Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 114 Следующий »


ЗмістОпис

Відео



Імунізація\Вакцинація\Щеплення та процеси пов’язані з нею:

  • фіксація записів імунізації;
  • фіксації реакцію на імунізацію;
  • реєстрація процесів пов’язаних з імунізацією в системи eHealth.

Передумови створення Імунізація\Вакцинація\Щеплення\Реакції.

Створення Імунізація\Вакцинація\Щеплення\Реакції пацієнта з системи MedEir. 

Алгоритм дій при проведенні реєстрації або позначення помилково зареєстровану Імунізацію\Вакцинацію\Щеплення\Реакцію пацієнта в eHealth та рекомендації при різних варіантах дій.


Реєстрація імунізації як помилково внесена (відмінена) в системі eHealth (для ПМД) 

Для перегляду натисніть тут...

Реєстрація реакції на імунізацію в системі eHealth (для ПМД)

Для перегляду натисніть тут...

ВАЖЛИВО!

В інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та функціонал користувача.

Приклад заповнення ЕК імунізації (за посиланням тут...) та реакції на імунізацію в секції Спостереження (за посиланням тут...) у відео на YouTube каналі Support Medeir.

Доступ до функцій в системі eHealth мають лише спеціалісти, які зареєстровані на ЦК eHealth, здійснили Авторизацію (детально тут...) та в залежності від системних прав конкретного користувача в МІС.

Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системиЗагальні реєстриПерсональні налаштуванняПошук та перехід до інформаціїРобота з пацієнтом в МІС, а також інструкціями Пошук пацієнта ("eHealth")Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth")Неідентифікований  пацієнт ("eHealth")Імпорт пацієнта з "eHealth" та іншими інструкціями розділу Робота з "eHealth".

Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам, які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).

УВАГА!

Передумовою для створення Імунізації є наявність відповідних прав в МІС, реєстрація та авторизація користувача в системі eHealth, а також створена відповідна Взаємодія. Створення Взаємодії залежить від обставини звернення пацієнта та умов надання медичної допомоги (первинна, амбулаторні або стаціонарні допомога). Обов'язково, при внесенні інформації про Імунізацію до ЕМК та реєстрації в eHealth, користувач повинен провести пошук пацієнта в системі eHealth та переконатися, що його проведено правильно. Дані пацієнта в системі MedEir та eHealth є ідентичними, відповідають персональним даним згідно документів, що посвідчують дану особу. Картки пацієнта в системах MedEir та eHealth повинні відповідати одному і тому ж пацієнтові. 

Для реєстрації інформації про Імунізацію, користувач повинен мати діючий та справний КЕП (ЕЦП).

Для уникнення помилок при внесені та реєстрації Імунізації, пошук пацієнта потрібно проводити максимально інформативно (пошук за всіма відомими персональними даними). Пошук в eHealth без документів, що посвідчують особу пацієнта, невиконання рекомендацій, зазначених в даній інструкції, призводить до виникнення проблем в роботі користувача та системи (помилки при відправці даних до ЦК eHealth, порушення алгоритму роботи системи МІС МedEir), що в свою чергу, призводить до втрати часу на вирішення проблеми та усунення наслідків помилок.

Всю відповідальність при реєстрації Імунізації, несе спеціаліст, який провів дану операцію.

ВИЗНАЧЕННЯ

Імунізація формуються в системі МedEir та реєструється в системі eHealth з посиланням на Взаємодію. Також може бути створена окремо імунізація незалежно від системи eHealth. 

Реєстрація імунізації в системі eHealth може відбуватися за 2-ма варіантами:

  1. Лікар:
    • створює Консультацію / Виписку;
    • додає в секції Імунізацій блоку eHealth запис про факт проведення (не проведення) імунізації;
    • реєструю пакет взаємодії в системі eHealth.
  2. Спеціаліст (медична сестра, лікар, асистент) під створенною лікарем Взаємодією в дереві ЕМК:
    • створює та заповнює картку Імунізації з відміткою зареєструвати в системі eHealth;
    • лікар відкриває створену Взаємодію, в секції Імунізації блоку eHealth, де відображається запис зроблений спеціалістом (медична сестра, лікар, асистент);
    • далі лікар має можливість відкрити та відредагувати запис про Імунізацію та зареєструвати пакет взаємодії в системі eHealth.

Також користувач може:

УВАГА!

