ПРО РОЗДІЛ:

Даний підрозділ Реєстри (Керівник ПМД) розділу Перегляд інформації (Керівник ПМД) інструкцій користувача містить короткий опис роботи з модулями та реєстрами МІС керівника ПМД. В розділі описано роботу з реєстрами: огляд модулів та реєстрів, пошук необхідної інформації для керівника та перехід до неї, розклад, вибірка за спеціалістом та інше.

ВАЖЛИВО!

Для коректної роботи з системою MedEir необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку Опис системи (детальний перелік розділів тут...) та Початок роботи (Керівник ПМД/СМД).

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та функціонал керівника ПМД, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Інформація даної інструкції подана лише для керівника ПМД.

УВАГА!

Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу, може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації блоку Керівник медзакладу (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).

Дерево навігації ярликів керівника ПМД містить такі модулі та реєстри (мал. 1). Дерево навігації містить перелік реєстрів та підреєстрів, відповідного модуля, обраного користувачем. Опис стандартних модулів, реєстрів та підреєстрів наведено в Таблиці 1 та 2, перелік елементів дерева навігації залежить від налаштувань системи.


Мал. 1 - Інтерфейс керівника ПМД (приклад)


Модуль "Поліклініка" (мал. 1, позначка [1] та [3]) або "ЦПМСД" (мал. 1, позначка [2] та [7]   (піктограми, назви модулів та реєстрів відрізняються в залежності від налаштування системи) містить наступні реєстри (детальний опис реєстрів та ЕК, в розділі Загальні реєстри):

Таблиці 1. Поліклініка або ЦПМСД

Назва реєстру/підреєструОпис

У даному реєстрі можна виконати пошук пацієнта за допомогою Загального пошуку чи за Фільтрацією, перейти до ЕМК пацієнта, тощо. Даний реєстр може містити підреєстри  (мал. 1, позначка [2]), елемент  містить згорнуті підреєстри, якщо натиснути розкривається їх перелік.

Відображає інформацію стосовно записів на прийом до лікарів (дата, час початку та закінчення прийому, назва ЛЗ, тип консультації, спеціальність, дані про пацієнта, тип звернення і т.д.).

Містить інформацію стосовно викликів лікарів поза межами лікувального закладу.

Список електронних медичних карт пацієнтів.

Перелік пацієнтів, які перебувають на диспансерному нагляді в ЛЗ. Містить наступні дані: номер картки, ПІБ пацієнта, дата відкриття, ПІБ лікаря, діагноз, за яким відкрито картку та ін.

Список форм № 025-2/о "Талон для реєстрації заключних (уточнених) діагнозів", містить інформацію щодо відкриття талону, ПІБ та дату народження пацієнта, назву діагнозу, ПІБ лікаря. Даний реєстр може містити підреєстри  (мал. 1, позначка [2]), елемент  містить згорнуті підреєстри, якщо натиснути розкривається їх перелік.

Перелік лікарняних листків, виданих пацієнту. Дані відображаються за умови заповнення інформації в консультації лікаря. Даний реєстр може містити підреєстри  (мал. 1, позначка [2]), елемент  містить згорнуті підреєстри, якщо натиснути розкривається їх перелік.

Містить інформацію стосовно проведених лабораторних досліджень, а також дає змогу переглянути їх результати, відкривши запис.

Список електронних направлень пацієнтів. Пошук можна здійснити за допомогою відповідної кнопки Пошук направлення (знаходиться у верхній панелі) або через Фільтрацію по номеру або за прізвищем пацієнта. Звертаємо увагу, що через Пошук направлення відображаються лише ті направлення, які мають статус "Нове" або "В черзі".

Перелік вакцинацій, які проведено/заплановано пацієнту. Інформація імпортується з ЕМК пацієнта, реєстр Таблиця імунізацій.


Містить інформацію щодо виписаних пацієнту рецептів, у т.ч. за програмою Доступні ліки.


Реєстр консультацій, що створені в рамках проекту телемедицини та проведені з використанням засобів дистанційного зв'язку.


Модуль "Налагодження ЛЗ"  (мал. 1, позначка [5] та [9]), містить наступні реєстри (детальний опис реєстрів та ЕК, в розділі Загальні реєстри):

Таблиці 2. Налагодження ЛЗ

Назва реєстру/підреєструОпис

Містить інформацію про спеціалістів ЛЗ (ПІБ та спеціальність). У цьому реєстрі керівник ПМД проводить створення нових співробітників, їх реєстрацію в eHealth та звільнення, тощо.

Відображає інформацію щодо структурних підрозділів ЛЗ (амбулаторії та ФАПи).

Містить інформацію стосовно ЛЗ. У цьому реєстрі керівник виконує авторизацію закладу в eHealth (у верхній панелі кнопка )
Також у даному розділі можна переглянути договори з НСЗУ, реєстрацію закладу в eHealth (відкривши картку ЛЗ), тощо.

В таблицях для керівника ПМД зазначено два основні модулі роботи з інформацією Пацієнта та ЛЗ, при цьому дерево навігації містить також інші модулі та реєстри (мал. 1). Модуль "Звіти" або "Звіти/Статистика" (мал. 1, позначка [4] та [10]), містить набір звітів ПМД (більш детально можна ознайомитись в розділі Робота зі звітами ). Перелік звітів та інформація, що потрапляє до нього та з яких даних системи, зазначено в розділі Статистика. Пізніше в розділі Звіти ПМД для керівника буде зазначено загальну інформацію (скорочено) стосовно роботи зі звітами.  Модуль "Довідники"  (мал. 1, позначка [6] та [11]), містить набір довідників ПМД:  МКХ-10, причини звернень за кодом ІСРС та інше (детально в розділі Довідники). Також (в залежності від налаштування системи) дерево навігації може містити додаткові модулі, наприклад, "Реєстратура" (мал. 1, позначка [8]), містить інформацію стосовно записів на прийом до лікарів та (в залежності від налаштувань) може містити функцію створення записів на прийом. Детальний опис найбільш поширених модулів, реєстрів доступних користувачу та ЕК, розміщено в розділі Опис та робота з модулямиЗагальні реєстри.

Отже, для пошуку, перегляду або обробки необхідної інформації, потрібно:

Більш детальну інформацію стосовно роботи з реєстрами можно переглянути у відповідних розділах (залежить від даних та функцій, що потрібно виконати). Наприклад, необхідну інформацію для роботи з даними eHealth керівник закладу зможе знайти в розділах Робота з eHealth (Керівник ПМД/СМД) та Робота з "eHealth".

  • Нет меток