Зміст | Призначення | Опис | |
Робота з карткою ЛЗ. Вкладка "Кабінети" | Основний алгоритм дій, необхідних при налаштуванні та редагуванні інформації стосовно кабінетів для використання в записі на прийом до лікаря. Розділ для керівника ПМД/СМД. |
ВАЖЛИВО!
Для коректної роботи з системою MedEir необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку МІС "МедЕйр", Загальна інформація системи (детальний перелік розділів тут...) та Початок роботи (Керівник ПМД/СМД).
Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомогають у випадку винекнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).
Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ є обов'язковими для заповнення.
У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та функціонал керівника ПМД/СМД, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).
Інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД, тому в певних моментах, де є різниця в роботі, інформація позначена приміткою ПМД або СМД, - БУДЬТЕ УВАЖНІ!
УВАГА!
Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.
ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:
Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Палати та ліжка (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).
Створення та налаштування
Вкладка "Кабінети":
Налаштування даної вкладки необхідне для створеня кабінетів по яким буде відбуватися запис на прийом до лікаря (детально тут...).
Для керівника ПМД:
- Для ПМД відділень не існує, тому створюються відділення з назвою Центру або Амбулаторії.
Для керівника ПМД:
- Для СМД відділень вказуються для Поліклініки або вказується відділення, наприклад "Поліклініка".
ВАЖЛИВО!
Передумовою для створення кабінету є створене Відділення (детально тут...).
Вибір кабінету в розкладі спеціаліста можливий за умови, якщо спеціаліст відноситься до того ж відділення до якого прив'язано кабінет.
Якщо відділення не створено, кабінет створити НЕМОЖЛИВО.
Створення та налаштування кабінетів відбувається за потреби ЛЗ, якщо є необхідність відображення в розкладі кабінетів.
УВАГА!
Для того, щоб не вносити коригуючі дані під час роботи відділень з системою, перед створенням кабінетів ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно прорахувати роботу ЛЗ (спеціалісти які будуть прив'язані до кабінетів, розклад роботи кабінетів та спеціалістів), Вносити зміни у дані стосовно кабінету та розкладу можливо за умови, якщо вони не впливають на роботу всієї системи.
Для того, щоб створити палату та ліжка в системі MedEir, необхідно:
- Перейти в модуль "Налагодження лікарні" (детально про модуль тут...)
- Відкрити реєстр "Мій лікувальний заклад" тут...) (детально про реєстр
- Відкрити картку лікувального закладу (детально про картку тут...)
- Обрати вкладку "Кабінети" (мал.1, позначка [1])
- Обрати кнопку [Cтворити], натиснути (мал.1, позначка [2])
Мал. 1 - Картка ЛЗ (вкладка "Кабінети")
6. З'явиться картка створення палати (мал.2, детально опис картки тут...)
Мал. 2- Картка "Кабінет" (Створення)
7. Необхідно послідовно заповнити (вводом з клавіатури або вибором зі списку) необхідні поля:
- "Відділення" до якого відноситься кабінет (для ПМД відділень не існує, тому створюються відділення з назвою Центру або Амбулаторії), *поле є обов’язковим для заповнення (виберіть раніше створене відділення);
- "Номер" кабінету, *поле є обов’язковим для заповнення. Необхідно вказати порядковий номер кабінету. Оскільки поле є текстовим - можна вказати номер та назву палати (наприклад, 1 Стамологічний, але загалом опис кабінету вказується у відповідному полі "Опис");
- "Код" кабінету, поле не є обов’язковим для заповнення;
- "Поверх" на якому знаходиться кабінет, поле не є обов’язковим для заповнення;
- "Опис", вказується опис та призначення кабінету, поле не є обов’язковим для заповнення;
8. Для того, щоб даний кабінет відображався в розкладі на прийом, необхідно створити графік роботи кабінету.
9. Після заповнення всіх даних про кабінет, перейдіть до створення розкладу, натиснувши кнопку [Cтворити], (мал.2, позначка [2]).
10. У вікні яке відкриється "Конфігурація розкладу (Створення)" внести дані (мал.3), які заповнюються анологічно заповненню та створенню розкладу для спеціаліста, детально тут...
Мал. 3 - Картка "Кабінет", вікно "Конфігурація розкладу (Створення)"
11. Натиснути [OK] для збереження.
Редагування
УВАГА!
Редагування даних які вже були в роботі системи (створено розклад, запис на прийом) потягне зміну інформації в системі. Тому редагувати вже створені кабінети, що були задіяні при створенні запису на прийом хоча б один раз ЗАБОРОНЕНО!
Якщо відбуваються позапланові ситуації які спонукають до внесення змін, що кардинально змінюють інформацію в системі, необхідно внести нові дані. Стара інформація залишається як архів та не видаляється з системи.
РЕДАГУВАТИ МОЖЛИВО ЛИШЕ ЗА УМОВИ:
- створення на початку помилкового кабінету, розкладу;
- необхідності внесення змін, що не вплинуть на іншу інформацію в системі (наприклад: "Опис");
- створення нового розкладу роботи кабінета.
ОБОВЯЗКОВО! У випадку, коли з'являються будь- які зміни, що пов'язані із внесенням та редагуванням вже створеної інформації, потрібно зв'язатися з технічною підтримкою для з'ясування додаткових обставин (детально, тут...)
Для внесення змін до вкладки "Кабінети",необхідно:
- Відкрити модуль "Налагодження лікарні", обрати ЛЗ, вкладку "Кабінети" (мал.1, позначка [1])
- Обрати потрібне відділення та номер або назву кабінету в таблиці
- Обрати кнопку [Редагувати], натиснути (бокова панель таблиці, детально тут...)
- У вікні "Кабінет" (мал.2, детально опис картки тут...) обрати потрібний запис розкладу
- Обрати кнопку [Редагувати], натиснути (бокова панель таблиці, детально тут...)
- Внести потрібні зміни (залежить від ситуації)
- Натиснути [OK] для збереження.
Видалення
УВАГА!
Інформація яка внесена в систему та була використана (було створено запис на прийом) НЕ ВИДАЛЯЄТЬСЯ, лише може бути створено новий запис (попередній при цьому залишається в архіві та не використовується).
НЕ МОЖНА ВИДАЛЯТИ:
- кабінет та розклад роботи які мають історію (було створено запис на прийом).
ВИДАЛЯТИ МОЖЛИВО ЛИШЕ ЗА УМОВИ:
- створення помилкового кабінету або розкладу (не було створено записів на прийом);
- до кабінету не привязаний спеціаліст.
Якщо умова не виконана (є пов'язані дані), система покаже помилку, про що свідчить повідомлення (мал.6),
Мал. 6- Помилка при видаленні відділення
Для видалення відділення на вкладці "Кабінети", необхідно:
- Відкрити модуль "Налагодження лікарні", обрати ЛЗ, вкладку "Кабінети" (мал.1, позначка [1])
- Обрати потрібний запис у відповідній таблиці
3. Обрати кнопку [Видалити], натиснути (бокова панель таблиці, детально тут...)
4. Система видасть повідомлення про вибір видалення запису. Потрібно натиснути відповідну клавішу, якщо погоджуєтесь з видаленням то [Так] (мал.7).
Мал. 7 - Повідомлення про вибір дії видалення
Детальний опис вкладки "Кабінети" та картки створення наведено в розділі Лікувальний заклад