Користувач при реєстрації запису про імунізацію або про реакцію на імунізацію керується рекомендаціями НСЗУ, що надані в матеріалах на сайті Національної служби.

  1. Зареєструвати історичну проведену імунізацію пацієнтові іншим спеціалістом або ЛЗ (за рекомендаціями НСЗУ на підставі паперової документації).
  2. Створити за необхідності направлення пацієнта на вакцинацію.

Загальний механізм створення, реєстрації Імунізації або Реакції на імунізацію та Позначення помилково внесеної імунізації або реакції наведено нижче.


ВАЖЛИВО!

Детально опис механізму створення та реєстрації Імунізації/Реакції пацієнта на імунізацію та Позначення помилково зареєстровану Імунізацію/Реакцію наведено в алгоритмі дій (детально тут...).

Механізм створення та реєстрації Імунізації в системі eHealth реалізований наступним чином:
  1. Пацієнт має бути зареєстрований в системі eHealth. Проведено ідентифікацію та пошук в eHealth.
  2. Медичний працівник ПМД/СМД - лікар, зареєстрований/авторизованный в eHealth:
    • створює Взаємодію з пацієнтом в eHealth;
    • в блоці eHealth секції Імунізація створюється запис про виконану або не виконану імунізацію пацієнта;
    • обов'язково реєструється в системі eHealth (позначка реєстрації не редагується).
  3. Медичний працівник ПМД/СМД - спеціаліст (медична сестра, лікар, асистент), зареєстрований/авторизованный в eHealth:
    • може створити та заповнити картку Імунізації в рамках Взаємодії (дерево ЕМК);
    • може бути не зареєстрована в системі eHealth (позначка реєстрації редагується);
    • обов'язково перевіряється лікарем, що створив Взаємодію.
  4. Створену, заповнену картку Імунізації спеціалістом або лікарем та перевірену Лікуючий лікар, що створив Взаємодію реєструє в системі eHealth.
  5. Створена Імунізація обов'язково підписується КЕП (ЕЦП) лише Лікарем пацієнта, що створив Взаємодію та відповідно реєструє в eHealth.

Механізм створення та реєстрації Реакції на імунізацію в системі eHealth реалізований наступним чином:
  1. Пацієнт має бути зареєстрований в системі eHealth. Проведено ідентифікацію та пошук в eHealth.
  2. Медичний працівник ПМД/СМД - лікар, зареєстрований/авторизованный в eHealth:
    • створює Взаємодію з пацієнтом в eHealth;
    • в блоці eHealth секції Спостереження створюється запис про реакцію пацієнта на виконану Імунізацію\Вакцинацію\Щеплення.
  3. Створену, заповнену та перевірену реакцію на Імунізацію в секції Спостереження лікар, що створив Взаємодію реєструє в системі eHealth.
  4. Створена Реакція на імунізацію обов'язково підписується КЕП (ЕЦП) лише Лікарем пацієнта, що створив Взаємодію та відповідно реєструє в eHealth.
Механізм позначення помилково внесеної Імунізації/Реакції пацієнта на імунізацію в системі eHealth реалізований наступним чином:
  1. Пацієнт зареєстрований в системі eHealth. Проведено ідентифікацію та пошук в eHealth.
  2. Медичний працівник ПМД/СМД - лікар, зареєстрований/авторизованный в eHealth.
  3. Медичний працівник ПМД/СМД - лікар створив та зареєстрував Взаємодію з інформацією про Імунізацію/Реакцію в eHealth.
  4. Медичний працівник ПМД/СМД - лікар створену та зареєстровану інформацією про Імунізацію/Реакцію скасовує в рамках Взаємодії в системі eHealth.
  5. Скасування помилково внесеної Взаємодії обов'язково підписується КЕП (ЕЦП) лише Лікарем пацієнта, що створив Взаємодію та відповідно реєструє в eHealth.

Виконання наведених вище механізмів потребує виконання певних передумов та умов від користувача, що наведено в двох таблицях нижче.

Опис сценаріїв звернення пацієнта, що потребує щеплення в залежності від причини проведення вакцинації наведено нижче в Таблиці 1.

В даній таблиці зазначено сценарій маршруту та відповідну причину при якій пацієнт потребує вакцинації. 

Також нижче зазначено в Таблиці 2 перелік загальних правил при яких ведеться облік вакцинації. В таблиці наведено перелік загальних правил, передумови та умови за яких проводиться реєстрація імунізації в системі eHealth. Таблиці мають згорнутий вигляд для зменшення об'єму інструкції, тому для перегляду інформації таблиці потрібно розгорнути відкривши посилання нижче.


