та внесення необхідної інформації в систему, можна переходити до реєстрації ЛЗ в eHealth.

ВАЖЛИВО!

Керівник ЛЗ реєструється разом із закладом, як керівник (секція "Інформація про керівника" картки реєстрації ЛЗ в eHealth).

УВАГА!

Реєструвати керівника медичної установи окремо як користувача із правами "керівник" не потрібно!

Алгоритм дій користувача при реєстрації ЛЗ (враховуючи тип ЕЦП)

Перед початком реєстрації, необхідно підв'язати в систему ЕЦП керівника закладу (детальніше у розділі Налаштування ЕЦП.

Далі переходимо до наступного алгоритму дій:

  • Перейти в модуль "Налагодження лікарні"  (детально про модуль тут...)
  • Відкрити реєстр "Мій лікувальний заклад"  (детально про реєстр тут...)
  • Відкрити картку лікувального закладу (детально про картку тут...)
  • Натиснути кнопку спеціальної дії реєстрації ЛЗ, що наведено у табл.1

                                           

                                             Таблиця 1. Спеціальні дії реєстрації ЛЗ

ЛЗКнопка спеціальних дійПризначення
ПМД

Реєстрація в системі eHealth

центру ПМД

СМД

Реєстрація в системі eHealth

ЛЗ вторинної допомоги

Мал. 1 - Картка реєстрації ЛЗ в eHealth

  • Натиснути кнопку [Зареєструвати] (мал. 1, позначка [5])

Підпис через захищений носій (ТОКЕН)

Обрати в полі "Тип підпису" значення "Захищений носій"  (мал. 2), визначити та накласти ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції 

Накладання ЕЦП).

 

ЕЦП.png

Мал. 2 - Тип підпису

  • Накласти ЕЦП вказавши всі параметри підпису (мал. 3, позначка [1, 2]).

image2020-11-22_23-56-7.png

Мал. 3 - Тип підпису

Підпиз через хмарний носій

При необхідності викоритстання хмарного носійя, для початку повторити всі пункти попенедні пункти реєстрації 

 Далі переходимо до наступного алгоритму дій:

  • Натиснути кнопку [Зареєструвати] (мал. 1, позначка [5])
  • Обрати в полі "Тип підпису" значення "Зовнішній ресурс"  (мал. 7), визначити та накласти ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції 

Накладання ЕЦП).

image2020-11-23_12-7-23.png

Мал. 7 - Зовнішній ресурс

  •  Збереження файлу на локальному диску "С "(мал. 8).

image2020-11-3_10-36-32.png

Мал. 8 - Зовнішній ресурс

  •  Після успішного збереження файлу, перейти за посиланням https://czo.gov.ua/sign для підписання на зовнішньому ресурсі (мал. 9).

Мал. 9Зовнішній ресурс для підписання файлу ЕЦП

Мал. 10 - Зчитування ключа (через ЦЗО)

Підпис через ЦЗО

  • Натиснути на стрілку  [Електронного підпису] (мал. 9)
  • Обрати тип носія ключа[Хмарний]  (мал. 10, позначка[1])
  • Обрати тип сервісу підпису (мал. 10, позначка[2])
  • Внести ідентифікатор користувача (мал. 10, позначка[3])
  • Натиснути кнопку [Зчитати] (мал. 10, позначка[4])
  • Після зчитування ключа обрати попередньо збережений на локальному диску "С" файл для підпису  (папка "EHealthTemp").
  • Підписати зазначений файл.

 Детальніше про підписання на зовнішній ресурсу в розділі  Накладання ЕЦП

  • Система видасть повідомлення про підпис файлу.

Далі повторюємо пункти з 9 по 12 Варіанту 1 (Реєстрація ЛЗ в системі eHealth).

На цьому реєстрація ПМД або СМД в eHealth завершена (при умові, що ЕЦП не підв'язано до системи)

  •  Система видасть повідомлення про відправку запрошення на елелектронну скриньку 
  •  Відкрити електронну скриньку скриньку керівника закладу
  •  Відкрити лист-запрошення від eHealth та перейти за посиланням для продовження рестрації закладу
  • Створити пароль закладу для eHealth (не менше 12-ти символів) та підтвердити його (мал.3)

Мал. 3 - Форма реєстрації в eHealth

  • Натиснути кнопку [Далі] (мал. 3)
  • На сторінці, що відкриється, погодитись з регламентом і натиснути [Прийняти запрошення] (мал.4)

Мал. 4 - Форма реєстрації в eHealth, підтвердження запрошення

Детальніше про заповнення форми запрошення у розділі  Реєстрація в системі "eHealth".

  • Повернутись до МІС та в реєстрі "Мій лікувальний заклад"  натиснути кнопку [Авторизувати заклад в системі "eHealth] 
  • Ввести пароль в закладку "eHealth", який Ви створили в п.10 (мал. 5)
  • Натиснути кнопку [Увійти]

Мал. 5 - Форма авторизації в eHealth

  • На сторінці, що відкриється, натиснути [Прийняти та продовжити]

Мал. 6 - Форма авторизації в eHealth, погодження з регламентом

  • Система видасть повідомлення – "Авторизація пройдена успішно"

Детальніше про проходження авторизації в розділі Авторизація.


На цьому реєстрація ПМД або СМД в eHealth завершена.

ВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Після реєстрації ЛЗ в системі, переходимо до наступного етапу алгоритму роботи з eHealth (в залежності від типу ЛЗ ПМД/СМД):

Редагування картки реєстрації закладу

В процесі роботи ЛЗ будуть виникати певні ситуації, що потребують редагування картки реєстрації ЛЗ в eHealth, наприклад, відбуваються зміни в назві закладу або зміна ліцензії та ін. Тому ці дані необхідно внести в картку реєстрації ЛЗ в eHealth та здійснити підписання враховуючи необхідні варіанти алгоритму дій користувача.

При зміні ліцензії необхіднопровести редагування в секції "Ліцензії" та натиснути кноппку "Редагувати". Після успішного редагування картки, здійснити реєстрацію даних в eHealth натиснувши кнопку "Зареєструвати".

Алгоритм підписання зміни даних ЛЗ в eHealth

Для підписання файлу обираємо Варіанти алгоритму дій користувача при реєстрації ЛЗ (враховуючи тип ЕЦП) 

Враховуючи всі зазначені пункти реєстрації ЛЗ (обробка запрошення до співпраці від eHealth на зазначену електронну скриньку керівника, а також та авторизація ЛЗ через МІС).

ВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Після внесення змін в картку реєстрації ЛЗ (інформацію про заклад, ліцензію або акредитацію):

Зміна керівника закладу

У випадку зміни керівника закладу, новий керівник має:

ВАЖЛИВО!

Звернутись в МІС (листом на ел. пошту техпідтримки, детально про створення листа тут...)  для створення в системі картки спеціаліста/користувача для нового керівника та отримання логіну та пароля для входу в МІС під обліковим записом керівника закладу.

  1. Зайти в систему MedEir під отриманим логіном та паролем (детальніше тут... ). 
  2. Здійснити редагування картки, обравши Варіанти алгоритму дій користувача при реєстрації ЛЗ (враховуючи тип ЕЦП) 
  3. Здійснити редагування картки та реєстрацію в системі eHealth, враховуючі всі зазначені пункти реєстрації ЛЗ (обробка запрошення до співпраці від eHealth на зазначену електронну скриньку керівника, а також та авторизація ЛЗ через МІС).

ВАШІ ДІЇ ДАЛІ:

Після внесення зміни керівника ЛЗ:

  • Нет меток