Налаштування ЛЗ в системі MedEir вже попередньо проведено спеціалістами впровадження, також занесено всю інформацію про ЛЗ, на підставі анкет наданих спеціалістам MedEir лікувальним закладом. Налаштування та занесення даних для реєстрації в системі eHealth проводить ЛЗ, за необхідності, при сприянні та допомозі спеціалістів Технічної підтримки MedEir. Детально роботу по реєстрації та налаштуванню ЛЗ в системі eHealth описано в розділі Робота з eHealth (Керівник ПМД/СМД). Враховуючи те, що в процесі роботи ЛЗ необхідно вносити зміни та доповнення до системи, в даному розділі наведено необхідну та корисну інформацію для керівника ПМД та СМД, що зможе допомогти в налаштуванні ЛЗ.
Вся необхідна інформація, стосовно налаштування в системі ЛЗ міститься в модулі Налагодження ЛЗ Опис інтерфейсу (Керівник ПМД/СМД)). Зазначений модуль містить реєстри та підреєстри (в залежності від налаштувань) про ЛЗ, підпорядковані структурні одиниці та спеціалістів. Короткий опис по кожному з реєстрів наведено в табл. 1
(зазначено в розділіВАЖЛИВО!
Перед внесенням будь-яких змін ОБОВ'ЯЗКОВО необхідно ознайомитися з відповідним розділом або, якщо виникають проблеми - зв'язатися з Технічною підтримкою MedEir.
В таблиці наведено стислий опис дій тому, якщо цієї інформації недостатньо, ЗАВЖДИ натискайте "Детально тут...", у випадку, якщо це не допомогло - переходьте за посиланням на відповідний розділ з інструкціями, де детально та пошагово описано ту чи іншу ситуацію. Також читайте блок "ДО ВІДОМА:" або "РЕКОМЕНДАЦІЇ".
Таблиця 1. Опис налаштування даних про ЛЗ
Реєстр | Керівнику ПМД | Керівнику СМД |
---|---|---|
Опис | Опис | |
Спеціалісти ЛЗ | ДО ВІДОМА: Детально відносно процедури створення нових спеціалістів, внесення змін, переведення та звільнення, також в таблиці зазначено алгоритм дій Керівнику ПМД після блоку "ДО ВІДОМА" розділу Робота з eHealth (Керівник ПМД/СМД). Для внесення нових спеціалістів необхідно: 1. Надіслати лист на електронну пошту Технічної підтримки MedEir. 2. Провести реєстрацію. Для внесення змін щодо спеціалістів необхідно: 1. Внести зміни до картки спеціаліста. 2. Внести зміни до картки спеціаліста в eHealth (за потреби). Для переведення спеціалістів на іншу посаду необхідно: 1. Надіслати лист на електронну пошту Технічної підтримки MedEir. 2. Провести реєстрацію. УВАГА! Звільнені спеціалісти, які працювали в системі (вносили записи) зі списку реєстру спеціалістів Не видаляються! Для звільнення спеціалістів необхідно: 1. Звільнити в eHealth. 2. Звільнити в MedEir. 3. Надіслати лист на електронну пошту Технічної підтримки MedEir. | ДО ВІДОМА: Детально відносно процедури створення нових спеціалістів, внесення змін, переведення та звільнення, також в таблиці зазначено алгоритм дій Керівнику СМД після блоку "ДО ВІДОМА" розділу Робота з eHealth (Керівник ПМД/СМД). Для внесення нових спеціалістів необхідно: 1. Надіслати лист на електронну пошту Технічної підтримки MedEir. 2. Провести реєстрацію (спеціаліста підкріпити до послуги). Для внесення змін щодо спеціалістів необхідно: 1. Внести зміни до картки спеціаліста. 2. Внести зміни до картки спеціаліста в eHealth (за потреби). Для переведення спеціалістів на іншу посаду необхідно: 1. Надіслати лист на електронну пошту Технічної підтримки MedEir. 2. Відкріпити від послуги. 3. Провести реєстрацію. 4. Підкріпити до потрібної послуги. УВАГА! Звільнені спеціалісти, які працювали в системі (вносили записи) зі списку реєстру спеціалістів Не видаляються! Для звільнення спеціалістів необхідно: 1. Звільнити в eHealth. 2. Звільнити в MedEir. 3. Надіслати лист на електронну пошту Технічної підтримки MedEir. |
Лікувальний заклад/Лікувальні заклади організації користувача/Лікувальні заклади (підлеглі)* * - Назва реєстру або підреєстру залежить від налаштувань системи |
Мал. 1 - Картка ЛЗ (структурного підрозділу) В картку ЛЗ або підпорядкованого структурного підрозділу користувач може внести зміни в наступні поля: "ПІБ головного лікаря", "ПІБ завідувача", "ЄДРПОУ", "Години роботизакладу з по","Зміни в розкладі можливі за", "Початок лікарської доби" "Регіон", "Населений пункт", "Район населеного пункту", "Вулиця", "Будинок". Детально опис кожного з полів зазначено в інструкції Опис ЕК закладу. ВАЖЛИВО! До поля "Лікувальний заклад" - вносити зміни може лише спеціаліст технічної підтримки, потрібно формувати запит (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). В картці лікувального закладу та підпорядкованих йому структурних підрозділах, будуть відображатися наступні вкладки (мал. 1):
|
Мал. 2 - Картка ЛЗ В картку ЛЗ або підпорядкованого структурного підрозділу користувач може внести зміни в наступні поля: "ПІБ головного лікаря", "ПІБ завідувача", "ЄДРПОУ", "Години роботизакладу з по","Зміни в розкладі можливі за", "Початок лікарської доби" "Регіон", "Населений пункт", "Район населеного пункту", "Вулиця", "Будинок". Детально опис кожного з полів зазначено в інструкції Опис ЕК закладу. ВАЖЛИВО! До поля "Лікувальний заклад" - вносити зміни може лише спеціаліст технічної підтримки, потрібно формувати запит (детально Навчальні матеріали та техпідтримка). В картці лікувального закладу будуть відображатися наступні вкладки (мал. 2):
Та інші вкладки, в залежності від налаштувань системи, повний перелік яких наведено в розділі Лікувальний заклад. |
ВАЖЛИВО!
