Зміст | Опис | Відео | |
---|---|---|---|
Імунізація\Вакцинація\Щеплення та процеси пов’язані з нею:
Передумови створення Імунізація\Вакцинація\Щеплення\Реакції. Створення Імунізація\Вакцинація\Щеплення\Реакції пацієнта з системи MedEir. Алгоритм дій при проведенні реєстрації або позначення помилково зареєстровану Імунізацію\Вакцинацію\Щеплення\Реакцію пацієнта в eHealth та рекомендації при різних варіантах дій. | Реєстрація імунізації в системі eHealth (для ПМД) Для перегляду натисніть тут... | ||
Реєстрація імунізації як помилково внесена (відмінена) в системі eHealth (для ПМД) Для перегляду натисніть тут... | |||
Реєстрація факту не проведення імунізації (відмова від імунізації) в системі eHealth (для ПМД) Для перегляду натисніть тут... | |||
Реєстрація реакції, яка проведена в іншому лікувальному закладі, в системі eHealth (для ПМД) Для перегляду натисніть тут... | |||
Реєстрація реакції на імунізацію в системі eHealth (для ПМД) Для перегляду натисніть тут... |
ВАЖЛИВО!
В інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використані при роботі, враховуючи налаштування та функціонал користувача.
Приклад заповнення ЕК імунізації (за посиланням тут...) та реакції на імунізацію в секції Спостереження (за посиланням тут...) у відео на YouTube каналі Support Medeir.
Доступ до функцій в системі eHealth мають лише спеціалісти, які зареєстровані на ЦК eHealth, здійснили Авторизацію (детально тут...) та в залежності від системних прав конкретного користувача в МІС.
Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами Загальний опис елементів системи, Загальні реєстри, Персональні налаштування, Пошук та перехід до інформації, Робота з пацієнтом в МІС, а також інструкціями Пошук пацієнта ("eHealth"), Створення, редагування та реєстрація даних пацієнта ("eHealth"), Неідентифікований пацієнт ("eHealth"), Імпорт пацієнта з "eHealth" та іншими інструкціями розділу Робота з "eHealth".
Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам, які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).
УВАГА!
Передумовою для створення Імунізації є наявність відповідних прав в МІС, реєстрація та авторизація користувача в системі eHealth, а також створена відповідна Взаємодія. Створення Взаємодії залежить від обставини звернення пацієнта та умов надання медичної допомоги (первинна, амбулаторні або стаціонарні допомога). Обов'язково, при внесенні інформації про Імунізацію до ЕМК та реєстрації в eHealth, користувач повинен провести пошук пацієнта в системі eHealth та переконатися, що його проведено правильно. Дані пацієнта в системі MedEir та eHealth є ідентичними, відповідають персональним даним згідно документів, що посвідчують дану особу. Картки пацієнта в системах MedEir та eHealth повинні відповідати одному і тому ж пацієнтові.
Для реєстрації інформації про Імунізацію, користувач повинен мати діючий та справний КЕП (ЕЦП).
Для уникнення помилок при внесені та реєстрації Імунізації, пошук пацієнта потрібно проводити максимально інформативно (пошук за всіма відомими персональними даними). Пошук в eHealth без документів, що посвідчують особу пацієнта, невиконання рекомендацій, зазначених в даній інструкції, призводить до виникнення проблем в роботі користувача та системи (помилки при відправці даних до ЦК eHealth, порушення алгоритму роботи системи МІС МedEir), що в свою чергу, призводить до втрати часу на вирішення проблеми та усунення наслідків помилок.
Всю відповідальність при реєстрації Імунізації, несе спеціаліст, який провів дану операцію.
ВИЗНАЧЕННЯ
Імунізація формуються в системі МedEir та реєструється в системі eHealth з посиланням на Взаємодію. Також може бути створена окремо імунізація незалежно від системи eHealth.
Реєстрація імунізації в системі eHealth може відбуватися за 2-ма варіантами:
- Зареєструвати історичну проведену імунізацію пацієнтові іншим спеціалістом або ЛЗ (за рекомендаціями НСЗУ на підставі паперової документації).
