ЗмістОпис

Загальна інформація про реєстр

Опис поширених кнопок спеціальних дій для реєстру

ВАЖЛИВО!

Не всі з описаних нижче можливостей можуть бути використані при роботі з реєстрами даних. В залежності від системних прав конкретного користувача, виду та призначення конкретного реєстру даних, ті чи інші, з перелічених далі в інструкції основні елементи управління реєстрами, можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Більш детально опис та робота із реєстром розглянуто у відповідних розділах Робота з пацієнтомРобота з "eHealthта блоках "Інструкції користувача" Медзаклади ПМДМедзаклади СМД.

УВАГА!

Передумовою для ознайомлення з інформацією даного розділу та роботою в системі, є виконання умов розділу Елементи управління інтерфейсуОпис та робота з реєстрамиЗагальні функції карток реєстрів.

РЕЄСТР "НАПРАВЛЕННЯ ПАЦІЄНТА"

Реєстр "Направлення пацієнта"/"Направлення" (мал.1розташований в модулі ЦПМСД / Поліклініка    (для працівника первинної ланки), Поліклініка / Стаціонар     

Для перегляду реєстру, необхідно:

  1. Перейти в модуль ЦПМСД / Поліклініка / Стаціонар     (мал. 1детально про модуль тут...)
  2. Відкрити реєстр "Направлення" /"Направлення пацієнта" (мал. 1).
  3. В робочій області головного вікна системи відкриється таблиця реєстру (мал.1) в якому відображаються всі ЕК направлень створені або оброблені в МІС.

Процедура – це діяльність (маніпуляція, втручання) запланована, поточна та історична, що є сутністю для запису деталей, яка виконується або проводиться на пацієнтах з пацієнтом. Процедури поділяються на зареєстровані в eHealth, внутрішні (без передачі до eHealth) зареєстровані лише в МІС та історичні...

Детально в інструкції Опис ЕК процедура та Процедури ("eHealth")

До даного реєстру потрапляють внутрішні (без передачі до eHealth) та зовнішні (з передачею до eHealth)  електронні направлення пацієнта. В реєстрі відображаються у вигляді картки в стані: "Активне", "В роботі", "В роботі", "Відкликано", "Помилково внесено", "Чернетка" (таб. 1).

УВАГА!

Направлення – процес залучення лікуючим лікарем іншого надавача медичної допомоги на підставі оцінки стану здоров’я пацієнта та медичних показань для надання відповідного медичного обслуговування;

  1. В системі "eHealth" одне направлення відповідає одній послузі;
  2. В системі "eHealth" направлення неможливо змінити чи виправити, але можна відмінити (якщо послуга ще не була надана), і створити нове;
  3. Направлення може бути створеним та закритим у рамках програми. Під програмою розуміється будь-який набір послуг та пов'язаний набір правил, що разом визначають умови програми державних гарантій, згідно з якою відбувається відшкодування
Для перегляду переліку станів реєстру "Направлення" в таблиці

Таб. 1 - Стани електронного направлення

Назва стану

Пояснення

Чернетка

Неактивний запит на обслуговування

Активне

Активний запит на обслуговування

Відкликане

Запит було відкликано до завершення намічених дій

Помилково внесено

Запит позначено, як внесений помилково та вважається недійсним

В роботі

Не використовуюється в рамках взаємодії з системою «eHealth»

Завершено

Не використовуюється в рамках взаємодії з системою «eHealth»

Таб. 2 - Стани електронного направлення у відповідності до програми

Назва стану

Пояснення

Нове

Активний запит на користування послугою з програмою, пацієнт не знаходиться в черзі

В черзі

Активний запит на користування послугою з програмою, пацієнт знаходиться в черзі

В обробці

Надання послуги в рамках направлення розпочато, але не завершено

Погашене

Діяльність згідно запиту на обслуговування виконано повністю. Подальша активність не відбуватимися

Таб. 3 - Стани обробки електронного направлення

Назва стану

Пояснення

В обробці

Запис знаходиться у черзі на обробку в системі «eHealth»

Оброблено успішно

Запис успішно оброблено в системі «eHealth»

Оброблено неуспішно

Запис неуспішно оброблено в системі «eHealth»

Мал. 1 - Реєстр "Направлення пацієнта"

Реєстр представлений таблицею (мал.1, мал.  2), із набором стандартних та спеціальних дій (кнопок) та містить наступний перелік колонок (мал. 2). 
Перелік колонок користувач може налаштувати під свої потреби, натиснувши правою клавішею миші на назву колонок та обрати у формі "Налагодження колонок" (мал. 2) (детально Елементи управління інтерфейсу), а також змінити розташування колонок (детально тут...).

Мал. 2 - Налагодження колонок  реєстру "Направлення пацієнта"

Для налагодження колонок, необхідно проставити відмітки навпроти потрібної колонки(відмітити ствердно ( ☑ - "так") ) або зняти відмітки з тих колонок, які непотрібні (мал. 3).

