Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 20 Следующий »

Направлення – процес залучення лікуючим лікарем іншого надавача медичної допомоги на підставі оцінки стану здоров’я пацієнта та медичних показань для надання відповідного медичного обслуговування;

  1. В системі "eHealth" одне направлення відповідає одній послузі;
  2. В системі "eHealth" направлення неможливо змінити чи виправити, але можна відмінити (якщо послуга ще не була надана), і створити нове;
  3. Направлення може бути створеним та закритим у рамках програми. Під програмою розуміється будь-який набір послуг та пов'язаний набір правил, що разом визначають умови програми державних гарантій, згідно з якою відбувається відшкодування

Перш ніж взяти в обробку е-направлення, медичний працівник спершу має визначити:

  • Чи це е-направлення досі не взяв в роботу жоден інший надавач медичних послуг?
  • Яка медична послуга має бути надана пацієнту за цим е-направленням? 
  • Чи може ЗОЗ надати таку медичну послугу?
  • За якою програмою буде оплачуватись надання медичної допомоги за е-направленням?

Передумови обробки направлення

  1. Авторизація лікаря
  2. Пошук пацієнта в системі eHealth
  3. Пошук направлення

Таб. 1 - Пошук направлення

Опис та алгоритм дійВідео

Пошук електронного направлення, взяття в чергу та обробку в системі eHealth.

Передумовою для пошуку:

  • обов'язково виписане електронне направлення лікарем ПМД або СМД;
  • пацієнт має надати номер електронного направлення надісланий йому в смс повідомленні або друкованій формі, отриманий від лікаря.

Алгоритм наступний:

1. Відкрити реєстр Направлення пацієнта.

2. Натиснути на спеціальну дію "Пошук направлення", ввести його номер та відкрити.

3. Взяти направлення в чергу на обробку.

4. Взяти направлення в обробку.

5. Надати послугу згідно направлення.

Пошук направлення в системі eHealth

Дане відео можливо переглянути на ютуб каналі support medeir, тут...

  1. Якщо пацієнту було надано електронне направлення, необхідно здійснити пошук направлення.
  2. У знайденому направленні, перевірити секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку (в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати взаємодію пацієнта, процедуру або діагностичний звіт).

ВАЖЛИВО!

Наразі в системі дозволені такі варіанти, якими можна підтвердити виконання направлення:

● Взаємодія:

  • із зазначеним висновком лікаря спеціаліста (Консультативний висновок)
  • із зазначеним типом “Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару”

● Процедура

● Діагностичний звіт

Наразі існує 9 типів електронних направлень, а саме:

1. Консультація

2. Лабораторна діагностика

3. Діагностична процедура

4. Процедура

5. Лікувально-діагностична процедура

6. Хірургічна процедура

7. Візуалізація

8. Госпіталізація

9. Переведення до іншого ЗОЗ

УВАГА!

Усі направлення має право закривати виключно лікар, який надавав медичну послугу за цим направленням ( виключенням є направлення на “лабораторну діагностику”, яку може закрити як сам лікар, так і середній медичний персонал).

Таб. 2 - "Чим підтверджується виконнання направлення"


Тип електронного направлення

Взаємодія з зазначеним висновком лікаря спеціаліста 

Діагностичний звіт

Процедура

Взаємодія з зазначеним типом “Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару”

Консультація




Діагностична процедура



Лікувально-діагностична процедура



Лабораторна діагностика




Візуалізація




Процедура



Хірургічна процедура



Госпіталізація




ВАЖЛИВО!

Направлення на "послугу" та "групу послуг"

 Електронна система охорони здоров'я дозволяє вказати в направленні, як конкретну послугу, так і групу послуг.

Група послуг обирається у випадках, коли лікар не може однозначно визначити потрібну послугу, яка потрібна пацієнту або не впевнений, яку конкретно процедуру буде проводити вузький спеціаліст. Така ситуація може виникнути при створенні направлень на візуалізації у стаціонарі (“...-скопії”), паліативну допомогу та реабілітацію.

Наприклад, лікар може направити на групу послуг під назвою "Цистоскопія" (код U40002). При цьому, вузький спеціаліст, який провів дослідження, виконав не просто цистоскопію (код 36812-00), але й біопсію. Оскільки до групи послуг під назвою "Цистоскопія" (код U40002) входить послуга ендоскопічна біопсія уретри (код 37215-00), то лікар, який провів дослідження, закриє направлення саме цією конкретною послугою.

Важливо: якщо ви не впевнені, яка послуга необхідна пацієнту і чи необхідна вона взагалі, рекомендуємо створити направлення на консультацію до вузького спеціаліста, який може встановити, яка саме медична послуга потрібна пацієнту, і вже самостійно створити направлення на цю конкретну послугу

Алгоритм дій обробки направлення:

  •  В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 1)

Мал. 1 - Пошук направлення

  • Перевірити направлення (мал. 2).