- Створити за необхідності направлення пацієнта на вакцинацію.
Загальний механізм створення, реєстрації Імунізації або Реакції на імунізацію та Позначення помилково внесеної імунізації або реакції наведено нижче.
ВАЖЛИВО!
Детально опис механізму створення та реєстрації Імунізації/Реакції пацієнта на імунізацію та Позначення помилково зареєстровану Імунізацію/Реакцію наведено в алгоритмі дій (детально тут...).
Виконання наведених вище механізмів потребує виконання певних передумов та умов від користувача, що наведено в двох таблицях нижче.
Опис сценаріїв звернення пацієнта, що потребує щеплення в залежності від причини проведення вакцинації наведено нижче в Таблиці 1.
Таблиця 1. Сценарії маршрутів пацієнта, який потребує щеплення
Таблиця 2. Загальні правила обліку вакцинації
ПЕРЕГЛЯД КАРТКИ ІМУНІЗАЦІЯ ТА РЕАКЦІЇ
Всю наявну інформацію стосовно імунізації та реакції на імунізацію по пацієнту та ЛЗ можливо переглянути в реєстрі Імунізація (детально інструкція Імунізація), а також в ЕМК пацієнта системи MedEir. В даному реєстрі можливо за допомогою фільтрації (панель, колонки) відсортувати потрібну інформацію для:
Створення та редагування імунізації та реакції, що підлягає реєстрації в eHealth, відбувається в рамках Взаємодії.
Мал. 1 - Відкрити картку Імунізація через реєстр
а) Картка імунізації зареєстрованої в eHealth із реакцією на імунізацію
б) Картка імунізації зареєстрованої в eHealth без реакцією на імунізацію
в) Картка імунізації не зареєстрованої в eHealth
Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші
Мал. 2 - Варіанти картки Імунізації
В залежності від того, в якому стані користувач відкрив картку імунізації йому доступна наступна інформація:
- Імунізація зареєстрована в системі eHealth та вказано зареєстровану Реакцію на імунізацію, що також зареєстрована в eHealth (мал.2 а):
- Позначка eHealth (мал.2 а, позначка [1]) є активною.
- Стан в eHealth (мал.2 а, позначка [2]) є Виконаною.
- Дані про Імунізацію (мал.2 а, позначка [3]).
- Дані про Реакцію на імунізацію (мал.2 а, позначка [4]), також може містити інформацію про реакцію внесену до системи MedEir.
- Імунізація зареєстрована в системі eHealth з відсутньою Реакцію на імунізацію в системі eHealth (мал.2 б):
- Позначка eHealth (мал.2 б, позначка [1]) є активною.
- Стан в eHealth (мал.2 б, позначка [1]) є Виконаною.
- Дані про Імунізацію (мал.2 б, позначка [2]).
- Дані про Реакцію на імунізацію (мал.2 б, позначка [3]), містить інформацію лише про реакцію внесену до системи MedEir. Дані про зареєстровану реакцію в eHealth можуть бути відсутні у випадку відсутності відповідних прав у користувача, або не створеного спостереження у Взаємодії.
- Імунізація не зареєстрована в системі eHealth, внутрішня імунізація системи MedEir (мал.2 в):
- Позначка eHealth (мал.2 в, позначка [1]) є не активною.
- Стан в eHealth відсутній.
- Дані про Імунізацію (мал.2 в, позначка [2]).
- Дані про Реакцію на імунізацію (мал.2 в, позначка [3]), містить інформацію лише про реакцію внесену до системи MedEir.
ВАЖЛИВО!
- Імунізація зареєстрована в системі eHealth та вказано зареєстровану Реакцію на імунізацію, що також зареєстрована в eHealth (мал.2 а):
- Редагувати картку не можливо.
- Лише перегляд відповідно до прав користувача.
- Імунізація зареєстрована в системі eHealth з відсутньою Реакцію на імунізацію в системі eHealth (мал.2 б):
- Редагувати картку не можливо.
