Вы просматриваете старую версию данной страницы. Смотрите текущую версию.

Сравнить с текущим просмотр истории страницы

« Предыдущий Версия 313 Следующий »

Інформаційний портал запущено для оперативного інформування користувачів системи "МедЕйр".

Кожен день ми підтримуємо та оновлюємо портал актуальними даними.

Інструкції у форматі Microsoft Word, що раніше знаходилися в МІС "МедЕйр" можливо знайти в розділі Архів інструкцій користувача (Архів).

Є питання, проблеми з роботою в системі? Оберіть зручний для Вас спосіб:

eHelpViber Telegram 

Facebook 

Онлайн чат ПоштаYouTubeІнструкціїАрхів 

Детально  тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...Детально тут...

ВАЖЛИВІ ПОВІДОМЛЕННЯ:

УВАГА! Опитування 23.10.2020

Використання послуг АЦСК медичними працівниками. Анкета  за посиланням

Більше інформації на сторінці Зворотній зв'язок.

УВАГА!

Детально про оновлену та додану інформацію дивіться під заголовком даної сторінки  "ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?"

Додатково на Порталі, в панелі навігації порталу (зліва).

  1. Для того, щоб переглянути зміни на Порталі, потрібно зліва в панелі навігації обрати розділ "Сторінки" (мал. 1).

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 1 - Відкриття розділу перегляд змін на порталі

2. Після відкриття даного розділу можливо переглянути останні змінені дані порталу (мал. 2)

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 2 - Перегляд змін на порталі

УВАГА! Обов’язкове підключення до Системи техпідтримки "eHelp"

З вересня почала роботу нова система технічної підтримки користувачів МІС "МедЕйр". Після 10- го вересня підключення до "eHelp" є ОБОВ’ЯЗКОВИМ! (детально в розділі Новини).

Інформація про систему: Скорочено тут... ; Детально тут...; Відеоогляд тут...

УВАГА! Забули або втратили пароль до "eHelp"...?

У випадку втрати доступу до облікового запису Система технічної підтримки (eHelp):

  • забули пароль;
  • прострочене посилання в листі для переходу до eHelp

Вам необхідно перейти до форми Заявки на реєстрацію/відновлення до системи eHelp за посиланням  тут... , та заповнити її для відновлення доступу

Що обрати?

  1. Перейти на форму за посиланням мал. 1, за посиланням тут...

Мал. 1 - Форма заявки на реєстрацію/відновлення

2. Обрати пункт "Виникли проблеми з підключенням (немає повідомлення, забув Логін або пароль входу)" в блоці "Причина отримання доступу" мал. 2.

Для збільшення малюнку, натисніть на ньому лівою кнопкою миші

Мал. 2 - Форма заявки на реєстрацію/відновлення

УВАГА! Графік роботи технічної підтримки

Вихідні дні: Нд, офіційні державні свята та перенесення робочих днів. Про зміни в графіку роботи в новинах...

ЩО МОЖНА ЗНАЙТИ НА ПОРТАЛІ?

Блок/РозділОписЗміни
МІС "МедЕйр"Загальна інформація про МІС "МедЕйр", основні компоненти системи, варіанти розгортання, вимоги до апаратного забезпечення та інша корисна інформація про систему
НовиниНовини про МІС "МедЕйр"

УВАГА! Оновлено

Для перегляду актуальних новин, перейдіть на сторінку Новини

FAQ (Поширені запитання)Запитання, що часто виникають при використанні МІС "МедЕйр", та відповіді на них
Інструкція користувачаОсновні Інструкції користувача, посилання на відео-матеріали та інша корисна інформація щодо використання МІС "МедЕйр"

УВАГА! Оновлено та створено інструкції

1. Оновлено Опис ЕК закладу. Таблиця 2. Секція вкладок "Налаштування  ЛЗ", строка 12

2. Додано ЕК Штатного розкладу (наведено опис картки, внесено зміни стосовно рекомендацій НСЗУ)

3.  Штатний розклад (СМД) (наведено опис процедури реєстрації ШР, внесено зміни стосовно рекомендацій НСЗУ))

4. Оновлено та додано нові інструкції до розділу Приймальне відділення

5. Додано Опис інтерфейсу (СМД)

6. Додано Довідник "План виконання ліжко-днів"

