Зміст | Призначення | Опис | Відео | |
Авторизація спеціалістів в системі eHealth |
Загальний розділ для користувачів ПМД/СМД. |
Алгоритм проведення авторизації наступний:
- Для проходження авторизації в системі eHealth перейти в реєстр ЕМК (мал. 1 позначка [1]) або натиснути на вкладку"eHealth" (мал. 1 позначка [2]).
Мал. 1 - Кнопка спецдії "Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"
- Ввести пароль до eHealth - натиснути "Увійти" - натиснути "Прийняти та продовжити".
- Отримано повідомлення "Авторизація пройшла успішно"
ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:
Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Авторизація (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список. Детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка.
Прийняття запрошення для реєстрації в системі eHealth
Для повноцінної роботи з системою eHealth:
- повинно бути проведено реєстрацію в системі (детально ЕК реєстрації спеціалістів, Спеціалісти (ПМД/СМД));
- кожному спеціалісту, а також керівнику, при реєстрації в системі eHealth, надіслано та прийнято запрошення про співпрацю (мал. 2).
Мал. 2 – Запрошення від системи eHealth
УВАГА!
Після отримання запрошення спеціаліст ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ прийняти його протягом 14 календарних днів - перейшовши за посиланням (мал. 3).
У випадку не підтвердження реєстрації, спеціаліста не буде остаточно зареєстровано в системі eHealth, що є перешкодою для його авторизації та відповідно унеможливлює передачу ЕМЗ до ЦК eHealth по пацієнтам.
Мал. 3 – Посилання для підтвердження реєстрації в eHealth
Далі потрібно створити особистий пароль для авторизації в системі eHealth. Поставити позначку: "Даю згоду на обробку моїх персональних даних в системі eHealth" та натиснути кнопку [Далі] (мал. 4).
Мал. 4 – Реєстрація в системі eHealth
ОБОВ'ЯЗКОВО прочитати Перелік прав користувача, Угоду користувача та Умови використання в системі eHealth та натиснути кнопку [Прийняти та продовжити] (мал. 5).
Мал. 5 – Погодження з переліком прав
УВАГА!
Реєстрація вважається успішною для спеціалістів:
ПМД | СМД | |
---|---|---|
Стан картки є "Активний", позначка [1] після прийняття листа-запрошення та проходження авторизації через систему MedEir | Стан картки є "Активний", позначка [1] після прийняття листа-запрошення та проходження авторизації через систему MedEir | Спеціаліста зареєстровано в послузі, позначка [1]. Детально в інструкції Послуги та ролі в eHealth (СМД) |
Для збільшення малюнку, натисніть на нього | ||
Авторизація спеціаліста/закладу в системі eHealth через систему MedEir
Для роботи з eHealth усі зареєстровані спеціалісти мають ОБОВ'ЯЗКОВО проходити авторизацію в системі eHealth (детально тут...).
Авторизація необхідна кожні 14 днів.
ВАЖЛИВО!
Кожному спеціалісту, а також керівнику закладу було присвоєно (під час реєстрації) логін та пароль для роботи із системою eHealth.
Логін: пошта, яку вказано у формі реєстрації спеціаліста в системі eHealth.
Пароль: має містити не менше 12 символів, які спеціаліст задає самостійно (великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).
ДО ВІДОМА:
Щоб перевірити чи дійсна авторизація - необхідно одночасно натистути на клавіатурі кнопку {Alt} та кнопку [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] (мал. 6 позначка [2]).
Якщо авторизація дійсна, з’явиться вікно з повідомленням: "Авторизація пройшла успішно" (мал. 10), що дає змогу працювати із системою eHealth.
Для авторизації спеціаліста в системі необхідно відкрити реєстр ЕМК (мал. 6 позначка [1]) або зайти в ЕМК будь-якого пацієнта та за допомогою кнопки спеціальної дії [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] авторизувати спеціаліста в системі eHealth (мал. 6 позначка [2]).
Мал. 6 - Авторизація спеціаліста
УВАГА!
Якщо під час роботи із системою під обліковим записом керівника медичного закладу з’являється повідомлення (мал. 7) "Закінчився термін авторизації спеціаліста в системі "eHealth". Необхідно повторно провести авторизацію спеціаліста (зверніться до адміністратора)" потрібно провести авторизацію ЛІКУВАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.