- Лише перегляд відповідно до прав користувача.
- Реакцію на імунізацію в системі eHealth може бути або не зареєстрованою, або у користувача відсутні права на перегляд
- Імунізація не зареєстрована в системі eHealth, внутрішня імунізація системи MedEir (мал.2 в):
- Можливо внести зміни відповідно до прав користувача.
УВАГА!
Редагування та створення імунізації та реакції на імунізацію, що реєструється в системі eHealth відбувається лише в рамках Взаємодії!
Детально створення реакції на імунізацію наведено в інструкції Спостереження ("eHealth").
ОПИС КАРТКИ ІМУНІЗАЦІЯ ТА РЕАКЦІЯ
Картка Імунізація та Реакції на імунізацію пацієнта, не залежно від Взаємодії має наступний зовнішній вигляд, що наведено на малюнку нижче (мал. 3 та 4).
Детальний опис карток (мал. 3 та 4) наведено у відповідних інструкціях:
Детальний опис створення та реєстрації картки імунізації/реєстрації, наведено в інструкціях:
- Картка Імунізації - інструкція Імунізація ("eHealth") пункт даної інструкції Алгоритм створення та реєстрації імунізації.
- Картка Спостереження - інструкція Спостереження ("eHealth").
АЛГОРИТМ РЕЄСТРАЦІЯ ІМУНІЗАЦІЇ
Для створення та реєстрації імунізації в eHealth користувачу необхідно:
АЛГОРИТМ ДІЙ ПРИ СТВОРЕНІ ТА РЕЄСТРАЦІЇ
ВИКОНАННЯ ПЕРЕДУМОВ
Для створення та реєстрації користувач виконує наступні кроки:
- Вхід до системи (детально тут...).
- Проходить авторизацію в системі eHealth (якщо є необхідність, детально тут...).
- Ідентифікує пацієнта за документами.
- Проводить пошук пацієнта в eHealth тут...). В залежності від результатів пошуку користувач: (детально
- Обирає потрібний запис пацієнта в МІС із реєстрацією в eHealth (що відповідає документам пацієнта) або створює новий запис в МІС та/або реєстрацією в eHealth пацієнта (згідно документів пацієнта).
- Вносить зміни до запису пацієнта в МІС та/або eHealth. Лише після внесення змін переходить до роботи з медичною інформацією пацієнта.
- Створює або обирає Епізод (детально про опис та роботу з епізодом тут...). Залежить від ситуації звернення пацієнта: лише для проведення імунізації або проведення імунізації за потреби в рамках лікування, або для внесення реакції на імунізацію.
- Створює Взаємодію в залежності від умов надання медичної допомоги пацієнтові:
- В рамках Взаємодії користувач з правами в системі eHealth (Лікар або Спеціаліст) створює відповідно картку (згідно правил створення та реєстрації):
- Імунізації - для реєстрації інформації про проведену вакцинацію пацієнта в eHealth (відповідно загального механізму створення та реєстрації, детально тут...).
- Спостереження - для реєстрації інформації про реакцію пацієнта на проведену вакцинацію в eHealth (відповідно загального механізму створення та реєстрації, детально тут...).
- В рамках Взаємодії або Стаціонарної карти користувач із правами, що не дозволяють реєструвати імунізацію (медична сестра, лікар без реєстрації в eHealth або не лікуючий лікар, асистент) створює картку:
- В рамках Взаємодії (під консультацією або випискою), яку потім лікуючий лікар реєструє разом з консультацією або випискою.
- В рамках Стаціонарної карти (у відповідному розділі імунізації ЕМК пацієнта), яку потім лікуючий лікар обирає за допомогою пошуку.
- Фіксує відміну Взаємодії в системі eHealth у випадку неправильно переданої інформації по імунізацію або реакції.
УВАГА!
Користувач при реєстрації запису про імунізацію або про реакцію на імунізацію керується рекомендаціями НСЗУ, що надані в матеріалах на сайті Національної служби.
ВАЖЛИВО!
Попередньо користувача:
- Створено обліковий запис в системі MedEir .
