ЗмістОпис

Загальна інформація про реєстр

Опис поширених кнопок спеціальних дій для реєстру

ВАЖЛИВО!

Не всі з описаних нижче можливостей можуть бути використані при роботі з реєстрами даних. В залежності від системних прав конкретного користувача, виду та призначення конкретного реєстру даних, ті чи інші, з перелічених далі в інструкції основні елементи управління реєстрами, можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).

Більш детально опис та робота із реєстром розглянуто у відповідних розділах Робота з пацієнтомРобота з "eHealthта блоках "Інструкції користувача" Медзаклади ПМДМедзаклади СМД.

УВАГА!

Передумовою для ознайомлення з інформацією даного розділу та роботою в системі, є виконання умов розділу Елементи управління інтерфейсуОпис та робота з реєстрамиЗагальні функції карток реєстрів.

РЕЄСТР "ПРОЦЕДУРИ"

Реєстр Процедур (мал.1розташований в модулі ЦПМСД / Поліклініка    (для працівника первинної ланки), Поліклініка / Стаціонар     (для працівника вторинної ланки). Є різновидом реєстрів даних та не містить логічних реєстрів. Для перегляду реєстру, необхідно:

  1. Перейти в модуль ЦПМСД / Поліклініка / Стаціонар     (мал. 1детально про модуль тут...)
  2. Відкрити реєстр Процедур (мал. 1).
  3. В робочій області головного вікна системи відкриється таблиця реєстру (мал.1) в якому відображаються всі ЕК Процедур пацієнтів, що були внесені до МІС спеціалістами ЛЗ зареєстрованим в системі MedEir.

Процедура – це діяльність (маніпуляція, втручання) запланована, поточна та історична, що є сутністю для запису деталей, яка виконується або проводиться на пацієнтах з пацієнтом. Процедури поділяються на зареєстровані в eHealth, внутрішні (без передачі до eHealth) зареєстровані лише в МІС та історичні...

Детально в інструкції Опис ЕК процедура та Процедури ("eHealth")

До даного реєстру потрапляють процедури внутрішні (без передачі до eHealth) та зовнішні (з передачею до eHealth). Процедури в реєстрі відображаються у вигляді картки в стані заплановано, проведено або скасовано (табл. 1, носить інформативний характер та відображена у згорнутого форматі). Записи доступні лише на перегляд.

Картки Процедур пацієнтів відображаються в рамках ЛЗ користувача, записи інших ЛЗ недоступні. Лише у випадку, коли користувач є спеціалістом ЛЗ, що є головним із підпорядкованими структурними одиницями, йому доступні процедури всіх підлеглих закладів.

УВАГА!

Процедури  через реєстр не створюються!

Реєстр доступний лише для перегляду Процедур в рамках ЛЗ користувача.

В реєстрі створюються  лише ті процедури, що відповідають категоріям Процедура, Хірургічна процедура.

Таблиця 1. Стан Процедури

Для перегляду переліку станів реєстру Процедури в таблиці

Назва стану

Пояснення

Переведення в стан

"Запланована"

Процедура запланована для виконання в МІС та в системі eHealth не відправлена, як окремо так і в пакеті із взаємодією (консультація, виписка).

Для МІС та eHealth  "Завершена" або "Помилково внесено"/"Скасовано"


"Завершена"

Успішно зареєстрована процедура в системі

Для МІС "Запланована" або "Помилково внесено"/"Скасовано"

Для eHealth "Помилково внесено"/"Скасовано"

"Помилково внесено"/"Скасовано"

Процедура позначена, як внесена помилково та запис вважається недійсним

Для МІС "Запланована"

Для eHealth Відсутня можливість

Мал. 1 - Реєстр Процедури пацієнта


Реєстр представлений таблицею (мал.1), із набором стандартних та спеціальних дій (кнопок) та містить наступний перелік колонок (мал. 2). Перелік колонок користувач може налаштувати під свої потреби форма "Налагодження колонок" (детально Елементи управління інтерфейсу), а також змінити розташування колонок (детально тут...).

а)

б)

Для збільшення малюнку, натисніть на нього лівою кнопкою миші

Мал. 2  - Перелік колонок реєстру Процедури пацієнта


 Детальний опис колонок таблиці реєстру наведено в таблиці 2 (носить інформативний характер та відображена у згорнутому форматі).