Мал. 7 – Повідомлення про потребу авторизації лікувального закладу
Для авторизації закладу необхідно відкрити реєстр ЕМК (мал. 8 позначка [1]) та клікнути кнопку спеціальної дії [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] (мал. 8 позначка [2]) та провести авторизацію в системі (мал. 9).
Мал. 8 - Авторизація закладу
Мал. 9 – Вхід в електронну систему охорони здоров’я
Ввести пароль користувача від облікового запису в системі eHealth (має містити не менше 12 символів, які спеціаліст задає самостійно, великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).
Після натиснути кнопку [Увійти]. При успішній авторизації система видасть повідомлення (мал. 10)
Мал. 10 – Авторизація пройшла успішно
Зміна пароля
ВАЖЛИВО!
Однією з вимог НСЗУ є зміна пароля користувача в системі eHealth через певний час (1 раз в 3 місяці). Тому в разі виникнення повідомлення "Ваш пароль застарів" - необхідно натиснути кнопку [Змінити пароль] (мал. 9 позначка [1]), також цю дію можна проводити для довільної зміни пароля за потреби. Головними умовами зміни є наявність старого пароля та унікальність нового (новий пароль не повинен бути ідентичним попередньому).
Після натискання кнопки "Змінити пароль" (мал. 9 позначка [1]) у вікні, що з’явиться, необхідно:
- Ввести логін та старий пароль до eHealth (мал. 11).
- Натиснути кнопку [Увійти].
Мал. 11 – Зміна пароля
3. З’явиться вікно (мал. 12) для створення нового пароля (має містити не менше 12 символів - великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).
4. Потрібно ввести новий пароль у вікні, що з’явилося (мал. 12) та повторити його ще раз для підтвердження (про що свідчить повідомлення на мал. 12).
5. Натиснути кнопку [Зберегти новий пароль].
Мал. 12 – Поновлення паролю
Забули пароль
ВАЖЛИВО!
Якщо при введенні пароля та натисканні кнопки виникає помилка "Невірний email або пароль" (мал. 11) , необхідно переконатись у правильності введення та повторно ввести його в систему.
Мал. 13 – Невірний email або пароль при авторизації
У разі необхідності поновлення пароля при його втраті, необхідно:
- Натиснути "Забули пароль?" (мал. 9, позначка [2]).
- З’явиться вікно, де необхідно вказати логін (електронна пошта) для авторизації (мал. 14).
- Натиснути кнопку [Далі].
Мал. 14 –Забули пароль
4. З’явиться вікно з повідомленням "на Ваш eMail було надіслано листа для відновлення паролю" (мал. 15).
Мал. 15 – Відновлення паролю
5. На вказану пошту буде надіслано листа для самостійного встановлення нового пароля (мал. 16).
Мал. 16 – Лист про відновлення паролю eHealth
6. Відкрити лист та перейти за посиланням (мал. 17).
Мал. 17 – Посилання для відновлення паролю eHealth
7. З’явиться форма відновлення пароля, де спеціаліст має створити новий пароль та натиснути кнопку [Зберегти новий пароль] (мал. 18).
Мал. 18 – Відновлення пароля до системи eHealth
8. Після успішного збереження, з’явиться повідомлення "Пароль успішно оновлено" (мал. 19).
Мал. 19 – Пароль успішно оновлено
9. Далі спеціаліст може провести авторизацію в системі eHealth, використовуючи відновлений пароль.
10. Після успішної авторизації з’явиться повідомлення: "Ви авторизувались в системі як ….(пошта спеціаліста)".
11. Натиснути кнопку [Продовжити] (мал. 20).
Мал. 20 – Успішна авторизація.
12. Якщо відновлення пароля чи створення нового пройшло вдало, необхідно авторизуватися в системі MedEir (у пункті даної інструкції Авторизація спеціаліста/закладу в системі eHealth через ситему MedEir).
13. Після успішної авторизації з’явиться вікно "Авторизація пройшла успішно" (мал. 21), що дає змогу працювати з системою eHealth.
Мал. 21 – Авторизація пройшла успішно
Помилка при проходженні авторизації
УВАГА!
Якщо після натискання кнопки [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] з'являється повідомлення: "Помилка сценарію" (мал. 22).
Мал. 22 – "Помилка сценарію"
Для виправлення даної помилки необхідно:
- Вийти з системи MedEir.
- Запустити корегуючий файл-реєстру операційної системи ehealth_authfix (файл завантажити тут ehealth_authfix.reg).
- Запустити систему MedEir.
- Пройти авторизуватися повторно.