ВАЖЛИВО!
Передумовою створення направлення в системі "МедЕйр" є створення амбулаторної взаємодії (консультації /огляду пацієнта).
ПІДКАЗКА!
Детальна інформація по веденню електронних медичних записів розміщена на сайті НСЗУ
Створення електронного направлення в системі eHealth
УВАГА!
Для створення електронного направлення в системі eHealth, обов’язковою умовою є - перевірка реєстрації пацієнта в системі eHealth через кнопку спецдії "Пошук пацієнта в системі "eHealth" (мал. 1)
Мал. 1 – Перевірка реєстрації пацієнта в системі "eHealth"
ВАЖЛИВО!
Обов’язковою передумовою створення направлення, є створення епізоду (або використання попередньо створеного та діючого епізоду) і створення під нього взаємодії (консультації) (мал. 3). В закладці "Епізоди" створюємо (мал. 2 [позначка 2]) та обираємо (мал. 2 [позначка 1]) потрібний епізод.
Мал. 2 – Обираємо епізод / створюємо новий
Після створення епізоду, необхідно додати консультацію / огляд лікаря (ПМД/СМД) (мал. 2) з відповідним типом (мал. 3; 4).
Мал. 3 – Створення консультації / огляду з епізоду
Мал. 4 - Тип консультації
Після створення і проведення відповідної консультації, та перевірки її статусу (має бути в статусі "Завершена" (мал. 5)), з’являється можливість створити електронне направлення в системі eHealth.
Мал. 5 – Консультація в стані завершена
Після успішно проведеної консультації, в дереві консультації обираємо гілку "Направлення пацієнта" (мал. 6) та натискаємо на неї правою клавішею миші.
Мал. 6 - Створення направлення
В таблиці, що з’явиться на боковій панелі, натискаємо кнопку "Створити"
З’явиться таблиця, яку необхідно заповнити та натиснути кнопку спецдії "Зареєструвати в системі "eHealth " (мал. 7).
Мал. 7 - Реєстрація направлення в системі "eHealth"
Після реєстрації направлення, проходить обробка в системі "eHealth" (мал. 8).
Мал.8 – Обробка направлення
Після успішного створення направлення, з’явиться повідомлення (мал. 9).
Мал. 9 – Направлення створено в системі "eHealth"
Натиснувши кнопку "Переглянути", є можливість викликати друковану форму направлення (мал. 10).
Мал. 10 – Приклад друкованої форми направлення
ПІДКАЗКА!
Пошук електроного направлення за посиланням...
Опис полів картки "Направлення eHealth"
Блок "Загальна інформація"
Поля: "Пацієнт"; "Кількість повних років" | Поля заповнені по замовчуванню |
Блок "Основна інформація"
Поле "Категорія*" | Необхідно вказати категорію направлення із запропонованого довідника. Поле обов'язкове до заповнення! |
Поле "Код послуги/групи послуг*" | Необхідно вказати код послуги /групи послуг із запропонованого довідника. Поле обов'язкове до заповнення! |
Поле "Пріоритет*" | Дане поле містить вибір із запропонованого довідника |
Поле "Медична програма" | Поле заповнене по замовчуванню (або ж є можливість вибору зі списку). Обов'язкове для проведення за "Програмою державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення". |
Поле "Код послуги/групи послуг*" | Дане поле містить вибір із запропонованого довідника Шукаємо необхідну назву по коду або назві інтервенції. |
ПІДКАЗКА!
При внесенні поля "Код послуги/групи послуг*" є можливість переглянути каталог медичних послуг.
Після завантаження каталогу послуг, є можливість обрати необхідну послугу
Блок "Додаткова інформація" (не є обов'язковим для заповнення)
Поля: "Послуга повинна бути отримана з" - "по" | Необхідно вказати початкову та кінцеву дату отримання послуги. Поля не є обов'язковими до заповнення |
Таблиці "Перелік станів та спостереження" та "Перелік клінічної інформації"
В таблиці "Перелік станів та спостереження" на боковій панелі натискаємо кнопку "Створити"
Заповнюємо таблицю "Перелік станів та спостереження", в залежності від обраного поля "ЕМЗ*", змінюється наповнення таблиці (мал. 11; мал. 12).