ВАЖЛИВО!

Взаємодія (консультація/виписка) створюється з наступними конфігураційними параметрами в залежності від умов надання медичної допомоги:

  1. Первинна медична допомога, з типами взаємодії:
    • За межами медичного закладу та місця постійного перебування пацієнта; 
    • Візит за місцем постійного перебування пацієнта; 
    • Взаємодія в закладі охорони здоров'я.
  2.  Амбулаторна медична допомога з типами взаємодії:
    • Взаємодія в закладі охорони здоров'я.
  3. Стаціонарна медична допомога з типами взаємодії:
    • Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару.

Таблиця 1. Сценарії маршрутів пацієнта, який потребує щеплення

Для перегляду опису сценаріїв маршруту пацієнта за різних причин звернення в таблиці


Причини проведення вакцинації 

Сценарії маршрутів

ПМД (Сімейний лікар)

СМД амбулаторні умови

СМД стаціонарні умови

СМД травмпункт

Мобільний кабінет щеплень

Проведення вакцинації за календарем щеплень

Так

Так

Так


Так

Проведення вакцинації за станом здоров'я

Так

Так

Так

Так


За епідемічними показами

Так

Так

Так

Так

Так

Таблиця 2. Загальні правила обліку вакцинації

Для перегляду загальних правил обліку вакцинації пацієнта за різних причин звернення в таблиці
Передумови/УмовиОпис
1.При вакцинації в амбулаторних умовах за календарем щеплень або епідемічними показниками (згідно табл. 1). Детально опис в інструкціях Лікар ПМДЛікар СМД поліклініки та Лікар СМД стаціонару.Для обліку виконаної чи відміненої вакцинації створюється окремий епізод з типом “Профілактика”.
2.При вакцинації в амбулаторних умовах за станом здоров'я та у будь-якому випадку для вакцинації в стаціонарних умовах (згідно табл. 1). Детально опис в інструкціях Лікар ПМДЛікар СМД поліклініки та Лікар СМД стаціонару.Для облік вакцинації виконується в рамках епізоду лікування відповідного стану. Тобто окремий епізод не створюється.
3. Імунізація завжди створюється з посиланням на Взаємодію.Імунізація окремо не реєструється в системі eHealth.
4.При виконанні вакцинації за календарем щеплень або епідемічними показниками на рівні ПМД. Детально опис в інструкції Лікар ПМД.

У Взаємодії вказується:

  • Причини звернення: А44 - Імунізація/профілактичне лікування.
  • Діагноз:                        А98 - Підтримання здоров’я/профілактика або А97 - Відсутність захворювання.
  • Дія:                               А44 - Імунізація/профілактичне лікування.
5.При виконанні вакцинації за станом здоров'я на рівні ПМД. Детально опис в інструкції Лікар ПМД.

У Взаємодії вказується:

  • Причини звернення: скарги пацієнта відповідно до стану.
  • Діагноз:                        відповідно до стану.
  • Дія:                             обліковуються дії, що пов’язані зі станом, а також А44 - імунізація/профілактичне лікування.
6.При виконанні вакцинації в амбулаторних та стаціонарних умовах надання медичної допомоги. Детально опис в інструкціях Лікар СМД поліклініки та Лікар СМД стаціонару.

У Взаємодії вказується:

  • Причини звернення: не вказуються або можна вказати А44 - Імунізація/профілактичне лікування.
  • Діагноз:                        обирається відповідно до обставин.
  • Дія:                                вказується послуга консультації відповідного лікаря.
7.При необхідності направити пацієнта на вакцинацію. Детально опис в інструкціях Лікар ПМДЛікар СМД поліклініки та Лікар СМД стаціонару.Направлення виписується на Консультацію лікаря відповідної спеціалізації.
8.Факт невиконання вакцинації.Потрібно обліковувати кожного разу, як пацієнт відмовився від проведення вакцинації, або якщо пацієнт погодився на вакцинацію, але вона з якихось причин не відбулася.
9.Облік вакцинації, виконаної іншим лікарем. Можливий тільки при наявності документів, що підтверджують виконання вакцинації. 


