ПРО РОЗДІЛ:
Блок інструкції Реєстратура винесено окремо, враховуючи специфіку роботи даних спеціалістів закладу (користувач з розширеними правами має доступ до картки спеціаліста та ЛЗ).
У даному блоці зібрана вся інформація, необхідна для роботи реєстратора ЛЗ в системі яка поділена на два розділи: Розклад та Запис на прийом пацієнта2.
У розділі Розклад зазначено:
- аспекти роботи з розкладом спеціаліста та кабінету;
- опис інтерфейсу та функціоналу відповідних карток системи, пов'язаних з розкладом або виключенням з розкладу;
- основний алгоритм дій при створенні, редагуванні або виключення з розкладу.
В розділі Запис на прийом пацієнта2 зазначено:
- інформацію щодо створення запису на прийом пацієнта до лікаря (варіанти створення);
- робота із записами (редагування, видалення, перенесення та інше)
- оформлення виклику додому.
Інформація даного блоку є загальною для реєстратора ЛЗ як ПМД так і СМД, оскільки вона складає основу роботи користувача в системі MedEir. Також інформація блоку Реєстратура є ОБОВ'ЯЗКОВОЮ для всіх спеціалістів, що виконують роль реєстратора в системі.
Безпосередньо основний алгоритм роботи реєстратора з системою та пацієнтом наведено в розділі Реєстратор (ПМД)/Реєстратор (СМД), блоку ПМД/СМД.
ВАЖЛИВО!
Для коректної роботи в системі MedEir та eHealth, необхідно попередньо ознайомитися з відповідними розділами блоку Загальна інформація системи.
Співробітники технічної підтримки МІС MedEir допомагають у випадку виникнення складностей при роботі з системою (за умови, що користувач попередньо ознайомився з відповідним матеріалом для роботи). До деяких функцій системи співробітники технічної підтримки не мають доступу, тому для надання допомоги необхідний дистанційний доступ до ПК користувача (детально Навчальні матеріали та техпідтримка).
У розділах інструкції надано повний перелік доступних функціональних можливостей для повноцінної роботи. Проте, не всі з них можуть бути доступними та використаними при роботі, враховуючи налаштування та системні права користувача, наприклад, ті чи інші елементи управління можуть бути відсутніми або недоступними (заблокованими).
Інформація подана в інструкціях загальною структурою для ПМД та СМД, тому в певних моментах (де є різниця в роботі), інформація позначена приміткою ПМД або СМД, - БУДЬТЕ УВАЖНІ!
УВАГА!
Невиконання рекомендацій, поданих у відповідних розділах "Інструкції користувача" може призвести до некоректної роботи системи та виникнення помилок при подальшій роботі. Також в залежності від складності вирішення помилок та усунення їх наслідків, може знадобитися певний час, що в свою чергу може позначитися на роботі як певного спеціаліста або групи, так і в цілому на роботі ЛЗ.
ЯК ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ:
Для переходу до потрібної інформації, необхідно обрати її з наведеної нижче або у дереві навігації розділу Реєстратура (зліва). Для переходу до інформації, зазначеної у іншому блоці, розділі або підрозділі, якщо вказано посилання - натискаєте на нього. Якщо будь-який пункт переліку або крок містить додаткову інформацію, для її відображення необхідно розкрити список (детально як користуватися інструкціями для користувача описано в розділі Навчальні матеріали та техпідтримка).
Перелік інструкцій розділу та пошук
Статистика переглядів інструкцій
Нижче у табл. 1 наведено перелік розділів блоку "Інструкцій користувача" з коротким описом та поясненням до кожного з них. Більш детальна інформація наведена у відповідних розділах та підрозділах, які можуть мати опис певних функцій та інтерфейсу системи (за умови, що попередньо даний опис не проводився в інших розділах інструкцій). Загалом розділи містять алгоритм дій та роботи керівника закладу з відповідними функціями системи.
Таблиця 1. Перелік розділів блоку "Реєстратура" та їх короткий опис
Призначення | Розділ | Опис | |
Розклад спеціаліста. Розклад кабінету. Виключення з розкладу. | Опис картки розкладу, її елементів та дій для спеціаліста лікувального закладу. Основний алгоритм дій, необхідних при налаштуванні та редагуванні інформації щодо розкладу та його конфігурацій для спеціаліста/кабінету лікувального закладу. Основний алгоритм дій, необхідних при налаштуванні та редагуванні інформації щодо виключення з розкладу та його конфігурацій, для спеціаліста лікувального закладу. Алгоритм створення виключення в розкладі роботи ЛЗ. | ||
Запис на прийом до лікаря пацієнта. | Додано нові інструкції | Основний алгоритм дій, необхідних при створенні та редагуванні інформації щодо запису на Прийом до лікаря. Створення та робота із записом Виклик додому. Перегляд записів, зміни в записі на прийом та інші переходи станів. |
РЕКОМЕНДАЦІЇ:
Попередньо структура як самої "Інструкціїї користувача" так і блоків та розділів побудовані таким чином, щоб користувач поступово зміг ознайомитись з певною інформацією (від простого до складного) та переходив до більш складної (потребує попереднього ознайомлення з матеріалом, що пояснює або доповнює розуміння складної інформації). Тому, рекомендуємо послідовно ознайомлюватися з інформацією певного блоку або розділу та, у випадку необхідності, перейти за посиланнями, що направляють користувача до роз'яснення певного матеріалу або ситуації. Але все ж таки, користувач сам обирає принцип ознайомлення та роботи з матеріалом інструкцій.