Мал. 11 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – стан/діагноз)
Мал. 12 - Таблиця "Перелік станів та спостереження" (ЕМЗ – спостереження, замір)
Секція "Примітки"
Містить текстові поля, не обов’язкові до заповнення (мал. 13).
Мал. 13 - Блок примітки
Обробка електронного направлення eHealth
Передумови обробки направлення
Якщо пацієнту було надано електроне направлення, необхідно здійснити пошук направлення. У знайденому направленні перевірити секцію "Загальна інформація пацієнта", взяти його в чергу та в обробку ( в обробці вказати спеціаліста, який буде формувати взаємодію пацієнта або діагностичний звіт).
Алгоритм дій обробки направлення:
- В реєстрі "Направлення пацієнта" здійснити пошук направлення (мал. 14).
Мал. 14 - Пошук направлення
- Перевірити категорію і код послуги, та взяти направлення в чергу (мал. 15).
Мал. 15 - Формування черги на обробку
Знняття направлення з черги на обробку:
При потребі зняття направлення з черги на обробку у відкритому електронному направлення натискаємо кнопку
та підтрверджуємо зняття.
Після обробки система видасть повіломлення: "Направлення хххх-хххх-хххх-хххх успішно знято з черги на обробку в сиситемі "ehealth""
Стан виконання направлення за програмою змінюється на "Нове"
- Перевірити направлення
Знайти необхідний код послуги (мал. 16, позначка [2]) та клікнути "Ок" (мал. 16, позначка [3]).
Під одним публічним номером може бути підкріплено декілька направлень на різні послуги.
Будьте уважні під час перевірки та обробки направлення!
Мал. 16 - Пошук направлення (перевірка коду послуги)
- Взяти направлення в обробку (мал. 17).
УВАГА!
Взяття направлення в обробку - це незворотня дія!
Мал. 17- Формування черги на обробку
ПІДКАЗКА!
Після успішного взяття направлення в обробку, система видасть повідомлення:
ВАЖЛИВО!
Перед переходом до роботи з ЕМК, перевірте в картці направлення пацієнта поле "Стан виконання за програмою"
(стан має бути "В обробці" (мал. 18)).
Мал. 18 - Стан виконання направлення "В обробці"
Створюємо амбулаторну взаємодію (виконавши всі передумови) та підтягуємо у виписку електронне направлення (мал. 19).
Направлення через систему "МедЕйр" (БЕЗ реєстрації в системі eHealth)
ВАЖЛИВО!
Передумовою створення направлення в системі "МедЕйр" є створення консультації пацієнта (для амбулаторної допомоги) або відкриття стаціонарної картки пацієнта (для стаціонарної допомоги).
Після створення консультації (стаціонарної картки), обираємо гілку "Направлення пацієнта" (мал. 20).
Мал. 20 - Створення направлення пацієнта в системі "Медейр"
З’явиться картка направлення.
В формі направлення в полі "Основна інформація eHealth", необхідно зняти відмітку "eHealth" (мал. 21).
Мал. 21 – Поле "Основна інформація"
Після зняття відмітки, форма картки зміниться (мал. 22).
Мал. 22 – Направлення в систему "МедЕйр"
Після заповнення картки, натискаємо кнопку "Зберегти" ("Зберегти і закрити") на головній панелі (мал. 23).
Мал. 23 - Збереження направлення
Опис картки "Направлення пацієнта" (МедЕйр)
Поле "Категорія*" | Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку |
Поля: "Основний діагноз *"; "Діагноз ICPC"
| Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку |
Поля: "Опис діагнозу"; "Профіль відділення" | Текстові поля для самостійного введення даних |
Поля: "Лікувальний заклад"; "Спеціальність" | Поля, що містять довідники, необхідно вибрати значення з випадаючого списку. (Можливий пошук по частині назви) |
Блок "Допоміжна інформація"
Для внесення інформації в блок "Допоміжна інформація", необхідно натиснути кнопку "Створити" (мал. 24).
Мал. 24 – Внесення допоміжної інформації
З’явиться таблиця, де потрібно обрати тип інформації з випадаючого списку (мал. 25).
Мал. 25 – Типи інформації
В залежності від обраного типу, заповнюємо необхідну додаткову інформацію (мал. 26; 27);
Мал. 26 – Тип додаткової інформації "Спостереження/Вимір"
Мал. 27- Тип "Інша додаткова інформація"
Після внесення інформації, натискаємо кнопку "Ок"