Даний розділ містить інформацію, необхідну для роботи лікаря СМД стаціонару в системі eHealth: основний алгоритм дій при роботі з епізодом, передачі взаємодій з ідентифікованими та неідентифікованити пацієнтами. |
Для коректного ведення пацієнта та передачі його даних в ЕСОЗ рекомендовано дотримуватися всіх зазначених передумов (здійснення пошуку пацієнта, а також проведення госпіталізації пацієнта в МІС "Медейр"). |
Перед реєстрацією процедури ОБОВ’ЯЗКОВО необхідно перевірити реєстрацію пацієнта в системі eHealth. Перевірку необхідно проводити з документів, що посвідчують особу пацієна. Для перевірки реєстрації пацієнта необхідно здійснити пошук пацієнта в через кнопку спецдії «Пошук пацієнта в системі «eHealth»» (мал. 1 позначки [1; 2; 3]). |
Мал .1 - Пошук пацієнта в системі «eHealth»
Після пошуку пацієнта перехожимо до роботи з «ЕМК» (електронними медичними картками пацієнта) на головній панелі (мал. 2)
Мал. 2 – ЕМК
У вкладці «Медичні документи» (мал. 3) обираємо необхідну медична картау стаціонарного хворого, перевіряємо форму медично облікової документації (003/о; 003-1/о; 096/о; 097/о), номер стаціонарно карти та дату створення. |
Після здійснення попе перевіряємо чи зафіксований пацієнт у відділенні, натискаємо один раз лівою клавіші миші на стаціонарну картку (мал. 3). У картці, що з’явиться, необхідно перевірити відділення та зафіксувати пацієнта в палаті та на ліжку (мал. 4 позначки [1; 2]))
Мал. 3 – Відкриття стаціонарної карти
Мал. 4 – Розміщення пацієнта в палаті і фіксація на ліжку
- авторизація лікаря в системі eHealth - зареєстрований пацієнт в системі eHealth - відкритий та діючий епізод пацієнта -пацієнт зафіксований у відділені (розміщений в палаті та на ліжку (мал. 4 позначки [1; 2])) |
Однією з передумов створення електронного медичного запису взаємодії з будь-яким типом є зареєстрований епізод в стані «Діючий». Епізод в стані «Очікує верифікації» - не може бути доданий у взаємодію (мал. 5) Детальніше по роботі з епізодом перейдіть за посиланням… |
Мал. 5 - Стани епізодів
Типи стаціонарних взаємодій eHealth:
- Взаємодія в закладі охорони здоров’я
- Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару
- Коронавірус COVID 19
- Альтернативна ідентифікація
Поля з червоними хрестиками |
В ЕСОЗ передаються дані блоку " eHealth" Загальні поля блоку![]() "Епізод*" - необхідно підтягти попередньо створений епізод стаціонарної взаємодії "Дата та час*" - рекомендовано вказати дату фактичної виписки "Тип взаємодії*" - "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару", "Взаємодія в закладі охорони здоров’я", "Коронавірус COVID 19" (за потреби реєстрації неідентифікованого пацієнта "Альтернативна ідентифікація"). "Пріоритет*" - зазначити "Планова" або "Ургентна" "Місце надання послуг*" - зазначити актуальне місце надання послуг "Призначення" -довільне тестове поле Секція "Госпіталізація"Доступна лише у взаємодії з типом "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару".
Секція "Причини звернення"В даній секції необхідно вказати причини звернення пацієнта в стаціонар. Секція "Спостереження"В секції "Спостереження", при потребі є можливість сесення інформації різних категорій (діагностичні процедури, лабориторні дослідження, методи візуалізації, обстеження, соціальні та фізичні ознаки, терапія, шкали оцінки та опитування).
Секція "Діагнози"
Секція "Дії"В дану секцію вносимо потрібні дії проведені в межах госпіталізації
Секція "Діагностичні звіти"Секцію "Діагностичні звіти" формує лікуючий лікар, який створює взаємодію в стаціонарі, в діагностичному в полі "Реєстратор звіту" - лікар вказує себе, а в полі "Інтерпритатор результату" - спеціаліста, який інтерпритував результат даного діагностичного звіту.
Секція "Процедури"В секції "Процедури" є можливість внесення процедур (маніпуляцій, лікувальних заходів), а також оперативних втручань пацієнта. Детальна інформація по веденню секції "Процедури" за посиланням ... Секція "Імунізація"
Детальна інформація по веденню секції "Процедури" за посиланням ... |
|
Мал. 6 - Реєстрація неідентифікованого пацієнта
Для неідентифікованих пацієнтів, яким попередньо не проведена «Альтернативна ідентифікація», при створенні стаціонарної взаємодії, у полі «Тип взаємодії» одразу буде вибір лише цього типу взаємодії (мал. 7). Після реєстрації взаємодії з цим типом - стануть доступні інші типи взаємодії. |
Мал. 7 - Взаємодія "Альтернативна ідентифікація"
Обов’язковою умовою реєстрації взаємодії з типом «Альтернативна ідентифікація» є реєстрація в секції «Спостереження» коду спостереження – стать та зріст. В разі некоректного заповнення даного типу взаємодії буде виведене повідомлення: |
Приклад заповнення секції спостереження (мал. 8).