ПЕРЕГЛЯД КАРТКИ ІМУНІЗАЦІЯ ТА РЕАКЦІЇ

Всю наявну інформацію стосовно імунізації та реакції на імунізацію по пацієнту та ЛЗ можливо переглянути в реєстрі Імунізація (детально інструкція Імунізація), а також в ЕМК пацієнта системи MedEirВ даному реєстрі можливо за допомогою фільтрації (панель, колонки) відсортувати потрібну інформацію для: 

  • Перегляду, як зареєстрованої в eHealth, так і не зареєстрованої імунізації або реакції (детально інструкція Імунізація).
  • Внесення змін в ЕК Імунізація але не зареєстровану в системі eHealth (позначка реєстрації відсутня, мал. 2, позначка [1]). Детально опис полів картки та полів, що підлягають редагуванню, наведено в інструкція Опис картки імунізація

ВАЖЛИВО!

Детально алгоритм створення та реєстрації Імунізації 

Створити та зареєструвати Імунізацію в eHealth можливо лише з посиланням на Взаємодію в залежності від умов надання медичної допомоги та потреб проведення вакцинації пацієнта (детально табл. 1, тут...), а також виконавши всі необхідні основні правила обліку вакцинації (детально табл. 2, тут...). Створення Імунізації можливий лише в секції Імунізація блоку eHealth в попередньо створеній Взаємодії та в амбулаторній або стаціонарній карті пацієнта з під Взаємодії. Алгоритм дій користувача при створенні та реєстрації спирається на загальний механізм наведений в пункті Визначення (детально тут...)

Створення та редагування імунізації та реакції, що підлягає реєстрації в eHealth, відбувається в рамках Взаємодії. 

Для перегляду інформації про зареєстровану в eHealth та не зареєстровану імунізацію/реакцію, користувачу необхідно:

  1. Мати відповідні права на перегляд інформації про імунізацію/реакцію в системі MedEir та eHealth.
  2. Для перегляду інформацій про імунізацію/реакцію:
    • Зареєстровану в eHealth - обов'язково реєстрація та авторизація в системі eHealth  (детально тут...);
    • Не зареєстровану в eHealth - відповідні права в системі MedEir.
  3. Далі користувач проводить пошук пацієнта в реєстрі Імунізація (мал. 1, позначка [2]) стандартними інструментами пошуку (панель фільтрації, або фільтрація колонок - мал. 1, позначка [3]).
  4. Обирає потрібного пацієнта (мал. 1, позначка [4]) та відкриває картку Імунізації на перегляд. Відповідно до прав користувача та стану картку інформація може мати різний вигляд (детально мал. 2 а, б, в).

ДО ВІДОМА:

  1. В рамках реєстру користувач може переглянути записи створені в системі MedEir.
  2. Відкрити та переглянути картку Імунізації можливо лише створену в ЛЗ, що відповідає користувачу.
  3. Переглянути Реакцію на імунізацію, що зареєстрована в eHealth без відповідних прав не можливо.

Мал. 1 - Відкрити картку Імунізація через реєстр


а) Картка імунізації зареєстрованої в eHealth із реакцією на імунізацію

б) Картка імунізації зареєстрованої в eHealth без реакцією на імунізацію

в)  Картка імунізації не зареєстрованої в eHealth

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

Мал. 2 - Варіанти картки Імунізації


В залежності від того, в якому стані користувач відкрив картку імунізації йому доступна наступна інформація:

  1. Імунізація зареєстрована в системі eHealth та вказано зареєстровану Реакцію на імунізацію, що також зареєстрована в eHealth (мал.2 а):
    • Позначка eHealth (мал.2 а, позначка [1]) є активною.
    • Стан в eHealth (мал.2 а, позначка [2]) є Виконаною.
    • Дані про Імунізацію (мал.2 а, позначка [3]).
    • Дані про Реакцію на імунізацію (мал.2 а, позначка [4]), також може містити інформацію про реакцію внесену до системи MedEir.
  2. Імунізація зареєстрована в системі eHealth з відсутньою Реакцію на імунізацію в системі eHealth (мал.2 б):
    • Позначка eHealth (мал.2 б, позначка [1]) є активною.
    • Стан в eHealth (мал.2 б, позначка [1]) є Виконаною.
    • Дані про Імунізацію (мал.2 б, позначка [2]).
    • Дані про Реакцію на імунізацію (мал.2 б, позначка [3]), містить інформацію лише про реакцію внесену до системи MedEir. Дані про зареєстровану реакцію в eHealth можуть бути відсутні у випадку відсутності відповідних прав у користувача, або не створеного спостереження у Взаємодії.
  3. Імунізація не зареєстрована в системі eHealth, внутрішня імунізація  системи MedEir (мал.2 в):
    • Позначка eHealth (мал.2 в, позначка [1]) є не активною.
    • Стан в eHealth відсутній.
    • Дані про Імунізацію (мал.2 в, позначка [2]).
    • Дані про Реакцію на імунізацію (мал.2 в, позначка [3]), містить інформацію лише про реакцію внесену до системи MedEir. 