Внесення змін про ЛЗ та спеціалістів до картки системи eHealth потребує додаткових дій, яких саме детально зазначнено в розділі Робота з eHealth (Керівник ПМД/СМД).
Детально по роботі з карткою реєстру зазначено в інструкціях Загальні функції карток реєстрів та Опис ЕК закладу.
Для внесення змін у текстові поля відповідної картки або секції чи вкладки, потрібно:
- Перейти в модуль "Налагодження лікарні" (детально про модуль тут...);
- Відкрити реєстр "Мій лікувальний заклад" (детально про реєстр тут...);
- Відкрити картку лікувального закладу (детально про картку тут...);
- Вибрати потрібне інформаційне поле;
- Внести зміни;
- Натиснути зберегти.
Також можливо внести зміни до відповідної вкладки ЕК закладу, що містять в своїй структурі таблицю (детально про роботу з таблицями, тут...). Налаштування, внесення змін або створення нового запису в будь якій вкладці, що містить таблицю, розглянемо на прикладі однієї.
Для прикладу, розглянемо налаштування вкладки "Адреси і телефони". Для того, щоб додати запис до таблиці, необхідно натиснути кнопку [Створити] (мал.3, позначка [1])
Для цього необхідно:
- Перейти в модуль "Налагодження лікарні" (детально про модуль тут...);
- Відкрити реєстр "Мій лікувальний заклад" (детально про реєстр тут...);
- Відкрити картку лікувального закладу (детально про картку тут...);
- Обрати вкладку "Адреси і телефони" (потрібну вкладку).
Мал. 3 - Картка ЛЗ (вкладка "Адреси і телефони")
У вікні, яке з’явиться, необхідно заповнити (мал.4):
- Назву адреси, позначка [1];
- Адреса лікувального закладу, позначка [2];
- Телефон лікувального закладу, позначка [3];
Для збереження натисніть кнопку [ОК], позначка [4].
Мал. 4 - Картка "Адреси і телефони"
Таким самим чином заповнються інші картки вкладок ЛЗ. Оскільки кожна картка різна, їх детальний опис наведено в розділі Опис ЕК закладу.
ВАЖЛИВО!
Щодо заповнення та внесення змін до вкладок, що стосуються відправки даних в eHealth, зазначено в розділі Робота з eHealth (Керівник ПМД/СМД).
Більше уваги слід приділити створенню та редагуванню наступних вкладок, зазначених в таблиці. Огляд роботи з картками ЛЗ зазначено у відповідних розділах колонки "Розділ" (табл. 2).
Таблиця 2. Опис налаштування окремих вкладок ЛЗ
Етап | Керівнику ПМД | Керівнику СМД | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Призначення | Розділ | Опис | Призначення | Розділ | Опис | |
Налаштування відділень | Опис підготовлення відділень для створення та налаштування палат стаціонару та кабінетів для амбулаторного прийому. Загальний розділ для керівників ПМД/СМД. | Налаштування відділень | Опис підготовлення відділень для створення та налаштування палат стаціонару та кабінетів для амбулаторного прийому. Загальний розділ для керівників ПМД/СМД. | |||
Налаштування кабінетів | Кабінети (Керівник ПМД/СМД) | Опис створенння та налаштування кабінетів для запису на прийом до лікаря. Загальний розділ для керівників ПМД/СМД. | Налаштування палат | Палати та ліжка (Керівник СМД) | Опис налаштування палат та ліжок для роботи стаціонару. | |
Налаштування кабінетів | Опис створенння та налаштування кабінетів для запису на прийом до лікаря. Загальний розділ для керівників ПМД/СМД. | |||||
Налаштування послуг | Послуги в МІС (Керівник ПМД/СМД) | Опис налаштування послуг для запису на прийом до лікаря. Створення із зазначенням таких параметрів: час прийому, кабінет, лікар. Внесення змін або деактивація послуги. Загальний розділ для керівників ПМД/СМД. | Налаштування послуг | Опис налаштування послуг для запису на прийом до лікаря. Зазначення та зміна параметрів: час прийому, кабінет, лікар. Внесення змін або деактивація послуги. Налаштування параметрів для реєстрації в eHealth зазначено в підрозділі Послуги та ролі в eHealth (СМД). Загальний розділ для керівників ПМД/СМД. |