Для вдалого входу в систему обов'язково повинні бути:
Виконані всі умови по налаштуванню системи (Вимоги до програмно-апаратного забезпечення, Налаштування антивірусу, Встановлення МІС)
Внесені коректні дані
Заповнені всі поля розширеної форми входу
Якщо з будь-яких причин адміністратор або уповноважена особа не змогли допомогти, необхідно звертатися до Технічної підтримки МІС МедЕйр, детально як отримати допомогу від технічної підтримки у розділі Навчальні матеріали та техпідтримка
Розпочати роботу з системою можливо одним із наступних способів:
Start -> Programs -> MedEirDnipro -> Вхід в систему (якщо мова ОС Windows - англійська),
Пуск-> Програми -> MedEirDnipro -> Вхід в систему (якщо мова ОС Windows - російська),
Пуск -> Программы -> MedEirDnipro -> Вхід в систему (якщо мова ОС Windows - українська).
За умови, якщо ярлик з іконкою було попередньо розміщено на робочому столі ОС Windows.
За умови, якщо ярлик з іконкою було попередньо розміщено на панелі задач ОС Windows, ( мал. 1)
Мал.1 - Панелі задач ОС Windows з ярликом іконки програми
Після успішного запуску системи на екрані відкривається форма входу в систему (мал. 2):
Інформацію про ім'я користувача та пароль необхідно отримати у системного адміністратора або уповноваженої особи у Вашому ЛЗ. Якщо з будь-яких причин вони не змогли допомогти, необхідно звертатися до Технічної підтримки МІС МедЕйр Детально, як отримати допомогу від технічної підтримки, у блоці "Навчальні матеріали та техпідтримка"
Мал. 3 - Стандартна форма входу до системи для типу ідентифікації "Ідентифікація Користувача/Пароль"
Ключ та сертифікат для типу ідентифікації "Ідентифікація Сертифікатом" отримати в Центрі сертифікації ключів. Даним питанням отримання ключа та сертифікату займається ЛЗ (його представник) або безпосередньо користувач.
Мал. 4 - Стандартна форма входу до системи для типу ідентифікації "Ідентифікація Сертифікатом"
Незалежно від обраного типу ідентифікації, після введення всієї необхідної інформації та натискання на кнопку [Увійти], починається вхід в систему.
У цей час на екрані буде відображено індикатор процесу підключення клієнта до сервера додатків (мал. 5)
Мал. 5- Індикатор процесу підключення
Якщо задані параметри входу були правильними, то на екрані відкривається головне вікно системи – вікно "Навігатора".
Також можливі варіанти при завантаженні системи:
Мал. 6- Вікно вибору ЛЗ
Дана ситуація можлива за умови, якщо користувач зареєстрований та працює у двох ЛЗ в МІС МедЕйр.
Обираємо заклад та натискаємо кнопку "ОК" або натискаємо кнопку "Скасувати", при необхідності відмінити вхід у систему
Після натискання на кнопку [Увійти], на формі входу буде зазначено, що ідентифікувати користувача неможливо (мал. 7). В такому випадку, необхідно відредагувати параметри входу, при цьому рекомендується переглянути і відредагувати дані у розширеній формі входу в систему. Після внесення змін, слід ще раз спробувати увійти в систему. У випадку, якщо знову не вдається увійти в систему, необхідно звернутися за допомогою до адміністратора або уповноваженої особи.
Мал. 7 - Форма входу у cистему при введенні некоректних даних
При некоректному введенні параметрів входу більше трьох разів, система видасть повідомлення про вичерпання кількості спроб (мал. 8), після натискання на повідомленні кнопки [ОК] форма входу буде закрита. Для повторного входу, необхідно знову викликати форму входу в систему.
Мал. 8- Приклад вікна повідомлення про те, що кількість спроб вичерпано
Існує можливість одночасно почати декілька сеансів роботи з системою, без закінчення попереднього сеансу. Тобто Ви можете запустити декілька сеансів роботи з системою.
УВАГА!
При запуску декількох сеансів роботи з системою, Ви повинні про це пам'ятати.