ВАЖЛИВО!

  1. Імунізація зареєстрована в системі eHealth та вказано зареєстровану Реакцію на імунізацію, що також зареєстрована в eHealth (мал.2 а):
    • Редагувати картку не можливо.
    • Лише перегляд відповідно до прав користувача.
  2. Імунізація зареєстрована в системі eHealth з відсутньою Реакцію на імунізацію в системі eHealth (мал.2 б):
    • Редагувати картку не можливо.
    • Лише перегляд відповідно до прав користувача.
    • Реакцію на імунізацію в системі eHealth може бути або не зареєстрованою, або у користувача відсутні права на перегляд
  3. Імунізація не зареєстрована в системі eHealth, внутрішня імунізація  системи MedEir (мал.2 в):
    • Можливо внести зміни відповідно до прав користувача. 

УВАГА!

Редагування та створення імунізації та реакції на імунізацію, що реєструється в системі eHealth відбувається лише в рамках Взаємодії! 

Детально створення реакції на імунізацію наведено в інструкції Спостереження ("eHealth").


ОПИС КАРТКИ ІМУНІЗАЦІЯ ТА РЕАКЦІЯ

Картка Імунізація та Реакції на імунізацію пацієнта, не залежно від Взаємодії має наступний зовнішній вигляд, що наведено на малюнку нижче (мал. 3 та 4).

Детальний опис карток (мал. 3 та 4) наведено у відповідних інструкціях:

Картка імунізації складається з наступних секцій:

  • Загальна інформація (мал.3 , позначка [1]- містить загальну інформацію про пацієнта та статус вакцинації (детально опис всіх полів та атрибутів секції Опис картки імунізація).
  • Вакцина (мал.3 , позначка [2]) - містить інформацію про вакцину  (детально опис всіх полів та атрибутів секції Опис картки імунізація).
  • Опис вакцинації (мал.3 , позначка [3]- містить інформацію про проведення вакцинації (детально опис всіх полів та атрибутів секції Опис картки імунізація).
  • Протокол вакцинації (мал.3 , позначка [4]- містить інформацію про протокол проведеної вакцинації (детально опис всіх полів та атрибутів секції Опис картки імунізація).
  • Реакція (мал.3 , позначка [5]- містить інформацію про реакцію на вакцинацію, зазначену як в системі MedEir так і в eHealth (детально опис всіх полів та атрибутів секції Опис картки імунізація).

Картка реакції на імунізацію (спостереження) містить всю зазначену інформацію спеціалістом з приводу реакції (детально опис всіх полів та атрибутів секції  Спостереження ("eHealth")).

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

Мал. 3 - Картка Імунізації (вакцинація)

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

Мал. 4 - Картка Спостереження (реакція на імунізацію)

Детальний опис створення та реєстрації картки імунізації/реєстрації, наведено в інструкціях:

АЛГОРИТМ РЕЄСТРАЦІЯ ІМУНІЗАЦІЇ

Для створення та реєстрації імунізації в eHealth користувачу необхідно:

  1. Виконати передумови необхідні для:
    • роботи з системою MedEir;
    • роботи з системою eHealth;
    • роботи з карткою Імунізації.
  2. Створити картку Імунізації.
  3. Заповнити необхідною інформацією.
  4. Зберегти та зареєструвати в eHealth.

Детально механізм створення картки Імунізації для реєстрації наведено в пункті Визначення даної інструкції (тут...).

Покроково алгоритм створення та реєстрації імунізації в залежності від умов надання медичної допомоги наведено нижче.

УВАГА!

