Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 21 Следующий »

Опис направлення 

Направлення – процес залучення лікуючим лікарем іншого надавача медичної допомоги на підставі оцінки стану здоров’я пацієнта та медичних показань для надання відповідного медичного обслуговування;

  1. В системі "eHealth" одне направлення відповідає одній послузі;
  2. В системі "eHealth" направлення неможливо змінити чи виправити, але можна відмінити (якщо послуга ще не була надана), і створити нове;
  3. Направлення може бути створеним та закритим у рамках програми. Під програмою розуміється будь-який набір послуг та пов'язаний набір правил, що разом визначають умови програми державних гарантій, згідно з якою відбувається відшкодування

Перш ніж взяти в обробку е-направлення, медичний працівник спершу має визначити:

  • Чи це е-направлення досі не взяв в роботу жоден інший надавач медичних послуг?
  • Яка медична послуга має бути надана пацієнту за цим е-направленням? 
  • Чи може ЗОЗ надати таку медичну послугу?
  • За якою програмою буде оплачуватись надання медичної допомоги за е-направленням?

Передумови обробки направлення

  1. Авторизація лікаря
  2. Пошук пацієнта в системі eHealth
  3. Пошук направлення

Особливості роботи з електронним направленням згідно з роз'ясненням НСЗУ:
- При формуванні е-направлення необхідно вказати кількість (у хвилинах чи в штуках).  Направлення, що створені до оновлення функціоналу ЕСОЗ (без кількості, прирівняно до одноразових і їх рекомендовано погасити одразу після обліку наданої послуги (послуг).


- Якщо направлення виписане з меншою кількістю (в штуках чи хвилинах), ніж потрібно пацієнту, лікуючий лікар, котрий надає цю послугу, може самостійно сформувати направлення з потрібною додатковою кількістю послуг.
- Якщо направлення з певною кількістю послуг взято в обробку та підвантажено в ЕМЗ, яким воно опрацьовується, то після реєстрації медичного запису про надану послугу відбувається автоматичний перерахунок залишку послуг за цим направленням.


- За електронними направленнями, доступна кількість яких передбачає більше одного звернення, пацієнт може звертатись для отримання послуги в декілька закладів охорони здоров'я. У такому випадку декілька закладів послідовно беруть в роботу електронне направлення, зменшення доступної кількості за направленням відбувається автоматично на боці ЦБД ЕСОЗ при реєстрації відповідних ЕМЗ, що посилаються на електронне направлення. Погашення має робити той заклад, що надав останню послугу за направленням - після реєстрації якої доступна кількість за електронним направленням стала 0 шт. (хвилин).

- При необхідності виправлення ЕМЗ з направленнями, які були погашені, або мають доступну кількість - 0 "нуль", лікар може самостійно сформувати необхідні направлення, які необхідні для виконання послуг. 

- За електронними направленнями, доступна кількість яких передбачає більше одного звернення (більше однієї штуки, або є доступна кількість в хвилинах), погашення відбувається коли доступна кількість рівна нулю.

Таб. 1 - Пошук направлення

Опис та алгоритм дійВідео

Пошук електронного направлення, взяття в чергу та обробку в системі eHealth.

Передумовою для пошуку:

  • обов'язково виписане електронне направлення лікарем ПМД або СМД;
  • пацієнт має надати номер електронного направлення надісланий йому в смс повідомленні або друкованій формі, отриманий від лікаря.

Алгоритм наступний:

1. Відкрити реєстр Направлення пацієнта.

2. Натиснути на спеціальну дію "Пошук направлення", ввести його номер та відкрити.

3. Взяти направлення в чергу на обробку.

4. Взяти направлення в обробку.

5. Надати послугу згідно направлення.

Пошук направлення в системі eHealth

Дане відео можливо переглянути на ютуб каналі support medeir, тут...

  1. Якщо пацієнту було надано електронне направлення, необхідно здійснити пошук направлення.
  2. У знайденому направленні, перевірити секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку (в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати взаємодію пацієнта, процедуру або діагностичний звіт).

ВАЖЛИВО!

Наразі в системі дозволені такі варіанти, якими можна підтвердити виконання направлення:

● Взаємодія:

  • із зазначеним висновком лікаря спеціаліста (Консультативний висновок)
  • із зазначеним типом “Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару”

● Процедура

● Діагностичний звіт

Наразі існує 9 типів електронних направлень, а саме:

1. Консультація

2. Лабораторна діагностика

3. Діагностична процедура

4. Процедура

5. Лікувально-діагностична процедура

6. Хірургічна процедура

7. Візуалізація

8. Госпіталізація

9. Переведення до іншого ЗОЗ

УВАГА!

Усі направлення має право закривати виключно лікар, який надавав медичну послугу за цим направленням ( виключенням є направлення на “лабораторну діагностику”, яку може закрити як сам лікар, так і середній медичний персонал).

Таб. 2 - "Чим підтверджується виконнання направлення"

Тип електронного направлення

Взаємодія з зазначеним висновком лікаря спеціаліста 

Діагностичний звіт

Процедура

Взаємодія з зазначеним типом “Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару”

Консультація




Діагностична процедура



Лікувально-діагностична процедура



Лабораторна діагностика




Візуалізація




Процедура



Хірургічна процедура



Госпіталізація




ВАЖЛИВО!

