Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 4 Следующий »

ПРО РОЗДІЛ:

Блок інструкції Реєстратура винесено окремо, враховуючи специфіку роботи даних спеціалістів закладу (користувач з розширеними правами, має доступ до картки спеціаліста та ЛЗ).

У даному блоці зібрана вся інформація, необхідна для роботи реєстратора ЛЗ в системі, яка розділена на два розділи: Розклад та Запис на прийом пацієнта.

В розділі Розклад наведено: 

  • робота з розкладом спеціаліста та кабінету;
  • опис інтерфейсу та функціоналу відповідних карток системи пов'язаних з розкладом або виключенням з розкладу;
  • основний алгоритм дій при створенні, редагуванні розкладу або виключення з розкладу.

В розділі Запис на прийом пацієнта наведено: 

  • інформація по створенню запису на прийом до лікаря пацієнта (варіанти створення);
  • робота із записами (редагування, видалення перенесення та інше)
  • оформлення виклику додому.

Інформація даного блоку є загальною для реєстратора ЛЗ як ПМД так і СМД, тому що вона складає основу роботи користувача в системі MedEir. Також інформація блоку Реєстратура  є ОБОВ'ЯЗКОВОЮ для всіх спеціалістів, що виконують роль реєстратора в системі.

Безпосередньо основний алгоритм роботи реєстратора з системою та пацієнтом наведено у відповідному розділі Реєстратор (ПМД)/Реєстратор (СМД)блоку ПМД/СМД.  

ВАЖЛИВО!

Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи.

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу, тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

Інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД, тому в певних моментах, де є різниця в роботі, інформація позначена приміткою ПМД або СМД, - БУДЬТЕ УВАЖНІ!

УВАГА!

Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації, необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Реєстратура (зліва). Для переходу до інформації, зазначеної у іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).

Перелік інструкцій розділу та пошук 

Статистика переглядів інструкцій

Нижче у табл. 1 наведено перелік розділів блоку "Інструкцій користувача" з коротким описом та поясненнями до кожного з них. Більш детальна інформація наведена у відповідних розділах та підрозділах, які можуть мати опис певних функцій та інтерфейсу системи (за умови, що попередньо даний опис не проводився в інших розділах інструкцій). Загалом розділи містять алгоритм дій та роботи керівника закладу з відповідними функціями системи.

Таблиця 1. Перелік розділів блоку "Реєстратура" та короткий опис


ПризначенняРозділОпис



Розклад спеціаліста. Розклад кабінету. Виключення з розкладу.


Розклад

Опис картки розкладу, її елементів та дій над ними для спеціаліста лікувального закладу. 

Основний алгоритм дій, необхідних при налаштуванні та редагуванні інформації щодо розкладу та його конфігурацій, для спеціаліста/кабінету лікувального закладу.

Основний алгоритм дій, необхідних при налаштуванні та редагуванні інформації щодо виключення з розкладу та його конфігурацій, для спеціаліста лікувального закладу.

Алгоритм створення виключення в розкладі роботи ЛЗ.

Запис на прийом до лікаря пацієнта.

Інструкції в поцесі оновлення та написання

Запис на прийом пацієнта

Основний алгоритм дій, необхідних при створенні та редагуванні інформації щодо запису на прийом до лікаря. Створення та робота із записом Виклик додому. Перегляд записів, зміни в записі на прийом та інші переходи станів. 

На даний час актуальна лише загальна (без деталізації) інструкція для реєстратора ПМД/СМД Запис на прийом пацієнта

РЕКОМЕНДАЦІЇ:

Попередньо структура як самої "Інструкціїї користувача" так і блоків та розділів побудовані таким чином, щоб користувач поступово міг ознайомитись з певною інформацією (від простого до складного) та переходив до більш складної інформації (потребує попереднього ознайомлення з матеріалом, що пояснює або доповнює розуміння складної інформації). Тому, рекомендуємо послідовно ознайомлюватися з інформацією певного блоку або розділу та у випадку необхідності, можливо перейти за посиланнями, що направляють користувача до роз'яснення певного матеріалу або ситуації. Але все ж таки користувач сам обирає принцип ознайомлення та роботи з матеріалом інструкцій.

  • Нет меток