Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 554 Следующий »

Інформаційний портал запущено для оперативного інформування користувачів системи "МедЕйр".

Кожен день ми підтримуємо та оновлюємо портал актуальними даними.

ТОП- питань до технічної підтримки
  • Помилка ідентифікатора пацієнта 404
  • Не можливо обрати "Тип взаємодії" в консультації
  • У направленні відсутня категорія в послугах

Зазначені питання планується опрацювати в наступному оновленні системи версія 51.
Всі користувачі які подавали запит стосовно даних питань до технічної підтримки через систему "eHelp", слідкуйте за коментарями та станом запитів.

УВАГА!

Обов’язкове підключення до Системи технічної підтримки "eHelp".

З вересня почала роботу нова система технічної підтримки користувачів МІС "МедЕйр". Після 10- го вересня підключення до "eHelp" є ОБОВ’ЯЗКОВИМ! (детально в розділі Новини).

Інформація про систему: Скорочено тут... ; Детально тут...; Відеоогляд тут...

ГРАФІК РОБОТИ

Робочі дні: Пн. - Сб. Вихідні: Нд, Офіційні державні свята. 

Про графік роботи детально тут..., щодо змін графіку в розділ Новини... 

УВАГА!

Слідкуйте за актуальною інформацією на Порталі.

Спостерігаються помилки в системі та затримки в роботі на стороні eHealth! Детально в розділі Новини.


1. Під заголовком на головній сторінці: 

  • "ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?" в таблиці блоків та розділів Порталу (мал. 1).

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 1 - Таблиця з переліком блоків та розділів порталу

  • "ВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ:" - короткі важливі повідомлення (мал. 2).

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 2 - Важливі повідомлення на порталі


2. Розділ Новини:

  • Обираєте або у дереві навігації (мал. 3).

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 3 - Перехід до розділу Новини

  • Обрати в таблиці "ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?" (мал. 1).


3. Останні змінені сторінки Порталу:

  • Зліва в панелі навігації обрати розділ "Сторінки" (мал. 4).

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 4 - Відкриття розділу перегляд змін на порталі

  • Після відкриття даного розділу можливо переглянути останні змінені дані порталу (мал. 5)

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 5 - Перегляд змін на порталі

  • Переглянути останні зміни на порталі в таблиці на головній сторінці (мал. 6)

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 6 - Перегляд змін на порталі в таблиці



Зміни в ресурсах порталу

Інструкції у форматі Microsoft Word, що раніше знаходилися в МІС "МедЕйр" можливо знайти в розділі Архів інструкцій користувача.




ВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ:

Слідкуйте за повідомленнями та розділом Новини...

УВАГА! Систему оновлено до версії...

Для перегляду перейдіть на сторінку Оновлення МІС "МедЕйр"

УВАГА! Забули або втратили пароль до "eHelp"...?

У випадку втрати доступу до облікового запису Система технічної підтримки (eHelp):

  • забули пароль;
  • прострочене посилання в листі для переходу до eHelp

Вам необхідно перейти до форми Заявки на реєстрацію/відновлення до системи eHelp за посиланням  тут... , та заповнити її для відновлення доступу

Що обрати?

  1. Перейти на форму за посиланням мал. 1, за посиланням тут...

Мал. 1 - Форма заявки на реєстрацію/відновлення

2. Обрати пункт "Виникли проблеми з підключенням (немає повідомлення, забув Логін або пароль входу)" в блоці "Причина отримання доступу" мал. 2.

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 2 - Форма заявки на реєстрацію/відновлення

ОСТАННІ ЗМІНИ НА ПОРТАЛІ:

Тут Ви можете переглянути останні оновлені сторінки порталу

ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?

Блок/РозділОписЗміни
МІС "МедЕйр"Загальна інформація про МІС "МедЕйр" 

Навчальні матеріали та техпідтримка


Загальні правила та алгоритми дій при роботі з "Базою знань" та Технічною підтримкою МІС "МедЕйр"
НовиниНовини про МІС "МедЕйр"

УВАГА! Оновлено

Для перегляду актуальних новин, перейдіть на сторінку Новини

FAQ (Поширені запитання)Відповіді на поширені запитання роботи з МІС "МедЕйр"
Інструкція користувачаОсновні Інструкції користувача та інша корисна інформація щодо роботи з МІС "МедЕйр"

УВАГА! Оновлено та створено інструкції

Оновлення інструкцій відповідно до 50 версії системи.

