Зміст | Призначення | Опис | Відео | ||
Робота з карткою ЛЗ |
Загальний розділ для керівників ПМД/СМД |
|
Реєстрацію/редагування даних лікувального закладу в системі eHealth проводить керівник закладу. |
Перед тим, як проводити реєстрацію ЛЗ, повинні бути надані анкети працівникам МІС MedEir для налаштування закладу в системі. Лише після налаштування та внесення необхідної інформації в систему, можна переходити до реєстрації ЛЗ в eHealth.
Керівник ЛЗ реєструється разом із закладом, як керівник (секція "Інформація про керівника" картки реєстрації ЛЗ в eHealth). |
Реєструвати керівника медичної установи окремо як користувача із правами "керівник" не потрібно! |
Варіант 1. ЕЦП підписання через захищений носій (токен) | Варіант 2. ЕЦП підписання через зовнішній ресурс | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Далі переходимо до наступного алгоритму дій:
Таблиця 1. Спеціальні дії реєстрації ЛЗ
Мал. 1 - Картка реєстрації ЛЗ в eHealth 6. Натиснути кнопку [Зареєструвати] (мал. 1, позначка [5]) 7. Обрати в полі "Тип підпису" значення "Захищений носій" (мал. 2), визначити та накласти ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції Мал. 2 - Тип підпису 8. Система видасть повідомлення про відправку запрошення на ел. скриньку 9. Відкрити ел. скриньку керівника закладу 10. Відкрити лист-запрошення від eHealth та перейти за посиланням
11. Повернутись до системи 12. В реєстрі "Мій лікувальний заклад"
|
Далі переходимо до наступного алгоритму дій: 1. Натиснути кнопку [Зареєструвати] (мал. 1, позначка [5]) 2. Обрати в полі "Тип підпису" значення "Зовнішній ресурс" (мал. 7), визначити та накласти ЕЦП (детально про процедуру підпису в інструкції Мал. 7 - Зовнішній ресурс 3. Збереження файлу на локальному диску "С "(мал. 8). ![]() Мал. 8 - Зовнішній ресурс 4. Після успішного збереження файлу, перейти за посиланням https://czo.gov.ua/sign для підписання на зовнішньому ресурсі (мал. 9). Мал. 9- Зовнішній ресурс для підписання файлу ЕЦП Мал. 10 - Зчитування ключа (через ЦЗО)
5. Система видасть повідомлення про підпис файлу.
|
Після реєстрації ЛЗ в системі, переходимо до наступного етапу алгоритму роботи з eHealth (в залежності від типу ЛЗ ПМД/СМД):
|
В процесі роботи ЛЗ будуть виникати певні ситуації, що потребують редагування картки реєстрації ЛЗ в eHealth, наприклад, відбуваються зміни в назві закладу або зміна ліцензії та ін. Тому ці дані необхідно внести в картку реєстрації ЛЗ в eHealth та здійснити підписання враховуючи необхідні варіанти алгоритму дій користувача.
При зміні ліцензії необхіднопровести редагування в секції "Ліцензії" та натиснути кноппку "Редагувати". Після успішного редагування картки, здійснити реєстрацію даних в eHealth натиснувши кнопку "Зареєструвати".
Для підписання файлу обираємо Варіанти алгоритму дій користувача при реєстрації ЛЗ (враховуючи тип ЕЦП) Враховуючи всі зазначені пункти реєстрації ЛЗ (обробка запрошення до співпраці від eHealth на зазначену електронну скриньку керівника, а також та авторизація ЛЗ через МІС). |
Після внесення змін в картку реєстрації ЛЗ (інформацію про заклад, ліцензію або акредитацію):
|
У випадку зміни керівника закладу, новий керівник має:
Звернутись в МІС (листом на ел. пошту техпідтримки, детально про створення листа тут...) для створення в системі картки спеціаліста/користувача для нового керівника та отримання логіну та пароля для входу в МІС під обліковим записом керівника закладу. |
Після внесення зміни керівника ЛЗ:
|