Таблиця 2. Атрибути (колонки) реєстру

Для перегляду переліку колонок реєстру Процедури в таблиці

Назва атрибуту

Тип атрибуту

Опис

"Номер"

Число

Номер процедури

"Пацієнт"

Текст

Формат:

<Прізвище, Ім’я, По-батькові>

"Дата народження"

Дата

Дата народження пацієнта

"Стать"

Вибір зі списку

Стать пацієнта

"Стан"

Вибір зі списку

Стан процедури

"Терміновість"

Вибір зі списку

Терміновість процедури

"Код послуги"

Текст

Код послуги з системи eHealth

Формат:

<Код>, <Назва послуги>

"Код процедури"

Текст

Код процедури, з переліком деталізації

Формат:

<Код>, <Назва процедури>

"Дата та час початку"

Дата та час

Дата та час початку процедури

"Дата та час закінчення"

Дата та час

Дата та час закінчення процедури

"Персонал"

Текст

Перелік персоналу, що брав участь в процедурі

Формат:

<Прізвище, Ім’я, По-батькові>, <Роль>

"Результат"

Вибір зі списку

Дані з довідника Результат процедури

"Причина процедури"

Текст

Перелік причин процедури

"Ускладнення"

Текст

Перелік ускладнень процедури

За замовчуванням, не відображається

"Лікувальний заклад"

Текст

Лікувальний заклад, в рамках якого було проведено процедуру

"Відділення"

Текст

Відділення, в рамках якого було проведено процедуру

За замовчуванням, не відображається

"Кабінет"

Текст

Кабінет, в рамках якого було проведено процедуру

За замовчуванням, не відображається

"Номер амбулаторної картки"

Текст

Номер амбулаторної картки, в рамках якої було проведено процедуру

"Номер стаціонарної картки"

Текст

Номер стаціонарної картки, в рамках якої було проведено процедуру

"Ідентифікатор в системі «eHealth»"

Текст

Ідентифікатор процедури в системі eHealth

За замовчуванням, не відображається

"Направлення"

Логічне

Наявність направлення на процедуру

"Паперове направлення"

Логічне

Наявність паперового направлення на процедуру

За замовчуванням, не відображається

"Ідентифікатор направлення в системі «eHealth»"

Текст

Ідентифікатор електронного направлення в системі eHealth

За замовчуванням, не відображається

"Публічний номер направлення в системі «eHealth»"

Текст

Публічний номер направлення в системі «eHealth», згідно якого було виконано процедуру

За замовчуванням, не відображається

З переліку стандартних дій в реєстрі користувачу недоступна дія [Створити]. Дана дія доступна лише з-під ЕМК пацієнта (детально Робота з ЕМК пацієнта та Процедури ("eHealth")). Реєстр призначений лише для перегляду процедур. Опис картки Процедур наведено в інструкції Опис ЕК процедура та Процедури ("eHealth")Структура та робота з реєстром, набір стандартних кнопок зазначені в розділі Опис та робота з реєстрами. 

Окрім стандартного набору дій над даними реєстру, користувачу можуть бути (за наявності відповідних прав) доступні додаткові дії (мал. 3.) Далі в наступному пункті інструкції розглянемо набір кнопок спеціальних дій.

ВАЖЛИВО!

Кнопки спеціальних дій визначаються та налаштовуються під кожний реєстр окремо, адміністраторами МІС MedEir за попередніми домовленостями (детально в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).

СПЕЦІАЛЬНІ ДІЇ РЕЄСТРУ

Реєстр Процедури містить кнопки спеціальних дій, які дають змогу виконувати певні дії над ЕК. Найпоширеніший перелік кнопок спеціальних дій наведений нижче на (мал. 3 та в табл.3)

 

Мал. 3 - Спеціальні дії в реєстрі Процедури

 

Таблиця 3. Призначення кнопок "Спеціальних дій" в реєстрі Пацієнти

№ п/п

Зображення кнопки

Назва кнопки

Доступність на використання

Опис

1.

Проведено

Доступно всім, у кого зазначено в правах

Кнопка доступна лише для функціоналу МІС. Переводить в стан "Завершена".

2.

Скасовано

Доступно всім у кого зазначено в правах

Кнопка доступна лише для функціоналу МІС. Переводить в стан "Помилково внесено"/"Скасовано".

3.

Повернути в Заплановано

Доступно всім, у кого зазначено в правах
Кнопка доступна лише для функціоналу МІС. Переводить в стан  "Запланована".

 

  • Нет меток