- Зареєстровано в системі eHealth, як спеціаліста з ролью Лікар або Спеціаліст (детально Керівник медичного закладу).
- Надано відповідні права в системі eHealth (згідно реєстрації) та на реєстр Імунізацій (згідно спеціальності користувача в ЛЗ).
Взаємодія (консультація/виписка) створюється з наступними конфігураційними типами (поле "Тип взаємодії"):
- Первинна медична допомога:
- За межами медичного закладу та місця постійного перебування пацієнта;
- Візит за місцем постійного перебування пацієнта;
- Взаємодія в закладі охорони здоров'я.
- Амбулаторна медична допомога:
- Взаємодія в закладі охорони здоров'я.
- Стаціонарна медична допомога:
- Виписка пацієнта, який вибув зі стаціонару.
ДО ВІДОМА:
- Перегляд картки імунізації та реакції залежить від прав користувача в МІС та eHealth.
- Створення картки імунізації можливо, як лікарем що створює взаємодію та реєструє її в eHealth, так й іншими медичними працівниками (медична сестра, лікар без реєстрації в eHealth або не лікуючий лікар, асистент) ЛЗ в якому працює лікуючий лікар.
- Реєстрація картки імунізації можлива лише лікарем, що створив взаємодію.
- Створення та реєстрація картки спостереження (реакція на імунізацію) можливо лише лікарем, що створив взаємодію.
- Скасування зареєстрованої імунізації та/або спостереження (реакція на імунізацію) в eHealth, можливо лише лікарем, що створив взаємодію.
В наступних пунктах даної інструкції розглянемо покроково виконання дій користувача в МІС при:
- Створенні імунізації без реєстрації.
- Створені та реєстрації імунізації.
- Створенні та реєстрація спостереження (реакція на імунізацію).
- Відміна переданої імунізації та спостереження.
Також буде розглянуто ситуації звернення пацієнта та роботу з карткою імунізації різних спеціалістів ЛЗ.
Мал. 10 - Алгоритм пошуку пацієнта в системі eHealth
4. Пацієнт зареєстрований в системі eHealth та не потребує внесення змін (редагування). Картка MedEir та дані з eHealth раніше були об'єднані;
5. Пацієнта успішно імпортовано з системи eHealth у випадку відсутності об'єднання картки пацієнта в MedEir з даними eHealth (детально Імпорт пацієнта з "eHealth");
6. Також картка пацієнта в MedEir відповідає даним пацієнта за документами та зареєстрованих в системі eHealth;
7. Перевірено та/або відредаговано за потреби метод Автентифікації пацієнта в eHealth Методи автентифікації пацієнта ("eHealth")); (детально
8. Лише після цього переходимо до Алгоритму реєстрації Декларації (тут...).
УВАГА!
Реєстрація пацієнта та Декларації - це дві окремі дії в системі eHealth!
Заява на реєстрацію Декларації створюється лише для пацієнта, що зареєстрований в системі eHealth!
Створена картка Декларації (оновлена форма) очікує на підписання в системі не більше 7 днів. Після очікування понад 7 днів, стан заявки змінюється на "Прострочено" (детально в табл. 2, тут...).
Підписати Декларацію може лише лікар, якого обрав пацієнт.
Підписати зареєстровані дані пацієнта в eHealth може лише лікар будь- якої спеціальності (детально про реєстрацію пацієнта тут...).
Результати пошуку система надасть в таблиці (мал.3, позначка [5]). Результати можуть мати різні варіанти пошуку пацієнта в залежності від наявності або відсутності тієї чи іншої інформації в МІС МedEir та/або eHealth. В залежності від варіантів результату пошуку пацієнта в системі користувач переходить до певного сценарію реєстрації Декларації. Перелік варіантів результату пошуку наведено нижче (табл. 4), детальніше про варіанти пошуку тут...
