Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 52 Следующий »

ВАЖЛИВО!

Передумовою створення направлення в системі "МедЕйр" є створення амбулаторної взаємодії (консультації /огляду пацієнта).


ПІДКАЗКА!

Детальна інформація по веденню електронних медичних записів розміщена на сайті НСЗУ

Створення електронного направлення в системі eHealth

УВАГА!

Для створення електронного направлення в системі eHealth, обов’язковою умовою є - перевірка реєстрації пацієнта в системі eHealth з документу

через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі  "eHealth" (мал. 1)

Мал. 1 – Перевірка реєстрації пацієнта в системі "eHealth"

ВАЖЛИВО!

Обов’язковою передумовою створення направлення, є створення епізоду (або використання попередньо створеного та діючого епізоду) і створення  взаємодії (консультації) (мал. 3). В закладці "Епізоди" створюємо (мал. 2  [позначка 2])  та обираємо (мал. 2  [позначка 1]) потрібний епізод. 


Мал. 2 – Обираємо епізод / створюємо новий

Після створення епізоду, необхідно додати консультацію / огляд лікаря (ПМД/СМД) (мал. 2) з відповідним типом (мал. 3; 4).

Мал. 3 – Створення консультації / огляду з епізоду

Мал. 4 - Тип консультації

Після створення і проведення відповідної консультації, та перевірки її статусу (має бути в статусі "Завершена" (мал. 5)), з’являється можливість створити електронне направлення в системі eHealth.

Мал. 5 – Консультація в стані завершена

Після успішно проведеної консультації, в дереві консультації обираємо гілку "Направлення пацієнта"  і в таблиці, що з’явиться на боковій панелі, натискаємо кнопку  "Створити" 


Мал. 6 - Створення направлення

  • Після відкривання картки "Направлення пацієнта (Створення)"  необхідно заповнити всі обов'язкові поля та натиснути кнопку спецдії "Зареєструвати в системі "eHealth " (мал. 7). 





Мал. 7 - Реєстрація направлення в системі "eHealth"

ПІДКАЗКА!

  • Якщо направлення пов'язане з конкретним ПЛАНОМ ЛІКУВАННЯ, необхідно внести дані в полі "План лікування" та "Призначення", система автоматично заповнить обов'язкові поля направленя, за потреби, внести дані в секцію "Додаткова інформація" (для направлення на госпіталізацію необхідно внести дані в полі "Спеціальність*") (мал. 8).

Мал. 8 - Реєстрація направлення в системі "eHealth", що пов'язане з планом лікування

ВАЖЛИВО!

Для підписання одночасно декількох чернеток направлень, необхідно додати декілька направлень за допомогою спеції "Додати направлення"

 дана спецдія дає можливість по черзі внести декілька направлень, які будуть зберігатися в стані "Чернетка", а після збереження всіх чернеток, додана можливість одночасного їх  підписання.


Мал 9. - Спецдія "Додати направлення"

  • Після додавання необхідної кількості електронних направалень необхідно закрити картку  "Направлення пацієнта (Створення)"  (мал. 10).

Мал. 10 - Закрити картку  "Направлення пацієнта (Створення)"

  • Система перейде в таблицю направлень пацієнта, де необхідно здійснити підписання внесених направлень натиснувшти кнопку "Зареєструвати в системі "eHealth" пакет направлень"  (мал. 11).

Мал. 11 - Ініціація реєстрації в системі "eHealth" пакет направлень

  • Для реєстрації необхідно підписати направлення електронним ключем (мал. 12).

Мал. 12 - Реєстрація в системі "eHealth" пакет направлень


Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 13).

Мал. 13 – Обробка направлення

Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 14).

Мал. 14 – Направлення створено в системі "eHealth"

Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 15).

Мал. 15 – Приклад друкованої форми направлення

ПІДКАЗКА!

Пошук електроного направлення за посиланням...

Опис полів картки "Направлення eHealth"

Блок "Загальна інформація"

Поля: "Пацієнт"; "Кількість повних років"

Поля заповнені по замовчуванню

Блок "Основна інформація"

Поле "Категорія*"


Необхідно вказати категорію направлення із запропонованого довідника.

Поле обов'язкове до заповнення!

Поле "Код послуги/групи послуг*"

Необхідно вказати код послуги /групи послуг із запропонованого довідника.

Поле обов'язкове до заповнення!

Поле "Пріоритет*"


Дане поле містить вибір із запропонованого довідника

Поле "Медична програма"

Поле заповнене по замовчуванню (або ж є можливість вибору зі списку).

Обов'язкове для проведення  за  "Програмою державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення".

Поле "Код послуги/групи послуг*"

Дане поле містить вибір із запропонованого довідника

Шукаємо необхідну назву по коду або назві інтервенції.

ПІДКАЗКА!

При внесенні поля "Код послуги/групи послуг*" є можливість переглянути каталог медичних послуг (мал. 16).

Мал. 16 - Каталог плослуг


Після завантаження каталогу послуг, є можливість обрати необхідну послугу (мал. 17) або групу послуг (мал. 18).

Мал. 17 - Пошук плослуги

Мал. 18 - Пошук групи послуг


Блок "Додаткова інформація" (не є обов'язковим для заповнення)

Поля: "Послуга повинна бути отримана з" - "по"

Необхідно вказати  початкову  та кінцеву дату отримання послуги.

