Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 47 Следующий »

Робота з випадками COVID-19 та реєстрація системі eHealth. Перегляньте Зміст та оберіть потрібний пункт...

ЗмістОпис

Внесення медичних записів, інформацію про направлення та рецепти осіб з підозрою на інфікування або з підтвердженим діагнозом захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) в системи eHealth.

Передумови створення та реєстрації записів.

Алгоритм дій при проведенні реєстрації або позначення помилкову реєстрацію та рекомендації при різних варіантах дій.

ВАЖЛИВО!

В інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та функціонал користувача.

Доступ до функцій в системі eHealth мають лише спеціалісти, які зареєстровані на ЦК eHealth, здійснили Авторизацію (детально тут...) та в залежності від системних прав конкретного користувача в МІС.

Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системиЗагальні реєстриПерсональні налаштуванняПошук та перехід до інформаціїРобота з пацієнтом в МІС, а також інструкціями Пошук пацієнта ("eHealth")Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth")Імпорт пацієнта з "eHealth" та іншими інструкціями розділу Робота з "eHealth".

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам, які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

УВАГА!

Передумовою для внесення випадків COVID-19, є наявність відповідних прав в МІС, реєстрація та авторизація користувача в системі eHealth. Створений або обраний Епізод. Створена Консультація, що залежить від обставини звернення пацієнта.

Обов'язково, при внесенні інформації про випадки COVID-19, користувач повинен провести пошук пацієнта в системі eHealth та переконатися, що його проведено правильно. Дані пацієнта в системі MedEir та eHealth є ідентичними, відповідають персональним даним згідно документів, що посвідчують дану особу. Картки пацієнта в системах MedEir та eHealth повинні відповідати одному і тому ж пацієнтові. Для уникнення помилок при внесені та реєстрації випадків COVID-19, пошук потрібно проводити максимально інформативно (за всіма відомими персональними даними).

Для реєстрації інформації про Імунізацію, користувач повинен мати діючий та справний КЕП (ЕЦП).

Відсутність пошуку в eHealth та його проведення не за документами, що посвідчують особу пацієнта. Невиконання рекомендацій, зазначених в даній інструкції. Призводить до виникнення проблем в роботі користувача та системи (помилки при відправці даних до ЦК eHealth, порушення алгоритму роботи системи МІС МedEir), що в свою чергу, призводить до втрати часу на вирішення проблеми та усунення наслідків помилок.

Всю відповідальність при реєстрації випадків COVID-19, несе спеціаліст, який провів дану операцію.



ВИЗНАЧЕННЯ

Замість ведення форм первинної облікової документації № 058/о та № 060/о медичному персоналу ПМД необхідно вносити відповідні електронні медичні записи (ЕМЗ) через МІС до електронної системи охорони здоров'я (ЕСОЗ), звідки інформація буде автоматизовано передаватись до ЕЛІССЗ (за матеріалами НСЗУ, Ведення пацієнтів з коронавірусною інфекцією в ЕСОЗ, тут...). 

Мета при веденні ЕМЗ по випадкам COVID-19 (за матеріалами НСЗУ, тут...):

  1. Відстеження актуального стану випадків COVID-19:
  2. Відстеження діагнозу та його життєвого циклу;

  3. Відстеження стану пацієнта з точки зору його маршруту та поточного місця перебування, а саме самоізоляція чи знаходження у стаціонарі.

Цілі при веденні ЕМЗ по випадкам COVID-19 (за матеріалами НСЗУ, тут...): 

  1. Підвищення ефективності протиепідемічних заходів щодо протидії COVID-19.

  2. Отримання оперативної інформації про підозри на інфікування, підтверджені діагнози захворювання на коронавірусну хворобу.

  3. Зменшення адміністративного навантаження на медичних працівників.

УВАГА!

Користувач при реєстрації запису про випадок COVID-19 керується рекомендаціями НСЗУ, що надані в навчальних матеріалах Ведення пацієнтів з коронавірусною інфекцією в ЕСОЗ на сайті Національної служби (Академія НСЗУ), детально за посиланням тут...

Правом подання електронних медичних даних, які стосуються коронавірусної інфекції, від імені ЗОЗ первинної медичної допомоги володіє будь-який активний медичний співробітник цього ЗОЗ.

Створення пакету медичних даних, що стосується випадків COVID-19, відбувається через Консультацію та фіксація лабораторно підтвердженого або не підтвердженого випадку коронавірусної інфекції в Спостереженні.



АЛГОРИТМ РОБОТИ

Зазначені методичні рекомендації містять інформацію щодо ведення електронних медичних записів (ЕМЗ) медичними працівниками ПМД при виявлені у пацієнтів випадків коронавірусної інфекції. В даній інструкції наведено базовий процес, алгоритм та правила ведення ЕМЗ в МІС та eHealth, що стосуються пацієнтів з підозрою на COVID-19 чи встановленим діагнозом COVID-19 (клінічно або лабораторно). В залежності від ситуації та обставин звернення пацієнта за медичною допомогою, Лікар самостійно приймає рішення про виконання тих чи інших дій відносно роботи з пацієнтом в системі. Для прийняття рішення Лікар керується рекомендаціями НСЗУ (тут...), спирається на наведену інформацію в даному методичному матеріалі та інших інструкцій, що пов'язані з роботою Лікаря ПМД (детально Пам'ятка користувача (ПМД), Таблиця Перелік основних розділів системи, необхідних для роботи спеціалістів ПМД).

