ПРО РОЗДІЛ:

Даний підрозділ Реєстри (Керівник СМД) розділу Перегляд інформації (СМД) інструкцій користувача містить короткий опис роботи з модулями та реєстрами МІС керівника СМД. В розділі описано роботу з реєстрами: огляд модулів та реєстрів, пошук необхідної інформації для керівника та перехід до неї, розклад, вибірка за спеціалістом та інше.

ВАЖЛИВО!

Для коректної роботи з системою MedEir необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку Опис системи (детальний перелік розділів тут...) та Початок роботи (Керівник ПМД/СМД).

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та функціонал керівника СМД, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Інформація даної інструкції подана лише для керівника CМД.

УВАГА!

Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації блоку Керівник медзакладу (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).

Дерево навігації ярликів керівника CМД містить такі модулі та реєстри (мал. 1). Дерево навігації містить перелік реєстрів та підреєстрів відповідного модуля, обраного користувачем. Опис стандартних модулів, реєстрів та підреєстрів наведено в Таблиці 1 - 3, перелік елементів дерева навігації залежить від налаштувань системи.


Мал. 1 - Інтерфейс керівника CМД (приклад)


Модуль "Поліклініка" (мал. 1, позначка [3] та [8])    (піктограми, назви модулів та реєстрів відрізняються в залежності від налаштування системи) містить наступні реєстри (детальний опис реєстрів та ЕК в розділі Загальні реєстри):

Таблиці 1. Поліклініка

Назва реєстру/підреєструОпис

У даному реєстрі можна виконати пошук пацієнта за допомогою Загального пошуку чи за Фільтрацією, перейти до ЕМК пацієнта, тощо. На деяких проектах (залежить від налаштувань) доступний пошук пацієнта в системі eHealth.

Відображає інформацію стосовно записів на прийом до лікарів (дата, час початку та закінчення прийому, назва ЛЗ, тип консультації, спеціальність, дані про пацієнта, тип звернення і т.д.). Даний реєстр може містити підреєстри  (мал. 1, позначка [2]), елемент  містить згорнуті підреєстри, якщо натиснути розкривається їх перелік.

Містить інформацію стосовно викликів лікарів поза межами лікувального закладу.

Список електронних медичних карт пацієнтів.

Перелік пацієнтів, які перебувають на диспансерному нагляді в ЛЗ. Містить наступні дані: номер картки, ПІБ пацієнта, дата відкриття, ПІБ лікаря, діагноз за яким відкрито картку та ін.

Перелік лікарняних листків, виданих пацієнту. Дані відображаються за умови заповнення інформації в консультації лікаря. Даний реєстр може містити підреєстри  (мал. 1, позначка [2]), елемент  містить згорнуті підреєстри, якщо натиснути розкривається іх перелік.

Містить інформацію стосовно проведених лабораторних досліджень, а також дає змогу переглянути їх результати, відкривши запис.

Список електронних направлень пацієнтів. Пошук можна здійснити за допомогою відповідної кнопки Пошук направлення (знаходиться у верхній панелі) або через фільтрацію по номеру або за прізвищем пацієнта. Звертаємо увагу, що через Пошук направлення відображаються лише ті направлення, які мають статус "Нове" або "В черзі".

Перелік вакцинацій, які проведено/заплановано пацієнту. Інформація імпортується з ЕМК пацієнта, реєстр Таблиця імунізацій.

Містить інформацію щодо виписаних пацієнту рецептів.

Реєстр консультацій, що створені в рамках проекту телемедицини та проведені з використанням засобів дистанційного зв'язку.

Модуль "Стаціонар" (мал. 1, позначка [4] та [9])  (піктограми, назви модулів та реєстрів, відрізняються в залежності від налаштування системи), містить наступні реєстри (детальний опис реєстрів та ЕК, в розділі Загальні реєстри):

Таблиці 2. Стаціонар

Назва реєстру/підреєструОпис

Інформація про пацієнтів, які поступили на госпіталізацію (фіксується дата і час надходження, номер в журналі, ПІБ пацієнта, форма карти 003/о або 096/о, ким скерований, відділення в яке госпіталізований, дата виписки і т.д.). Картка госпіталізації - "Візит".

Інформація про пацієнтів, які поступили на госпіталізацію (фіксується дата і час надходження, номер в журналі, ПІБ пацієнта, форма карти 003/о або 096/о, ким скерований, відділення, в яке госпіталізований, дата виписки і т.д.). Картка госпіталізації - "Надходження". Даний реєстр може містити підреєстри, елемент  містить згорнуті підреєстри, якщо натиснути розкривається їх перелік.