Направлення на "послугу" та "групу послуг"

 Електронна система охорони здоров'я дозволяє вказати в направленні, як конкретну послугу, так і групу послуг.

Група послуг обирається у випадках, коли лікар не може однозначно визначити потрібну послугу, яка потрібна пацієнту або не впевнений, яку конкретно процедуру буде проводити вузький спеціаліст. Така ситуація може виникнути при створенні направлень на візуалізації у стаціонарі (“...-скопії”), паліативну допомогу та реабілітацію.

Наприклад, лікар може направити на групу послуг під назвою "Цистоскопія" (код U40002). При цьому, вузький спеціаліст, який провів дослідження, виконав не просто цистоскопію (код 36812-00), але й біопсію. Оскільки до групи послуг під назвою "Цистоскопія" (код U40002) входить послуга ендоскопічна біопсія уретри (код 37215-00), то лікар, який провів дослідження, закриє направлення саме цією конкретною послугою.

Важливо: якщо ви не впевнені, яка послуга необхідна пацієнту і чи необхідна вона взагалі, рекомендуємо створити направлення на консультацію до вузького спеціаліста, який може встановити, яка саме медична послуга потрібна пацієнту, і вже самостійно створити направлення на цю конкретну послугу


Алгоритм дій обробки направлення

Алгоритм дій обробки направлення:

  •  В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 1)

Мал. 1 - Пошук направлення

  • Перевірити направлення (мал. 2).

Увага!

Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги (мал. 2, позначка [1]).

Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!

Для обробки направлення, необхідно знайти необхідний код послуги (мал. 2, позначка [2]) та клікнути "Ок" (мал. 2, позначка [3]).

Мал. 2 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)


При обробці електронного направлення, повних даних ПІБ та дати народження не відображено.  

В будь-яких випадках рекомендовано здійснювати пошук пацієнта!

  • Приклад направлення, створеного через іншу МІС (мал. 3).

- Після введення публічного номеру пацієнта, можливо перевірити тільки прізвище та ініціали, а також кількість повних років,

   після обрання конкретної послуги, та натискання кнопки "Ок", система запропонує пошук (мал. 4) / додавання картки МІС  (за умови її відсутності) (мал. 6), можливе тільки після виконання алгоритму роботи з електронним направленням.

Мал.  3 - Пошук направлення пацієнта (приклад)

Мал. 4 - Пошук картки пацієнта в МІС 

При пошуку пацієнта, додана спецдія "Загальний пошук", рекомендовано перед додаванням картки пацієнта в МІС, обов'язково виконати "Пошук пацієнта в системі "eHealth"

та, за потреби, Імпорт даних пацієнта з eHealth, щоб не створювати дублі карток МІС. Спецдія "Загальний пошук" не дає можливості перевірки даних пацієнта в ЕСОЗ (мал. 5).

Мал. 5 - Пошук пацієнта в МІС (спецдія "Загальний пошук")

При створенні картки пацієнта через пошук електронного направлення (мал. 6), обов'язково здійсніть "Пошук пацієнта в системі "eHealth"

та, за потреби, Імпорт даних пацієнта з eHealth, щоб не створювати дублі карток МІС.

Мал. 6 - Додавання картки МІС (за умови її відсутності)

  • Приклад направлення, створеного через МІС "МедЕйр",  після пошуку необхідної послуги, система одразу в блок "Загальна інформація" підтягне дані пацієнта, з чиєї картки було сформовано направлення (мал.  7).

Мал. 7 - Направлення, створене через МІС "МедЕйр" (приклад)


Після виконання всіх запропонованих дій з перевіркою пацієнта, виконати наступні дії:

  •  Перевірити категорію і код послуги, та взяти направлення в роботу (мал. 8).

Увага!

При обробці направлення через спецдію "Взяти направлення  в роботу" - це незворотня дія! 

Час блокування електронного направлення для взяття цього ж направлення в роботу іншим закладом - 12 годин.

Мал. 8 -  Спецдія "Взяти направлення в чергу та в роботу"


  • Після успішного взяття направлення в обробку, система видасть повідомлення (мал. 9).


Мал. 9 - Повідомлення про успішне взяття направлення в обробку

УВАГА!

Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле "Стан виконання за програмою"

(стан має бути "В обробці") (мал. 10).


Мал. 10 - Стан виконання направлення "В обробці"

  • Створюємо амбулаторну/або стаціонарну взаємодію, діагностичний звіт чи процедуру (виконавши всі передумови) та підтягуємо у ЕМЗ електронне направлення (мал. 11).

Мал. 11 - Підтягнуте електронне направлення у діагностичний звіт (приклад)

Мал. 12 - Підтягнуте електронне направлення у амбулаторну взаємодію (приклад)

  • Після внесення всіх даних у ЕМЗ, відправляємо та підписуємо ЕМЗ в eHealth, за потреби, гасимо направлення (мал. 13). 

За електронними направленнями, доступна кількість яких передбачає більше одного звернення (більше однієї штуки, або є доступна кількість в хвилинах), погашення відбувається коли доступна кількість рівна нулю. 

Якщо направлення на взаємодію чи іншу послугу було 1 штука, після відправки оновіть дані, система покаже доступну кількіть - нулью

Мал. 13 - Процес погашення електронного направлення (приклад)

  • Нет меток