Увага!

Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги (мал. 2, позначка [1]).

Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!

Для обробки направлення, необхідно знайти необхідний код послуги (мал. 2, позначка [2]) та клікнути "Ок" (мал. 2, позначка [3]).

Мал. 2 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)


При обробці електронного направлення, повних даних ПІБ та дати народження не відображено.  

В будь-яких випадках рекомендовано здійснювати пошук пацієнта!

  • Приклад направлення, створеного через іншу МІС (мал. 3).

- Після введення публічного номеру пацієнта, можливо перевірити тільки прізвище та ініціали, а також кількість повних років,

   після обрання конкретної послуги, та натискання кнопки "Ок", система запропонує пошук (мал. 4) / додавання картки МІС  (за умови її відсутності) (мал. 6),

   можливе тільки після виконання алгоритму роботи з електронним направленням.

Мал.  3 - Пошук направлення пацієнта (приклад)

Мал. 4 - Пошук картки пацієнта в МІС 

При пошуку пацієнта, додана спецдія "Загальний пошук", рекомендовано перед додаванням картки пацієнта в МІС, обов'язково виконати "Пошук пацієнта в системі "eHealth"

та, за потреби, Імпорт даних пацієнта з eHealth, щоб не створювати дублі карток МІС. Спецдія "Загальний пошук" не дає можливості перевірки даних пацієнта в ЕСОЗ (мал. 5).

Мал. 5 - Пошук пацієнта в МІС (спецдія "Загальний пошук")

При створенні картки пацієнта через пошук електронного направлення (мал. 6), обов'язково здійсніть "Пошук пацієнта в системі "eHealth"

та, за потреби, Імпорт даних пацієнта з eHealth, щоб не створювати дублі карток МІС.

Мал. 6 - Додавання картки МІС (за умови її відсутності)

  • Приклад направлення, створеного через МІС "МедЕйр",  після пошуку необхідної послуги, система одразу в блок "Загальна інформація" підтягне дані пацієнта,

з чиєї картки було сформовано направлення (мал.  7).

Мал. 7 - Направлення, створене через МІС "МедЕйр" (приклад)


Після виконання всіх запропонованих дій з перевіркою пацієнта, виконати наступні дії:

  •  Перевірити категорію і код послуги, та взяти направлення в чергу (мал. 8), а потім в обробку, або виконати цю процедуру однією спецдією "Взяти направлення в чергу та в роботу" (мал. 8).

Увага!

При обробці направлення через спецдію "Взяти направлення в чергу та в роботу" - це незворотня дія! 

Мал. 8 -  Спецдія "Взяти направлення в чергу та в роботу"


  • Або виконати дію "Взяти направлення в чергу на обробку" (дана дія є зворотньою)  (мал. 9).



Мал. 9 - Формування черги на обробку

Зняття направлення з черги на обробку:

  • При потребі зняття направлення з черги на обробку, у відкритому електронному направленні натискаємо кнопку

та підтверджуємо зняття (мал. 10).

Мал. 10 - Зняття направлення з черги на обробку

  • Після обробки система видасть повідомлення: "Направлення хххх-хххх-хххх-хххх успішно знято з черги на обробку в системі "eHealth" (мал. 11).

Мал. 11 - Успішно виконана дія зняття направлення з черги на обробку

  • Стан виконання направлення за програмою змінюється на "Нове".
  •  Взяти направлення в обробку (мал. 12). 


Увага!

При обробці направлення через спецдію "Взяття направлення в обробку" - це незворотня дія, спеціаліст, що призначений на обробку, має виконати це направлення! 

Мал. 12 - Спецдія "Взяття направлення в обробку"



  • Після успішного взяття направлення в обробку, система видасть повідомлення (мал. 13).

Мал. 13 - Повідомлення про успішне взяття направлення в обробку

УВАГА!

Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле "Стан виконання за програмою"

(стан має бути "В обробці" (мал. 14)).

Мал. 14 - Стан виконання направлення "В обробці"

  • Створюємо амбулаторну/або стаціонарну взаємодію, діагностичний звіт чи процедуру (виконавши всі передумови) та підтягуємо у ЕМЗ електронне направлення (мал. 15).

Мал. 15 - Підтягнуте електронне направлення у амбулаторну взаємодію (приклад)

Мал. 16 - Підтягнуте електронне направлення у діагностичний звіт (приклад)


Після внесення всіх даних у ЕМЗ, відправляємо та підписуємо ЕМЗ в eHealth, за потреби, гасимо направлення (мал. 17). 

Мал. 17 - Процес погашення електронного направлення (приклад)

  • Нет меток