Інформація щодо призначеного плану лікування стаціонарних хворих із зазначенням препаратів та тривалості лікування

У даному реєстрі можна виконати пошук пацієнта за допомогою Загального пошуку, Пошуку пацієнта в системі eHealth чи за Фільтрацією, перейти до ЕМК пацієнта, тощо.  На деяких проектах (залежить від налаштувань) доступний пошук пацієнта в системі eHealth.

У даному підреєстрі відображається перелік тих пацієнтів, що відносяться до стаціонарного відділення користувача. Можна виконати пошук пацієнта за допомогою Загального пошуку, Пошуку пацієнта в системі eHealth чи за Фільтрацією, перейти до ЕМК пацієнта, тощо.

Реєстр карток новонароджених (ф. 097/о) містить інформацію про дату та час народження, стать, зріст та вагу, ПІБ матері. Даний реєстр може містити підреєстри, елемент  містить згорнуті підреєстри, якщо натиснути розкривається іх перелік.

Перелік відкритих у ЛЗ стаціонарних карток. Містить три підреєстри:

  • Стаціонарна картка 003/о
  • Стаціонарна картка 096/о
  • Стаціонарна картка 003-1/о

Даний реєстр може містити підреєстри, елемент  містить згорнуті підреєстри, якщо натиснути розкривається їх перелік.

Перелік згенерованих форм 066/о пацієнтів, що виписані зі стаціонару

Список електронних направлень пацієнтів. Пошук можна здійснити за допомогою відповідної кнопки Пошук направлення (знаходиться у верхній панелі) або через Фільтрацію по номеру або за прізвищем пацієнта. Звертаємо увагу, що через Пошук направлення відображаються лише ті направлення, які мають статус Нове або В черзі

Перелік оперативних втручань, зроблених пацієнту під час стаціонарного лікування (інформація підтягується зі стацкарти пацієнта, реєстр Оперативні втручання)

Перелік журналів, що ведуться в стаціонарі. Даний реєстр може містити підреєстри, елемент  містить згорнуті підреєстри, якщо натиснути розкривається їх перелік


Модуль "Налагодження ЛЗ"  (мал. 1, позначка [6] та [10]), містить наступні реєстри (детальний опис реєстрів та ЕК, в розділі Загальні реєстри):

Таблиці 3. Налагодження ЛЗ

Назва реєстру/підреєструОпис

Містить інформацію щодо спеціалістів ЛЗ (ПІБ та спеціальність). У цьому реєстрі керівник ПМД проводить створення нових співробітників, їх реєстрацію в eHealth та звільнення, тощо.

Відображає інформацію про ЛЗ та структурні підрозділи.

Містить інформацію стосовно ЛЗ. У цьому реєстрі керівник виконує авторизацію закладу в eHealth (у верхній панелі кнопка )
Також у даному розділі можна переглянути реєстрацію закладу в eHealth, послуги (відкривши картку ЛЗ), тощо.

В таблицях для керівника СМД зазначено три основні модулі роботи з інформацією Пацієнта та ЛЗ, при цьому дерево навігації містить також інші модулі та реєстри (мал. 1). Модуль "Звіти" або "Звіти/Статистика" (мал. 1, позначка [5] та [11]), містить набір звітів ПМД (більш детально можна ознайомитись в розділі Робота зі звітами.). Перелік звітів та інформація, що потрапляє до нього та з яких даних системи, зазначено в розділі СтатистикаПізніше в розділі Звіти (Керівник СМД) для керівника буде зазначено загальну інформацію (скорочено) стосовно роботи зі звітами.  Модуль "Довідники"  (мал. 1, позначка [7] та,[12]), містить набір довідників СМД: МКХ-10 ,причини звернень за кодом ІСРС та інше (детально в розділі Довідники). Також (в залежності від налаштування системи) дерево навігації може містити додаткові модулі, наприклад, "Стаціонарні картки" (мал. 1, позначка [8]), містить інформацію стосовно відкритих та закритих стаціонарних карток пацієнтів в ЛЗ (слугує лише для перегляду інформації та статистики).  Детальний опис найбільш поширених модулів, реєстрів доступних користувачу та ЕК, розміщено в розділі Опис та робота з модулямиЗагальні реєстри

Отже, для пошуку, перегляду або обробки необхідної інформації, потрібно:

Більш детальну інформацію стосовно роботи з реєстрами можна переглянути у відповідних розділах (залежить від даних та функцій, що потрібно виконати). Наприклад, необхідну інформацію для роботи з даними eHealth керівник закладу зможе знайти в розділах Робота з eHealth (Керівник ПМД/СМД) та Робота з "eHealth".

  • Нет меток