Мал. 1 - Базовий процес щодо ведення ЕМЗ в ПМД при виявлені випадків COVID-19


Незалежно від виявленого випадку коронавірусної інфекції: чи з підозрою, чи встановленим діагнозом COVID-19 (клінічно або лабораторно), алгоритм дій лікаря буде однаковим (мал. 1 та таблиця 1). 

Таблиця 1. Алгоритм веденні ЕМЗ в МІС лікарем ПМД при виявлені у пацієнтів випадків COVID-19

Етап алгоритму та Інструкція Опис
1

Вхід до системи підкріплення ЕЦП, Авторизація в eHealth та інші дії перед початком роботи
2

Пошук картки пацієнта в МІС та eHealth
3

Огляд картки пацієнта в МІС та/або eHealth та внесення за потреби змін. Перегляд ЕМК пацієнта в МІС та медичних даних в eHealth 
4


Робота з Епізодом в рамках випадків COVID-19  або створення за відсутності
5


Створення та робота з Консультацією при виявлених  випадків COVID-19. Огляд пацієнта та внесення всієї інформації про стан пацієнта, а також дії Лікаря
6


Внесення інформації про COVID-19 та Спостереження в рамках Консультації
7


Реєстрація в eHealth Консультації разом з інформацією про COVID-19
8

Лікар ПМДРобота з Консультацією, ЕМК, Записом на прийом, Звітами в МІС та з Направленням, Ліками, Епізодом, та з іншою інформацією пацієнта в МІС та eHealth в залежності від обставин звернення

Відмінність лише у створенні Спостереження в рамках Консультації для внесення інформації для лабораторно підтвердженого випадку COVID-19 та/або проведених лабораторних досліджень.


Загальні правила при внесення інформації по COVID-19

Враховуючи наведений Базовий процес та Алгоритм ведення ЕМЗ в ПМД при виявлені випадків COVID-19, до загальних правил слід віднести наступне:

Після ідентифікації пацієнта в ЕСОЗ та МІС або створення запису про нового пацієнта, медичний працівник може внести до системи медичні записи: Епізод медичної допомоги, Консультацію та за потреби - Спостереження, що фіксують випадки коронавірусної інфекції.

ВАЖЛИВО!

Відсутність Декларації з лікарем ПМД не є перешкодою для реєстрації в eHealth інформації про виявлення випадків COVID-19. Для того щоб передати інформацію достатньо реєстрації пацієнта в eHealth, як ідентифікованої особи.

Основні дії з пацієнтом в ЕСОЗ та МІС починаються з визначення особи та пошуку пацієнта, щодо якого будуть внесені ЕМЗ:

Якщо пацієнта не вдається знайти, то необхідно перевірити чи правильно введені дані для пошуку.

Якщо дані коректні, але пацієнта не знайдено, необхідно виконати реєстрацію пацієнта, як ідентифікованого.

Особливості щодо роботи з Епізодом

Лікар ПМД має створити або обрати вже існуючий Епізод медичної допомоги для знайденого пацієнта. Створення Епізоду, що стосується коронавірусної інфекції, відбувається через існуючий процес роботи лікаря в системі згідно основного алгоритму роботи Лікар ПМД (детально по роботі з Епізодом в інструкції Епізод ("eHealth")).

ДО ВІДОМА:

Епізод або Епізод МД - період від першого звернення (взаємодії) пацієнта до ЗОЗ за медичною допомогою з певної проблеми зі здоров'ям до останньої взаємодії (включно) щодо цієї ж проблеми.

Заповнюючи поля при створенні Епізоду, потрібно вказати зокрема такі дані:

Таблиця 2. Параметри Епізоду при створенні 

Назва поля

Значення поля

Тип

Із запропонованих значень відповідно до клінічного стану пацієнта рекомендовано обирати:

  • Лікування
  • Профілактика
Дата відкриттяВказується дата першого дня надання медичної допомоги (зокрема огляду). Система автоматично проставляє поточну дату

Статус

Повинен бути Діючий (зареєстрований в ЕСОЗ). Після створення (у випадку відсутності помилок), Епізоду автоматично присвоюється статус "Діючий"

Назва

Загальні правила заповнення

Суфікс

Загальні правила заповнення, вказується лікарем у довільній формі.
Рекомендовано у назві Епізоду зазначати:

  • дату відкриття епізоду;
  • особливі примітки.

Наприклад: 22.01.2021. Пневмонія ускладнена ковідом

Організація

Поточний медичний заклад лікаря, що створив Епізод. Автоматично заповнено МІС

Лікар

Лікар, який веде випадок, автоматично заповнюється МІС

Особливості при створенні взаємодії

Правила внесення інформації про випадок підтверджений/підозрюється клінічно

Внесення інформації про лабораторно підтверджений випадок 



  • Нет меток