Мал. 8 - Заповнення секції "Спостереження" з кодом "Зріст" (приклад)
|
|
Мал. 9 - Виписка з типом "виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару"
Якщо пацієнту було надано електроне направлення на госпіталізацію, необхідно здійснити пошук направлення, перевірити напрвлення та секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку ( в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати виписку пацієнта).
1. В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 10).
Мал. 10 - Пошук направлення
3. Перевірити категорію та код послуги та взяти направлення в чергу (мал. 12).
Мал. 12 - Формування черги на обробку
2. Перевірити направлення
Знайти необхідний код послуги та клікнути "Ок" (мал. 11).
Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги. Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення! |
Мал. 11 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)
4. Взяти направлення в обробку (мал. 13).
Взяття направлення в обробку - це незворотня дія! |
Мал. 13 - Формування черги на обробку
Після успішного взяття направлення в обробку система видасть повідомлення: |
Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картні направлення пацієнта перевірте поле "Стан виконання за програмою" (стан має бути "В обробці" (мал. 14)). |
Мал. 14 - Стан виконання направлення "В обробці"
Створюємо взаємодію з типом (виконавши всі передумови) "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 15) та підтягуємо у виписку електронне направлення (мал. 16).
Електронне направлення є пріоритетним. Паперове направлення створюється у випадку неможливості створення електронного. |
У взаємодії пацієнта необхідно натиснути кнопку "Створити паперове направлення" (мал. 17).
В таблиці, що з'явиться, заповнити електронне направлення (мал. 18).
Критерії створення паперового направлення:
Номер направлення – є не обов’язковим (може бути порядковим номером направлень по журналу тощо);
Ініціатор направлення – ПІБ лікаря, що створює направлення;
Дата – дата створення направлення;
Найменування НМП – назва та ЄДРПОУ закладу.
Мал. 18 - Паперове направлення (приклад)
Видалення паперового направлення пможливе перед відправкою взаємодії в ЕСОЗ (мал. 19). |
Мал. 19- Видаленняпаперового направлення (приклад)
Створюємо взаємодію (виконавши всі передумови) та вказуємо тип "Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару" (мал. 15) та заповнюємо картку даної взаємодії без фіксації направлення.
Для передачі в eHealth необхідно коректно заповнити картку.
Передумовою створення взаємодій "Коронавірус COVID 19" є
У взаємодії з типом "Коронавірус COVID 19" рекомендовано максимально вносити всю інформацію про стаціонарну медичну допомогу, надану пацієнту (вносити всі необхідні дані в секцію "Спостереження", "Діагнози", "Діагностичні звіти" (лабораторну діагностику, візуалізацію та інші типи досліджень), "Дії", "Процедури" для подальшої реєстрації в ЕСОЗ.
Створення взаємодії "Коронавірус COVID 19" та передача в ЕСОЗ необхідна для пацієнтів у яких є підозра чи встановлений діагноз COVID-19 Обов'язково необхідно дотримуватися рекомендацій Національної служби здоров'я України!
|
Взаємодій з типом "Коронавірус COVID 19" може бути декілька, залежно від стану пацієнта та наданій йому допомозі.
Для того, щоб перевірити пацієнтів, які розподілені на ліжка Вашого відділення необхідно перейти в реєстр «Пацієнти мого відділення» або («003/о – Історії хвороби мого відділення»; «096/о – Вагітності на пологи мого відділення») В зазанчених реєстрах необхідно перевірити кількість пацієнтів, якщо попередньо виписаний пацієнт після оновлення Якщо виписка пацієнта відбувається не під відділенням, до якого прикріплений спеціаліст, необхідно здійснити пошук пацієнта у загальному реєстрі стаціонарних карток "Стаціонарні картки". Після виписки всі стаціонарні картки залишаються в реєстрі "Стаціонарні картки" (або переходять в інші налаштовані підреєстри, наприклад "Виписані").
Після пошуку пацієнта переходимо в ЕМК та перевіряємо його виписку у медичній карті стаціонарного хворого. |
В реєстрах: «Пацієнти мого відділення» ( або «003/о – Історії хвороби мого відділення»; «096/о – Вагітності на пологи мого відділення»), "Стаціонарні картки" необхідно знайти пацієнта, зайти в його ЕМК, знайти необхідну стаціонарну картку пацієнта та натиснути "Виписати" (мал.20).
Виписка пацієнта можлива, якщо пацієнт зафіксований на ліжку - стан "Прийнято" ![]() |
Мал. 20 - Виписка пацієнта (ЕМК)
Якщо були попередні переведення пацієнта, картка ліжкового фонду змінена на таблицю (мал. 21).
Мал. 21 - Виписка пацієнта при переведенні в інше відділення (ЕМК)
Після виписки рекомендовано сформувати 066/о «Карта пацієнта, який вибув із стаціонару». Детально інформація по веденню 066 форми за посиланням…. |
Переведення пацієнта можливе, якщо пацієнт зафіксований на ліжку - стан "Прийнято" ![]() |
В ЕМК, знайти необхідну стаціонарну картку пацієнта та натиснути "Перевести" (мал.22).
Мал. 22 – Переведення пацієнта
У вікні що відкриється обрати з випадаючих списків відділення до якого переміщено пацієнта та натиснути «Ок» (мал. 23).
Мал. 23 – Зміна відділення пацієнта (переведення)
Коли з’явиться таблиця переміщень зі станом, звідки переведено та куди направленно, переміщення успішно виконано (мал. 24).
Мал. 24 – Успішне переведення пацієнта