Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 14 Следующий »


ЗмістПризначенняОписВідео


Авторизація спеціалістів в системі eHealth 
  • Прийняття запрошення на реєстрацію
  • Створення пароля для реєстрації
  • Авторизація в системі eHealth 
  • Зміна пароля у випадку заміни або втрати

Загальний розділ для користувачів ПМД/СМД.

Інструкція по Авторизації лікаря та спеціаліста в системі eHealth. Для того, щоб мати можливість відправляти ЕМЗ до eHealth, обов'язково необхідно проходити авторизацію в системі eHealth. Авторизація діє протягом 1-єї години, але завдяки додатковому коду авторизації в системі МедЕй, відбувається автоматична авторизація яка діє протягом 14 днів.

Передумовою авторизаії є:

  • Успішна реєстрація в системі eHealth

Алгоритм  проведення авторизації наступний:

  1. Для проходження авторизації в системі eHealth перейти в реєстр ЕМК (мал. 1 позначка [1]) або натиснути на вкладку"eHealth" (мал. 1 позначка [2]).

Мал. 1 - Кнопка спецдії "Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"

  1. Ввести пароль до eHealth - натиснути "Увійти" - натиснути "Прийняти та продовжити".
  2. Отримано повідомлення "Авторизація пройшла успішно"

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:

Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Авторизація (зліва). Для переходу до інформації зазначеної в іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список. Детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка

Прийняття запрошення для реєстрації в системі eHealth

Для повноцінної роботи з системою eHealth:

  • повинно бути проведено реєстрацію в системі (детально ЕК реєстрації спеціалістів, Спеціалісти (ПМД/СМД));
  • кожному спеціалісту, а також керівнику, при реєстрації в системі eHealth, надіслано та прийнято запрошення про співпрацю (мал. 2).

Мал. 2 – Запрошення від системи eHealth


УВАГА!

Після отримання запрошення спеціаліст ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ прийняти його протягом 14 календарних днів  - перейшовши  за посиланням (мал. 3).

У випадку не підтвердження реєстрації, спеціаліста не буде остаточно зареєстровано в системі eHealth, що є перешкодою для його авторизації та відповідно унеможливлює передачу ЕМЗ до ЦК eHealth по пацієнтам.

Мал. 3 – Посилання для підтвердження реєстрації в eHealth

Далі потрібно створити особистий пароль для авторизації в системі eHealth. Поставити позначку: "Даю згоду на обробку моїх персональних даних в системі eHealth" та натиснути кнопку [Далі] (мал. 4).

Мал. 4 – Реєстрація в системі eHealth

ОБОВ'ЯЗКОВО прочитати Перелік прав користувачаУгоду користувача та Умови використання в системі eHealth та натиснути кнопку [Прийняти та продовжити] (мал. 5).

Мал. 5  – Погодження з переліком прав

УВАГА!

Реєстрація вважається успішною для спеціалістів:

ПМДСМД

Стан картки є "Активний", позначка [1]

після прийняття листа-запрошення та проходження авторизації через систему MedEir

Стан картки є "Активний", позначка [1]

після прийняття листа-запрошення та проходження авторизації через систему MedEir

Спеціаліста зареєстровано в послузі, позначка [1]. Детально в інструкції Послуги та ролі в eHealth (СМД)
Для збільшення малюнку, натисніть на нього

Авторизація спеціаліста/закладу в системі eHealth через систему MedEir

Для роботи з eHealth усі зареєстровані спеціалісти мають ОБОВ'ЯЗКОВО  проходити авторизацію в системі eHealth (детально тут...).

Авторизація необхідна кожні 14 днів.


ВАЖЛИВО!

Кожному спеціалісту, а також керівнику закладу було присвоєно (під час реєстрації) логін та пароль для роботи із системою eHealth.

Логін: пошта, яку вказано у формі реєстрації спеціаліста в системі eHealth.

Пароль: має містити не менше 12 символів, які спеціаліст задає самостійно (великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).


ДО ВІДОМА:

Щоб перевірити чи дійсна авторизація - необхідно одночасно натистути на клавіатурі кнопку {Alt} та кнопку [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"]  (мал. 6 позначка [2]).

Якщо авторизація дійсна, з’явиться вікно з повідомленням: "Авторизація пройшла успішно" (мал. 10), що дає змогу працювати із системою eHealth.

Для авторизації спеціаліста в системі необхідно відкрити реєстр ЕМК (мал. 6 позначка [1]) або зайти в ЕМК будь-якого пацієнта та за допомогою кнопки спеціальної дії [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] авторизувати спеціаліста в системі eHealth (мал. 6 позначка [2]).

Мал. 6 - Авторизація спеціаліста 

УВАГА!

Якщо під час роботи із системою під обліковим записом керівника медичного закладу з’являється повідомлення (мал. 7"Закінчився термін авторизації спеціаліста в системі "eHealth". Необхідно повторно провести авторизацію спеціаліста (зверніться до адміністратора)" потрібно провести авторизацію ЛІКУВАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.