7. До блоку Реєстратура додано та оновлено інструкції

8. Оновлено інструкцію про ЕЦП у зв'язку зі зміною процедури підписання (додано розділ про підписання на зовнішньому ресурсі, дивіться зміст інструкції)

Захист інформаціїІнформація щодо захисту інформації в МІС "МедЕйр". Опис Програмного засобу криптографічного захисту інформації "Криптос Гейт Плас". Експертні висновки ТЗІ та атестати відповідності КСЗІ
Оновлення МІС "МедЕйр"Опис оновлень МІС "МедЕйр", в тому числі перелік нових можливостей та внесених до програмного продукту змін

УВАГА! Оновлено

Для перегляду змісту актуальних оновлень, перейдіть на сторінку Оновлення МІС "МедЕйр"

Зворотній зв'язокПерелік опитувань, статистична інформація стосовно опитування та пропозицій користувачів МІС MedEir

УВАГА! Оновлено

УВАГА! Опитування 23.10.2020 "Про використання послуг АЦСК медичними працівниками"

Анкету з опитування Ви можете знайти за посиланням.

Опрацьовано більшість побажань стосовно опитування від 08.09.2020 "Щодо використання МІС МedEir"

Більше інформації на сторінці Зворотній зв'язок

НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ ТА ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА:

Контакт-центр*

Графік роботи:

Робочі дні та години

Пн. - Пт. з 8:00 до 18:00       Сб.  з 9:00 до 15:00

Вихідні дні

Неділя, офіційні державні свята та перенесення робочих днів.

Скористайтесь зручним для Вас способом

Не знайшли? Тоді потрібно

  • Зв'язатися із технічною підтримкою МІС "МедЕйр" обравши одним з ресурсів підтримки створити запит в системі eHelp або написати до VibeTelegramFacebookОнлайн чат.

Системи технічної підтримки eHelp МІС МедЕйр

Графік роботи:

Цілодобово на прийом та перегляд. Відповіді та опрацювання заявок в робочі години Контакт-центру

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно натиснути на піктограму  або на посилання eHelp.

Для того, щоб подати заявку на приєднання до системи технічної підтримки

Перейдіть за посиланням тут... на анкету реєстрації. Заповніть анкету та починайте працювати.

Як пройти першу реєстрацію

Після отримання запрошення, опис функціоналу та як користуватися даною системою, детально тут...

Також можливо переглянути

Відеоогляд про Систему технічної підтримки eHelp МІС МедЕйр eHelp детально тут...

Підтримка через Youtube канал (відеоінструкції)

Графік роботи:

Цілодобово 

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно натиснути на піктограму Канал Технічної підтримки МІС МедЕйр на YouTube

Підтримка через он-лайн мережі

Графік роботи:

Цілодобово на прийом, відповіді в робочі години контакт центру 

Технічна підтримка МІС МедЕйр у Viber

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно:

  1. Встановити на Ваш персональний комп’ютер - комп’ютерну версію Viber, завантажити...
  2. Натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у Viber (Вам потрібно встановити комп'ютерну версію Viber).

Технічна підтримка МІС МедЕйр у Telegram

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно:

  1. Встановити на Ваш персональний комп’ютер - комп’ютерну версію Telegram, завантажити...
  2. Натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у Telegram

Технічна підтримка МІС МедЕйр. Офіційна електронна пошта: medeir@e-life.com.ua

Для того, щоб перейти натисніть на піктограму

Для того, щоб автоматично сформувати листа, необхідно:

  1. Встановити та налаштувати на Вашому персональному комп’ютері - Поштовий клієнт. Детально про Поштовий клієнт за посиланням тут...
  2. Натиснути на піктограму Електронна пошта технічної підтримки (Вам потрібно встановити поштовий клієнт)

Технічна підтримка МІС МедЕйр у Facebook

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно натиснути на піктограму Технічна підтримка МІС МедЕйр у Facebook

Онлайн чат із операторами Технічної підтримки МІС МедЕйр

Для того, щоб перейти, натисніть на піктограму збоку на цій сторінці 

Для того, щоб скористатися даним он-лайн ресурсом, необхідно відкрити форму онлайн чату з правої сторони порталу (крок1). З'явиться вікно (крок 2), в якому Ви можете написати нам Ваше питання.

        

  • Нет меток