Мал. 3  - Перелік колонок реєстру "Направлення пацієнта"

 Детальний опис колонок таблиці реєстру наведено в таблиці 4 (носить інформативний характер та відображена у згорнутому форматі).

Табл. 4  - Атрибути (колонки) реєстру

Для перегляду переліку колонок реєстру "Направлення"

Назва атрибуту

Опис

"Категорія"

Містить значення з довідника "Категорія направлення"

"Код послуги/Групи послуги"

Містить значення з довідника

"Дата"

Дата створення направлення

"Публічний номер"

Публічний номер направлення в системі «eHealth» на окрему послугу/групу послуг

"Пацієнт"

Пацієнт, котрому створено електронне направллення

"Стать"

Стать пацієнта

"Амбулаторна картка"

Містить дані, за умови попереднього створення амбулаторної каартки в межах МІС. Вказаний номер та дата створення амбулаторної картки

"Стан"

Стан електронного направлення

"Стан виконання за програмою"

Стан виконнання електронного направлення

"Пріоритет"

Пріоритет виконнання послуги  (планова або ургентна)

"eHealth"

Відмітка ро реєстрацію в ЕСОЗ

"Направив спеціаліст"

Ініціатор ел. направлення (перегляд ланих в  колонці можливий в межах ЛЗ)

"Спеціальність"

Містить дані для направлень з категорією "Госпіталізація"

"Лікувальний заклад"

Лікувальний заклад, в рамках якого було створенно ел. направлення (перегляд ЛЗ в даній колонці можливий в межах ЛЗ)

"Профіль відділення"

Для направлень в междах МІС

"Прикріплено результат"

Відмітка про доданий результат електронного направлення

"Дата виконання"

Дата виконнання направлення

"Організація створення"

Лікувальний заклад, в рамках якого було створенно ел. направлення (перегляд ЛЗ в даній колонці можливий в межах МІС)

"Створено"

Дата створення направлення

"Хто створив"

Ініціатор направлення 

"Змінено"

Дата та час внесення змін у карту направленть

"Хто змінив"

Хто вніс зміни в картку електронного направлення

З переліку стандартних дій в реєстрі користувачу недоступна дія "Створити". Дана дія доступна лише з-під ЕМК пацієнта (детально Робота з ЕМК пацієнта та Створення направлення пацієнта (амбулаторна взаємодія)/ Направлення "eHealth" (стаціонарна взаємодія)/ Пошук та обробка направлення (eHealth)

Реєстр призначений  для перегляду та пошуку електронних направлень.

 Структура та робота з реєстром, набір стандартних кнопок зазначені в розділі Опис та робота з реєстрами. 

Окрім стандартного набору дій над даними реєстру, користувачу можуть бути (за наявності відповідних прав) доступні додаткові дії (мал. 4.) 

ВАЖЛИВО!

Кнопки спеціальних дій визначаються та налаштовуються під кожний реєстр окремо, адміністраторами МІС MedEir за попередніми домовленостями (детально в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).

СПЕЦІАЛЬНІ ДІЇ РЕЄСТРУ

Реєстр "Направлення" містить кнопки спеціальних дій, які дають змогу виконувати певні дії над ЕМК пацієнта. Найпоширеніший перелік кнопок спеціальних дій наведений нижче на (мал. 4 та в табл. 5)

 

Мал. 4 - Спеціальні дії в реєстрі "Направлення пацієнта"

Табл. 5 - Призначення кнопок "Спеціальних дій" в реєстрі Пацієнти

№ п/п

Зображення кнопки

Назва кнопки

Доступність на використання

Опис

1.

Пошук направлення в системі "eHealth"

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Кнопка призначена для пошуку електронного направлення пацієнта в системі ЕСОЗ за публічним номером

2.

Створити візит/Створити надходження 

Доступно всім у кого зазначено в правах

Кнопка доступна лише для функціоналу МІС. Дозволяє створити госпіталізацію пацієнта (створення стаціонарної карти пацієнта та хапис в журналі про госпіталізацію пацієнта)

3.

Відкрити

Доступно всім, у кого зазначено в правах
Кнопка доступна лише для функціоналу МІС. Дозволяє відкрити обрану карку реєстру
4.

Закрити

Доступно всім, у кого зазначено в правах
Кнопка доступна лише для функціоналу МІС. Дозволяє закрити реєстр
5.

Оновити

Доступно всім, у кого зазначено в правах
Кнопка доступна лише для функціоналу МІС. Дозволяє оновити дані реєстру
6.

Експорт

Доступно всім, у кого зазначено в правах
Кнопка доступна лише для функціоналу МІС. Дозволяє експортувати дані реєстру в таблицю програми "Microsoft Excel".
Кнопка доступна, за умови налаштувань прав користувачу

 

  • Нет меток