ПРО РОЗДІЛ:

У розділі зазначені загальні правила та алгоритми роботи з пацієнтами при зверненні до реєстратури, з використанням функціоналу МІС. 

Спеціаліст приймального відділення, застосовуючи МІС при роботі з пацієнтом, може, наприклад:

  • Провести пошук ЕК або ЕМК
  • За відсутності пацієнта в системі, створити картку пацієнта
  • Відкрити інформацію про пацієнта, переглянути її, додати записи
  • Створити запис на прийом до лікаря або в кабінет
  • Надати необхідну інформацію пацієнтові, роздрукувавши її з системи

Повний опис функціоналу спеціаліста приймального відділення в системі наведено в блоці Опис системи у відповідних розділах. Детальний перелік розділів зазначено в таблиці першого пункту умов роботи для користувача, інструкції Пам'ятка користувача (СМД) та Опис інтерфейсу (СМД).

ВАЖЛИВО!

Нижче наведено таблицю з інструкціями та основними етапами алгоритму роботи спеціалістів приймального відділення з даними пацієнта в системі. Ознайомлення з кожним етапом є необхідним для коректної роботи з системою.

Представлений в таблиці алгоритм враховує простий варіант роботи (Пошук та ідентифікація пацієнта, Перегляд інформації пацієнта, при яких певний пункт етапу може бути розширено або зменшено, з огляду на ситуацію.

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам, які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та системні права користувача, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

УВАГА!

Передумовою для роботи з інформацією даного підрозділу та роботою в системі є попереднє ознайомлення з відповідними розділами блоку Опис системи, (перелік розділів зазначено у пункті першому, тут...), Опис інтерфейсу (СМД).

Перелік інструкцій розділу та пошук 

Статистика переглядів інструкцій

Таблиця 1. Перелік інструкції та етапів алгоритму роботи


Призначення

Опис

Пошук  пацієнта

(в залежності від типу звернення)

Пошук та ідентифікація пацієнта

  • Звернення пацієнта до спеціаліста реєстратури, у реєстрі "Пацієнти"


Створення/реєстрація ЕК пацієнта

Імпорт даних пацієнта

Огляд та внесення змін до ЕК пацієнта

Перегляд інформації пацієнта

Робота з даними (ЕК) пацієнта в системі MedEir та eHealth, в залежності від результатів пошуку (попередній етап роботи):

  1. Відсутні дані пацієнта в MedEir або eHealth
    • створення картки пацієнта в MedEir;
    • реєстрація пацієнта в eHealth;
    • імпорт даних пацієнта з eHealth до MedEir.
  2. Дані пацієнта знайдено в системі та ідентифіковано правильно
    • відкриття та перегляд ЕК;
    • внесення змін до даних пацієнта (за необхідності);
    • перегляд ЕМК пацієнта.

Створення запису на прийом

Звернення пацієнта на прийом до лікаря може проходити за трьома сценаріями: СамозверненняПопередній запис (реєстратура, лікар або медичний портал); За направленням.

Розділ інструкції "Запис на прийом пацієнта" блоку Реєстратура містить інформацію стосовно попереднього запису пацієнта: передумови та варіанти створення, оновлення, редагування запису на прийом до лікаря. 


  • Нет меток