  1. Передумовою роботи з МІС є:
    • успішний вхід до МІС MedEir;
    • наявність актуального та робочого КЕП (ЕЦП);
    • наявність відповідних прав в системі на роботу з функціоналом імунізація.
  2. Передумовою роботи з системою eHealth є:
    • зареєстрований спеціаліст в eHealth;
    • пройдена авторизація спеціаліста в eHealth.
    • наявність відповідних прав в системі на роботу з функціоналом імунізація.
  3. Передумовою роботи з карткою Імунізації є:
    • проведено пошук та ідентифікацію пацієнта;
    • обрано або створено за необхідності потрібного пацієнта;
    • створено або обрано відповідний Епізод;
    • створено відповідну Взаємодію (згідно умов надання медичної допомоги);
    • заповнено Взаємодію згідно інструкцій Порталу користувача, правил та/або вимог НСЗУ.


АЛГОРИТМ ДІЙ ПРИ СТВОРЕНІ ТА РЕЄСТРАЦІЇ

ВИКОНАННЯ ПЕРЕДУМОВ

Для створення та реєстрації користувач виконує наступні кроки:

  1. Вхід до системи (детально тут...).
  2. Проходить авторизацію в системі eHealth  (якщо є необхідність, детально тут...).
  3. Ідентифікує пацієнта за документами.
  4. Проводить пошук пацієнта в eHealth (детально тут...). В залежності від результатів пошуку користувач:
    • Обирає потрібний запис пацієнта в МІС із реєстрацією в eHealth (що відповідає документам пацієнта) або створює новий запис в МІС та/або реєстрацією в eHealth пацієнта (згідно документів пацієнта).
    • Вносить зміни до запису пацієнта в МІС та/або eHealth. Лише після внесення змін переходить до роботи з медичною інформацією пацієнта.
  5. Створює або обирає Епізод (детально про опис та роботу з епізодом тут...). Залежить від ситуації звернення пацієнта: лише для проведення імунізації або проведення імунізації за потреби в рамках лікування, або для внесення реакції на імунізацію.
  6. Створює Взаємодію в залежності від умов надання медичної допомоги пацієнтові:
    • Амбулаторні - створюється Консультація (детально про опис та роботу з консультацією тут... та блоком eHealth консультації тут..,).
    • Стаціонарні - створюється Виписка (детально про опис та роботу з випискою тут..,).
  7. В рамках Взаємодії користувач з правами в системі eHealth (Лікар або Спеціаліст) створює відповідно картку (згідно правил створення та реєстрації):
    •  Імунізації - для реєстрації інформації про проведену вакцинацію пацієнта в eHealth (відповідно загального механізму створення та реєстрації, детально тут...).
    • Спостереження - для реєстрації інформації про реакцію пацієнта на проведену вакцинацію в eHealth (відповідно загального механізму створення та реєстрації, детально тут...).
  8. В рамках Взаємодії або Стаціонарної карти користувач із правами, що не дозволяють реєструвати імунізацію (медична сестра, лікар без реєстрації в eHealth або не лікуючий лікар, асистент) створює картку:
    • В рамках Взаємодії (під консультацією або випискою), яку потім лікуючий лікар реєструє разом з консультацією або випискою.
    • В рамках Стаціонарної карти (у відповідному розділі імунізації ЕМК пацієнта), яку потім лікуючий лікар обирає за допомогою пошуку.
  9. Фіксує відміну Взаємодії в системі eHealth у випадку неправильно переданої інформації по імунізацію або реакції.

УВАГА!

Користувач при реєстрації запису про імунізацію або про реакцію на імунізацію керується рекомендаціями НСЗУ, що надані в матеріалах на сайті Національної служби.

ВАЖЛИВО!

Попередньо користувача:

  1. Створено обліковий запис в системі MedEir .
  2. Зареєстровано в системі eHealth, як спеціаліста з ролью Лікар або Спеціаліст (детально Керівник медичного закладу).
  3. Надано відповідні права в системі eHealth (згідно реєстрації) та на реєстр Імунізацій (згідно спеціальності користувача в ЛЗ).

Взаємодія (консультація/виписка) створюється з наступними конфігураційними типами (поле "Тип взаємодії"):

  1. Первинна медична допомога:
    • За межами медичного закладу та місця постійного перебування пацієнта; 
    • Візит за місцем постійного перебування пацієнта; 
    • Взаємодія в закладі охорони здоров'я.
  2.  Амбулаторна медична допомога:
    • Взаємодія в закладі охорони здоров'я.
  3. Стаціонарна медична допомога:
    • Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару.