Поля не є обов'язковими до заповнення

 

Таблиці "Перелік станів та спостереження" та "Перелік клінічної інформації"

В таблиці "Перелік станів та спостереження" на боковій панелі натискаємо кнопку "Створити" (мал. 19).  

Мал. 19 - Створення запису в секції "Перелік станів та спостереження" (приклад)

Заповнюємо таблицю "Перелік станів та спостереження", в залежності від обраного поля "ЕМЗ*", змінюється наповнення таблиці (мал. 20; мал. 21).

Мал. 20 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – стан/діагноз)


Мал. 21 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – спостереження, замір)

Секція "Примітки"

Містить текстові поля,  не обов’язкові до заповнення (мал. 22).

Мал. 23 - Блок примітки

Пошук та обробка електронного направлення eHealth

Передумови обробки направлення

  1. Авторизація лікаря
  2. Пошук пацієнта в системі eHealth
  3. Пошук направлення

Якщо пацієнту було надано електроне направлення, необхідно здійснити пошук направлення. У знайденому направленні перевірити секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку ( в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати взаємодію пацієнта або діагностичний звіт).

Алгоритм дій обробки направлення:

  •  В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 24).

Мал. 24 - Пошук направлення


  •  Перевірити категорію і код послуги, та взяти направлення в чергу (мал. 25). 


Мал. 25 - Формування черги на обробку

Знняття направлення з черги на обробку:

  • При потребі зняття направлення з черги на обробку  у відкритому електронному направлення натискаємо кнопку 

та підтрверджуємо  зняття (мал. 26).

Мал. 26 - Зняття направлення з черги на обробку

  • Після обробки система видасть повіломлення: "Направлення хххх-хххх-хххх-хххх успішно знято з черги на обробку в сиситемі "ehealth"" (мал. 27).

Мал. 27 - Успішно виконана дія зняття направлення з черги на обробку

  • Стан виконання направлення за програмою змінюється на "Нове".
  • Перевірити направлення

Знайти необхідний код послуги (мал. 28, позначка [2]) та клікнути "Ок" (мал. 28, позначка [3]).

Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги.

Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!

Мал. 28 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)

  •  Взяти направлення в обробку (мал. 30). 

УВАГА!

Взяття направлення в обробку - це незворотня дія!

  • Якщо направлення вже взято в обробку (має стан "В обробці") в реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення  НЕМОЖЛИВО!!! 
  • Для пошуку направлення в стані "В обробці", необхідно здійснити пошук по фільтрації  реєстру "Направлення пацієнта" (мал. 29)

Мал. 29 - Пошук даних в реєстрі "Направлення пацієнта"


Мал. 30 - Формування черги на обробку

Після успішного взяття направлення в обробку, система видасть повідомлення (мал. 31).

Мал. 31 - Повідомлення про успішне взяття направлення в обробку

УВАГА!

Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле "Стан виконання за програмою"

(стан має бути "В обробці(мал. 32)).


Мал. 32 - Стан виконання направлення "В обробці"

Створюємо  амбулаторну взаємодію  (виконавши всі передумови) та підтягуємо у виписку електронне направлення (мал. 33).

Мал. 33 - Підтягнуте електронне направлення у консультацію

Направлення  через систему "МедЕйр" (БЕЗ реєстрації в системі eHealth)

ВАЖЛИВО!

Передумовою створення направлення в системі "МедЕйр" є створення консультації пацієнта (для амбулаторної допомоги) або відкриття стаціонарної картки пацієнта (для стаціонарної допомоги).

Після створення консультації  (стаціонарної картки), обираємо гілку "Направлення пацієнта" (мал. 34).

Мал. 34 - Створення направлення пацієнта в системі "Медейр"

З’явиться картка направлення.

В формі направлення в полі "Основна інформація eHealth",  необхідно зняти відмітку "eHealth" (мал. 35).

Мал. 35 – Поле "Основна інформація"

Після зняття відмітки, форма картки зміниться (мал. 36).

Мал. 36 – Направлення в систему "МедЕйр"

Після заповнення картки, натискаємо кнопку "Зберегти"  і Закрити" ( або "Зберегти і закрити")  на головній панелі (мал. 37).

Мал. 37 - Збереження направлення

Опис картки "Направлення пацієнта" (МедЕйр)

Поле "Категорія*"

Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку


Поля: "Основний діагноз *"; "Діагноз ICPC"

 

 

                      

Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку


Поля: "Опис діагнозу"; "Профіль відділення"

Текстові поля для самостійного введення даних

 Поля: "Лікувальний заклад"; "Спеціальність"

Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку.

(Можливий пошук по частині назви)

 Блок "Допоміжна інформація"

Для внесення інформації в блок "Допоміжна інформація", необхідно натиснути кнопку "Створити" (мал. 38).

 

Мал. 38 – Внесення допоміжної інформації

З’явиться таблиця, де потрібно обрати тип інформації з випадаючого списку (мал. 39).

Мал. 39 – Типи інформації

В залежності від обраного типу, заповнюємо необхідну додаткову інформацію (мал. 40; 41); 

Мал. 40 – Тип додаткової інформації "Спостереження/Вимір"

Мал. 41- Тип "Інша додаткова інформація"

Після внесення інформації, натискаємо кнопку "Ок" 

  • Нет меток