Таблиця 4 - Варіанти пошуку пацієнта
№ | Варіант | Значення | Дії |
---|---|---|---|
1. | Пацієнт знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня) та в eHealth (позначка [2] - присутня). | Пацієнт зареєстрований або має декларацію в eHealth. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал. 4 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth | Реєстрації в eHealth не підлягає! Оновлення в системі eHealth. Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній). |
2. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), але не знайдено в eHealth (позначка [2] - відсутня). Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Пацієнт не зареєстрований або не має декларації в eHealth. Можлива помилка в даних пошуку або реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал.5 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС, але не знайдено в eHealth | Оновленню в eHealth не підлягає! Реєстрація пацієнта в eHealth. Виконати алгоритм дій пов'язаних з реєстрацією в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній). УВАГА! Перш ніж виконати реєстрацію необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО виконати рекомендації по перевірці результату пошуку, наведені тут... |
3. | Пацієнта не знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - відсутня), але знайдено в eHealth (позначка [2] - присутня). Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Пацієнт зареєстрований або має декларації в eHealth через іншу МІС або не опрацьовувався в даному ЛЗ. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir, що вплинуло на результат. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал.6 - Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС, але знайдено в eHealth | Реєстрації в eHealth не підлягає! Оновлення в системі eHealth. Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній). УВАГА! Перш ніж виконати оновлення необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО створити картку пацієнта в МedEir та об'єднати дані. Перед імпортом даних виконати ОБОВ'ЯЗКОВО рекомендації по перевірці результату пошуку, наведені тут... |
4. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir (позначка [1] - присутня), в eHealth (позначка [2] - присутня). Два окремих записи. Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Пацієнт зареєстрований або має декларації в eHealth. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir та реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал.7 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи) | Реєстрації в eHealth не підлягає! Оновлення в системі eHealth. Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній). |
5. | Пацієнта не знайдено в МІС МedEir та в eHealth. Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Пацієнт не зареєстрований або не має декларації в eHealth та не створено в МedEir. Можлива помилка в даних пошуку або створення в МedEir та реєстрації в eHealth, що вплинуло на результат. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал.8 - Варіант пошуку, коли пацієнта не знайдено в МІС та в eHealth (записи відсутні) | Реєстрація пацієнта в eHealth. Виконати алгоритм дій пов'язаних з реєстрацією в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній). Оновлення в системі eHealth. Виконати алгоритм дій пов'язаних з оновленням в eHealth (тут...) в залежності від категорії пацієнта (повнолітній/не повнолітній). УВАГА! Перш ніж виконати реєстрацію необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО створити картку пацієнта в МedEir. Перед створенням даних виконати ОБОВ'ЯЗКОВО перевірити данні пошуку в eHealth, детальніше тут... |
6. | Пацієнта знайдено в МІС МedEir та eHealth (два та більше записів з різним ідентифікатором eHealth). Детальніше про варіант пошуку (тут...). | Помилка! Дані пацієнта внесено до системи МedEir та eHealth неправильно або помилка в персональних даних. Для збільшення малюнку натисніть на нього лівою кнопкою миші. Мал.9 - Варіант пошуку, коли пацієнта знайдено в МІС та в eHealth (два окремих записи та ідентифікатори | Дана ситуація потребує аналізу кожного запису пацієнта в системі eHealth та МedEir. Визначення правильного запису пацієнта проведенням повторного пошуку в системі eHealth та МedEir за додатковими параметрами (відповідає всім персональним даним відповідно документів). Лише потім потрібно переходити до реєстрації/оновлення в eHealth або створення ЕК пацієнта в МedEir. УВАГА! У випадку не розуміння даної ситуації не потрібно виконувати ніяких дій! Одразу зв'яжіться з технічною підтримкою для з'ясування ситуації, що виникла. Як зв'язатися з технічною підтримкою описано у розділі Технічна підтримка. |
РЕЄСТРАЦІЯ ДЕКЛАРАЦІЇ (ОСНОВНИЙ СЦЕНАРІЙ)
1. В картці пацієнта перейти на вкладку "Декларації в системі eHealth" (мал.11, варіант а та б, позначка [1]) натиснути [Створити заявку] (мал.11, варіант а та б, позначка [2]);
а)
б)