ДО ВІДОМА:

  1. Перегляд картки імунізації та реакції залежить від прав користувача в МІС та eHealth.
  2. Створення картки імунізації можливо, як лікарем що створює взаємодію та реєструє її в eHealth, так й іншими медичними працівниками (медична сестра, лікар без реєстрації в eHealth або не лікуючий лікар, асистент) ЛЗ в якому працює лікуючий лікар.
  3. Реєстрація картки імунізації можлива лише лікарем, що створив взаємодію.
  4. Створення та реєстрація картки спостереження (реакція на імунізацію) можливо лише лікарем, що створив взаємодію.
  5. Скасування зареєстрованої імунізації та/або спостереження (реакція на імунізацію) в eHealth, можливо лише лікарем, що створив взаємодію.

В наступних пунктах даної інструкції розглянемо покроково виконання дій користувача в МІС при:

  1. Створенні імунізації без реєстрації.
  2. Створені та реєстрації імунізації.
  3. Створенні та реєстрація спостереження (реакція на імунізацію).
  4. Відміна переданої імунізації та спостереження.

Також буде розглянуто ситуації звернення пацієнта та роботу з карткою імунізації різних спеціалістів ЛЗ. 




ОБОВ'ЯЗКОВО повинні бути виконані всі передумови (детально тут...):

  1. Лікаря ПМД авторизований в системі eHealth  (детально Авторизація);
  2. Електронно цифровий підпис (КЕП) є у наявності, діючий та не пошкоджений (детально ЕЦП (ПМД) та Накладання ЕЦП);
  3. Проведена ідентифікація та пошук пацієнта в системі eHealth  (детально Пошук пацієнта ("eHealth")): 
    • В реєстрі Пацієнти (мал.10, позначка [1]) натискаємо спеціальну дію [Пошук персони в системі eHealth] (мал.10, позначка [2]).
    • Вносимо дані пацієнта у вікно пошуку, (мал.10, позначка [3]). Для швидкого пошуку, внести "ПІБ" та "Дату народження" згідно паспортних даних.
    • Для більш детального пошуку та впевненості у правильності результату пошуку пацієнта в eHealth, рекомендовано застосовувати додаткові параметри: 
      • "РНОКПП" - для дорослої особи
      • "Номер свідоцтва про народження" - для дітей
      • "Номер телефону" - для всіх пацієнтів
    • Натискаємо кнопку [Пошук] (мал.10, позначка [4]);

ВАЖЛИВО!

Створити та зареєструвати заявку на декларацію може лікар або медичний працівник (уповноважена особа), що зареєстрований в системі eHealth.

Уповноважена особа має бути заздалегідь зареєстрована або перереєстрована в системі eHealth з ролю "Реєстратор" (детально про опис ролі тут...; про те як провести реєстрацію або перереєстрацію тут...).

Зареєструвати та відредагувати пацієнта в системі eHealth може лікар або медичний працівник, що зареєстрований в eHealth (детально про реєстрацію/редагування даних пацієнта тут...).

Брати на облік пацієнта в системі MedEir не потрібно.

Детально про зміни в новій формі Декларації у відео на YouTube каналі Support Medeir за посиланням тут...

Мал. 10 - Алгоритм пошуку пацієнта в системі eHealth


4. Пацієнт зареєстрований в системі eHealth та не потребує внесення змін (редагування). Картка MedEir та дані з eHealth раніше були об'єднані;

5. Пацієнта успішно імпортовано з системи eHealth у випадку відсутності об'єднання картки пацієнта в MedEir з даними eHealth (детально Імпорт пацієнта з "eHealth");

6. Також картка пацієнта в MedEir відповідає даним пацієнта за документами та зареєстрованих в системі eHealth;

7. Перевірено та/або відредаговано за потреби метод Автентифікації пацієнта в eHealth  (детально Методи автентифікації пацієнта ("eHealth"));

8. Лише після цього переходимо до Алгоритму реєстрації Декларації (тут...).


УВАГА!

Реєстрація пацієнта та Декларації - це дві окремі дії в системі eHealth!

Заява на реєстрацію Декларації створюється лише для пацієнта, що зареєстрований в системі eHealth!

Створена картка Декларації (оновлена форма) очікує на підписання в системі не більше 7 днів. Після очікування понад 7 днів, стан заявки змінюється на "Прострочено" (детально в табл. 2, тут...).

Підписати Декларацію може лише лікар, якого обрав пацієнт.

Підписати зареєстровані дані пацієнта в eHealth може лише лікар будь- якої спеціальності (детально про реєстрацію пацієнта тут...).

