Зміст | Опис | |
Обов'язкові умови, що є важливими для початку роботи з системою та пацієнтом (Вхід до системи, ЕЦП, Авторизація в eHealth та ін. умови). Важливі нагадування та умови роботи з функціоналом МІС MedEir та eHealth, для попередження деяких постійних проблемних ситуацій, що виникають у наслідок неправильних дій користувача. Загальний розділ для всіх користувачів СМД |
ВАЖЛИВО!
Доступ до функцій в системі eHealth мають лише спеціалісти, які зареєстровані на ЦК eHealth, здійснили Авторизацію (детально тут...) та від системних прав конкретного користувача в МІС.
Поля, назви яких містять зірочку (*) і символ є обов'язковими для заповнення.
Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи, а також відповідними розділами користувача згідно його спеціальності та типу ЛЗ зазначених у відповідних блоках: Керівник медичного закладу, Медзаклади ПМД, Медзаклади СМД.
Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу (робота з eHealth доступна лише користувачам які зареєстровані на ЦК), тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).
УВАГА!
Для уникнення помилок при роботі в системі MedEir та eHealth користувач ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ:
- Ознайомитися з інструкціями користувача.
- Уважно перевіряти інформацію.
- Не виконувати дій, що не описані в інструкціях користувача.
- У випадку незрозумілих ситуацій:
- перевірити інформацію,
- звернутися до інструкцій за роз'ясненням,
- у випадку неможливості вирішити самостійно питання чи проблему створити запит до або зв'язатися зручним способом з технічною підтримкою МІС MedEir.
Тільки після виконання зазначених умов, користувач може перейти до повноцінної роботи з системою. Невиконання однієї з умов обмежує роботу користувача або взагалі блокує початок роботи.
ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:
Для переходу до потрібної інформації необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу (зліва). Для переходу до інформації зазначеної у іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).
Перед початком роботи в МІС користувачу необхідно: |
---|
Для роботи з eHealth користувачу необхідні: |
ВАЖЛИВІ УМОВИ РОБОТИ В МІС MedEir ТА eHealth
Дуже часто некоректна робота з МІС MedEir та системою eHealth користувачів, пов'язана з неуважністю, незнанням відповідного матеріалу або інших причин, що призводить до помилок та невірної інтерпретації, а також відображення персональних та медичних даних пацієнта. Що в свою чергу створює незручності при роботі користувача, пов'язаних із втратою часу, несвоєчасності отримати або подати необхідну інформацію, зверненням до технічної підтримки та інше. Тому для попередження деяких постійних проблемних ситуацій, що виникають у наслідок неправильних дій користувача при роботі з системою, звертайте увагу на наступні ситуації:
Пошук пацієнта в системі
При зверненні пацієнта в лікувальний заклад первинного або вторинного/третинного рівня (в реєстратуру, на приймальний покій, або до лікаря) медичний працівник, перед оформленням запису на прийом, візиту чи надходження або консультації пацієнта здійснює пошук в системі eHealth. Пошук здійснюється з документів пацієнта. Для пацієнтів, що мають ІПН – рекомендовано вносити його у пошук. Для дітей – пошук через свідоцтво. Детально про пошук пацієнта Пошук пацієнта в системі, Пошук пацієнта ("eHealth") та основний алгоритм пошуку пацієнта для користувачів СМД Пошук пацієнта (СМД).
УВАГА!
Для того щоб уникнути помилок, необхідно перевіряти реєстрацію пацієнта в системі eHealth (мал. 1) за допомогою спеціальної дії [Пошук пацієнта в системі "eHealth"]
Мал. 1 Перевірка реєстрації пацієнта в системі eHealth
Дублі карток пацієнта
У випадку коли створено один вірний запис пацієнта в системі (ПІБ, дата народження, документи), а інший – з помилкою (Мал. 2). Відповідно до дублів карток пацієнта (котрі не зареєстровані в системі eHealth) кріпиться амбулаторна або стаціонарна карта і передати епізоди та взаємодії систему eHealth таких пацієнтів - НЕ МОЖЛИВО.
ВАЖЛИВО!
У випадку появи дублючих карток пацієнта:
в МІС MedEir потрібно звертатися до технічної підтримки MedEir
в eHealth потрібно звертатися до НСЗУ з відповідною формою про деактивацію дублюючого запису
Мал. 2 Дубль карти пацієнта
Госпіталізація
УВАГА!
Найпоширеніша помилка при госпіталізації пацієнта – невірно обрана форма медичної облікової документації:
Стаціонарне лікування
УВАГА! Помилка ведення взаємодії при стаціонарному лікуванні
Медичний висновок новонародженого
ПІДКАЗКА!
У випадку помилки з боку ДРАЦСГ/Дія при отриманні інформації від ЕСОЗ (передача медичного висновку новонародженого).
Для отримання інформації про помилку запитувач має звернутися до НСЗУ та надати інформацію:
- № МВН
- Одна з відомостей про жінку що народила (РНОКПП або серію та номер паспорту або Унікальний номер запису у реєстрі ЄДР)
- Перелік помилок з боку ДРАЦСГ/Дія при обробці МВН від ЕСОЗ, після передачи від ЛЗ тут...