    Мал. 7  – Повідомлення про потребу авторизації лікувального закладу

Для авторизації закладу необхідно відкрити реєстр ЕМК (мал. 8 позначка [1]) та клікнути кнопку спеціальної дії [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"] (мал. 8 позначка [2]) та провести авторизацію в системі (мал. 9).

Мал. 8 - Авторизація закладу


Мал. 9 – Вхід в електронну систему охорони здоров’я

Ввести пароль користувача від облікового запису в системі eHealth (має містити не менше 12 символів, які спеціаліст задає самостійно, великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).

Після натиснути кнопку [Увійти]. При успішній авторизації система видасть повідомлення (мал. 10)

Мал. 10 – Авторизація пройшла успішно

Зміна пароля

ВАЖЛИВО!

Однією з вимог НСЗУ є зміна пароля користувача в системі eHealth через певний час (1 раз в 3 місяці). Тому в разі виникнення повідомлення "Ваш пароль застарів" - необхідно натиснути кнопку [Змінити пароль] (мал. 9 позначка [1]), також цю дію можна проводити для довільної зміни пароля за потреби. Головними умовами зміни є наявність старого пароля та унікальність нового (новий пароль не повинен бути ідентичним попередньому).

Після натискання кнопки "Змінити пароль" (мал. 9 позначка [1]) у вікні, що з’явиться, необхідно:

  1. Ввести логін та старий пароль до eHealth (мал. 11).
  2. Натиснути кнопку [Увійти].

Мал. 11 – Зміна пароля

3. З’явиться вікно (мал. 12) для створення нового пароля (має містити не менше 12 символів - великі та малі літери латиницею або кирилицею, а також цифри).

4. Потрібно ввести новий пароль у вікні, що з’явилося (мал. 12та повторити його ще раз для підтвердження (про що свідчить повідомлення на мал. 12).

5. Натиснути кнопку [Зберегти новий пароль].

Мал. 12  – Поновлення паролю

Забули пароль

ВАЖЛИВО!

Якщо при введенні пароля та натисканні кнопки виникає помилка "Невірний email або пароль" (мал. 11) , необхідно переконатись у правильності введення та повторно ввести його в систему.

Мал. 13 – Невірний email або пароль при авторизації

У разі необхідності поновлення пароля при його втраті, необхідно:

  1. Натиснути "Забули пароль?" (мал. 9, позначка [2]).
  2. З’явиться вікно, де необхідно вказати логін (електронна пошта) для авторизації (мал. 14).
  3. Натиснути кнопку [Далі].

Мал. 14 –Забули пароль

4. З’явиться вікно з повідомленням "на Ваш eMail було надіслано листа для відновлення паролю" (мал. 15).

Мал. 15 – Відновлення паролю

5. На вказану пошту буде надіслано листа для самостійного встановлення нового пароля (мал. 16).   

Мал. 16  – Лист про відновлення паролю eHealth


6. Відкрити лист та перейти за посиланням (мал. 17).

Мал. 17  – Посилання для відновлення паролю eHealth

7. З’явиться форма відновлення пароля, де спеціаліст має створити новий пароль та натиснути кнопку [Зберегти новий пароль] (мал. 18).

Мал. 18 – Відновлення пароля до системи eHealth

8. Після успішного збереження, з’явиться повідомлення "Пароль успішно оновлено" (мал. 19).

Мал. 19  – Пароль успішно оновлено


9. Далі спеціаліст може провести авторизацію в системі eHealth, використовуючи відновлений пароль.

10. Після  успішної авторизації з’явиться повідомлення: "Ви авторизувались в системі як ….(пошта спеціаліста)".

11. Натиснути кнопку [Продовжити] (мал. 20).

Мал. 20 – Успішна авторизація.


12. Якщо відновлення пароля чи створення нового пройшло вдало, необхідно авторизуватися в системі MedEir (у пункті даної інструкції Авторизація спеціаліста/закладу в системі eHealth через ситему MedEir). 

13. Після успішної авторизації з’явиться вікно "Авторизація пройшла успішно" (мал. 21), що дає змогу працювати з системою eHealth.

  

Мал. 21 – Авторизація пройшла успішно

Помилка при проходженні авторизації

УВАГА!

Якщо після натискання кнопки  [Авторизувати спеціаліста в системі "eHealth"]  з'являється повідомлення: "Помилка сценарію" (мал. 22).

Мал. 22 – "Помилка сценарію"

Для виправлення даної помилки необхідно:

  1. Вийти з системи MedEir.
  2. Запустити  корегуючий файл-реєстру операційної системи ehealth_authfix  (файл завантажити тут ehealth_authfix.reg).
  3. Запустити систему MedEir.
  4. Пройти авторизуватися повторно.



  • Нет меток