Результати пошуку система надасть в таблиці (мал.3, позначка [5]). Результати можуть мати різні варіанти пошуку пацієнта в залежності від наявності або відсутності тієї чи іншої інформації в МІС МedEir та/або eHealth. В залежності від варіантів результату пошуку пацієнта в системі користувач переходить до певного сценарію реєстрації Декларації. Перелік варіантів результату пошуку наведено нижче (табл. 4), детальніше про варіанти пошуку тут...

Таблиця 4 - Варіанти пошуку пацієнта

ВаріантЗначенняДії
1.

Пацієнт знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня) та в eHealth (позначка [2] - присутня).

Пацієнт зареєстрований або має декларацію в eHealth.

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал. 4 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth



Реєстрації в eHealth не підлягає!

Оновлення в системі eHealth.

Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).

2.

Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - відсутня).

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Пацієнт не зареєстрований або не має декларації в eHealth. Можлива помилка в даних пошуку або реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат.

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.5 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth

Оновленню в eHealth не підлягає!

Реєстрація пацієнта в eHealth. 

Виконати алгоритм дій пов'язаних з реєстрацією в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).

УВАГА!

Перш ніж виконати реєстрацію необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО виконати рекомендації по перевірці результату пошуку, наведені тут...

3. 

Пацієнта не знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - відсутня), але знайдено в eHealth (позначка [2] - присутня).

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Пацієнт зареєстрований або має декларації в eHealth через іншу МІС або не опрацьовувався в даному ЛЗ. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir, що вплинуло на результат.

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.6 - Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth


Реєстрації в eHealth не підлягає!

Оновлення в системі eHealth.

Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).

УВАГА!

Перш ніж виконати оновлення необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО створити картку пацієнта в МedEir та об'єднати дані. Перед імпортом даних виконати ОБОВ'ЯЗКОВО рекомендації по перевірці результату пошуку, наведені тут...

4. 

Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня),  в eHealth (позначка [2] - присутня).  Два окремих записи.

Детальніше про варіант пошуку (тут...).


Пацієнт зареєстрований або має декларації в eHealth. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir та реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат.

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.7 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи)


Реєстрації в eHealth не підлягає!

Оновлення в системі eHealth.

Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).

УВАГА!

Перш ніж виконати оновлення необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО об'єднати дані (імпорт, детально тут...). Перед імпортом даних виконати ОБОВ'ЯЗКОВО рекомендації по перевірці результату пошуку, наведені тут...

5.

Пацієнта не знайдено в МІС МedEir та в eHealth.

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Пацієнт не зареєстрований або не має декларації в eHealth та не створено в МedEir. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir та реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат.

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.8 - Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth (записи відсутні)

Реєстрація пацієнта в eHealth. 

Виконати алгоритм дій пов'язаних з реєстрацією в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).

Оновлення в системі eHealth.

Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній).

УВАГА!

Перш ніж виконати реєстрацію необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО створити картку пацієнта в МedEir. Перед створенням даних виконати ОБОВ'ЯЗКОВО перевірити данні пошуку в eHealth, детальніше тут...

6.

Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth).

Детальніше про варіант пошуку (тут...).

Помилка! Дані пацієнта внесено до системи МedEir та eHealth неправильно або помилка в персональних даних.

Для збільшення малюнку натисніть на ньому лівою кнопкою миші.

Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші.

Мал.9 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи та ідентифікатори

Дана ситуація потребує аналізу кожного запису пацієнта в системі eHealth та МedEir. Визначення правильного запису пацієнта проведенням повторного пошуку в системі eHealth та МedEir за додатковими параметрами (відповідає всім персональним даним відповідно документів). Лише потім потрібно переходити до реєстрації/оновлення в eHealth або створення ЕК пацієнта в МedEir.

УВАГА!

У випадку не розуміння даної ситуації не потрібно виконувати ніяких дій! Одразу зв'яжіться з технічною підтримкою для з'ясування ситуації, що виникла. Як зв'язатися з технічною підтримкою описано у розділі Технічна підтримка.

РЕЄСТРАЦІЯ ДЕКЛАРАЦІЇ (ОСНОВНИЙ СЦЕНАРІЙ)

1. В картці пацієнта перейти на вкладку "Декларації в системі eHealth" (мал.11, варіант а та б, позначка [1]) натиснути [Створити заявку] (мал.11, варіант а та б, позначка [2]);


а)

б)

  • Нет меток