Для вдалого входу в систему обов'язково повинні бути:
|
Якщо з будь-яких причин адміністратор або уповноважена особа не змогли допомогти, необхідно звертатися до Технічної підтримки МІС МедЕйр, детально як отримати допомогу від технічної підтримки у розділі Навчальні матеріали та техпідтримка |
Розпочати роботу з системою можливо одним із наступних способів:
|
За умови, якщо ярлик з іконкою |
За умови, якщо ярлик з іконкою Мал. 1 - Панелі задач ОС Windows з ярликом іконки програми |
Після успішного запуску системи на екрані відкривається форма входу в систему (мал. 2):
Мал. 2 - Форма входу до cистеми
Опис елементів форми було наведено у підрозділі "Опис вікна входу". Як зазначалося раніше, в Таблиці 1 підрозділі "Опис вікна входу" пункт "Стандартна форма входу в cистему", вхід в систему може відбутися одним з двох типів ідентифікації:
Інформацію про ім'я користувача та пароль необхідно отримати у системного адміністратора або уповноваженої особи у Вашому ЛЗ. Якщо з будь-яких причин вони не змогли допомогти, необхідно звертатися до Технічної підтримки МІС МедЕйр Детально, як отримати допомогу від технічної підтримки, у блоці "Навчальні матеріали та техпідтримка"
|
Ключ та сертифікат для типу ідентифікації "Ідентифікація Сертифікатом" отримати в Центрі сертифікації ключів. Даним питанням отримання ключа та сертифікату займається ЛЗ (його представник) або безпосередньо користувач.
|
Незалежно від обраного типу ідентифікації, після введення всієї необхідної інформації та натискання на кнопку [Увійти], починається вхід в систему.
У цей час на екрані буде відображено індикатор процесу підключення клієнта до сервера додатків (мал. 5)
Мал. 5 - Індикатор процесу підключення
Якщо задані параметри входу були правильними, то на екрані відкривається головне вікно системи – вікно "Навігатора".
Також можливі варіанти при завантаженні системи:
Мал. 6 - Вікно вибору ЛЗ
Обираємо заклад та натискаємо кнопку "ОК" або натискаємо кнопку "Скасувати", при необхідності відмінити вхід у систему |
Після натискання на кнопку [Увійти], на формі входу буде зазначено, що ідентифікувати користувача неможливо (мал. 7). В такому випадку, необхідно відредагувати параметри входу, при цьому рекомендується переглянути і відредагувати дані у розширеній формі входу в систему. Після внесення змін, слід ще раз спробувати увійти в систему. У випадку, якщо знову не вдається увійти в систему, необхідно звернутися за допомогою до адміністратора або уповноваженої особи. Мал. 7 - Форма входу у cистему при введенні некоректних даних При некоректному введенні параметрів входу більше трьох разів, система видасть повідомлення про вичерпання кількості спроб (мал. 8), після натискання на повідомленні кнопки [ОК] форма входу буде закрита. Для повторного входу, необхідно знову викликати форму входу в систему.
Мал. 8 - Приклад вікна повідомлення про те, що кількість спроб вичерпано |
Існує можливість одночасно почати декілька сеансів роботи з системою, без закінчення попереднього сеансу. Тобто Ви можете запустити декілька сеансів роботи з системою.
|