1. Оновлено Опис ЕК закладу. Таблиця 2. Секція вкладок "Налаштування  ЛЗ", строка 12

2. Додано ЕК Штатного розкладу (наведено опис картки, внесено зміни стосовно рекомендацій НСЗУ)

3.  Штатний розклад (СМД) (наведено опис процедури реєстрації ШР, внесено зміни стосовно рекомендацій НСЗУ))

4. Оновлено та додано нові інструкції до розділу Приймальне відділення

5. Додано Опис інтерфейсу (СМД)

6. Додано Довідник "План виконання ліжко-днів"

7. До блоку Реєстратура додано та оновлено інструкції

8. Оновлено інструкцію про ЕЦП (налаштування) у зв'язку зі зміною процедури підписання (додано розділ про підписання на зовнішньому ресурсі, дивіться зміст інструкції)

Захист інформаціїІнформація щодо захисту інформації в МІС "МедЕйр"
Оновлення МІС "МедЕйр"Перелік та опис оновлень МІС "МедЕйр"

УВАГА! Оновлення

Систему оновлено до версії 50hf1. Для перегляду змісту актуальних оновлень, перейдіть на сторінку Оновлення МІС "МедЕйр"

Зворотній зв'язокПерелік опитувань та пропозицій користувачів МІС "МедЕйр"




НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ ТА ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА:

Контакт-центр*

Графік роботи:

Робочі дні та години

Пн. - Пт. з 8:00 до 18:00       Сб.  з 9:00 до 15:00

Вихідні дні

Неділя, офіційні державні свята та перенесення робочих днів.

Скористайтесь зручним для Вас способом вирішення питання

Не знайшли? Тоді потрібно

  • Зв'язатися із технічною підтримкою МІС "МедЕйр" обравши один з ресурсів підтримки. Створити запит в системі eHelp на вирішення питання. Написати у онлайн підтримку: VibeTelegramFacebookОнлайн чат.

Системи технічної підтримки eHelp МІС МедЕйр

Графік роботи:

Цілодобово на прийом та перегляд. Відповіді та опрацювання заявок в робочі години Контакт-центру

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно натиснути на піктограму  або на посилання eHelp.

Для того, щоб подати заявку на приєднання до системи технічної підтримки

Перейдіть за посиланням тут... на анкету реєстрації. Заповніть анкету та починайте працювати.

Як пройти першу реєстрацію

Після отримання запрошення, опис функціоналу та як користуватися даною системою, детально тут...

Також можливо переглянути

Відеоогляд про Систему технічної підтримки eHelp МІС МедЕйр eHelp детально тут...

Підтримка через Youtube канал (відео інструкції)

Графік роботи:

Цілодобово 

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно натиснути на піктограму Канал Технічної підтримки МІС МедЕйр на YouTube



Перелік доступних відео інструкцій:

Назва відеоПосилання на відео
Загальний перелік доступних відео інструкції для користувача МІС "МедЕйр" знаходиться на стадії формування.

Підтримка через он-лайн мережі

Графік роботи: Цілодобово на прийом, відповіді в робочі години контакт центру 

Технічна підтримка МІС МедЕйр у Viber

 

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

Технічна підтримка МІС МедЕйр у Telegram

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

Технічна підтримка МІС МедЕйр. Офіційна електронна пошта: medeir@e-life.com.ua

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

Технічна підтримка МІС МедЕйр у Facebook

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

Онлайн чат із операторами Технічної підтримки МІС МедЕйр

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму збоку на цій сторінці 

  1. Встановити на Ваш персональний комп’ютер - комп’ютерну версію Viber, завантажити...
  2. Натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у Viber (Вам потрібно встановити комп'ютерну версію Viber)


  1. Встановити на Ваш персональний комп’ютер - комп’ютерну версію Telegram, завантажити...
  2. Натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у Telegram

  1. Встановити та налаштувати на Вашому персональному комп’ютері - Поштовий клієнт. Детально про Поштовий клієнт за посиланням тут...
  2. Натиснути на піктограму Електронна пошта технічної підтримки (Вам потрібно встановити поштовий клієнт)

 Натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у Facebook

Відкрити форму онлайн чату з правої сторони порталу (крок1). З'явиться вікно (крок 2), в якому Ви можете написати нам Ваше питання.

   

  • Нет меток